Marzenie o nowej przyszłości - Solucja Red Dead Redemption 2 Red Dead Redemption 2 poradnik, solucja

Na poniższej stronie naszej solucji do gry Red Dead Redemption 2 odnajdziesz opis misji Marzenie o nowej przyszłości. John i Abigail jadą do Blackwater, by razem miło spędzić nieco wolnego czasu. Johm ma dla Abigail ważne pytanie...

Jak odblokować misję: Po ukończeniu misji Naprawdę wielki skurczybyk i Ponowna próba - Marzenie o nowej przyszłości - Solucja Red Dead Redemption 2 - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

Jak odblokować misję: Po ukończeniu misji "Naprawdę wielki skurczybyk" i "Ponowna próba".

Opis przejścia misji:. To kolejne, mocno narracyjne zadanie w grze. Jedź z Abigail do Blackwater. Na miejscu, wejdź do studia fotograficznego i zacznij wybierać tło waszego zdjęcia. Jeśli zależy ci na złotym medalu, od razu zdecyduj się na domyślny wybór - warto oszczędzić czas.

Kolejnym punktem wycieczki jest kino, idź tam z Abigail i obejrzyj krótki film - Marzenie o nowej przyszłości - Solucja Red Dead Redemption 2 - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

Kolejnym punktem wycieczki jest kino, idź tam z Abigail i obejrzyj krótki film. Po wszystkim, idź w kierunku wybrzeża, wsiądź do łódki i płyń w docelowe miejsce. Poczekaj, aż John oświadczy się Abigail i obejrzyj bardzo klimatyczną scenkę. Gdy dobiegnie ona do końca, misja zakończy się powodzeniem.

Jak zdobyć złoty medal w misji Marzenie o nowej przyszłości?

  • Ukończ misję w czasie poniżej 7 minut i 30 sekund - Kluczem do sukcesu jest szybkie odwiedzanie kolejnych miejsc. Dodatkowo, przy wyborze tła, wybierz domyślne i nie przeglądaj innych.