Pani Sadie Adler, wdowa I-II - Solucja Red Dead Redemption 2 Red Dead Redemption 2 poradnik, solucja

Poniższa strona naszej solucji do gry Red Dead Redemption 2 zawiera opis misji Pani Sadie Adler, wdowa I-II. Arthur i Sadie udają się na ranczo Hanging Dog, aby ostatecznie wyeliminować gang o'driscolli.

Jak odblokować misję: Po ukończeniu misji Żegnaj, drogi przyjacielu - Pani Sadie Adler, wdowa I-II - Solucja Red Dead Redemption 2 - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

Jak odblokować misję: Po ukończeniu misji "Żegnaj, drogi przyjacielu".

Opis przejścia misji: Spotkaj się z Sadie w obozie. Kobieta powie ci o swoich planach, rozprawieniu się z gangiem o'driscolli. W tym momencie czeka cię wybór - możesz zgodzić się pomóc Sadie i odblokować drugą część misji, lub odmówić i zablokować zadanie.

Gdy się zgodzisz, warto od razu zgodzić się, by udać się z Sadie na miejsce - Pani Sadie Adler, wdowa I-II - Solucja Red Dead Redemption 2 - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

Gdy się zgodzisz, warto od razu zgodzić się, by udać się z Sadie na miejsce. Idź za kobietą, a bardzo szybko rozpoczniesz strzelaninę. Jest ona dość intensywna, gdyż na gospodarstwie znajdziesz sporo wrogów.

Bądź agresywny i przyj do przodu, zabijając kolejnych wrogów - Pani Sadie Adler, wdowa I-II - Solucja Red Dead Redemption 2 - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

Bądź agresywny i przyj do przodu, zabijając kolejnych wrogów. Gdy drzwi na górze stodoły otworzą się, namierz głowę wrogiego snajpera i zabij go. Uporaj się z resztką przeciwników, a następnie wejdź do stodoły.

W środku znajdziesz kilku wrogów, którzy spróbują cię zaskoczyć atakami - Pani Sadie Adler, wdowa I-II - Solucja Red Dead Redemption 2 - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

W środku znajdziesz kilku wrogów, którzy spróbują cię zaskoczyć atakami. Jeśli zależy ci na złotym medalu, nie możesz dać się trafić w budynku. Szczególną uwagę zwróć na strzelca, który sprobuje zaatakować cię z góry.

Po walce, udaj się do wskazanego domu i biegnij odszukać Sadie. Po scenkach, misja zakończy się sukcesem.

Jak zdobyć złoty medal w misji Pani Sadie Adler, wdowa II?

  • Zabij strzałem w głowę snajpera w stodole - Zostało to opisane w powyższym opisie przejścia RDR2.
  • Zabezpiecz stodołę, nie otrzymując żadnych obrażeń - Gdy wejdziesz do stodoły, przygotuj się, by aktywować Zabójczą precyzję. Uważaj też na strzelca, którego znajdziesz na piętrze powyżej.
  • Ukończ misję w czasie poniżej 5 minut i 30 sekund.