Amerykańskie piekło, wypalone - Zadania poboczne w RDR2 Red Dead Redemption 2 poradnik, solucja

Amerykańskie piekło, wypalone to tytuł jednej z pobocznych misji gry Red Dead Redemption 2. Jest to kilkuczęściowe zadanie, w ramach którego główny bohater odnajduje słynnego pisarza Evelyna Millera. Z mężczyzną tym można odbyć kilka spotkań śledząc przy okazji jego postępy w pracach nad nową książką.

Odblokowanie misji

1 - Amerykańskie piekło, wypalone - Zadania poboczne w RDR2 - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry
Misję tę najwcześniej możesz odblokować po awansowaniu do epilogu kampanii, aczkolwiek możesz się też nią bezproblemowo zająć dopiero po całkowitym ukończeniu głównej fabuły - Amerykańskie piekło, wypalone - Zadania poboczne w RDR2 - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

Misję tę najwcześniej możesz odblokować po awansowaniu do epilogu kampanii, aczkolwiek możesz się też nią bezproblemowo zająć dopiero po całkowitym ukończeniu głównej fabuły. Musisz odnaleźć Evelyna Millera i jego lokalizację pokazują powyższe obrazki. Jest to stan West Elizabeth, obszar na północny-zachód od Beecher's Hope i na południe od Strawberry. Pisarza odnajdziesz siedzącego na skałach i w drodze do niego należy zaliczyć krótką wspinaczkę. Porozmawiaj z Millerem, który zaprosi Marstona do swojego domu.

Odwiedzenie Evelyna Millera w jego domu

Dom Evelyna Millera jest na południe od miejsca, w którym po raz pierwszy go spotkałeś - Amerykańskie piekło, wypalone - Zadania poboczne w RDR2 - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

Dom Evelyna Millera jest na południe od miejsca, w którym po raz pierwszy go spotkałeś. Pokazuje go powyższy obrazek - jest to obszar Tall Trees obok zbiornika Aurora Basin. Znacznik misji nie pojawi się tam od razu, gdyż pisarz musi najpierw dotrzeć na miejsce. Spróbuj udać się tam po upływie około jednej doby od pierwszego spotkania.

Wyrusz we wspólną podróż z Evelynem - Amerykańskie piekło, wypalone - Zadania poboczne w RDR2 - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

Wyrusz we wspólną podróż z Evelynem. Po drodze natraficie na zwierzę, które wpadło we wnyki. Podejdź do pułapki i rozbrój ją poprzez rytmicznie wciskanie przycisku akcji.

Dotrzyj wraz z pisarzem do obozowiska kłusowników. Spodziewaj się wrogiej reakcji z ich strony. Możesz pokonać ich w walce wręcz lub zastrzelić. Po rozprawieniu się z nimi wysłuchaj rozmowy z Millerem, która zakończy tę część zadania.

Dostarczanie Millerowi żywności

2 - Amerykańskie piekło, wypalone - Zadania poboczne w RDR2 - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry
Ponownie musisz odczekać na pojawienie się znacznika misji przy chatce Millera - Amerykańskie piekło, wypalone - Zadania poboczne w RDR2 - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

Ponownie musisz odczekać na pojawienie się znacznika misji przy chatce Millera. Po dotarciu na miejsce Evelyn nie wpuści bohatera do środka i nie spotka się z nim, bo jest zajęty pracami nad nową książką. Musisz dostarczać Evelynowi żywność. Za każdym razem ustaw się przy drzwiach wejściowych, przytrzymaj przycisk interakcji i wybierz jakiś przedmiot z inwentarza bohatera. Jeśli nie posiadasz żywności to możesz szybko zapolować na zwierzynę i ugotować mięso albo odwiedzić dowolny sklep w świecie gry.

Evelynowi Millerowi musisz przynieść żywność w sumie trzy razy. Za każdym razem należy odczekać jedną lub dwie doby na ponowne pojawienie się znacznika.

Finał

Ostatnia część zadania powinna stać się dostępna 24 godziny po tym jak po raz trzeci przyniesiesz Evelynowi żywność - Amerykańskie piekło, wypalone - Zadania poboczne w RDR2 - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

Ostatnia część zadania powinna stać się dostępna 24 godziny po tym jak po raz trzeci przyniesiesz Evelynowi żywność. Udaj się do jego chatki. Po wyważeniu drzwi odnajdziesz martwego pisarza. Możesz zabrać jego najnowsze dzieło (America) i przeczytać książkę w inwentarzu. Na biurku pisarza leży też wartościowy platynowy zegarek.

John musi spełnić ostatnie życzenie pisarza i podpalić chatkę z nim w środku - Amerykańskie piekło, wypalone - Zadania poboczne w RDR2 - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

John musi spełnić ostatnie życzenie pisarza i podpalić chatkę z nim w środku. Podejdź do zasłon i przytrzymaj przycisk akcji żeby je podpalić. Pozostało ci już tylko wyjść z płonącej chaty.