Co w nas najlepsze - Solucja Red Dead Redemption 2 Red Dead Redemption 2 poradnik, solucja

Na tej stronie naszego poradnika do gry Red Dead Redemption 2 odnajdziesz opis misji Co w nas najlepsze. W ramach swojego ostatniego skoku gang rusza do Saint Denis, aby napaść na pociąg z żołdem i zaopatrzeniem wosjkowym, który jedzie w stronę zniszczonego mostu Bacchus.

Uwaga! - Przed przystąpieniem do misji warto ukończyć misje poboczne Prawdziwa miłość V i Nie szukaj rozgrzeszenia I-II, gdyż później będą one niedostępne!

Jak odblokować misję: Po ukończeniu misji Mój ostatni chłopiec - Co w nas najlepsze - Solucja Red Dead Redemption 2 - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

Jak odblokować misję: Po ukończeniu misji "Mój ostatni chłopiec".

Opis przejścia misji: Jedź z gangiem na ostatni skok w waszej karierze. Towarzysz Johnowi i odzyskaj z kompanem dynamit. Jedźcie teraz do miasta, by złapać pociąg. Po scenkach, zmuś konia do galopu i wskocz na pędzący pociąg.

Zostało jeszcze 67% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...