Mark Johnson - Zadania ścigania zbiegów w Red Dead Redemption 2 Red Dead Redemption 2 poradnik, solucja

Lindsey Wofford to kolejna poszukiwania listem gończym osoba w RDR2, którą musisz namierzyć, a następnie złapać żywą lub martwą i dowieźć do szeryfa w Rhodes.

Na stronie znajduje się opis misji ścigania zbiegów dotyczącej odnalezienia Marka Johnsona. Należy zlokalizować tę osobę i doprowadzić ją do aresztu w Rhodes. Nasz opis przejścia informuje gdzie ukrywa się Mark Johnson, jak pojmać go żywcem oraz jak bezpiecznie dotrzeć z powrotem do Rhodes.

Kontrakt łowcy nagród możesz odebrać odnajdując plakat wiszący na ścianie stacji kolejowej w miasteczku Rhodes - Mark Johnson - Zadania ścigania zbiegów w Red Dead Redemption 2 - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

Kontrakt łowcy nagród możesz odebrać odnajdując plakat wiszący na ścianie stacji kolejowej w miasteczku Rhodes. Pojawi się on dopiero po tym jak awansujesz do rozdziału 4 gry. Pracownik stacji udzieli Arthurowi dodatkowych informacji na temat poszukiwanej osoby.

Marka Johnsona należy pojmać żywcem. Musisz wyruszyć do Siltwater Strand na północny-wschód od Strand. Miejsce gdzie ukrywa się Johnson pokazuje obrazek - to niewielkie obozowisko.

Mark Johnson dość niespodziewanie nie zaatakuje Arthura - Mark Johnson - Zadania ścigania zbiegów w Red Dead Redemption 2 - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

Mark Johnson dość niespodziewanie nie zaatakuje Arthura. Poprosi o możliwość pożegnania się z rodziną (moment decyzji pokazuje obrazek). Możesz się zgodzić (dodatnie punkty honoru), ale utrudni to dalszy przebieg misji. Niezależnie od podjętej decyzji musisz go związać i umieścić na koniu.

W drodze do więzienia w Rhodes spodziewaj się dwóch problemów - Mark Johnson - Zadania ścigania zbiegów w Red Dead Redemption 2 - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

W drodze do więzienia w Rhodes spodziewaj się dwóch problemów. Johnson celowo zsunie się w pewnym momencie z konia. Musisz go ponownie złapać.

Jeśli pozwoliłeś zbiegowi pożegnać się z rodziną to Arthura zaatakuje kilku wrogo nastawionych osobników - Mark Johnson - Zadania ścigania zbiegów w Red Dead Redemption 2 - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

Jeśli pozwoliłeś zbiegowi pożegnać się z rodziną to Arthura zaatakuje kilku wrogo nastawionych osobników. Do ataku powinno dojść tuż po tym jak ponownie umieścisz Johnsona na koniu. Warto pomóc sobie Zabójczym instynktem i łatwiej wyeliminować wszystkich wrogów.

Po dotarciu do Rhodes zdejmij Johnsona z konia, wejdź do aresztu i umieść go w celi. Nagroda za złapanie mężczyzny jest niestety bardzo niska - to zaledwie 25 dolarów.