Legendarna Owca w Red Dead Redemption 2 Red Dead Redemption 2 poradnik, solucja

W grze Red Dead Redemption 2 legendarną owcę znajdziesz na północ od Velentine - Legendarna Owca w Red Dead Redemption 2 - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

W grze Red Dead Redemption 2 legendarną owcę znajdziesz na północ od Velentine.

Przeciwnik będzie poruszał się po terenie zaznaczonym na screenie poniżej - Legendarna Owca w Red Dead Redemption 2 - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

Przeciwnik będzie poruszał się po terenie zaznaczonym na screenie poniżej.

1 - Legendarna Owca w Red Dead Redemption 2 - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

Z jaką bronią wyruszyć na owcę?

Na owcę musisz udać się z bronią długodystansową - Legendarna Owca w Red Dead Redemption 2 - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

Na owcę musisz udać się z bronią długodystansową.

Karabin snajperski - z karabinu możesz strzelać ze sporej odległości, musisz jednak trafić mu celnie w głowę.

Łuk - dwie strzały w głowę pozwolą ci pokonać przeciwnika.

Jak wygląda walka z owcą?

Owca będzie przed tobą uciekać nawet jeśli nie zaczniesz do niej strzelać - Legendarna Owca w Red Dead Redemption 2 - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

Owca będzie przed tobą uciekać nawet jeśli nie zaczniesz do niej strzelać. Staraj się, więc celować w jej głowę z dalekich odległości.

Co mogę zrobić z owcy?

Jeśli udasz się do Pasera możesz wytworzyć Ram Horn Trinket - Legendarna Owca w Red Dead Redemption 2 - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

Jeśli udasz się do Pasera możesz wytworzyć Ram Horn Trinket. Dzięki temu o będziesz zdobywać dwa razy więcej ziół.