Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Red Dead Redemption 2 - Atlas - Lemoyne
Red Dead Redemption 2 - Atlas - Lemoyne
Zadania Rhodes: Billy Midnight (rewolwerowiec z zadania Najszlachetniejsi z mężczyzn i kobieta); Mark Johnson (łowca nagród); Robbie Laidlaw (łowca nagród); Nieprawości historii I; Jak się ma miękkie serce...; Więzy, które nas łączą I,II
Black Belle (rewolwerowiec z zadania Najszlachetniejsi z mężczyzn i kobieta)
Zadania Saint Denis: Zbiórka; Lindsey Wofford (łowca nagród); Droga artysty; Łaska wiedzy; Pomóż bratu; Bracia i siostry, wszyscy razem; Radosny, energiczny chłopiec I; Ojcostwo i inne marzenia II; Idealizm i pragmatyzm dla początkujących; O ludziach i aniołach; Anthony Foreman (łowca nagród)
Lichwiarstwo i inne grzechy IV
Oczywiście jest Brytyjczykiem I,V
Oczywiście jest Brytyjczykiem III
Nieprawości historii II
Arkadia dla amatorów IV
Zadania Shady Belle: Lichwiarstwo i inne grzechy V; Ojcostwo i inne marzenia I
Łaska wiedzy III
Najszlachetniejsi z mężczyzn i kobieta III
Księżne i inne zwierzęta
Więzy, które nas łączą III
Prawdziwa miłość V
Amerykański sen (jedno z trzech miejsc zbrodni)
Idealna noc
Pociąg-widmo. Udaj się w nocy na przejażdżkę wzdłuż torów - pomiędzy Lemoyne, a Rhodes. Będziesz mógł zobaczyć pędzącą lokomotywę z innego świata.
Duch. W okolicy Bluewater Marsh trafisz na ducha kobiety unoszącego się nad bagnem. Jeśli się do niej zbliżysz twój bohater będzie mógł zapisać ją sobie w notatniku.
Ogromny wąż. Wisi on na jednym z drzew. Aby lepiej się mu przyjrzeć wejdz w tryb FPP.
Tajemnicza studnia. Odnajdziesz tu głęboką tajemniczą studnię. W niej znajdziesz wiele znaków prosto z horroru.
Dom na wodzie. Obok domu jest łódka do wykorzystywania do pływania po bagnach. Wewnątrz domu znajdziesz kartę kolekcjonerską i unikalny fonograf.
Nawiedzone miasteczko Pleasance. Jest tu kilka budynków do zbadania. Możesz odnaleźć m.in. kartę kolekcjonerską, komiks i unikalny eliksir.
Zakład karny. Wyspę tę odwiedza się w ramach zaliczania jednego z głównych zadań gry. Możesz tam dopłynąć łodzią. Niedaleko więzienia jest łowisko legendarnej ryby.
Wrak statku. Możesz tam dopłynąć łodzią. W miejscu tym odnajdziesz unikalne nakrycie głowy Tricorn Hat oraz unikalny eliksir.
Budynek przy jeziorze. Najlepiej tu dotrzeć od północy lub od południa żeby uniknąć problemów ze strażnikami posiadłości Braithwaite. Wewnątrz budynku odnajdziesz kompas (potencjalny prezent) oraz kartę kolekcjonerską.
Zniszczona łódka. Wewnątrz łodzi znajdziesz szkielet oraz miecz Broken Pirate Sword. Pomimo nazwy z miecza można normalnie korzystać.
Zatopiony budynek. Wewnątrz budynku do odnalezienia jest unikalne nakrycie głowy - Cat Skull Mask.
Lagras. W całej tej lokacji może dochodzić do różnorakich spotkań z Ludem Nocy, przy czym zawsze podróżuj tu nocą. Odblokowania co najmniej jednego takiego spotkania pozwala rozpocząć misję "Idealna noc".
Bolger Glade. Możesz zbadać pole bitwy i znaleźć m.in. kosztowności. W pobliżu jest też zrujnowany kościół - znajdziesz kartę kolekcjonerską oraz unikalny eliksir.
Powiększ mapę

Mapa Lemoyne w Red Dead Redemption 2 Red Dead Redemption 2 poradnik, solucja

1 - Clemens Point

2 - Shady Belle

3 - Rhodes

4 - Saint Denis

5 - Lakay

1 – Zadania Rhodes: Billy Midnight (rewolwerowiec z zadania Najszlachetniejsi z mężczyzn i kobieta); Mark Johnson (łowca nagród); Robbie Laidlaw (łowca nagród); Nieprawości historii I; Jak się ma miękkie serce...; Więzy, które nas łączą I,II

2 – Black Belle (rewolwerowiec z zadania Najszlachetniejsi z mężczyzn i kobieta)

3 – Zadania Saint Denis: Zbiórka; Lindsey Wofford (łowca nagród); Droga artysty; Łaska wiedzy; Pomóż bratu; Bracia i siostry, wszyscy razem; Radosny, energiczny chłopiec I; Ojcostwo i inne marzenia II; Idealizm i pragmatyzm dla początkujących; O ludziach i aniołach; Anthony Foreman (łowca nagród)

4 – Lichwiarstwo i inne grzechy IV

5 – Oczywiście jest Brytyjczykiem I,V

6 – Oczywiście jest Brytyjczykiem III

7 – Nieprawości historii II

8 – Arkadia dla amatorów IV

9 – Zadania Shady Belle: Lichwiarstwo i inne grzechy V; Ojcostwo i inne marzenia I

10 – Łaska wiedzy III

11 – Najszlachetniejsi z mężczyzn i kobieta III

12 – Księżne i inne zwierzęta

13 – Więzy, które nas łączą III

14 – Prawdziwa miłość V

15 – Amerykański sen (jedno z trzech miejsc zbrodni)

16 – Idealna noc

Legenda Red Dead Redemption 2 - Atlas - Lemoyne

Ważne lokacje na mapie

Miejsca rozpoczynania zadań od nieznajomych

Unikalne sekretne lokacje

Na tej stronie poradnika do gry Red Dead Redemption 2 możesz odnaleźć mapę świata regionu Lemoyne. To jeden z pierwszych stanów odwiedzanych w miarę przechodzenia gry - jest z nim związanych wiele głównych oraz pobocznych zadań z rozdziałów 3, 4 i kolejnych. Do odnalezienia są tu też np. sekrety takie jak karty kolekcjonerskie, kości dinozaurów czy legowiska legendarnych zwierząt.

Podstawowe informacje o regionie Lemoyne

  1. Do regionu Lemoyne po raz pierwszy zmuszony zostaniesz dotrzeć po awansowaniu do trzeciego rozdziału kampanii. Pierwsze obozowisko gangu rozstawione zostanie w pobliżu miasteczka Rhodes. Po tym jak przystąpisz do czwartego rozdziału gry gang ponownie zmieni swoje położenie. Drugie obozowisko gangu rozstawione zostanie na mokradłach na południowy-zachód od Saint Denis. Ostatnie trzecie obozowisko gangu również rozstawiane zostanie na bagnach (tym razem w okolicy Lagras). Dojdzie do tego w rozdziale 5, przy czym pozostanie ono kryjówką gangu na krócej.
  2. Miasteczko Rhodes jest jedną z ważniejszych lokacji rozdziału 3. Ciekawostką jest to, że podczas rozgrywania wspomnianego rozdziału Arthur nie może korzystać na terenie miasteczka z broni palnej. Ograniczenie to zostanie zniesione w dalszej części gry. W Rhodes możesz oczywiście odbierać poboczne zadania i odwiedzać sklepy. Przebywa tu także paser skupujący przedmioty pochodzące z kradzieży.
  3. Największa i najważniejsza miejscówka dla regionu Lemoyne i zarazem dla całej gry to Saint Denis. Jest to największe miasto w grze. Gang oficjalnie dociera w jego pobliże dopiero w rozdziale 4, ale nic nie stoi na przeszkodzie żeby zajrzeć tam już wcześniej. W Saint Denis rozgrywa się mnóstwo głównych i pobocznych zadań. Jest tu też wiele sklepów i biznesów, w tym także unikalnych jak np. sklep krawca, kramik trapera, studio fotograficzne czy teatr.
  4. Podczas eksploracji zachodniej części regionu zwróć uwagę na duże prywatne posiadłości w Caliga Hall i Braithwaite Manor. Wkraczanie na ich tereny jest traktowane jako przestępstwo i Arthur może zostać zaatakowany. Warto się też pilnować na mokradłach i bagnach. W obszarach tych bohatera mogą z zaskoczenia zaatakować np. aligatory.
  5. Obok wszystkich ważniejszych lokacji w regionie Lemoyne przebiegają tory kolejowe. Oznacza to, że możesz ułatwiać sobie podróżowanie pomiędzy nimi wsiadając do pociągu. Alternatywnie możesz też opłacić w każdym miasteczku dyliżans.

Najważniejsze lokacje w regionie Lemoyne

  1. Obóz gangu Dutcha w Clemens Point - Znajduje się on przy wodzie na zachód od Rhodes. Jest on dostępny tylko w rozdziale 3. Po awansowaniu do rozdziału 4 członkowie gangu przeniosą się na wschód do obozu w Shady Belle.
  2. Obóz gangu Dutcha w Shady Belle - Znajduje się on na mokradłach w pobliżu Saint Denis. Jest on dostępny na czas rozgrywania rozdziału 4.
  3. Rhodes - To jedno z głównych miasteczek w świecie gry. Możesz w nim odbierać zadania oraz odwiedzać sklepy, w tym także ten, w którym działalność prowadzi paser.
  4. Saint Denis - To największe i najważniejsze miasto w świecie gry. Pilnuj się podczas podróżowania konno po mieście, bo można łatwo uderzyć jakiegoś cywila i popaść w konflikt z prawem. W Saint Denis zalicza się mnóstwo zadań, aczkolwiek przebywając w mieście możesz też np. odwiedzać sklepy, udawać się na pokazy czy zajrzeć do studia fotograficznego.
  5. Obóz gangu Dutcha w Lakay - Znajduje się on na bagnach i sąsiaduje z lokacją Lagras. Główny bohater korzysta z tego obozowiska w trakcie rozgrywania rozdziału 5 kampanii.

Polowania na dzikie zwierzęta w regionie Lemoyne

Zachodnia część regionu to głównie niewielkie lasy i otwarte przestrzenie. Ciekawsza, ale i bardziej niebezpieczna, jest wschodnia część. Na mokradłach przebywa wiele unikalnych gatunków zwierząt, aczkolwiek niektóre z nich (np. aligatory) stanowią śmiertelne zagrożenie dla Arthura.

Unikalne dla tego regionu gatunki dziki zwierząt do upolowania to:

  1. Aligatory (Alligator)
  2. Dziki (Boar) - pojawiają się też w regionie West Elizabeth
  3. Żaby ryczące (Bullfrog)
  4. Kraby (Crab) - pojawiają się też w regionie New Austin
  5. Żurawie (Crane)
  6. Egrety (Egret)
  7. Czaple (Heron)
  8. Woły (Oxen) - pojawiają się też w regionie New Hanover
  9. Pantery (Panther)
  10. Papugi długoogonowe (Parakeet)
  11. Pelikany (Pelican) - pojawiają się też w regionie West Elizabeth
  12. Świnie (Pig) - pojawiają się też w regionie New Hanover
  13. Warzęchy białe (Spoonbill)
  14. Żółwie (Turtle) - pojawiają się też w regionie New Austin

Opcjonalne zadania do odblokowania w regionie Lemoyne

Na mapie zaznaczyliśmy miejsca rozpoczynania lub kontynuowania pobocznych zadań na terenie stanu Lemoyne w RDR2. Zestawienie pobocznych misji możliwych do rozpoczęcia w Lemoyne jest też poniżej.

  1. Mark Johnson - Nie jest to pełnoprawna misja, tylko zlecenie łowcy nagród.
  2. Robbie Laidlaw - To kolejna misja łowcy nagród z Rhodes. Musisz najpierw pojmać Marka Johnsona oraz dodatkowo zbadać okoliczną chatkę.
  3. Nieprawości historii - Po odblokowaniu tego zadania w Rhodes musisz dotrzeć do miejsca rozegrania jego głównej części.
  4. Jak się ma miękkie serce... - To krótki quest z odzyskania wozu.
  5. Więzy, które nas łączą - Części I i II zadania od razu możesz wykonać. Część III załącza się później i wymaga dotarcia do nowej lokacji na północ od Rhodes.
  6. Zbiórka - To bardzo krótka misja składająca się w całości z jednej rozmowy.
  7. Lindsey Wofford - Nie jest to pełnoprawna misja, tylko zlecenie łowcy nagród.
  8. Droga artysty - Wszystkie części misji załączają się w Saint Denis, ale w pewnych odstępach czasowych między sobą.
  9. Łaska wiedzy - Większość fragmentów tego zadania do zaliczenia jest w Saint Denis, aczkolwiek bohater musi poza miastem ukraść wóz i dopaść zbiega.
  10. Pomóż bratu - To jedno z krótszych zadań w Saint Denis.
  11. Bracia i siostry, wszyscy razem - Kolejne stosunkowo krótkie i proste zadanie z Saint Denis.
  12. Radosny, energiczny chłopiec - W stanie Lemoyne do zaliczenia jest tylko pierwsza część zadania. W celu rozegrania części II musisz dotrzeć na północny kraniec regionu New Hanover.
  13. Ojcostwo i inne marzenia - Rozegranie zadania jest możliwe dopiero po otrzymaniu listu od Mary i przeczytaniu go w Shady Belle.
  14. Idealizm i pragmatyzm dla początkujących - Zlecenia od burmistrza Saint Denis wykonuje się w odstępach czasu między sobą. Arthur w przypadku części I i II musi otrzymać zaproszenie od burmistrza drogą pocztową (trzeba odwiedzić dowolną placówkę poczty).
  15. O ludziach i aniołach - To jedno z krótszych zadań w Saint Denis.
  16. Anthony Foreman - Nie jest to pełnoprawna misja, tylko zlecenie łowcy nagród. Możesz je odebrać dopiero po awansowaniu do epilogu lub skończeniu głównego wątku.
  17. Lichwiarstwo i inne grzechy IV - To nietypowy przypadek. Części I-III były głównymi zadaniami z rozdziału 2 gry. Część 4 oraz wszystkie kolejne to z kolei opcjonalne misje. Za każdym razem rozglądaj się za znacznikiem możliwej rozmowy ze Straussem w aktualnym obozie gangu Dutcha.
  18. Oczywiście jest Brytyjczykiem - Kolejne części tej misji zalicza się w różnych częściach mapy, aczkolwiek w stosunkowo niewielkiej odległości od siebie.
  19. Księżne i inne zwierzęta - To krótkie zadanie związane z jedną z kategorii sekretów. Po dodaniu go do dziennika możesz zajmować się docieraniem do znajdziek.
  20. Idealna noc - Znacznik misji pojawi się dopiero po tym jak bohater co najmniej raz wpadnie na bagnach na Lud Nocy lub ślady jego obecności. Wystarczy wybrać się na mokradła po zapadnięciu zmroku.

Opisy przejścia wszystkich wymienionych opcjonalnych misji znajdują się w naszej solucji. Warto w tym miejscu zaznaczyć, że nie wszystkie misje są od razu dostępne i możesz nie znaleźć pytajnika po dotarciu we wskazane miejsce. Odblokowanie ich może wymagać np. awansowania do konkretnego rozdziału głównej kampanii. Wszystkie informacje o warunkach dodawania ich do dziennika znajdują się w ich opisach w naszym poradniku.

Unikalne sekretne lokacje w regionie Lemoyne

Poniżej zestawiliśmy różnorakie ukryte lokacje, które warto odwiedzić w trakcie eksploracji stanu Lemoyne w grze Red Dead Redemption 2. Na liście znalazły się easter eggi, nietypowe miejscówki czy lokacje, w których do odnalezienia jest unikalny loot (np. element ubioru czy broń). Unikalne sekretne lokacje oznaczone są żółtymi kropkami na naszej mapie regionu.

1) Pociąg-widmo. Udaj się w nocy na przejażdżkę wzdłuż torów - pomiędzy Lemoyne, a Rhodes. Będziesz mógł zobaczyć pędzącą lokomotywę z innego świata.

2) Duch. W okolicy Bluewater Marsh trafisz na ducha kobiety unoszącego się nad bagnem. Jeśli się do niej zbliżysz twój bohater będzie mógł zapisać ją sobie w notatniku.

3) Ogromny wąż. Wisi on na jednym z drzew. Aby lepiej się mu przyjrzeć wejdz w tryb FPP.

4) Tajemnicza studnia. Odnajdziesz tu głęboką tajemniczą studnię. W niej znajdziesz wiele znaków prosto z horroru.

5) Dom na wodzie. Obok domu jest łódka do wykorzystywania do pływania po bagnach. Wewnątrz domu znajdziesz kartę kolekcjonerską i unikalny fonograf.

6) Nawiedzone miasteczko Pleasance. Jest tu kilka budynków do zbadania. Możesz odnaleźć m.in. kartę kolekcjonerską, komiks i unikalny eliksir.

7) Zakład karny. Wyspę tę odwiedza się w ramach zaliczania jednego z głównych zadań gry. Możesz tam dopłynąć łodzią. Niedaleko więzienia jest łowisko legendarnej ryby.

8) Wrak statku. Możesz tam dopłynąć łodzią. W miejscu tym odnajdziesz unikalne nakrycie głowy Tricorn Hat oraz unikalny eliksir.

9) Budynek przy jeziorze. Najlepiej tu dotrzeć od północy lub od południa żeby uniknąć problemów ze strażnikami posiadłości Braithwaite. Wewnątrz budynku odnajdziesz kompas (potencjalny prezent) oraz kartę kolekcjonerską.

10) Zniszczona łódka. Wewnątrz łodzi znajdziesz szkielet oraz miecz Broken Pirate Sword. Pomimo nazwy z miecza można normalnie korzystać.

11) Zatopiony budynek. Wewnątrz budynku do odnalezienia jest unikalne nakrycie głowy - Cat Skull Mask.

12) Lagras. W całej tej lokacji może dochodzić do różnorakich spotkań z Ludem Nocy, przy czym zawsze podróżuj tu nocą. Odblokowania co najmniej jednego takiego spotkania pozwala rozpocząć misję "Idealna noc".

13) Bolger Glade. Możesz zbadać pole bitwy i znaleźć m.in. kosztowności. W pobliżu jest też zrujnowany kościół - znajdziesz kartę kolekcjonerską oraz unikalny eliksir.