Otis Skinner - Misje ściagania zbiegów w Red Dead Redemption 2 Red Dead Redemption 2 poradnik, solucja

Na stronie znajduje się opis misji ścigania zbiegów dotyczącej odnalezienia Otisa Skinnera. Należy zlokalizować tę osobę i doprowadzić ją żywcem lub zawieźć jej ciało do aresztu w Blackwater. Nasz opis przejścia informuje jak odblokować misję łowcy nagród, gdzie ukrywa się Otis Skinner oraz jak można zachować się w trakcie spotkania z Otisem i jego gangiem.

1 - Otis Skinner - Misje ściagania zbiegów w Red Dead Redemption 2 - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry
Zlecenie to staje się dostępne dopiero podczas zaliczania epilogu kampanii, a konkretnie dopiero po ukończeniu głównego zadania epilogu zatytułowanego Dochodowe zatrudnienie (główny bohater pomaga w nim Sadie w złapaniu jednego ze zbiegów) - Otis Skinner - Misje ściagania zbiegów w Red Dead Redemption 2 - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

Zlecenie to staje się dostępne dopiero podczas zaliczania epilogu kampanii, a konkretnie dopiero po ukończeniu głównego zadania epilogu zatytułowanego Dochodowe zatrudnienie (główny bohater pomaga w nim Sadie w złapaniu jednego ze zbiegów). Zaliczenie wspomnianej głównej misji odblokowuje kolejne, tym razem już nieobowiązkowe, kontrakty łowcy nagród. Miejsce rozpoczęcia opisywanego kontraktu to areszt w miasteczku Blackwater. Zerwij plakat z tablicy ogłoszeniowej i wysłuchaj komentarza szeryfa, który powie więcej na temat zlecenia oraz przybliżonego miejsca ukrywania się gangu Skinner Brothers.

Musisz zająć się zbadaniem obszaru Manzanita Post na zachód od Blackwater. Celem podróży jest obozowisko gangu Skinner Brothers znajdujące się w lesie.

Jeśli nie masz nic przeciwko temu żeby zabić Otisa to eliminuj po prostu wszystkich kolejnych zbirów, którzy znajdą się na celowniku Arthura - Otis Skinner - Misje ściagania zbiegów w Red Dead Redemption 2 - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

Jeśli nie masz nic przeciwko temu żeby zabić Otisa to eliminuj po prostu wszystkich kolejnych zbirów, którzy znajdą się na celowniku Arthura. W przeciwnym razie obserwuj wskazania radaru - Otis oznaczony zostanie na nim inną ikoną i ułatwi ci to uniknięcie przypadkowego zabicie go.

Podczas walk zwróć uwagę na pojedynczego psa, który wyruszy w stronę bohatera. Postaraj się zabić zwierzę zanim zbliży się do Johna na tyle żeby go ugryźć.

Otisa Skinnera rozpoznasz po wysokim kapeluszu - Otis Skinner - Misje ściagania zbiegów w Red Dead Redemption 2 - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

Otisa Skinnera rozpoznasz po wysokim kapeluszu. Najlepiej jest postrzelić Otisa w nogę i następnie szybko użyj lassa żeby go złapać i związać.

Umieść (martwego lub żywego) Skinnera na koniu i powróć z nim do aresztu w Blackwater. Wsadź go do celi i odbierz nagrodę od szeryfa - 75 dolarów.