Red Dead Redemption 2: Bolger Glade - gdzie jest i co można tam znaleźć? Red Dead Redemption 2 poradnik, solucja

Ta strona poradnika do Red Dead Redemption 2 zawiera informacje o lokacji Bolger Glade. To miejsce bitwy, które kryje w sobie wiele sekretów.

Ostatnia aktualizacja: 27 lipca 2022

Z tej strony poradnika do Red Dead Redemption 2 dowiecie się gdzie znajduje się lokacja Bolger Glade. Dowiecie się jak do niej dotrzeć i co w niej możecie znaleźć.

Lokacja na mapie

1 - Red Dead Redemption 2: Bolger Glade - gdzie jest i co można tam znaleźć? - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gryBolger Glade leży w regionie Scarlett Meadows na terytorium Lemoyne - Red Dead Redemption 2: Bolger Glade - gdzie jest i co można tam znaleźć? - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

Bolger Glade leży w regionie Scarlett Meadows na terytorium Lemoyne. To dawne miejsce bitwy, na którym zostało wiele sekretów. Lokację przedstawiliśmy na screenie powyżej, aby łatwo było odnaleźć ją na mapie.

Dotarcie do tego miejsca nie powinno stanowić żadnego problemu. Wystarczy dojechać tam konno bądź spokojnie przejść się tam wysiadając na stacji w Lemoyne.

Ważne informacje i skarby

Na terenie Bolger Glade można znaleźć wiele ciekawych elementów i przedmiotów - Red Dead Redemption 2: Bolger Glade - gdzie jest i co można tam znaleźć? - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

Na terenie Bolger Glade można znaleźć wiele ciekawych elementów i przedmiotów. Pozostawione po bitwie rzeczy mogą należeć do Was, jeśli tylko pokusicie się, żeby je podnieść. Na tym terenie znajdziecie takie przedmioty jak: Cigarette Card, kilka butelek rumu i mapę skarbu. W tych rejonach pojawia się również legendarna pantera Giaguaro, jednak jest ona dostępna dopiero po wbiciu 9 ranki w wyzwaniu Mistrz Łowiectwa.