Wiedźmini nie umierają w swoich łóżkach. W poradniku do gry Wiedźmin 3 Dziki Gon - opis przejścia i atlas - zawarto kompletną solucję gry. Ponadto na łamach poradnika opublikowano szereg szczegółowych, obszernych map, na których zaznaczono wszystkie interesujące obiekty i lokacje gry.

Poradnik do gry Wiedźmin 3 Dziki Gon oferuje komplet informacji potrzebnych do zapoznania się z polską superprodukcją oraz do ukończenia jej w stu procentach. Został on przygotowany w taki sposób, żeby był przydatny zarówno dla osób, które rozpoczynają dopiero swoją przygodę z Geraltem, jak i dla zagorzałych fanów poprzednich odsłon cyklu, którym najważniejsze zasady gry są doskonale znane. Niniejszy poradnik podzielony został na dwie bardzo obszerne części. Pierwsza część to przewodnik po świecie gry, którego lekturą warto zająć się jeszcze przed rozpoczęciem zabawy. W przewodniku znalazły się przede wszystkim podstawowe porady dotyczące walki i eksploracji (m.in. zasady podróżowania po świecie gry, spotykanie się z innymi postaciami, techniki walki z potworami, wykorzystywanie różnych elementów ekwipunku oraz wiedźmińskich znaków). Przewodnik porusza też jednak inne istotne tematy. Najważniejsze z nich to rozwój postaci (sugerowany dobór umiejętności), najczęściej zadawane pytania (np. jak szybko awansować czy zdobywać złoto) oraz wskazówki do gry w karty (Gwint). Przysłowiową wisienką na torcie w przewodniku są z kolei rozdziały poświęcone romansom i scenom miłosnym oraz poukrywanym w grze easter eggs. Na drugą część niniejszego poradnika składają się opis przejścia gry połączony z omówieniami wszystkich odwiedzanych lokacji. W poradniku zawarte zostały wszystkie dostępne w grze główne i opcjonalne zadania (w tym zlecenia wiedźmińskie i poszukiwania skarbów). Uwzględniono podstawowe oraz alternatywne metody ich zaliczania, jak również różnice wynikające z wcześniej podjętych decyzji. Każdy większy obszar świata gry ma własną wysokiej jakości mapę z zaznaczonymi na niej najważniejszymi punktami, takimi jak wioski, miasta, dodatkowe lokacje do odkrycia (np. skarby strzeżone przez potwory czy obozowiska okupowane przez bandytów) czy miejsca występowania handlarzy i wyjątkowo silnych potworów. Wiedźmin 3: Dziki Gon to kolejna część niezwykle popularnej serii gier role-playing, w której ponownie wcielamy się w postać wiedźmina Geralta znanego z prozy Andrzeja Sapkowskiego. Na odkrycie czeka zróżnicowany i ogromny świat fantasy, który może zapewnić graczowi nawet ponad sto godzin rozrywki.

Jacek "Stranger" Hałas, Patrick "YxU" Homa, Patryk Greniuk & Krystian Smoszna (www.gry-online.pl)

1 - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

Lista wszystkich zadań

  1. Główny wątek fabularny
  2. Krwawy Baron
  3. Keira Metz
  4. Władca Skellige
  5. Lista trofeów

FAQ

  1. Jak zarabiać pieniądze?
  2. Jak szybko zdobywać doświadczenie?
  3. Jak zabić gryfa?
  4. Jak zwiększyć udźwig?
  5. Jak dostać się na wyspy Skellige?
  6. Gdzie wymieniać monety?
  7. Gdzie oddawać trofea?
  8. Gdzie zdobyć wyposażenie dla konia?
  9. Dlaczego nie dostaję doświadczenia?
  10. Gdzie znaleźć składniki do Białej Mewy?
  11. Jak zainstalować darmowe DLC?
  12. Jak dużo czasu zajmuje przejście gry?
  13. Easter eggs

Kody, cheaty do Wiedźmina 3

  1. Odblokowanie kodów
  2. Najważniejsze kody
  3. Dodatkowe kody
  4. Kody na zmianę wyglądu
  5. Kod na przedmioty

Oznaczenia użyte w poradniku

  1. Brązowy - Kolorem tym oznaczone zostały postaci niezależne oraz potwory
  2. Niebieski - Kolor ten użyty został do wyróżniania nazw lokacji
  3. Zielony - Koloru tego użytu do zaznaczania miejsc odnajdywania lub otrzymywania nowych przedmiotów
  4. Pogrubiona czcionka - Pogrubienie pojawia się w tych miejscach, w których znajduja się nazwa jakiegoś zadania (questu)

Informacje o Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

Autor : Jacek Stranger Hałas

Poradnik zawiera : strony: 315, ilustracje: 937 , mapy i obrazki z oznaczeniami: 68.

Opis przejścia i atlas

Ostatnia aktualizacja : 1 grudnia 2016, odwiedź Opis przejścia i atlas

Mody do Wiedźmina 3

Ostatnia aktualizacja : 4 sierpnia 2017, odwiedź Mody do Wiedźmina 3

Przewodnik po grze

Ostatnia aktualizacja : 9 września 2016, odwiedź Przewodnik po grze

Popularne strony w Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

Wiedźmin 3: Dziki Gon - screen - 2015-05-06 - 299257Wiedźmin 3: Dziki Gon - screen - 2015-05-06 - 299256Wiedźmin 3: Dziki Gon - screen - 2015-05-06 - 299255Wiedźmin 3: Dziki Gon - screen - 2015-05-06 - 299254Wiedźmin 3: Dziki Gon - screen - 2015-05-04 - 299057Wiedźmin 3: Dziki Gon - screen - 2015-05-04 - 299056Wiedźmin 3: Dziki Gon - screen - 2015-05-04 - 299055Wiedźmin 3: Dziki Gon - screen - 2015-05-04 - 299054Wiedźmin 3: Dziki Gon - screen - 2015-05-04 - 299053