Stare nawyki - Solucja Red Dead Redemption 2 Red Dead Redemption 2 poradnik, solucja

Stare nawyki to nazwa kolejnego zadania w grze Red Dead Redemption 2. Gang najemników rozpoczyna awanturę na ranczu Pronghorn, a John rusza do konfrontacji z nimi.

Jak odblokować misję: Po zakończeniu misji Ojcostwo dla początkujących i Rolnictwo dla początkujących - Stare nawyki - Solucja Red Dead Redemption 2 - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

Jak odblokować misję: Po zakończeniu misji "Ojcostwo dla początkujących" i "Rolnictwo dla początkujących".

Opis przejścia misji: To bardzo krótka misja. Idź w kierunku krzyków, które usłyszysz. Na miejscu czeka cię pojedynek z członkiem gangu z Laramie. Musisz pokonać przeciwnika - blokuj ataki wroga i kontratakuj, a szybko go pokonasz. Po wszystkim, misja dobiegnie do końca.

Jak zdobyć złoty medal w misji Stare nawyki?

  • Pokonaj członka gangu z Laramie, nie dając się trafić - Skup się na blokowaniu, a następnie przeprowadzaj szybkie kontrataki.
  • Pokonaj członka gangu z Laramie w czasie poniżej 25 sekund - Jeśli unikniesz ciosów i skupisz się na kontrataku, to zmieścisz się w czasie.