W drodze na wschód | Opis przejścia gry Red Dead Redemption 2 Red Dead Redemption 2 poradnik, solucja

W drodze na wschód to tytuł misji kończącej pierwszy rozdział głównego wątku fabularnego gry Red Dead Redemption 2. To bardzo proste zadanie, w ramach którego należy odbyć dłuższą podróż wozem do obozu przy Horseshoe Overlook.

Jak odblokować misję: Automatycznie po zakończeniu misji Kim do diabła jest Leviticus Cornwall - W drodze na wschód | Opis przejścia gry Red Dead Redemption 2 - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

Jak odblokować misję: Automatycznie po zakończeniu misji Kim do diabła jest Leviticus Cornwall?.

Opis przejścia misji: Rozpoczynasz misję sterując wozem. Podążaj drogą zaznaczoną na radarze. Jedno z kół wozu ulegnie wkrótce uszkodzeniu. Zeskocz z wozu i podejdź do koła żeby je podnieść. Przetocz je do uszkodzonego wozu i uderz w nie kilka razy żeby je z powrotem zamontować.

Przed Tobą dłuższa podróż - W drodze na wschód | Opis przejścia gry Red Dead Redemption 2 - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

Przed Tobą dłuższa podróż. Zatrzymaj na chwilę wóz po tym jak zauważysz Javiera. Pozwoli mu to wskoczyć na wóz i kontynować wspólnie przeprawę. Misja zakończy się w momencie dotarcia do wzgórza przy Horseshoe Overlook. Od tego momentu będzie się tu znajdował obóz gangu głównego bohatera. Awansujesz do drugiego rozdziału kampanii.

Jak zdobyć złoty medal w misji W drodze na wschód?

  1. Zabierz Javiera, wjeżdżając do Horseshoe Overlook - Miejsce odnalezienia go pokazuje powyższy obrazek. To końcowa część misji.
  2. Ukończ misję w czasie poniżej 6 minut - Na potrzeby tego wyzwania staraj się przede wszystkim zawsze podróżować wozem z maksymalną możliwą prędkością. Nie strać tez zbyt dużo czasu na wymianie koła i na zatrzymaniu się obok Javiera.