Poradnik przetrwania na Dzikim Zachodzie. Poradnik do Red Dead Redemption 2 to rozbudowana solucja, która przeprowadzi Cię przez wszystkie zadania główne i poboczne. Nasze porady opisują trofea i osiągnięcia, bronie, napady, a także pomogą zlokalizować wszystkie sekrety i znajdźki.

Poradnik do Red Dead Redemption 2 to prawdziwe kompendium wiedzy na temat nowej produkcji Rockstar Games. W naszym poradniku znajdziesz przeróżne porady, informacje i podpowiedzi, które pozwolą w lepszym poznaniu zasad rządzących grą, oraz w odkryciu wszystkich skrywanych przez nią sekretów.

Na początkowych stronach poradnika znalazły się porady na start, a także inne podpowiedzi dotyczące lepszego poznania najważniejszych mechanizmów gry. Są to takie tematy jak podróżowanie po świecie, walka, podejmowanie się nowych misji, spotykanie się z towarzyszami w obozowiskach czy wykonywanie opcjonalnych aktywności, do których można zaliczyć chociażby polowania na dzikie zwierzęta. W naszym przewodniku do RDR 2 znalazł się również rozdział z odpowiedziami na najczęściej zadawane pytania. Informuje on między innymi jak korzystać z mechanizmu szybkiej podróży, jak nawiązywać romanse czy jak powtarzać rozegrane misje po to żeby inaczej się w nich zachować lub zdobyć w nich najlepsze złote medale.

Dużą część naszego poradnika zajmuje opis przejścia Red Dead Redemption 2. W solucji znalazły się przede wszystkim omówienia wszystkich głównych zadań wraz z informacjami na temat podejmowanych w nich wyborów oraz wymagań do zdobywania w nich złotych medali. Poradnik nie pomija też jednak opcjonalnych zadań, którymi można zajmować się w przerwach pomiędzy awansowaniem w głównym wątku fabularnym gry, jak chociażby napadami, lub nieco spokojniej - wędkarstwem. Nie zabraknie również strony poświęconej dość nietypowej formie działalności zarobkowej naszego protegowanego - lichwiarstwu.

Red Dead Redemption 2 to gra z ogromnym otwartym światem i w związku z tym w naszym poradniku nie mogło zabraknąć rozbudowanego atlasu świata. Zawiera on mapę świata, na której zaznaczone zostały wszystkie najważniejsze lokacje, chaty, kryjówki gangów i ukryte skarby. Poradnik powinien pomóc w odnalezieniu wszystkich sekretów i znajdziek, do których zaliczają się między innymi karty kolekcjonerskie, kości dinozaurów, legendarne zwierzęta oraz receptury.

Poradnik do RDR 2 uzupełnia rozdział o tym jak ukończyć Red Dead Redemption w 100% - podajemy kompletną listę czynności wymaganych do pełnego zaliczenia gry. Wśród nich znajdują się chociażby misje poboczne związane z nieznajomymi osobami, ściganiem zbiegów oraz przypadkowymi spotkaniami z mieszkańcami świata gry. Na kolejnych stronach przeczytacie również porady na temat gier hazardowych, w jakich będziecie mogli wziąć udział w RDR2. Będą to: poker, blackjack, domino, a także gra w pięć palców. Przygotowaliśmy także poradnik trofeowy, który pozwala w odblokowaniu wszystkich dostępnych trofeów i osiągnięć gry. Każde trofeum ma dokładny opis wymagań do jego odblokowania oraz nas komentarz w jaki sposób można tego łatwo dokonać.

Red Dead Redemption 2 w pigułce

Kontynuacja wielkiego hitu Rockstara długo kazała na siebie czekać. Pierwsza część wydana jeszcze na PS3 i Xbox 360 18 maja 2010 roku. Gra zebrała wysokie oceny, zdobyła przychylność zarówno dziennikarzy jak i graczy. Po ośmiu latach Rockstar Games wraca do tematu, lecz tym razem fabuła przenosi nas wstecz (RDR2 jest więc prequelem). Sławny gang Dutcha van der Lindego w wyniku nieudanego napadu w Blackwater zmuszony jest do walki o przetrwanie. Główny bohater, Arthur Morgan, będzie musiał więc podejmować decyzję, które pozwolą przetrwać mu jak i całemu gangowi.

Powrót na Dziki Zachód w RDR2. - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry
Powrót na Dziki Zachód w RDR2.

RDR2 wciąż jest grą third person perspective (TPP), choć twórcy dodali również możliwość korzystania z widoku FPP. Powraca oczywiście dobrze znany system spowolnienia czasu Zabójczej precyzji (Dead Eye), umożliwiający szybką eliminację kilku przeciwników. Prequel to nadal otwarty świat, a mapa świata jest ogromna. Świat jest większy niż w GTA5, a twórcy ujawnili, że w części drugiej znajdzie się cała mapa znana z pierwszej części Red Dead Redemption, także możemy zwiedzić m.in. New Austin czy Armadillo. RDR2 działa na silniku GTA 5, jednak został znacznie usprawniony na potrzeby nowego projektu. Engine gry wykorzysta m.in. dobrodziejstwa systemu Euphoria, czyli zaprojektowanej przez NaturalMotion animacji 3D postaci, obejmującej całą sylwetkę czy mięśnie ciała. Przykładowo, dzięki temu przeciwnicy umierają niezwykle realistycznie i efektownie.

Red Dead Redemption 2 posiada również tryb multiplayer. Tzw. Red Dead Online wystartuje po premierze gry (w listopadzie w charakterze bety). Również w trybie multi będą pojawiać się nawiązania i tło fabularne. Premiera Red Dead Online odbędzie się w styczniu 2010 na konsole PS4 i XONE.

Mapy regionów w RDR2

Mapa Red Dead Redemption 2 to przeogromna, większa od tej, jaką znamy z GTA 5. Będziesz mógł odwiedzić całą mapę znaną z pierwszej części RDR, wielokrotnie się zgubisz i zginiesz. Od miasteczek i osad, po górskie szczyty, bezkresne pola, kaniony i pustynie - mapa RDR 2 jest na tyle obszerna, że wprowadzono systemy szybkiej podróży (m.in. pociąg). Do pokonywania dzikich szlaków przyda się oczywiście wierny koń.

  1. West Elizabeth
  2. New Hanover
  3. Lemoyne
  4. Ambarino
  5. New Austin

Trofea i osiągnięcia

Poradnik trofeowy pomoże Ci odblokować wszystkie osiągnięcia i trofea w Red Dead Redemption 2. Każde wymagające trofeum opisaliśmy na osobnych stronach poradnika, a porady znacząco uprzyjemnią (i ułatwią!) próbę wymasterowania gry. Z tym poradnikiem uda Ci się wbić platynę.

Pytania i odpowiedzi

Dział FAQ poradnika, czyli mam problem i szukam odpowiedzi, to zbiór najważniejszych pytań dotyczących RDR 2, jakie możecie zadać. Zebraliśmy najważniejsze problemy i odpowiedzieliśmy na nie rzeczowo. Czy RDR2 doczeka się wersji PC? Jakie edycje gry możemy kupić? Na te i inne pytania odpowiadamy poniżej.

Jakie edycje posiada Red Dead Redemption 2?

Red Dead Redemption zostanie wydane na PS4 i XBOX ONE w trzech edycjach, przy czym każdą możecie kupić przedpremierowo - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

Red Dead Redemption zostanie wydane na PS4 i XBOX ONE w trzech edycjach, przy czym każdą możecie kupić przedpremierowo.

Jeśli zakupicie RDR2 przedpremierowo otrzymacie dodatkowo:

  1. Konia bojowego - czyli ardeński rumak o siwej maści. Koń bojowy jest wytrzymały i nie boi się huku strzałów, więc nie zrzuci swojego jeźdźca w czasie walki;
  2. Niezbędnik bandyty - czyli zestaw leków i odnawiaczy zasobów, życia, Dead Eye itd.

Dodatkowo jeśli zakupicie RDR2 przedpremierowo w wersji cyfrowej otrzymacie:

  1. Gotówkę do trybu fabularnego RDR 2 - czyli pieniądze, za które możecie kupić w czasie kampanii single player broń, amunicję itd.;
  2. Mapę skarbów (tylko do 15 sierpnia 2018r.) - gdzieś w świecie RDR2 ukryto skarb z gotówką, a dzięki tej mapie możesz go odnaleźć.

Red Dead Redemption 2 - Edycja Specjalna zawiera:

  1. Bonusową misję z napadem na bank oraz nową kryjówkę w trybie fabularnym;
  2. Karego konia pełnej krwi angielskiej - wyjątkowy szybki wierzchowiec wraz z siodłem;
  3. Talizman i ozdobę wzmacniającą umiejętności - m.in. zwiększają percepcje oraz zmniejszają obrażenia w czasie jazdy konno;
  4. Ulepszenia statystyk, premia gotówkowa i zniżki - dzięki nim Arthur będzie wytrzymalszy i dłużej będzie mógł korzystać z Dead Eye. W czasie napadów będziesz też zarabiał więcej pieniędzy. Ponadto jeśli będziesz chciał ulepszyć obóz gangu, otrzymasz zniżkę;
  5. Strój rewolwerowca z Nuevo Paraiso - ten strój dla głównego bohatera inspirowany bandytami zza południowej granicy. Składa się z czarnego kowbojskiego kapelusza, indygowego płaszcza, znoszonych dżinsów;
  6. Bezpłatny dostęp do dodatkowego uzbrojenia - czyli bonusowa broń: trzy modele do wykorzystania w czasie fabuły, pistolet Volcanic, strzelba tłokowa oraz lekki sztucer Lancaster.

Read Dead Redemption 2 - Edycja definitywna zawiera:

  1. Wszystkie powyższe bonusy z edycji specjalnej;
  2. Dodatkowe stroje - 2 bonusowe stroje do Read Dead Online, strój łowcy nagród z Blackrose oraz strój twardziela z Copperhead;
  3. Kasztanowego konia pełnej krwi angielskiej + siodło kowbojskie dla trybu Read Dead Online;
  4. Wystrój obozu przetrwanie - dzięki temu bonusowi będziesz mógł zmienić bezpłatnie wygląd swojego obozu na motyw "przetrwania";
  5. Dodatkowe uzbrojenie - pistolet Volcanic, strzelba tłokowa i sztucer Lancaster dla trybu online;
  6. Premia do rangi - szybciej zdobędziesz rangę online.

Read Dead Redemption 2 Edycja kolekcjonerska zawiera:

  1. Pudełko kolekcjonerskie RDR2 - czerwony steelbook (bez gry);
  2. Metalowa skrzynka zamykana na klucz;
  3. Moneta kolekcjonerska - grawerowana, złota moneta kolekcjonerska z wizerunkiem bizona i krajobrazem;
  4. Dwustronne puzzle - układanka 100-elementowa z drewna przedstawiająca port Saint Denis oraz logo Rockstar Games;
  5. Bandana rewolwerowca - czerwona, zbójecka bandama;
  6. Mapa skarbów - ujawnia lokalizację zakopanego skarbu;
  7. Zestaw przypinek - 6 przypinek przedstawiających broń;
  8. Karty do gry - talia kart do gry z wizerunkami członków gangu van der Lindego: Arthura Morgana, Johna Marstona, Javiera Escuelli, Billa Williamsona i Dutcha van der Lindego;
  9. Katalog Wheeler, Rawson and Co. - ilustrowany katalog broni i strojów możliwych do odnalezienia w grze;
  10. 12 kart kolekcjonerskich - to materialne odpowiedniki kart, które możesz odnaleźć w grze. Zawiera wizerunki postaci i motywów z gry.

Czy Red Dead Redemption 2 będzie miało przepustkę sezonową?

Nie, Rockstar Games nie zapowiedziało season passa, czyli przepustki sezonowej, podobnie zresztą jak miało to miejsce w przypadku premiery GTA5. Być może oznacza to, że Rockstar nie planuje żadnych DLC do trybu single player i po premierze Red Dead Online skupi się tylko na wydawaniu DLC do multiplayera.

Czy można grać w Red Dead Redemption 2 offline?

Trudno powiedzieć - obecnie producent nie ujawnił, czy zdołamy uruchomić grę na konsolach bez stałego dostępu do internetu. Oczywiście Red Dead Online będzie wymagało stałego dostępu do sieci.

Czy Red Dead Redemption 2 to prequel?

Tak! Wydarzenia w RDR2 to zostały osadzone w roku 1899, czyli poprzedzają wydarzenia z jedynki. W dwójce gang Dutcha van der Lindego wciąż istnieje, a w jego skład - oprócz głównego bohatera - wchodzi m.in. główny bohater pierwszej części, czyli John Marston. Marston jest jeszcze wówczas aktywnym członkiem gangu, a cała historia opowiada właśnie historię upadku grupy przestępczej jak i wyjaśni, co dokładnie skłoniło Marstona do porzucenia drogi występku.

Czy Red Dead Redemption 2 ukaże się na PC?

Na chwilę obecną ani producent gry, ani jej wydawca nie zajęli oficjalnego stanowiska w tej kwestii. Niektóre przecieki prasowe a także ogólne trendy rynku gamingowego każą jednak domniemywać, że również i taka wersja gry zostanie wydana. W dniu premiery (26.10.2018) gra była dostępna jedynie na platformach Xbox One oraz PlayStation 4.

Czy Red Dead Redemption 2 ukaże się na Nintendo Switch?

Na chwilę obecną ani producent gry, ani jej wydawca nie zajęli oficjalnego stanowiska w tej kwestii. Chociaż omawiana gra wydaje się zbyt zaawansowana technicznie, by zadziałać na konsoli Nintendo, to niektórzy branżowi specjaliści wciąż żywią nadzieję na powstanie takiej wersji. Wskazują oni na udane przeniesienie na platformę Nintendo tak złożonych tytułów, jak Doom, Wolfenstein 2 czy też LA Noir samego studia Rockstar. Jeszcze inną ewentualnością wydaje się udostepnienie Red Dead Redemption 2 użytkownikom Switcha za pośrednictwem usługi streamingowej, tak ja będzie to miało miejsce w wypadku Assassin's Creed Odyssey. W dniu premiery (26.10.2018), gra była dostępna jedynie na platformach Xbox One oraz PlayStation 4.

Czy Red Dead Redemption 2 posiada tryb multiplayer?

Tak, gra posiada moduł do gry sieciowej o nazwie Red Dead Online. Zostanie on jednak udostępniony użytkownikom po oficjalnej premierze gry (beta trybu ruszy najprawdopodobniej w listopadzie 2018). Na chwilę obecną firma Rockstar nie udostępniła szczegółów dotyczących charakteru rozgrywki.

Jakie wymagania ma sprzętowe Red Dead Redemption 2?

Najważniejszą informacją jest to, że gra Red Read Redemption 2 uruchomi się na każdej wersji konsol PlayStation 4 oraz Xbox One. Nie jest wymagane posiadanie PS4 Pro ani Xboksa One X, aczkolwiek na tych mocniejszych wersjach konsol gra może zaoferować lepszy framerate lub opcję prowadzenia rozgrywki w rozdzielczości 4K (wersja na Xbone X oferuje wsparcie dla natywnego 4K).

Najbardziej problematyczną kwestią związaną z wymaganiami sprzętowymi RDR 2 jest ilość potrzebnej wolnej przestrzeni na dysku twardym konsoli. Pudełkowa wersja Red Dead Redemption 2 na PS4 wymaga 99GB na dysku, a wersja na XONE 107GB. W przypadku wersji cyfrowych edycja na XONE również wymaga 107GB, ale cyrfrowa wersja RDR 2 na PS4 wymaga posiadania aż 149GB wolnej przestrzeni na dysku twardym. Dodatkowe 50 gigabajtów na hdd wymaganych jest na potrzeby instalacji gry. Warto jednak zaznaczyć, że gra może też w przyszłości wymusić zarezerwowanie podobnej ilości gigabajtów na potrzeby instalacji nowych łatek.

Czy Red Dead Redemption 2 również będzie posiadał tryb zombie?

Na chwilę obecną brak jest jakichkolwiek oficjalnych informacji dotyczących dołączenia do gry trybu zombie, znanego w pierwszej części jako Undead Nightmares Challenge. Biorąc jednak po uwagę duże zainteresowanie odbiorców gry takim trybem, nie można wykluczyć, że zostanie on dodany w którymś z planowanych DLC.

Czy Red Dead Redemption 2 posiada tryb/widok pierwszoosobowy?

Gra została wyposażona w pełnoprawny system widoku z pierwszej osoby. W wersji Playstation 4 gracz ma możliwość zmiany widoku "w locie" za pomocą zintegrowanego z kontrolerem touchpada. Poza widokiem typu TPP i FPS, gracz ma również możliwość obserwowania rozgrywki za pomocą znanej z gier Rockstar kamery typu "cinematic".

Jak długie jest Red Dead Redemption 2?

Red Dead Redemption 2 jest bardzo długą grą. Oferuje ona około 100 głównych misji, a do tego należy doliczyć poboczne zadania oraz przeróżne dodatkowe aktywności, którymi można zajmować się pomiędzy misjami głównego wątku fabularnego. Według obietnic producentów gry na ukończenie Red Dead Redemption 2 trzeba poświęcić około 60 godzin, przy czym wartość ta nie uwzględnia zaliczenia całej produkcji w stu procentach ani czasu spędzonego w trybie Red Dead Online.

Jak wielki jest świat Red Dead Redemption 2?

Według zapewnień producentów gry, mapa na której prowadzona będzie rozgrywka jest największą w historii produkcji studia Rockstar. W praktyce oznacza to, że mapa będzie miała ponad 127 kilometrów kwadratowych, jak miało to miejsce w poprzedniej "największej" grze tego dewelopera - Grand Theft Audto V.

Jaką kategorię wiekową otrzymał Red Dead Redemption 2?

Europejska agencja raitingowa PEGI oceniła najnowsza grę studia Rockstar jako przeznaczą jedynie dla pełnoletnich odbiorców (rating 18+).

Czy w Red Dead Redemption 2 występują Indianie?

Według zapewnień twórców gry, natywna ludność kontynentu północnoamerykańskiego nie będzie pełniła pierwszoplanowej roli w historii przedstawionej w Red Dead Redemption 2. Jest to w pełni zgodne z realiami historycznymi - w odtwarzanym w grze roku 1899, praktycznie wszyscy Indianie przebywali w specjalnych, zamkniętych rezerwatach. Odsetek rdzennych obywateli USA przebywający na wolności był znikomy.

Kiedy Red Dead Redemption 2 wyjdzie na platformie Epic Games Store?

Jak zapewnia wydawca gry, Rockstar Games, w Red Dead Redemption 2 będzie można zagrać na komputerach osobistych w dniu premiery wersji PC, czyli już 5-go listopada. Natomiast grę na platformie Epic Games Store będzie można zamówić przedpremierowo już 23-go października. Premia wynikająca z zakupu przedpremierowego gry również się pojawi (25 sztabek złota w Read Dead Online).

Kiedy Red Dead Redemption 2 wyjdzie na platformie Steam?

Rockstar Games poinformował, że Red Dead Redemption 2 pojawi się również na platformie Steam, jednakże wersja PC na Steamie będzie dostępna dopiero w grudniu. Dokładna data nie została jednak podana. Nie wiadomo też jak zostanie rozwiązana kwestia bonusów.

Minimalne wymagania sprzętowe Red Dead Redemption 2 dla wersji PC

Aby móc odpalić grę Red Dead Redemption 2 na ustawieniach minimalnych, należy posiadać przynajmniej poniższy sprzęt:

  1. System: Windows 7 SP1 64-bit
  2. Procesor: Intel Core i5-2500K 3.3 GHz / AMD FX-6300 3.5 GHz
  3. Pamięć: 8 GB RAM
  4. GPU: Karta grafiki 2 GB GeForce GTX 770 / 3 GB Radeon R9 280 lub lepsza
  5. Dysk twardy: 150 GB wolnego miejsca na dysku

Informacje o Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

Autorzy : Jacek Stranger Hałas, Grzegorz Alban3k Misztal, Natalia N.Tenn Fras

Poradnik zawiera : strony: 282, ilustracje: 1486 , mapy i obrazki z oznaczeniami: 5.

Poradnik do gry

Ostatnia aktualizacja : 25 października 2018, odwiedź Poradnik do gry

Sekrety i znajdźki

Ostatnia aktualizacja : 28 listopada 2018, odwiedź Sekrety i znajdźki

Opis przejścia

Ostatnia aktualizacja : 2 listopada 2018, odwiedź Opis przejścia

Popularne strony w Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

Komentarze Czytelników (212)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
28.01.2019 13:01
odpowiedz
1 odpowiedź
adamos1953
3
Junior

Czy może ktoś wie, gdzie można przespać się w Saint Denis.

29.01.2019 11:11
odpowiedz
drevnykocur
1
Junior

Hej, taka uwaga do poradnika...
W 2 rozdziale do wykonania wszystkich misji wg Rockstara trzeba wykonać Prawdziwy olej z węża więc przesunąłbym/dołączył tą misję do 2 rozdziału

30.01.2019 14:16
odpowiedz
2 odpowiedzi
Bohun96
1
Junior

Miał ktoś może problem ze złowieniem legendarnego bassa małogębowego w Owanjila? Próbowałem różnych przynęt, w różnych miejscach ( najwięcej we właściwym, tym które podają wszystkie poradniki ), na lądzie, na łódce, w deszczu nocy etc. i wyciągam ciągle szczupaki muskie. Glitch?

01.02.2019 20:18
odpowiedz
Jakusz
5
Junior

Kiedy pojawi się znak zapytania "stranger" na mapie na zachód od Bluewater Marsh, odblokowujący zadanie Oczywiście jest Brytyjczykiem, bo jeżdżę tam i nie ma nigdzie tego cyrku.

05.02.2019 16:44
Betula
odpowiedz
1 odpowiedź
Betula
4
Legionista

Witam, podczas wykonywania zadania "wystawa martwej natury" od Pani Hobbs przy wysłaniu martwych idealnych zwierząt z 4 etapu dostałam list od niej że wybiera się na urlop. Od tego momentu zdążyłam zrobić 2 rozdziały fabularne a możliwości dokończenia zadania nie mam, czy ktoś był w podobnej sytuacji ? W dalszym ciągu mam zaznaczone że zwierzęta zostały wysłane i nic się dalszego nie zmienia, jeśli ktoś umie rozwiązać problem, proszę pisać ;)

06.02.2019 08:49
odpowiedz
1 odpowiedź
maciejn
12
Legionista

Dobrze rozumiem, że jeśli wykonałem wszystkie zlecenia z listów gończych przed odblokowaniem wyzwania, w którym muszę zarobić na nich 250$ to mogę się pożegnać ze 100%?

07.02.2019 19:19
odpowiedz
1 odpowiedź
premium903740770
1
Junior

Pytanko tu jest napisane w kolekcje [Groby]
Problem w tym że ja nie mam [Groby] tylko [Nieznany przedmiot do kolekcji] i nawet znalazłem w internecie te przedmioty odnalazłem wszystkie w grze a i tak mi nie zaliczyło.

17.02.2019 18:01
odpowiedz
2 odpowiedzi
Bombel1994
1
Junior

Witam mam problem z legendarnym aligatorem mianowicie jestem już po epilogu I nie mogę namierzyć tego aligatora jestem w odpowiednim miejscu chodzę szukam I szukam nigdzie żadnej poszlaki wyzbieralem już wszystkie rośliny żeby mnie nie mylily przespałem kilka dni I o różnych porach dnia szukałem ale zero efektu... jakieś pomysły?

17.02.2019 21:33
odpowiedz
1 odpowiedź
asdzdcx
1
Junior

mam taki problem z chickiem,gdy w epilogu gram Johnem i podchodzę do tego drzewa to nie pokazuje mi interakcji a mapę posiadam.

21.02.2019 18:49
odpowiedz
3 odpowiedzi
Conqueror88
3
Junior

Cześć mam problem nie mogę namierzyć ani bobra ani borsuka żeby ulepszyć torby raz czy dwa znalazłem poszczególne zwierzęta ale były w złym stanie, zna ktoś sprawdzone miejscówki ?

27.02.2019 00:17
odpowiedz
1 odpowiedź
AGbobek
2
Junior

Pomocy! Mam problem z misją „Marzenia o nowej przyszłości” z Epilogu 2. Gdy udaje się z Abigale do fotografa w celu zrobienia portretu wchodzę do salonu i nic się nie dzieje. Powinna odpalić się cut scenka z fotografem a w moim przypadku Abigale zostaje na zewnątrz a ja mogę pochodzić po pustym pomieszczeniu. Wyglada na jakiś glicz czy Bug. Czy spotkał się ktoś z takim problemem? Jakieś pomysły jak go rozwiązać? Wyłączyłem aplikacje, konsole również i nic. Nie chce wracać do savu poprzedniego bo jest on 4% w stecz czyli nawet z 2 godziny grania, a pewności ze pomoże nie ma. Czy mógłby ktoś pomoc w tej sprawie?

01.03.2019 13:29
odpowiedz
1 odpowiedź
Mlodykuman
1
Junior

Witam, czy po zakończeniu gry mogę zrobić jakieś włamanie do domu? Mam w całkowitym stopniu ukończenia 3/4, a chciałbym mieć 100% gry.

02.03.2019 15:03
Wujek_Wladek
odpowiedz
1 odpowiedź
Wujek_Wladek
4
Pretorianin

Czy jak dodam gre do social club to bede mógł sprzedać i ta osoba bedzie mogla też dodać do swojego konta czy gra na stałe zostanie u mnie.

02.03.2019 22:53
not2pun
odpowiedz
1 odpowiedź
not2pun
57
Generał

Wie ktoś jak dodać kradziony kapelusz do garderoby by został na stałe.
Od czasu do czasu podniesie sie po pokonanym fajny kapelusz, ale niestety te znikaja, szczegilnie przy wczytuwaniu gry czesto znika nam z głowy.
W garderobie jest opcja kradziony kapelusz, ale nawet jak doniosę taki do obozu to i tak nie dodaję się. Może ktoś wie co trzeba zrobić by taki kapelusz dodać na stałe do naszej garderoby?

05.03.2019 23:18
😍
odpowiedz
tukaram3030
35
Pretorianin

ZAJEFAJNA GRA.Gram 3 dzien i Super Klimat wciaga rozbudowana!!Mam nadzieje ze zrobia dodatki Duze!!-Ile jest watkow milosnych i romansow w tej grze,wie ktos??Pozdro dla fanow

11.03.2019 23:01
odpowiedz
MikeD1977
1
Junior

MISJA BŁOGOSŁAWIENI CISI (Rozdział 2)
Nie warto nawet próbować nie dostać kary pieniężnej (boutny). Nawet z bandaną nas rozpoznają. Ale to co warto zrobić, to udać się wcześniej na zakupy i jak się uwolni druha z więzienia, to po prostu wrócić do Strawberry i się poddać. Jeśli przy duszy będziemy mieć dolara, tyle właśnie zapłacimy za wyczyszczenie konta :-)

17.03.2019 17:41
odpowiedz
2 odpowiedzi
TheKrystianPL87
2
Junior

O co chodzi z misją Wystawa martwej natury?
Mam perfekcyjnego królika (Lekki Sztucer) i perfekcyjną wiewiórką (Strzała na zwierzynę drobną).
Gdy jestem na poczcie nie mogę ich wysłać. Co z tym zrobić?

21.03.2019 21:50
odpowiedz
2 odpowiedzi
ibsmag
3
Junior

Gra jest super bardzo podoba mi się realizm ale z jedną rzeczą rockstar przegiął... nie mogę zabić królika czy iguany , strzelam z łuku strzały na drobną zwierzynę , zwykłe, ulepszone nie działają bo pomimo tego że strzelam w głowę to skura traci na jakości. Czy ktoś wie czym i jak zabić cholernego królika lub iguanę ?? A może można zdobyć jakoś inaczej?.

01.04.2019 18:58
odpowiedz
2 odpowiedzi
jaremaWuuu
1
Junior

Czy da się złowić LEGENDARNEGO SUMA KANAŁOWEGO ???

22.04.2019 15:14
odpowiedz
1 odpowiedź
Matus1131
1
Junior

Ten bialy koń wgl mi sie nie respi ktoś wie czemu? (X1)

04.07.2019 12:11
odpowiedz
1 odpowiedź
Skowron420
1
Junior

Ej dobra bo mam wielki problem i się zastanawiam co z tym zrobić?
Gdy wróciłem już do obozu z jeleniem oskórowałem go po czym zostawiłem ciało przy obozie, po czym zrobiłem tam jakaś nie istotną misje. Następnie zorientowałem sie ze to ciało legendarnego jelenia też jest dosyć istotne bo da sie coś z niego wytworzyć. Gdy już wróciłem po niego okazało sie ze jest s stanie rozkładu (tak pisze przy jego nazwie w dolnym rogu ekranu) i już nie moge go podnieść. Co zrobić bo chciałem tam jakaś ozdobę z niego zrobić bo wiem ze sie da, a jak skoro juz sie zepsuł?

11.07.2019 12:04
odpowiedz
darek343
1
Junior

Czy wszystkie kosztowności które zachowalismy grając Arturem przechodzą na Johna typu sztabki złota itp ?

14.07.2019 16:13
odpowiedz
1 odpowiedź
perso2005
2
Junior

Czy po zakończeniu gry można wrócić do Artura Morgana

21.07.2019 11:45
odpowiedz
1 odpowiedź
xxxreddeadcion
1
Junior

Powie mi ktoś o co chodzi?
Próbowałem już robić to Arthurem, a teraz próbuje Johnem, ale nie mogę zabić za nic legendarnego Aligatora, ciagle dzieje się za dużo na tym terenie. Jest jakieś poboczne zadanie albo może spotkanie z ludem nocy które blokuje te zwierze? (Idealna noc - misja, została przeze mnie zrobiona)

20.08.2019 23:05
odpowiedz
1 odpowiedź
Zusu14
1
Junior

Witam :)
Mam problem związany z prośbą Charlesa a dokładnie z piórem orła. Ogolnie chodzi o to, że skończyłem cały wątek fabularny a Charlesa nigdzie nie ma natomiast prośba nadal jest aktywna. Wyczytałem w sieci, że jest z tym związany glitch, dzięki ktoremu można spotkać go na ranczu jednak mimo wielu prób nie udało mi się. Podejrzewam że mogło to zostać naprawionie po aktualizacji ale pewności nie mam. Czy ktoś z was spotkał się z takim problemem? Jeśli tak to proszę o pomoc :)
Dodam tylko, że niestety nie posiadam save tuż z przed zakończenia epilogu i jeśli to będzie jedyne rozwiązanie to jestem w stanie poświęcić jakieś 6-10 godzin rozgrywki, ponieważ mniej więcej strace na ponownym ukończeniu wątku fabularnego od ostatniego save :)

post wyedytowany przez Zusu14 2019-08-20 23:09:51
13.10.2019 18:04
odpowiedz
graba1981
3
Junior

Miał może, któryś z was problem z wyzwaniem zielarza dotyczącym zjedzenia owców leśnych? Nie mogę go wbić. Prośba o podanie nazwy tych owoców, które trzeba zjeść do zaliczenia zadania? Mam zjedzone 3, 70 procent gry za mną i zjadłem naprawdę wiele. Inny problem mam z wyzwaniem hazardzisty, gdzie trzeba wygrać bez dobierania w domino. W którym miejscu jest dobrze zaliczyć to zadanie? Podchodziłem kilka razy i nie wbijał zaliczenia. Pozdrawiam i dzięki za odpowiedzi.

13.10.2019 18:17
😉
odpowiedz
petit7
1
Junior

Tyle egzemplarzy gry w obiegu, że nie do wiary. Ponad 100 osób chce wymienić się RDR2 na stronce WymieńGry.pl

post wyedytowany przez petit7 2019-10-13 18:19:01
20.10.2019 15:08
odpowiedz
Maskant
1
Junior

Mam.problem bo niemohe strzelać z.łuku i podczas .pojedynku na.bronie po załadowaniu paska Artur nie wyciąga leworweru cos.w ustawieniach ?

06.11.2019 08:48
Lateralus
odpowiedz
Lateralus
85
Last Of The Wilds

Przykładowo upolowałem jelenia, i co moge zrobic z nim w obozie? Gdzie to mozna odlozyc itd?

07.11.2019 05:34
odpowiedz
usedwheelers
0
Junior

usedwheelers.in Red Dead Redemption 2</a> is epic, such good graphics and great gameplay. Do you guys feel that the story mode could have been shorter? Or you wanted it to be more?

post wyedytowany przez usedwheelers 2019-11-07 05:38:18
Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
Red Dead Redemption 2 - screen - 2019-11-07 - 407285Red Dead Redemption 2 - screen - 2019-11-07 - 407284Red Dead Redemption 2 - screen - 2019-11-07 - 407283Red Dead Redemption 2 - screen - 2019-11-07 - 407282Red Dead Redemption 2 - screen - 2019-11-07 - 407281Red Dead Redemption 2 - screen - 2019-11-07 - 407280Red Dead Redemption 2 - screen - 2019-11-07 - 407279Red Dead Redemption 2 - screen - 2019-11-07 - 407278Red Dead Redemption 2 - screen - 2019-11-07 - 407277