Jakie usługi oferuje paser w Red Dead Redemption 2 Red Dead Redemption 2 poradnik, solucja

W trakcie przechodzenia gry Red Dead Redemption 2 Arthur może spotykać się z paserami, od których można pozyskiwać unikalne talizmany. Bohater też sprzedawać u nich skóry legendarnych zwierząt i niechciane przedmioty. Na tej stronie poradnika informujemy gdzie znaleźć przykładowych paserów w RDR2 oraz jaki zakres usług oferują paserzy.

1 - Jakie usługi oferuje paser w Red Dead Redemption 2 - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry
Paserzy podobnie jak zwykli handlarze pojawiają się na mapie świata RDR2 w miarę jej odkrywania - Jakie usługi oferuje paser w Red Dead Redemption 2 - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

Paserzy podobnie jak zwykli handlarze pojawiają się na mapie świata RDR2 w miarę jej odkrywania. Paserów możesz odnaleźć między innymi w miasteczku Rhodes oraz w głównym mieście Saint Denis. Ich sklepy otwarte są tylko za dnia.

Oto szczegółowy zakres usług oferowanych przez każdego pasera - Jakie usługi oferuje paser w Red Dead Redemption 2 - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

Oto szczegółowy zakres usług oferowanych przez każdego pasera:

  1. Odkupienie od Arthura przedmiotów pochodzących z kradzieży (np. różnego rodzaju błyskotek i biżuterii). Te same przedmioty można umieszczać w skrzynce na datki w obozie gangu. Pasera odwiedza się po to żeby pieniądze ze sprzedaży mieć dla siebie, a nie na poczet rozbudowy obozowiska gangu Dutcha.
  2. Wytwarzanie unikalnych talizmanów. Każdy wyprodukowany talizman może permanentnie zmienić statystyki bohatera, np. doprowadzić do odnajdywania większej ilości gotówki czy spowolnić degradację broni. Do wytworzenia talizmanu potrzebna jest skóra legendarnego zwierzęcia. Paser jest jedyną osobą, któremu taką legendarną skórę można sprzedać. Dzięki sprzedaniu skóry nie tylko się wzbogacisz, ale odblokujesz opcję zakupu powiązanego z nią talizmanu/talizmanów.
  3. Sprzedawanie przedmiotów przydatnych podczas kradzieży i polowań. Są to między innymi bronie do rzucania, dynamit czy różne rodzaje przynęt. Najważniejszy unikalny przedmiot z oferty pasera to wytrych (Lock Breaker) za około 22 dolary - pozwala on na otwieranie wszystkich zamkniętych skrzynek (możesz je odnajdywać np. przy rabowanych dyliżansach). Jeden wytrych wystarcza na całą grę, bo nie może ulec zniszczeniu.