Egzotyczne przedmioty w RDR2 Red Dead Redemption 2 poradnik, solucja

W Red Dead Redemption 2 trafisz na pięć zleceń dotyczących egzotycznych przedmiotów. Musisz je zdobyć jeśli pragniesz mieć 100% ukończenia gry.

Zbieranie egzotycznych przedmiotów jest elementem misji "Księżne i inne zwierzęta". Jest ona dostępna dopiero w rozdziale 4, po głównej misji " Złota klatka".

Jak rozpocząć zbieranie przedmiotów?

Misję tę rozpoczniesz w północnej części Saint Denis - Egzotyczne przedmioty w RDR2 - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

Misję tę rozpoczniesz w północnej części Saint Denis. W budynku, w którym swój sklep prowadzi Algernon Wasp.

Od Algernona Waspa możesz odebrać pięć zleceń dotyczących odnajdywania pióropuszy, jaj aligatorów oraz orchidei - Egzotyczne przedmioty w RDR2 - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

Od Algernona Waspa możesz odebrać pięć zleceń dotyczących odnajdywania pióropuszy, jaj aligatorów oraz orchidei. Nie możesz wykonywać tych zleceń jednocześnie, gdy zakończysz pierwsze musisz przyjść po drugie, potem po trzecie, i tak zgodnie z tym schematem dalej. Dostarczenie przedmiotów nagradzane jest sporą ilością gotówki.

Przedmioty możesz zbierać również nie rozpoczynając misji. Jednak nie dostarczy ci to korzyści finansowych.

Pierwsze zlecenie

1 - Egzotyczne przedmioty w RDR2 - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry
5 Snowy Egret Plumes - na terenie zaznaczonym na screenie powyżej powinieneś natrafić na czaple śnieżne - Egzotyczne przedmioty w RDR2 - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

5 Snowy Egret Plumes - na terenie zaznaczonym na screenie powyżej powinieneś natrafić na czaple śnieżne. Są to bardzo strachliwe stworzenia musisz, więc bardzo uważać, gdy się do nich zbliżasz. Często występują w stadach, jeśli już zauważysz stado ptaków wyciągnij broń, wyceluj i włącz zabójczą precyzję. Kilkoma strzałami powal wszystkie dostępne ptaki - to jedna z niewielu szans na szybkie zdobycie tych piór.

Czaple bardzo rzadko pojawiają się na mapie. Musisz, więc wykorzystywać każdą okazję, gdy się koło ciebie pojawią.

Szukaj ich w ciągu dnia, nie występują w nocy.

2 - Egzotyczne przedmioty w RDR2 - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry
5 Little Egret Plumes - na terenie zaznaczonym na screenie powyżej powinieneś natrafić na czaple nadobne - Egzotyczne przedmioty w RDR2 - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

5 Little Egret Plumes - na terenie zaznaczonym na screenie powyżej powinieneś natrafić na czaple nadobne. Ptaki te są bardzo strachliwe, więc musisz uważać, aby ich nie wystarczyć. Najlepiej będzie celować do nich z oddali z pomocą zabójczej precyzji.

Zostało jeszcze 69% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...