Ojcostwo dla opornych - Solucja Red Dead Redemption 2 Red Dead Redemption 2 poradnik, solucja

Na poniższej stronie solucji do gry Red Dead Redemption 2, odnajdziesz opis przejścia misji Ojcostwo dla opornych. John próbuje pogodzić ojcostwo ze swoimi różnymi tożsamościami. Zabiera Jacka do Strawberry, aby odebrać przesyłkę dla Abigail.

Jak odblokować misję: Po zakończeniu misji Stare nawyki - Ojcostwo dla opornych - Solucja Red Dead Redemption 2 - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

Jak odblokować misję: Po zakończeniu misji "Stare nawyki".

Opis przejścia misji: Po scenkach, jedź z Jackiem do miasta. Gdy dotrzesz na miejsce, wejdź na pocztę i odbierz przesyłkę dla Abigail. Wracaj z chłopcem na ranczo, a po drodze dostrzeżecie kilku opryszków. Po scence, skorzystaj z Zabójczej precyzji i zabij wszystkich za jednym zamachem.

Wracaj z Jackiem na ranczo - aby zdobyć złoty medal, musisz uwinąć się w czasie 1 minuty i 30 sekund - Ojcostwo dla opornych - Solucja Red Dead Redemption 2 - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

Wracaj z Jackiem na ranczo - aby zdobyć złoty medal, musisz uwinąć się w czasie 1 minuty i 30 sekund. Staraj się więc pospieszać konie i w miarę możliwości skracaj sobie drogę, jednak unikaj jazdy przez las, gdyż wóz zaklinuje się.

Jak zdobyć złoty medal w Ojcostwo dla opornych?

  • Zabij wszystkich trzech wrogów używając Zabójczej precyzji - To dość łatwe zadanie, które nie wymaga szczegółowych opisów.
  • Wróć na ranczo po konfrontacji z łowcami w czasie poniżej 1 minuty i 30 sekund. Podobnie jak w wielu podobnych misjach w RDR2, musisz naprawdę sprawnie uwinąć się z powrotem, by wyrobić się w czasie.