Poradnik przetrwania na Dzikim Zachodzie. Poradnik do Red Dead Redemption 2 to rozbudowana solucja, która przeprowadzi Cię przez wszystkie zadania główne i poboczne. Nasze porady opisują trofea i osiągnięcia, bronie, napady, a także pomogą zlokalizować wszystkie sekrety i znajdźki.

Poradnik do Red Dead Redemption 2 to prawdziwe kompendium wiedzy na temat nowej produkcji Rockstar Games. W naszym poradniku znajdziesz przeróżne porady, informacje i podpowiedzi, które pozwolą w lepszym poznaniu zasad rządzących grą, oraz w odkryciu wszystkich skrywanych przez nią sekretów.

Na początkowych stronach poradnika znalazły się porady na start, a także inne podpowiedzi dotyczące lepszego poznania najważniejszych mechanizmów gry. Są to takie tematy jak podróżowanie po świecie, walka, podejmowanie się nowych misji, spotykanie się z towarzyszami w obozowiskach czy wykonywanie opcjonalnych aktywności, do których można zaliczyć chociażby polowania na dzikie zwierzęta. W naszym przewodniku do RDR 2 znalazł się również rozdział z odpowiedziami na najczęściej zadawane pytania. Informuje on między innymi jak korzystać z mechanizmu szybkiej podróży, jak nawiązywać romanse czy jak powtarzać rozegrane misje po to żeby inaczej się w nich zachować lub zdobyć w nich najlepsze złote medale.

Dużą część naszego poradnika zajmuje opis przejścia Red Dead Redemption 2. W solucji znalazły się przede wszystkim omówienia wszystkich głównych zadań wraz z informacjami na temat podejmowanych w nich wyborów oraz wymagań do zdobywania w nich złotych medali. Poradnik nie pomija też jednak opcjonalnych zadań, którymi można zajmować się w przerwach pomiędzy awansowaniem w głównym wątku fabularnym gry, jak chociażby napadami, lub nieco spokojniej - wędkarstwem. Nie zabraknie również strony poświęconej dość nietypowej formie działalności zarobkowej naszego protegowanego - lichwiarstwu.

Red Dead Redemption 2 to gra z ogromnym otwartym światem i w związku z tym w naszym poradniku nie mogło zabraknąć rozbudowanego atlasu świata. Zawiera on mapę świata, na której zaznaczone zostały wszystkie najważniejsze lokacje, chaty, kryjówki gangów i ukryte skarby. Poradnik powinien pomóc w odnalezieniu wszystkich sekretów i znajdziek, do których zaliczają się między innymi karty kolekcjonerskie, kości dinozaurów, legendarne zwierzęta oraz receptury.

Poradnik do RDR 2 uzupełnia rozdział o tym jak ukończyć Red Dead Redemption w 100% - podajemy kompletną listę czynności wymaganych do pełnego zaliczenia gry. Wśród nich znajdują się chociażby misje poboczne związane z nieznajomymi osobami, ściganiem zbiegów oraz przypadkowymi spotkaniami z mieszkańcami świata gry. Na kolejnych stronach przeczytacie również porady na temat gier hazardowych, w jakich będziecie mogli wziąć udział w RDR2. Będą to: poker, blackjack, domino, a także gra w pięć palców. Przygotowaliśmy także poradnik trofeowy, który pozwala w odblokowaniu wszystkich dostępnych trofeów i osiągnięć gry. Każde trofeum ma dokładny opis wymagań do jego odblokowania oraz nas komentarz w jaki sposób można tego łatwo dokonać.

Red Dead Redemption 2 w pigułce

Kontynuacja wielkiego hitu Rockstara długo kazała na siebie czekać. Pierwsza część wydana jeszcze na PS3 i Xbox 360 18 maja 2010 roku. Gra zebrała wysokie oceny, zdobyła przychylność zarówno dziennikarzy jak i graczy. Po ośmiu latach Rockstar Games wraca do tematu, lecz tym razem fabuła przenosi nas wstecz (RDR2 jest więc prequelem). Sławny gang Dutcha van der Lindego w wyniku nieudanego napadu w Blackwater zmuszony jest do walki o przetrwanie. Główny bohater, Arthur Morgan, będzie musiał więc podejmować decyzję, które pozwolą przetrwać mu jak i całemu gangowi.

Powrót na Dziki Zachód w RDR2. - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry
Powrót na Dziki Zachód w RDR2.

RDR2 wciąż jest grą third person perspective (TPP), choć twórcy dodali również możliwość korzystania z widoku FPP. Powraca oczywiście dobrze znany system spowolnienia czasu Zabójczej precyzji (Dead Eye), umożliwiający szybką eliminację kilku przeciwników. Prequel to nadal otwarty świat, a mapa świata jest ogromna. Świat jest większy niż w GTA5, a twórcy ujawnili, że w części drugiej znajdzie się cała mapa znana z pierwszej części Red Dead Redemption, także możemy zwiedzić m.in. New Austin czy Armadillo. RDR2 działa na silniku GTA 5, jednak został znacznie usprawniony na potrzeby nowego projektu. Engine gry wykorzysta m.in. dobrodziejstwa systemu Euphoria, czyli zaprojektowanej przez NaturalMotion animacji 3D postaci, obejmującej całą sylwetkę czy mięśnie ciała. Przykładowo, dzięki temu przeciwnicy umierają niezwykle realistycznie i efektownie.

Red Dead Redemption 2 posiada również tryb multiplayer. Tzw. Red Dead Online wystartuje po premierze gry (w listopadzie w charakterze bety). Również w trybie multi będą pojawiać się nawiązania i tło fabularne. Premiera Red Dead Online odbędzie się w styczniu 2010 na konsole PS4 i XONE.

Mapy regionów w RDR2

Mapa Red Dead Redemption 2 to przeogromna, większa od tej, jaką znamy z GTA 5. Będziesz mógł odwiedzić całą mapę znaną z pierwszej części RDR, wielokrotnie się zgubisz i zginiesz. Od miasteczek i osad, po górskie szczyty, bezkresne pola, kaniony i pustynie - mapa RDR 2 jest na tyle obszerna, że wprowadzono systemy szybkiej podróży (m.in. pociąg). Do pokonywania dzikich szlaków przyda się oczywiście wierny koń.

  1. West Elizabeth
  2. New Hanover
  3. Lemoyne
  4. Ambarino
  5. New Austin

Trofea i osiągnięcia

Poradnik trofeowy pomoże Ci odblokować wszystkie osiągnięcia i trofea w Red Dead Redemption 2. Każde wymagające trofeum opisaliśmy na osobnych stronach poradnika, a porady znacząco uprzyjemnią (i ułatwią!) próbę wymasterowania gry. Z tym poradnikiem uda Ci się wbić platynę.

Pytania i odpowiedzi

Dział FAQ poradnika, czyli mam problem i szukam odpowiedzi, to zbiór najważniejszych pytań dotyczących RDR 2, jakie możecie zadać. Zebraliśmy najważniejsze problemy i odpowiedzieliśmy na nie rzeczowo. Czy RDR2 doczeka się wersji PC? Jakie edycje gry możemy kupić? Na te i inne pytania odpowiadamy poniżej.

Jakie edycje posiada Red Dead Redemption 2?

Red Dead Redemption zostanie wydane na PS4 i XBOX ONE w trzech edycjach, przy czym każdą możecie kupić przedpremierowo - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

Red Dead Redemption zostanie wydane na PS4 i XBOX ONE w trzech edycjach, przy czym każdą możecie kupić przedpremierowo.

Jeśli zakupicie RDR2 przedpremierowo otrzymacie dodatkowo:

  1. Konia bojowego - czyli ardeński rumak o siwej maści. Koń bojowy jest wytrzymały i nie boi się huku strzałów, więc nie zrzuci swojego jeźdźca w czasie walki;
  2. Niezbędnik bandyty - czyli zestaw leków i odnawiaczy zasobów, życia, Dead Eye itd.

Dodatkowo jeśli zakupicie RDR2 przedpremierowo w wersji cyfrowej otrzymacie:

  1. Gotówkę do trybu fabularnego RDR 2 - czyli pieniądze, za które możecie kupić w czasie kampanii single player broń, amunicję itd.;
  2. Mapę skarbów (tylko do 15 sierpnia 2018r.) - gdzieś w świecie RDR2 ukryto skarb z gotówką, a dzięki tej mapie możesz go odnaleźć.

Red Dead Redemption 2 - Edycja Specjalna zawiera:

  1. Bonusową misję z napadem na bank oraz nową kryjówkę w trybie fabularnym;
  2. Karego konia pełnej krwi angielskiej - wyjątkowy szybki wierzchowiec wraz z siodłem;
  3. Talizman i ozdobę wzmacniającą umiejętności - m.in. zwiększają percepcje oraz zmniejszają obrażenia w czasie jazdy konno;
  4. Ulepszenia statystyk, premia gotówkowa i zniżki - dzięki nim Arthur będzie wytrzymalszy i dłużej będzie mógł korzystać z Dead Eye. W czasie napadów będziesz też zarabiał więcej pieniędzy. Ponadto jeśli będziesz chciał ulepszyć obóz gangu, otrzymasz zniżkę;
  5. Strój rewolwerowca z Nuevo Paraiso - ten strój dla głównego bohatera inspirowany bandytami zza południowej granicy. Składa się z czarnego kowbojskiego kapelusza, indygowego płaszcza, znoszonych dżinsów;
  6. Bezpłatny dostęp do dodatkowego uzbrojenia - czyli bonusowa broń: trzy modele do wykorzystania w czasie fabuły, pistolet Volcanic, strzelba tłokowa oraz lekki sztucer Lancaster.

Read Dead Redemption 2 - Edycja definitywna zawiera:

  1. Wszystkie powyższe bonusy z edycji specjalnej;
  2. Dodatkowe stroje - 2 bonusowe stroje do Read Dead Online, strój łowcy nagród z Blackrose oraz strój twardziela z Copperhead;
  3. Kasztanowego konia pełnej krwi angielskiej + siodło kowbojskie dla trybu Read Dead Online;
  4. Wystrój obozu przetrwanie - dzięki temu bonusowi będziesz mógł zmienić bezpłatnie wygląd swojego obozu na motyw "przetrwania";
  5. Dodatkowe uzbrojenie - pistolet Volcanic, strzelba tłokowa i sztucer Lancaster dla trybu online;
  6. Premia do rangi - szybciej zdobędziesz rangę online.

Read Dead Redemption 2 Edycja kolekcjonerska zawiera:

  1. Pudełko kolekcjonerskie RDR2 - czerwony steelbook (bez gry);
  2. Metalowa skrzynka zamykana na klucz;
  3. Moneta kolekcjonerska - grawerowana, złota moneta kolekcjonerska z wizerunkiem bizona i krajobrazem;
  4. Dwustronne puzzle - układanka 100-elementowa z drewna przedstawiająca port Saint Denis oraz logo Rockstar Games;
  5. Bandana rewolwerowca - czerwona, zbójecka bandama;
  6. Mapa skarbów - ujawnia lokalizację zakopanego skarbu;
  7. Zestaw przypinek - 6 przypinek przedstawiających broń;
  8. Karty do gry - talia kart do gry z wizerunkami członków gangu van der Lindego: Arthura Morgana, Johna Marstona, Javiera Escuelli, Billa Williamsona i Dutcha van der Lindego;
  9. Katalog Wheeler, Rawson and Co. - ilustrowany katalog broni i strojów możliwych do odnalezienia w grze;
  10. 12 kart kolekcjonerskich - to materialne odpowiedniki kart, które możesz odnaleźć w grze. Zawiera wizerunki postaci i motywów z gry.

Czy Red Dead Redemption 2 będzie miało przepustkę sezonową?

Nie, Rockstar Games nie zapowiedziało season passa, czyli przepustki sezonowej, podobnie zresztą jak miało to miejsce w przypadku premiery GTA5. Być może oznacza to, że Rockstar nie planuje żadnych DLC do trybu single player i po premierze Red Dead Online skupi się tylko na wydawaniu DLC do multiplayera.

Czy można grać w Red Dead Redemption 2 offline?

Trudno powiedzieć - obecnie producent nie ujawnił, czy zdołamy uruchomić grę na konsolach bez stałego dostępu do internetu. Oczywiście Red Dead Online będzie wymagało stałego dostępu do sieci.

Czy Red Dead Redemption 2 to prequel?

Tak! Wydarzenia w RDR2 to zostały osadzone w roku 1899, czyli poprzedzają wydarzenia z jedynki. W dwójce gang Dutcha van der Lindego wciąż istnieje, a w jego skład - oprócz głównego bohatera - wchodzi m.in. główny bohater pierwszej części, czyli John Marston. Marston jest jeszcze wówczas aktywnym członkiem gangu, a cała historia opowiada właśnie historię upadku grupy przestępczej jak i wyjaśni, co dokładnie skłoniło Marstona do porzucenia drogi występku.

Czy Red Dead Redemption 2 ukaże się na PC?

Na chwilę obecną ani producent gry, ani jej wydawca nie zajęli oficjalnego stanowiska w tej kwestii. Niektóre przecieki prasowe a także ogólne trendy rynku gamingowego każą jednak domniemywać, że również i taka wersja gry zostanie wydana. W dniu premiery (26.10.2018) gra była dostępna jedynie na platformach Xbox One oraz PlayStation 4.

Czy Red Dead Redemption 2 ukaże się na Nintendo Switch?

Na chwilę obecną ani producent gry, ani jej wydawca nie zajęli oficjalnego stanowiska w tej kwestii. Chociaż omawiana gra wydaje się zbyt zaawansowana technicznie, by zadziałać na konsoli Nintendo, to niektórzy branżowi specjaliści wciąż żywią nadzieję na powstanie takiej wersji. Wskazują oni na udane przeniesienie na platformę Nintendo tak złożonych tytułów, jak Doom, Wolfenstein 2 czy też LA Noir samego studia Rockstar. Jeszcze inną ewentualnością wydaje się udostepnienie Red Dead Redemption 2 użytkownikom Switcha za pośrednictwem usługi streamingowej, tak ja będzie to miało miejsce w wypadku Assassin's Creed Odyssey. W dniu premiery (26.10.2018), gra była dostępna jedynie na platformach Xbox One oraz PlayStation 4.

Czy Red Dead Redemption 2 posiada tryb multiplayer?

Tak, gra posiada moduł do gry sieciowej o nazwie Red Dead Online. Zostanie on jednak udostępniony użytkownikom po oficjalnej premierze gry (beta trybu ruszy najprawdopodobniej w listopadzie 2018). Na chwilę obecną firma Rockstar nie udostępniła szczegółów dotyczących charakteru rozgrywki.

Jakie wymagania ma sprzętowe Red Dead Redemption 2?

Najważniejszą informacją jest to, że gra Red Read Redemption 2 uruchomi się na każdej wersji konsol PlayStation 4 oraz Xbox One. Nie jest wymagane posiadanie PS4 Pro ani Xboksa One X, aczkolwiek na tych mocniejszych wersjach konsol gra może zaoferować lepszy framerate lub opcję prowadzenia rozgrywki w rozdzielczości 4K (wersja na Xbone X oferuje wsparcie dla natywnego 4K).

Najbardziej problematyczną kwestią związaną z wymaganiami sprzętowymi RDR 2 jest ilość potrzebnej wolnej przestrzeni na dysku twardym konsoli. Pudełkowa wersja Red Dead Redemption 2 na PS4 wymaga 99GB na dysku, a wersja na XONE 107GB. W przypadku wersji cyfrowych edycja na XONE również wymaga 107GB, ale cyrfrowa wersja RDR 2 na PS4 wymaga posiadania aż 149GB wolnej przestrzeni na dysku twardym. Dodatkowe 50 gigabajtów na hdd wymaganych jest na potrzeby instalacji gry. Warto jednak zaznaczyć, że gra może też w przyszłości wymusić zarezerwowanie podobnej ilości gigabajtów na potrzeby instalacji nowych łatek.

Czy Red Dead Redemption 2 również będzie posiadał tryb zombie?

Na chwilę obecną brak jest jakichkolwiek oficjalnych informacji dotyczących dołączenia do gry trybu zombie, znanego w pierwszej części jako Undead Nightmares Challenge. Biorąc jednak po uwagę duże zainteresowanie odbiorców gry takim trybem, nie można wykluczyć, że zostanie on dodany w którymś z planowanych DLC.

Czy Red Dead Redemption 2 posiada tryb/widok pierwszoosobowy?

Gra została wyposażona w pełnoprawny system widoku z pierwszej osoby. W wersji Playstation 4 gracz ma możliwość zmiany widoku "w locie" za pomocą zintegrowanego z kontrolerem touchpada. Poza widokiem typu TPP i FPS, gracz ma również możliwość obserwowania rozgrywki za pomocą znanej z gier Rockstar kamery typu "cinematic".

Jak długie jest Red Dead Redemption 2?

Red Dead Redemption 2 jest bardzo długą grą. Oferuje ona około 100 głównych misji, a do tego należy doliczyć poboczne zadania oraz przeróżne dodatkowe aktywności, którymi można zajmować się pomiędzy misjami głównego wątku fabularnego. Według obietnic producentów gry na ukończenie Red Dead Redemption 2 trzeba poświęcić około 60 godzin, przy czym wartość ta nie uwzględnia zaliczenia całej produkcji w stu procentach ani czasu spędzonego w trybie Red Dead Online.

Jak wielki jest świat Red Dead Redemption 2?

Według zapewnień producentów gry, mapa na której prowadzona będzie rozgrywka jest największą w historii produkcji studia Rockstar. W praktyce oznacza to, że mapa będzie miała ponad 127 kilometrów kwadratowych, jak miało to miejsce w poprzedniej "największej" grze tego dewelopera - Grand Theft Audto V.

Jaką kategorię wiekową otrzymał Red Dead Redemption 2?

Europejska agencja raitingowa PEGI oceniła najnowsza grę studia Rockstar jako przeznaczą jedynie dla pełnoletnich odbiorców (rating 18+).

Czy w Red Dead Redemption 2 występują Indianie?

Według zapewnień twórców gry, natywna ludność kontynentu północnoamerykańskiego nie będzie pełniła pierwszoplanowej roli w historii przedstawionej w Red Dead Redemption 2. Jest to w pełni zgodne z realiami historycznymi - w odtwarzanym w grze roku 1899, praktycznie wszyscy Indianie przebywali w specjalnych, zamkniętych rezerwatach. Odsetek rdzennych obywateli USA przebywający na wolności był znikomy.

Informacje o Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

Autorzy : Jacek Stranger Hałas, Grzegorz Alban3k Misztal, Natalia N.Tenn Fras

Poradnik do gry

Ostatnia aktualizacja : 25 października 2018, odwiedź Poradnik do gry

Sekrety i znajdźki

Ostatnia aktualizacja : 28 listopada 2018, odwiedź Sekrety i znajdźki

Opis przejścia

Ostatnia aktualizacja : 2 listopada 2018, odwiedź Opis przejścia

Komentarze Czytelników (151)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
10.12.2018 12:46
odpowiedz
2 odpowiedzi
adamos1953
1
Junior

Pomóżcie. Chodzi o Mended Treasure Map. Znalazłem wszystkie mapy, ale nie mogę znaleźć na mapie miejsca skarbu. Gdzie jest ten Twin Rocks. Chyba oślepłem.

13.12.2018 11:52
odpowiedz
1 odpowiedź
szewczenko
1
Junior

Witam,

czy jest możliwość wrzucenia do PDFa opisu przejścia - fabuły ?

17.12.2018 13:40
😒
odpowiedz
2 odpowiedzi
korolowy10
1
Junior

Miał ktoś tak, że nie zaliczyło mu wyzwania jeźdźca przy Valentine- Rhodes i Strawberry-Saint Denis? U mnie, pomimo zamieszczenia się w czasie, dopiero po 4 razie udało się z Rhodes... a próbowałem od granic miast, od centrum i od najdalszych punktów. Wie ktoś czy jest na to jakaś zasada? Ale głównie chodzi o Strawberry, przejechałem już 2 razy tą trasę w ok. 7 minut i nie zalicza... najpierw pojechałem na wschód i przez tory nad wodą, aż po samo Saint Denis, później, bo myślałem że to przez te tory, po przejechaniu nad rzeką, zjechałem na drogę i już normalnie według wyznacznika trasy i też nie zaliczyło... jeśli ktoś to przeszedł, to proszę o mniej więcej opisanie trasy :)

post wyedytowany przez korolowy10 2018-12-17 13:41:37
19.12.2018 22:21
😊
odpowiedz
konon47
1
Junior

Czy miał ktoś tak że zaliczyło mu zabicie legendarnego zwierzaka - na mapie ma 'x', kompendium zaktualizowane a nie ma 'trofeum'? ZabiłeM leg. jelenia - zabili mnie i zniknął. Ciuchy mnie nie specjalnie robią ale chciałbym zrobić talizman a nie moge- nie mam poraża . Wracałem kilka razy żeby znów bo zabić ale go nie ma. Jest jeszcze jakaś szansa ? Dziękuję za pomoc

21.12.2018 15:04
😂
odpowiedz
Konr@d
16
Would You Kindly?

https://www.gry-online.pl/S024.asp?ID=1927&PART=274
Akapit no. 10 ślub Jacka i Abigail Panie autorze, poradnik jest porządny, ale napraw to bo wprowadzasz ludzi w błąd i siejesz zgorszenie.

post wyedytowany przez Konr@d 2018-12-21 15:11:00
21.12.2018 15:06
odpowiedz
1 odpowiedź
adamos1953
1
Junior

Rodes, pod sklepem rusznikarza jakieś uwięzione chłopczysko prosi Artura o pomoc, czy mogę mu jakoś pomóc?

21.12.2018 23:43
odpowiedz
3 odpowiedzi
_D_R_A_G_O_N_
28
V

Cholera, przypadkowo wyrzuciłem dziennik z ekwipunku. Do końca gry już go nie będzie?

BTW. Wie ktoś, gdzie szukać drozda wędrownego?

post wyedytowany przez _D_R_A_G_O_N_ 2018-12-21 23:44:31
22.12.2018 10:01
odpowiedz
1 odpowiedź
ccypiss
1
Junior

Zlapalem konia krwi arabskiej oswoiłem a że bylo pozno wzialem zrobilem save nie przenioslem na niego siodla i rano po odpaleniu gry konia nigdzie nie ma. Chodze w kolo jeziora i go nigdzie nie ma. Gdzie mozna go jeszcze odszukac?

23.12.2018 10:39
odpowiedz
2 odpowiedzi
adamos1953
1
Junior

Podpowiedzcie, z czego strzelacie i jakiej amunicji używacie aby pozyskać super skórę z bizona? Proszę.

25.12.2018 16:26
odpowiedz
matosss
1
Junior

Witam ma pytanie, czy jesli nie zacząłem robic questa pod nazwą: Najszlachetniejsi z mężczyzn i kobiet w drugim rozdziale to moge rozpocząć go w czwartym?

post wyedytowany przez matosss 2018-12-25 16:27:25
26.12.2018 21:07
odpowiedz
1 odpowiedź
gerwantzlibii
1
Junior

Witam. Mianowicie mam problem, próbowałem złapać białego konia krwi arabskiej, kiedy już go miałem łapać to on mi uciekł i nie moge go znaleźć. Czy jest jakaś szansa, że się zrespi w tym miejsu w którym się respi zazwyczaj za jakiś czas czy raczej nie?

27.12.2018 00:05
odpowiedz
2 odpowiedzi
Heisenberg95
2
Junior

spoiler start

1. Gdzie znajdę zwłoki / grób Arthura oraz miejsce śmierci ?
2. Czy jak sprzedałem u passera karty kolekcjonerskie będę mógł je jakoś odkupić odzyskać?
3. Czy po zakończeniu trybu fabularnego będę mógł kontynuować misje poboczne?

spoiler stop

post wyedytowany przez Admina 2018-12-28 16:52:42
28.12.2018 12:46
odpowiedz
2 odpowiedzi
adamos1953
1
Junior

Powiedzcie co z tym super aligatorem, Szukam go od dawna, odwiedziłem to miejsce może z cztery razy i nie mogę go namierzyć, może trzeba spełnić jakiś warunek. Pomóżcie proszę.

29.12.2018 09:42
odpowiedz
k.jojak
1
Junior

a ja mam pytanie dotyczace 2 czesci gry, juz po

spoiler start

smierci Arthura.

spoiler stop

gdy sciagnalem siodlo z konia nie moge go znalezc. niby jest zaznaczone na mapie ale go tam nie ma. tez tak macie? dodatkowo niby w domu jest lozko i wszyscy normalnie chodza spac a ja nie moge spac tak jak to bylo w poprzedniej czesci gry..

post wyedytowany przez Admina 2018-12-29 09:59:18
31.12.2018 17:20
odpowiedz
1 odpowiedź
patrykmetalowymietła
10
Legionista

Cześć, mam pytanie. Dlaczego jak powtarzam misje dostaje nie swojego konia? Mam jednego konia i mam go zapisanego w stajni pouleszanego a jak chce powtňrzyć misje to daje mi jakiegoś totalnie innego konia i jest tak wolny i szybko się męczy, że nie ma szans zrobić nim czasňwek... Jakieś rady?

31.12.2018 17:59
odpowiedz
_D_R_A_G_O_N_
28
V

Udało się komuś złowić

spoiler start

Legendarnego suma w rzece koło Rio Bravo, który jest dostępny po złowieniu wszystkich legendarnych ryb

spoiler stop

?

01.01.2019 17:44
odpowiedz
2 odpowiedzi
gunicha
0
Junior

Dlaczego nie mogę wytwarzać amunicji zapalającej i wybuchowej do strzelby jeżeli mam ukończone misje ?

01.01.2019 20:35
odpowiedz
patrykmetalowymietła
10
Legionista

Pytanie mam na złoto potrzebne by ukończyć misję nie wykorzystując przedmiotňw uzupełniających zdrowie. I nic nie kilkam i nie biore a celu nie ma...

02.01.2019 22:34
odpowiedz
1 odpowiedź
gunicha
0
Junior

no własnie nie bo nie moge ich kupic wgl mi sie nie wyswietlaja

03.01.2019 07:50
odpowiedz
xBisHoPx
70
Praise the Sun!

Z broszurami jest myk, że nie wystarczy je kupić, trzeba je jeszcze przeczytać. Sprawdź zawartość plecaka i przeczytaj wszystkie broszury na wytwarzanie amunicji.

03.01.2019 22:48
odpowiedz
ladies-man
0
Junior

Witam.
W Rdr2 już kilka razy napotkałem dziwna sytuację. Podczas używania funkcji tropiciel (podświetlenie wartościowych przedmiotów) podswietla mi się coś "lepszego" od reszty ale nic się nie da z tym zrobić. Mówiąc konkretnie to w Saint Denis jest paser, u którego na szafce z boku stoi mała skrzynka którą miga na złoto w trybie tropiciela, ale nie da się nic zrobić.
Podobnie jest w rezydencji Angelo Bronte. Podczas misji w której go zabijamy, zanim go znalazłem obszedlem cały dom w poszukiwaniu skarbów. Znalazłem dużą torbę, wygląda na bardzo wartościową, miga w trybie tropiciela, ale nie da się jej sprawdzić w żaden sposób.
Ktoś wie o co chodzi?

04.01.2019 04:33
😉
odpowiedz
2 odpowiedzi
siwz
5
Legionista

O co chodzi z wyzwaniem ,, jeździec 4"? Przeciągnąłem za koniem na sznurze już połowę populacji Ameryki a stale mam wynik 0/3300...Szlag mnie trafi ! :)

06.01.2019 14:07
odpowiedz
Agnes87
12
Legionista

Wyzwania - Zielarz 9. Tu nie chodzi o zebranie "specjalnych ziół" a WSZYSTKICH 43 roślin. Dobrze jest to wiedzieć, zanim się je zbierze przed odblokowaniem tego wyzwania bo można się poważnie zdenerwować, zwłaszcza, jak ma się już 40, w tym wszystkie orchidee (znane z autopsji). Tak, trzeba zbierać je wszystkie jeszcze raz.

Redakcjo - proponuję korektę :) :)

post wyedytowany przez Admina 2019-01-06 15:26:37
08.01.2019 13:16
odpowiedz
1 odpowiedź
blef
0
Junior

Witam, pytanko do gry w epilogu...
Spoiler start
Co zostaje z wyposażenia po rozpoczęciu gry Johnem, kasa?, konie?, broń?, czy można robić misję dotyczące map skarbów itp...?
Spoiler stop

post wyedytowany przez blef 2019-01-08 13:18:10
08.01.2019 22:04
odpowiedz
1 odpowiedź
Villenik
5
Legionista

Hej, mam kilka pytań odnośnie gry. Jestem na samym początku, dopiero co trafiłem do 2 rozdziału i nowego obozu.
1. Czy misje poboczne zawsze oznaczone są na mapie pytajnikiem?
2. Czy mogę lecieć z misjami pobocznymi i odkrywać mapę bez obawy że pójdę za daleko, spotka mnie coś co musze zrobić pod koniec gry itp.?
3. Czy nie ma tutaj żadnych ograniczeń na misje poboczne/główne? W sensie że daną misje powinienem rozpocząć jak bede miał bardziej rozwinięta postac itp.?

Z góry dzięki.

09.01.2019 17:42
odpowiedz
Bolcman
0
Junior

Który poradnik wybrać? Opis przejścia czy przewodnik po grze? Czy któryś jest składową drugiego czy to dwa różne poradniki?

10.01.2019 23:54
odpowiedz
1 odpowiedź
Jakusz
3
Junior

W zadaniu skażony szlak nie mogę bezpiecznie zsunąć się z "niepewnie wyglądającej półki skalnej" na najniższy poziom jaskini po sztabki złota. Za każdym razem zjeżdżam i spadam w przepaść. Jak zejść z tej półki skalnej?

14.01.2019 21:08
odpowiedz
2 odpowiedzi
Lil_SanoV
1
Junior

Mam pytanie czy wszystkie misje poboczne przed epilogiem znikają bezpowrotnie po epilogu? Bo najpierw chciałbym skończyć główny wątek a potem misje poboczne czy jest taka możliwość po epilogu czy stracimy je bezpowrotnie?

16.01.2019 18:00
odpowiedz
1 odpowiedź
adamos1953
1
Junior

Gościu nadał mi domek do ograbienia w ROCKY SEVEN, ale nie mogę go zlokalizować, może ktoś pomoże? Proszę.

23.01.2019 12:52
odpowiedz
zaja23
0
Junior

Udało się komuś znaleźć samca Łosia po zakończeniu gry? Ja przez całą grę widziałem go tylko 1 raz w okolicach miejsca polowania na legendarnego niedźwiedzia. Od wczoraj szukam w lokacjach znalezionych w internecie, stosuje te sposoby z rozbijaniem obozu zapisywaniem, wczytywaniem ale łosia niestety brak.

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
Red Dead Redemption 2 - screen - 2018-10-13 - 385116Red Dead Redemption 2 - screen - 2018-10-13 - 385115Red Dead Redemption 2 - screen - 2018-10-13 - 385114Red Dead Redemption 2 - screen - 2018-10-13 - 385113Red Dead Redemption 2 - screen - 2018-10-13 - 385112Red Dead Redemption 2 - screen - 2018-10-13 - 385111Red Dead Redemption 2 - screen - 2018-10-13 - 385110Red Dead Redemption 2 - screen - 2018-10-13 - 385109Red Dead Redemption 2 - screen - 2018-10-02 - 384419