Poradnik przetrwania na Dzikim Zachodzie. Poradnik do Red Dead Redemption 2 to rozbudowana solucja, która przeprowadzi Cię przez wszystkie zadania główne i poboczne. Nasze porady opisują trofea i osiągnięcia, bronie, napady, a także pomogą zlokalizować wszystkie sekrety i znajdźki.

Poradnik do Red Dead Redemption 2 to prawdziwe kompendium wiedzy na temat nowej produkcji Rockstar Games. W naszym poradniku znajdziesz przeróżne porady, informacje i podpowiedzi, które pozwolą w lepszym poznaniu zasad rządzących grą, oraz w odkryciu wszystkich skrywanych przez nią sekretów.

Na początkowych stronach poradnika znalazły się porady na start, a także inne podpowiedzi dotyczące lepszego poznania najważniejszych mechanizmów gry. Są to takie tematy jak podróżowanie po świecie, walka, podejmowanie się nowych misji, spotykanie się z towarzyszami w obozowiskach czy wykonywanie opcjonalnych aktywności, do których można zaliczyć chociażby polowania na dzikie zwierzęta. W naszym przewodniku do RDR 2 znalazł się również rozdział z odpowiedziami na najczęściej zadawane pytania. Informuje on między innymi jak korzystać z mechanizmu szybkiej podróży, jak nawiązywać romanse czy jak powtarzać rozegrane misje po to żeby inaczej się w nich zachować lub zdobyć w nich najlepsze złote medale.

Lubisz zdobywać najtrudniejsze trofea - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

Lubisz zdobywać najtrudniejsze trofea? Uważasz grę za skończoną dopiero po wbiciu platyny? Spróbuj swoich sił w naszym konkursie na zdobywanie trofeów w Red DeadRedemption.Zdobądź jedno z trzech trofeów i wygraj słuchawkiSteelSeries.

Dużą część naszego poradnika zajmuje opis przejścia Red Dead Redemption 2. W solucji znalazły się przede wszystkim omówienia wszystkich głównych zadań wraz z informacjami na temat podejmowanych w nich wyborów oraz wymagań do zdobywania w nich złotych medali. Poradnik nie pomija też jednak opcjonalnych zadań, którymi można zajmować się w przerwach pomiędzy awansowaniem w głównym wątku fabularnym gry, jak chociażby napadami, lub nieco spokojniej - wędkarstwem. Nie zabraknie również strony poświęconej dość nietypowej formie działalności zarobkowej naszego protegowanego - lichwiarstwu.

Red Dead Redemption 2 to gra z ogromnym otwartym światem i w związku z tym w naszym poradniku nie mogło zabraknąć rozbudowanego atlasu świata. Zawiera on mapę świata, na której zaznaczone zostały wszystkie najważniejsze lokacje, chaty, kryjówki gangów i ukryte skarby. Poradnik powinien pomóc w odnalezieniu wszystkich sekretów i znajdziek, do których zaliczają się między innymi karty kolekcjonerskie, kości dinozaurów, legendarne zwierzęta oraz receptury.

Poradnik do RDR 2 uzupełnia rozdział o tym jak ukończyć Red Dead Redemption w 100% - podajemy kompletną listę czynności wymaganych do pełnego zaliczenia gry. Wśród nich znajdują się chociażby misje poboczne związane z nieznajomymi osobami, ściganiem zbiegów oraz przypadkowymi spotkaniami z mieszkańcami świata gry. Na kolejnych stronach przeczytacie również porady na temat gier hazardowych, w jakich będziecie mogli wziąć udział w RDR2. Będą to: poker, blackjack, domino, a także gra w pięć palców. Przygotowaliśmy także poradnik trofeowy, który pozwala w odblokowaniu wszystkich dostępnych trofeów i osiągnięć gry. Każde trofeum ma dokładny opis wymagań do jego odblokowania oraz nas komentarz w jaki sposób można tego łatwo dokonać.

Red Dead Redemption 2 w pigułce

Kontynuacja wielkiego hitu Rockstara długo kazała na siebie czekać. Pierwsza część wydana jeszcze na PS3 i Xbox 360 18 maja 2010 roku. Gra zebrała wysokie oceny, zdobyła przychylność zarówno dziennikarzy jak i graczy. Po ośmiu latach Rockstar Games wraca do tematu, lecz tym razem fabuła przenosi nas wstecz (RDR2 jest więc prequelem). Sławny gang Dutcha van der Lindego w wyniku nieudanego napadu w Blackwater zmuszony jest do walki o przetrwanie. Główny bohater, Arthur Morgan, będzie musiał więc podejmować decyzję, które pozwolą przetrwać mu jak i całemu gangowi.

Powrót na Dziki Zachód w RDR2. - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry
Powrót na Dziki Zachód w RDR2.

RDR2 wciąż jest grą third person perspective (TPP), choć twórcy dodali również możliwość korzystania z widoku FPP. Powraca oczywiście dobrze znany system spowolnienia czasu Zabójczej precyzji (Dead Eye), umożliwiający szybką eliminację kilku przeciwników. Prequel to nadal otwarty świat, a mapa świata jest ogromna. Świat jest większy niż w GTA5, a twórcy ujawnili, że w części drugiej znajdzie się cała mapa znana z pierwszej części Red Dead Redemption, także możemy zwiedzić m.in. New Austin czy Armadillo. RDR2 działa na silniku GTA 5, jednak został znacznie usprawniony na potrzeby nowego projektu. Engine gry wykorzysta m.in. dobrodziejstwa systemu Euphoria, czyli zaprojektowanej przez NaturalMotion animacji 3D postaci, obejmującej całą sylwetkę czy mięśnie ciała. Przykładowo, dzięki temu przeciwnicy umierają niezwykle realistycznie i efektownie.

Red Dead Redemption 2 posiada również tryb multiplayer. Tzw. Red Dead Online wystartuje po premierze gry (w listopadzie w charakterze bety). Również w trybie multi będą pojawiać się nawiązania i tło fabularne. Premiera Red Dead Online odbędzie się w styczniu 2010 na konsole PS4 i XONE.

Red Dead Redemption 2 mapa

Mapa Red Dead Redemption 2 to przeogromna, większa od tej, jaką znamy z GTA 5. Będziesz mógł odwiedzić całą mapę znaną z pierwszej części RDR, wielokrotnie się zgubisz i zginiesz. Od miasteczek i osad, po górskie szczyty, bezkresne pola, kaniony i pustynie - mapa RDR 2 jest na tyle obszerna, że wprowadzono systemy szybkiej podróży (m.in. pociąg). Do pokonywania dzikich szlaków przyda się oczywiście wierny koń.

Mapa w trakcie budowy.

Trofea i osiągnięcia

Poradnik trofeowy pomoże Ci odblokować wszystkie osiągnięcia i trofea w Red Dead Redemption 2. Każde wymagające trofeum opisaliśmy na osobnych stronach poradnika, a porady znacząco uprzyjemnią (i ułatwią!) próbę wymasterowania gry. Z tym poradnikiem uda Ci się wbić platynę.

Pytania i odpowiedzi

Dział FAQ poradnika, czyli mam problem i szukam odpowiedzi, to zbiór najważniejszych pytań dotyczących RDR 2, jakie możecie zadać. Zebraliśmy najważniejsze problemy i odpowiedzieliśmy na nie rzeczowo. Czy RDR2 doczeka się wersji PC? Jakie edycje gry możemy kupić? Na te i inne pytania odpowiadamy poniżej.

Jakie edycje posiada Red Dead Redemption 2?

Red Dead Redemption zostanie wydane na PS4 i XBOX ONE w trzech edycjach, przy czym każdą możecie kupić przedpremierowo - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

Red Dead Redemption zostanie wydane na PS4 i XBOX ONE w trzech edycjach, przy czym każdą możecie kupić przedpremierowo.

Jeśli zakupicie RDR2 przedpremierowo otrzymacie dodatkowo:

  1. Konia bojowego - czyli ardeński rumak o siwej maści. Koń bojowy jest wytrzymały i nie boi się huku strzałów, więc nie zrzuci swojego jeźdźca w czasie walki;
  2. Niezbędnik bandyty - czyli zestaw leków i odnawiaczy zasobów, życia, Dead Eye itd.

Dodatkowo jeśli zakupicie RDR2 przedpremierowo w wersji cyfrowej otrzymacie:

  1. Gotówkę do trybu fabularnego RDR 2 - czyli pieniądze, za które możecie kupić w czasie kampanii single player broń, amunicję itd.;
  2. Mapę skarbów (tylko do 15 sierpnia 2018r.) - gdzieś w świecie RDR2 ukryto skarb z gotówką, a dzięki tej mapie możesz go odnaleźć.

Red Dead Redemption 2 - Edycja Specjalna zawiera:

  1. Bonusową misję z napadem na bank oraz nową kryjówkę w trybie fabularnym;
  2. Karego konia pełnej krwi angielskiej - wyjątkowy szybki wierzchowiec wraz z siodłem;
  3. Talizman i ozdobę wzmacniającą umiejętności - m.in. zwiększają percepcje oraz zmniejszają obrażenia w czasie jazdy konno;
  4. Ulepszenia statystyk, premia gotówkowa i zniżki - dzięki nim Arthur będzie wytrzymalszy i dłużej będzie mógł korzystać z Dead Eye. W czasie napadów będziesz też zarabiał więcej pieniędzy. Ponadto jeśli będziesz chciał ulepszyć obóz gangu, otrzymasz zniżkę;
  5. Strój rewolwerowca z Nuevo Paraiso - ten strój dla głównego bohatera inspirowany bandytami zza południowej granicy. Składa się z czarnego kowbojskiego kapelusza, indygowego płaszcza, znoszonych dżinsów;
  6. Bezpłatny dostęp do dodatkowego uzbrojenia - czyli bonusowa broń: trzy modele do wykorzystania w czasie fabuły, pistolet Volcanic, strzelba tłokowa oraz lekki sztucer Lancaster.

Read Dead Redemption 2 - Edycja definitywna zawiera:

  1. Wszystkie powyższe bonusy z edycji specjalnej;
  2. Dodatkowe stroje - 2 bonusowe stroje do Read Dead Online, strój łowcy nagród z Blackrose oraz strój twardziela z Copperhead;
  3. Kasztanowego konia pełnej krwi angielskiej + siodło kowbojskie dla trybu Read Dead Online;
  4. Wystrój obozu przetrwanie - dzięki temu bonusowi będziesz mógł zmienić bezpłatnie wygląd swojego obozu na motyw "przetrwania";
  5. Dodatkowe uzbrojenie - pistolet Volcanic, strzelba tłokowa i sztucer Lancaster dla trybu online;
  6. Premia do rangi - szybciej zdobędziesz rangę online.

Read Dead Redemption 2 Edycja kolekcjonerska zawiera:

  1. Pudełko kolekcjonerskie RDR2 - czerwony steelbook (bez gry);
  2. Metalowa skrzynka zamykana na klucz;
  3. Moneta kolekcjonerska - grawerowana, złota moneta kolekcjonerska z wizerunkiem bizona i krajobrazem;
  4. Dwustronne puzzle - układanka 100-elementowa z drewna przedstawiająca port Saint Denis oraz logo Rockstar Games;
  5. Bandana rewolwerowca - czerwona, zbójecka bandama;
  6. Mapa skarbów - ujawnia lokalizację zakopanego skarbu;
  7. Zestaw przypinek - 6 przypinek przedstawiających broń;
  8. Karty do gry - talia kart do gry z wizerunkami członków gangu van der Lindego: Arthura Morgana, Johna Marstona, Javiera Escuelli, Billa Williamsona i Dutcha van der Lindego;
  9. Katalog Wheeler, Rawson and Co. - ilustrowany katalog broni i strojów możliwych do odnalezienia w grze;
  10. 12 kart kolekcjonerskich - to materialne odpowiedniki kart, które możesz odnaleźć w grze. Zawiera wizerunki postaci i motywów z gry.

Czy Red Dead Redemption 2 będzie miało przepustkę sezonową?

Nie, Rockstar Games nie zapowiedziało season passa, czyli przepustki sezonowej, podobnie zresztą jak miało to miejsce w przypadku premiery GTA5. Być może oznacza to, że Rockstar nie planuje żadnych DLC do trybu single player i po premierze Red Dead Online skupi się tylko na wydawaniu DLC do multiplayera.

Czy można grać w Red Dead Redemption 2 offline?

Trudno powiedzieć - obecnie producent nie ujawnił, czy zdołamy uruchomić grę na konsolach bez stałego dostępu do internetu. Oczywiście Red Dead Online będzie wymagało stałego dostępu do sieci.

Czy Red Dead Redemption 2 to prequel?

Tak! Wydarzenia w RDR2 to zostały osadzone w roku 1899, czyli poprzedzają wydarzenia z jedynki. W dwójce gang Dutcha van der Lindego wciąż istnieje, a w jego skład - oprócz głównego bohatera - wchodzi m.in. główny bohater pierwszej części, czyli John Marston. Marston jest jeszcze wówczas aktywnym członkiem gangu, a cała historia opowiada właśnie historię upadku grupy przestępczej jak i wyjaśni, co dokładnie skłoniło Marstona do porzucenia drogi występku.

Czy Red Dead Redemption 2 ukaże się na PC?

Na chwilę obecną ani producent gry, ani jej wydawca nie zajęli oficjalnego stanowiska w tej kwestii. Niektóre przecieki prasowe a także ogólne trendy rynku gamingowego każą jednak domniemywać, że również i taka wersja gry zostanie wydana. W dniu premiery (26.10.2018) gra była dostępna jedynie na platformach Xbox One oraz PlayStation 4.

Czy Red Dead Redemption 2 ukaże się na Nintendo Switch?

Na chwilę obecną ani producent gry, ani jej wydawca nie zajęli oficjalnego stanowiska w tej kwestii. Chociaż omawiana gra wydaje się zbyt zaawansowana technicznie, by zadziałać na konsoli Nintendo, to niektórzy branżowi specjaliści wciąż żywią nadzieję na powstanie takiej wersji. Wskazują oni na udane przeniesienie na platformę Nintendo tak złożonych tytułów, jak Doom, Wolfenstein 2 czy też LA Noir samego studia Rockstar. Jeszcze inną ewentualnością wydaje się udostepnienie Red Dead Redemption 2 użytkownikom Switcha za pośrednictwem usługi streamingowej, tak ja będzie to miało miejsce w wypadku Assassin's Creed Odyssey. W dniu premiery (26.10.2018), gra była dostępna jedynie na platformach Xbox One oraz PlayStation 4.

Czy Red Dead Redemption 2 posiada tryb multiplayer?

Tak, gra posiada moduł do gry sieciowej o nazwie Red Dead Online. Zostanie on jednak udostępniony użytkownikom po oficjalnej premierze gry (beta trybu ruszy najprawdopodobniej w listopadzie 2018). Na chwilę obecną firma Rockstar nie udostępniła szczegółów dotyczących charakteru rozgrywki.

Jakie wymagania ma sprzętowe Red Dead Redemption 2?

Najważniejszą informacją jest to, że gra Red Read Redemption 2 uruchomi się na każdej wersji konsol PlayStation 4 oraz Xbox One. Nie jest wymagane posiadanie PS4 Pro ani Xboksa One X, aczkolwiek na tych mocniejszych wersjach konsol gra może zaoferować lepszy framerate lub opcję prowadzenia rozgrywki w rozdzielczości 4K (wersja na Xbone X oferuje wsparcie dla natywnego 4K).

Najbardziej problematyczną kwestią związaną z wymaganiami sprzętowymi RDR 2 jest ilość potrzebnej wolnej przestrzeni na dysku twardym konsoli. Pudełkowa wersja Red Dead Redemption 2 na PS4 wymaga 99GB na dysku, a wersja na XONE 107GB. W przypadku wersji cyfrowych edycja na XONE również wymaga 107GB, ale cyrfrowa wersja RDR 2 na PS4 wymaga posiadania aż 149GB wolnej przestrzeni na dysku twardym. Dodatkowe 50 gigabajtów na hdd wymaganych jest na potrzeby instalacji gry. Warto jednak zaznaczyć, że gra może też w przyszłości wymusić zarezerwowanie podobnej ilości gigabajtów na potrzeby instalacji nowych łatek.

Czy Red Dead Redemption 2 również będzie posiadał tryb zombie?

Na chwilę obecną brak jest jakichkolwiek oficjalnych informacji dotyczących dołączenia do gry trybu zombie, znanego w pierwszej części jako Undead Nightmares Challenge. Biorąc jednak po uwagę duże zainteresowanie odbiorców gry takim trybem, nie można wykluczyć, że zostanie on dodany w którymś z planowanych DLC.

Czy Red Dead Redemption 2 posiada tryb/widok pierwszoosobowy?

Gra została wyposażona w pełnoprawny system widoku z pierwszej osoby. W wersji Playstation 4 gracz ma możliwość zmiany widoku "w locie" za pomocą zintegrowanego z kontrolerem touchpada. Poza widokiem typu TPP i FPS, gracz ma również możliwość obserwowania rozgrywki za pomocą znanej z gier Rockstar kamery typu "cinematic".

Jak długie jest Red Dead Redemption 2?

Red Dead Redemption 2 jest bardzo długą grą. Oferuje ona około 100 głównych misji, a do tego należy doliczyć poboczne zadania oraz przeróżne dodatkowe aktywności, którymi można zajmować się pomiędzy misjami głównego wątku fabularnego. Według obietnic producentów gry na ukończenie Red Dead Redemption 2 trzeba poświęcić około 60 godzin, przy czym wartość ta nie uwzględnia zaliczenia całej produkcji w stu procentach ani czasu spędzonego w trybie Red Dead Online.

Jak wielki jest świat Red Dead Redemption 2?

Według zapewnień producentów gry, mapa na której prowadzona będzie rozgrywka jest największą w historii produkcji studia Rockstar. W praktyce oznacza to, że mapa będzie miała ponad 127 kilometrów kwadratowych, jak miało to miejsce w poprzedniej "największej" grze tego dewelopera - Grand Theft Audto V.

Jaką kategorię wiekową otrzymał Red Dead Redemption 2?

Europejska agencja raitingowa PEGI oceniła najnowsza grę studia Rockstar jako przeznaczą jedynie dla pełnoletnich odbiorców (rating 18+).

Czy w Red Dead Redemption 2 występują Indianie?

Według zapewnień twórców gry, natywna ludność kontynentu północnoamerykańskiego nie będzie pełniła pierwszoplanowej roli w historii przedstawionej w Red Dead Redemption 2. Jest to w pełni zgodne z realiami historycznymi - w odtwarzanym w grze roku 1899, praktycznie wszyscy Indianie przebywali w specjalnych, zamkniętych rezerwatach. Odsetek rdzennych obywateli USA przebywający na wolności był znikomy.

Informacje o Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

Autor : Jacek Stranger Hałas

Poradnik do gry

Ostatnia aktualizacja : 25 października 2018, odwiedź Poradnik do gry

Opis przejścia

Ostatnia aktualizacja : 2 listopada 2018, odwiedź Opis przejścia

Sekrety i znajdźki

Ostatnia aktualizacja : 2 listopada 2018, odwiedź Sekrety i znajdźki

Trofea i osiągnięcia

Ostatnia aktualizacja : 25 października 2018, odwiedź Trofea i osiągnięcia

Komentarze Czytelników (42)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
30.10.2018 11:14
Azgeroth
4
Junior

Chyba nigdzie nie widziałem a warto o tym wspomnieć:

Jadąc koniem nie warto dusić "A" jak szalony żeby koń szybciej galopował. Raz wyskoczyła mi wskazówka żeby dostosować tempo naciskania przycisku do galopu konia wtedy koń nie traci wytrzymałości.
Sprawdzałem działa, może jedzie ciut wolniej ale jedzie cały czas i nie trzeba czekać na odnowienie paska wytrzymałości.

01.11.2018 11:20
😡
odpowiedz
1 odpowiedź
darden
25
Pretorianin

moim zdaniem nie warto dzielić się niczym z gangiem ani go ulepszasć

spoiler start

koniec końców i tak wszystko przepada na zakończenie gry, łącznie z naszymi ubraniami, również tymi z wyzwań

spoiler stop

03.11.2018 10:13
odpowiedz
2 odpowiedzi
Diablisko27
0
Junior

Wie ktoś może co zrobić gdy wyskakuje komunikat po rozpoczęciu gry, że porzucono legendarne zwierzę? Upolowałem legendarnego lisa, wrzuciłem skórę i ciało na konia po czym musiałem wyłączyć grę. Po ponownym uruchomieniu jest ciało, ale nie ma skóry :/ jak mogę ją zdobyć ponownie?

03.11.2018 11:11
odpowiedz
TheKrystianPL87
0
Junior

Czy ktoś wie jak zdobyć bronie które uzyskałem w GTA Online?

03.11.2018 16:30
odpowiedz
3 odpowiedzi
darden
25
Pretorianin

największy absurd rdr2 żeby zrobić wszystkie wyzwania jeźdźca i odblokować wszystkie kabury i pasy trzeba przejechać z van horns do blackwater, żeby przejechać do blackwater trzeba przejść grę, po przejściu gry nie można korzystać z tych kabur... fuck logic

04.11.2018 01:35
odpowiedz
1 odpowiedź
Arczi_
4
Junior

A ja mam dziwne pytanie. Jak odpalić tą cholerną lampę. W ekwipunku jej nie mam. Mogę ją gdzieś kupić? Wiem, że pytanie dość dziwne ale będę wdzięczny za odpowiedź.

04.11.2018 13:24
odpowiedz
1 odpowiedź
Arczi_
4
Junior

Ok. Dzięki wielkie za podpowiedź. Nie przyszło mi do glowy, że lampa będzie w kole broni. Pozdrawiam.

04.11.2018 13:42
odpowiedz
1 odpowiedź
GeMbA_007
1
Junior

Może błahe pytanie ale: jak w dowolnym momencie otworzyć "Rejestr"? Ten gdzie znajdziemy informacje o przedmiotach, o które poprosili nas ludzie z gangu czy informacje o miejscach do obrobieniach, które również dostajemy od członków gangu lub uratowanych przypadkowych ludzi.

Wiem, że można go otworzyć w momencie jak zostaniemy o coś poproszeni lub gdy uzyskamy informacje o miejscu przytrzymując (w przypadku PS4) OPTIONS. Ale czy da się to okno wywołać w dowolnym momencie?

05.11.2018 15:45
odpowiedz
2 odpowiedzi
szymon89
0
Junior

Witam, Proszę o pomoc. Mam pytanie odnośnie tej misji pobocznej, która jest powyżej opisana. Mianowicie zrobiłem fotę każdemu z czwórki rewolwerowców, Black Belle oczywiście dobrowolnie chciała by zrobić jej foto, reszta została zabita po czym zrobiłem im zdjęcie. Wyczytałem, że kolejność ich odszukiwania jest bez znaczenia. A zatem mam pytanie, zrobiłem każdemu fotę i gdzie mam teraz się udać z tymi zdjęciami ? Pojechałem do tego miejsca skąd dostałem zlecenie od tego gościa i tam go nie ma. Proszę o pomoc :)

05.11.2018 20:17
😢
odpowiedz
1 odpowiedź
worsey
35
Chorąży

Mam pytanie natury technicznej. Zacząłem grę pograłem zrobiłem ok. 10% po czym okazało się, że mam kupioną edycję z możliwością otrzymania konia bojowego i jakiś tam jeszcze pierdółek. Wpisałem koda w PS STORE , ściągłem aktualizację, zainstalowała się ale konika i kapuchy nadal nie mam.... Ktoś może wie jak to aktywować?

05.11.2018 22:32
1
odpowiedz
Obscure
100
ExcalibuR

Gdzie jest Gavin ? Ktoś wie ? Martwię się o niego :D

06.11.2018 16:04
odpowiedz
1 odpowiedź
Qlawczak
9
Legionista

Kiedy można się spodziewać poradnika w pdf? Lubię sobie drukować wasze poradniki i oprawiać w własnej roboty okladki (taki moje skrzywienie) bo lepiej się tak przeglada. A szkoda mi teraz kasy na official guide do rdr2

post wyedytowany przez Qlawczak 2018-11-06 16:06:04
07.11.2018 10:13
odpowiedz
1 odpowiedź
Golber
11
Legionista

Tak się zastanawiam, bo nigdzie o tym nie piszą czy jest jakiś magiczny sposób na zbieranie ziół? Czy najzwyczajniej w świecie wbijamy na polane i szukamy czegoś co da się podnieść? Czy istnieje sposób na podświetlenie roślin, lub mapy występowanie odpowiednich ziół? A może potrzebne są jakieś narzędzia do tego? Pozdro:)

07.11.2018 15:07
odpowiedz
ntchaha
0
Junior

Cześć
mam techniczny problem w RDRII a mianowicie podczas pojedynków nie przełącza mi w tryb celowania mimo pełnego wskaźnika i wciśniętego R2 do końca co skutecznie utrudnia zabawę. Macie jakieś podpowiedzi ??

07.11.2018 16:33
odpowiedz
1 odpowiedź
arti1996
18
Legionista

czy mozna grac po zakonczeniu fabuly odp/tak lub nie

07.11.2018 19:50
odpowiedz
1 odpowiedź
Alqualos
0
Junior

Hej! Małe pytanko. Grę przeszedłem kilka dni temu i zwyczajnie wypełniam luki w kompendium.. upolowałem 15 z 16 legendarnych zwierząt ale ani poroża samca jelenia nie mam w ekwipunku ani w kompendium się nie pojawił, jednak na mapie oznaczony jest jako upolowany ( X ), rzecz jasna już go w tym miejscu nie ma. Czy ktoś może pomóc? ;)

08.11.2018 14:20
odpowiedz
1 odpowiedź
Alqualos
0
Junior

Właśnie do tego mi trzeba.. jeleń zabity. Itemów brak. W kompendium się nie pojawił...

08.11.2018 14:23
odpowiedz
Alqualos
0
Junior

Wygląda to tak jakby jeleń nie został zabity lecz na mapie oznaczony iksem jako zabity, jednocześnie już go tam nie ma...

08.11.2018 19:21
odpowiedz
1 odpowiedź
Yarpen z Morii
24
Gotowy na RDR2

Czy po 5 rozdziale będę mógł jeszcze wykonać misje poboczne które mi zostały?

10.11.2018 10:03
odpowiedz
1 odpowiedź
Zawach33
0
Junior

Jest takie osiągnięcie z domem dla wiewiórki ,wie ktos kiedy i gdzie można to zrobić?

13.11.2018 00:49
😡
odpowiedz
2 odpowiedzi
SquerQ
8
Legionista

Po zakończeniu rozdziału 2 (w sumie to już chyba po misji Owce od kozłów) zniknął mi plakat do ścigania Ellie Anne Swan z biura szeryfa w Valentine... czy będzie on jeszcze dostępny?

post wyedytowany przez SquerQ 2018-11-13 00:50:56
Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
Red Dead Redemption II - screen - 2018-10-13 - 385116Red Dead Redemption II - screen - 2018-10-13 - 385115Red Dead Redemption II - screen - 2018-10-13 - 385114Red Dead Redemption II - screen - 2018-10-13 - 385113Red Dead Redemption II - screen - 2018-10-13 - 385112Red Dead Redemption II - screen - 2018-10-13 - 385111Red Dead Redemption II - screen - 2018-10-13 - 385110Red Dead Redemption II - screen - 2018-10-13 - 385109Red Dead Redemption II - screen - 2018-10-02 - 384419