Lichwiarstwo i inne grzechy VI-VII - Zadania poboczne w Red Dead Redemption 2 Red Dead Redemption 2 poradnik, solucja

Lichwiarstwo i inne grzechy VI oraz Lichwiarstwo i inne grzechy VII to dwie ostatnie misje lichwiarskie gry Red Dead Redemption 2. Arthur ponownie musi złożyć nieprzyjemne wizyty osobom, które mają problemy ze spłaceniem długów. Co ciekawe bohatera podczas rozgrywania tych misji ruszy sumienie i cała linia questowa zakończy się awanturą w obozie gangu. Misjami 6 oraz 7 możesz zająć się po awansowaniu do rozdziału 6 kampanii.

Lichwiarstwo i inne grzechy VI

Zaczekaj aż w rozdziale 6 w obozie gangu w Butcher Creek pojawi się znacznik misji i porozmawiaj ze Straussem na temat dwóch nowych zadań lichwiarskich - Lichwiarstwo i inne grzechy VI-VII - Zadania poboczne w Red Dead Redemption 2 - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

Zaczekaj aż w rozdziale 6 w obozie gangu w Butcher Creek pojawi się znacznik misji i porozmawiaj ze Straussem na temat dwóch nowych zadań lichwiarskich. Pierwsza osoba, którą musisz odnaleźć, to J. John Weathers.

Musisz wyruszyć do lokacji Three Sisters zlokalizowanej na zachód od obozu gangu. Poszukiwany mężczyzna leży pod wozem zaparkowanym przy drodze.

W trakcie rozmowy z Weathersem pojawi się grupa żołnierzy ścigających Johna za dezercję - Lichwiarstwo i inne grzechy VI-VII - Zadania poboczne w Red Dead Redemption 2 - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

W trakcie rozmowy z Weathersem pojawi się grupa żołnierzy ścigających Johna za dezercję. Przystąp do ostrzeliwania ich. Jeden z ataków doprowadzi niestety do uszkodzenia wozu mężczyzny. Po walkach powróć do Weathersa. Możesz odebrać od niego srebrny medalion (Silver Locket) na poczet spłacenia długu (ujemne punkty honoru) lub odmówić przyjęcia przedmiotu z uwagi na trudną sytuację w jakiej się znalazł (dodatnie punkty honoru).

Druga osoba z listy to Arthur Londonderry - Lichwiarstwo i inne grzechy VI-VII - Zadania poboczne w Red Dead Redemption 2 - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

Druga osoba z listy to Arthur Londonderry. W celu zlokalizowania go musisz udać się do kopalni znajdującej się na zachód od miasteczka Annesburg. Porozmawiaj ze strażnikiem przy wejściu do kopalni. Udaj się następnie do pierwszego dużego pomieszczenia kopalni i pogadaj ze sztygarem. Dowiesz się o śmierci Londonderry'ego i poznasz miejsce pobytu jego rodziny.

Gospodarstwo Londonderrych jest na północny-wschód od Butcher Creek - Lichwiarstwo i inne grzechy VI-VII - Zadania poboczne w Red Dead Redemption 2 - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

Gospodarstwo Londonderrych jest na północny-wschód od Butcher Creek. Po dotarciu na miejsce załączy się rozmowa z wdową po Arthurze. Możesz jedynie odstąpić od obowiązku uregulowania długu lub dodatkowo podarować kobiecie trochę pieniędzy (dodatnie punkty honoru).

Lichwiarstwo i inne grzechy VII

Ostatnia część misji jest już bardzo liniowa - Lichwiarstwo i inne grzechy VI-VII - Zadania poboczne w Red Dead Redemption 2 - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

Ostatnia część misji jest już bardzo liniowa. Arthur po powrocie do obozowiska gangu podejmie decyzję o przepędzeniu Straussa.

Uwaga - Doprowadzenie tej misji do końca oznacza, że nie będziesz mógł dalej ulepszać obozu, albowiem dowiesz się również o zniszczeniu skrzynki na datki.