Jak i po co ulepszać siedzibę gangu w Red Dead Redemption 2? Red Dead Redemption 2 poradnik, solucja

Regularne ulepszanie siedziby gangu, którego członkiem jest główny bohater Arthur Morgan, to istotny element gry Red Dead Redemption 2, albowiem można sobie w ten sposób ułatwiać dalszą rozgrywkę. Na tej stronie poradnika zawarliśmy informacje jak ulepszyć obóz gangu oraz jaki jest cel finansowania kolejnych ulepszeń obozowiska.

Pierwszym pełnoprawnym obozem gangu staje się ten na wzgórzu przy Horseshoe Overlook, do którego karawana dociera po zakończeniu pierwszego rozdziału głównego wątku fabularnego gry - Jak i po co ulepszać siedzibę gangu w Red Dead Redemption 2? - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

Pierwszym pełnoprawnym obozem gangu staje się ten na wzgórzu przy Horseshoe Overlook, do którego karawana dociera po zakończeniu pierwszego rozdziału głównego wątku fabularnego gry.

Ulepszanie siedziby gangu jest początkowo zablokowane - Jak i po co ulepszać siedzibę gangu w Red Dead Redemption 2? - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

Ulepszanie siedziby gangu jest początkowo zablokowane. W celu zagwarantowania sobie możliwości ulepszania obozowiska musisz przystąpić do głównej misji Lichwiarstwo i inne grzechy (Money Lending and Other Sins), którą zleca przebywający w tej lokacji Leopold Strauss.

Zostało jeszcze 58% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...