Czy można sterować tramwajem w Saint Denis w Red Dead Redemption? Red Dead Redemption 2 poradnik, solucja

Tramwaje to unikalny środek transportu w grze Red Dead Redemption 2. Pojawiają się one wyłącznie z największym mieście gry, czyli w Saint Denis. Na tej stronie poradnika do RDR2 informujemy czy Arthur może przejąć kontrolę nad tramwajem.

1 - Czy można sterować tramwajem w Saint Denis w Red Dead Redemption? - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry
Niestety, gra Red Dead Redemption 2 nie pozwala na sterowanie tramwajem, tak więc nie możesz zmieniać toru jazdy ani kontrolować prędkości poruszania się - Czy można sterować tramwajem w Saint Denis w Red Dead Redemption? - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

Niestety, gra Red Dead Redemption 2 nie pozwala na sterowanie tramwajem, tak więc nie możesz zmieniać toru jazdy ani kontrolować prędkości poruszania się. Teoretycznie możesz po znalezieniu się na jego pokładzie wyeliminować motorniczego (i przy okazji znaleźć się na celowniku lokalnych stróżów prawa), ale centralna konsola tramwaju pozostanie nieaktywna.

W ramach pocieszenia warto dodać, że tramwaje mogą przydawać się do podróżowania po Saint Denis, które jest dość rozległą lokacją. Dzięki skorzystaniu z tego środka transportu eliminowane jest ryzyko potrącenia mieszkańca w trakcie podróżowania konno. Dodatkowo nie musisz w tramwaju stać - Arthur możesz usiąść na jednym z foteli na czas przejażdżki. Warto też dodać, że analogicznie do pociągów na tramwaje możesz przeskakiwać podczas podróżowania na wierzchowcu.