Mapa skarbów Chicka - Sekrety i znajdźki w Red Dead Redemption 2 Red Dead Redemption 2 poradnik, solucja

W grze Red Dead Redemption 2 możesz zbierać różnego rodzaju skarby. Są one zazwyczaj oznaczone na specjalnych mapach. Jeden rodzaj skarbów znajdziesz dzięki mapie Chicka. Żeby ją odblokować musisz pierw ukończyć misję główną Lichwiarstwo i inne grzechy, dostępną w drugim rozdziale gry.

Jak zdobyć mapę?

Aby zdobyć mapę musisz pierw ukończyć misję główną Lichwiarstwo i inne grzechy, dostępną w drugim rozdziale gry - Mapa skarbów Chicka - Sekrety i znajdźki w Red Dead Redemption 2 - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

Aby zdobyć mapę musisz pierw ukończyć misję główną Lichwiarstwo i inne grzechy, dostępną w drugim rozdziale gry. W niej pojawi się Chick Matthews. Potem będziesz mógł go odnaleźć na mapie.

Aby go znaleźć musisz pierw zapytać o niego nieznajomego.

Gdy o niego zapytasz nagle postać w tle wskoczy na konia i zacznie uciekać - Mapa skarbów Chicka - Sekrety i znajdźki w Red Dead Redemption 2 - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

Gdy o niego zapytasz nagle postać w tle wskoczy na konia i zacznie uciekać. Musisz go dogonić, złapać na lasso i wyciągnąć od niego mapę.

Nagroda

1 - Mapa skarbów Chicka - Sekrety i znajdźki w Red Dead Redemption 2 - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry
Skarb znajduje się w drzewie, w okolicy Heartland Overflow - Mapa skarbów Chicka - Sekrety i znajdźki w Red Dead Redemption 2 - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

Skarb znajduje się w drzewie, w okolicy Heartland Overflow.

Wystarczy, że dotrzesz w tamtą okolice, a zobaczysz wielkie drzewo, a w nim dziuple - Mapa skarbów Chicka - Sekrety i znajdźki w Red Dead Redemption 2 - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

Wystarczy, że dotrzesz w tamtą okolice, a zobaczysz wielkie drzewo, a w nim dziuple. W niej znajduje się nagroda. Wystarczy, że ją przeszukasz, a zdobędziesz Chick's Debt Money.