Czy w Red Dead Redemption 2 można strzelać z dwóch broni na raz? Red Dead Redemption 2 poradnik, solucja

Możliwość jednoczesnego strzelania z dwóch broni jest bardzo efektowną metodą rozprawiania się z przeciwnikami w grze Red Dead Redemption 2, przy czym funkcja ta jest początkowo niedostępna. W tym rozdziale poradnika znajdziesz informacje jak odblokować opcję strzelania z dwóch broni.

Opcja prowadzenia jednoczesnego ostrzału z dwóch różnych pukawek dotyczy wyłącznie broni podręcznych, a więc różnego rodzaju pistoletów, rewolwerów czy małych obrzynów - Czy w Red Dead Redemption 2 można strzelać z dwóch broni na raz? - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

Opcja prowadzenia jednoczesnego ostrzału z dwóch różnych pukawek dotyczy wyłącznie broni podręcznych, a więc różnego rodzaju pistoletów, rewolwerów czy małych obrzynów. W celu skorzystania z funkcji strzelania z dwóch broni musisz wejść w posiadanie drugiej kabury (Off-Hand Holster; domyślnie Arthur posiada tylko jedną kaburę na broń podręczną).

Drugą kaburę możesz zdobyć w wyniku postępów w głównej fabule. Musisz konkretnie zaliczyć główną misję Błogosławieni cisi? (Blessed Are the Meek?) z drugiego rozdziału głównej fabuły, w ramach której uwalnia się Micah z więzienia w Strawberry. Nowa kabura (Off-Hand Holster) zostanie ci przyznana w momencie ukończenia misji.

1 - Czy w Red Dead Redemption 2 można strzelać z dwóch broni na raz? - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry
Możesz już wywołać rozwijane menu broni i umieścić posiadane dwie różne bronie podręczne w górnych slotach - Czy w Red Dead Redemption 2 można strzelać z dwóch broni na raz? - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

Możesz już wywołać rozwijane menu broni i umieścić posiadane dwie różne bronie podręczne w górnych slotach. Wybierz następnie z menu opcję pozycję oznaczoną dwiema strzałkami (obrazek 1). Arthur jednocześnie wyjmie z kabur obie ustawione bronie podręczne (przykład na obrazku 2).