Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

Wiedźmini nie umierają w swoich łóżkach. W poradniku do gry Wiedźmin 3 Dziki Gon - opis przejścia i atlas - zawarto kompletną solucję gry. Ponadto na łamach poradnika opublikowano szereg szczegółowych, obszernych map, na których zaznaczono wszystkie interesujące obiekty i lokacje gry.

Ostatnia aktualizacja: 12 stycznia 2022

Niniejszy poradnik do Wiedźmina 3: Dziki Gon oferuje kompletny opis przejścia wszystkich głównych i pobocznych zadań gry oraz rozbudowany atlas świata z mapami wszystkich odwiedzanych lokacji. W poradniku bardzo szczegółowo przedstawione zostały główne zadania, poboczne questy, opcjonalne zlecenia wiedźmińskie oraz zadania dotyczące poszukiwań skarbów.

W opisie przejścia każdego z tych questów znalazły się przede wszystkim informacje na temat sposobu jego odblokowania, zestawienie wszystkich kroków, które należy wykonać i nagrody przewidziane za jego ukończenie. W przypadku bardziej zaawansowanych zadań opis questu uwzględnia również potyczki z trudniejszymi potworami i bossami, a także ważne wybory i konsekwencje podjętych decyzji. W części poradnika dotyczącej opisu przejścia dodane zostały także strony z najważniejszymi wyborami i opisami wszystkich zakończeń.

Część atlasowa tego poradnika skupia się na wszystkich ważnych lokacjach odwiedzanych podczas przemierzania głównych krain gry (Biały Sad, Velen, Novigrad, Wyspy Skellige). Na mapkach atlasu świata zaznaczone zostały między innymi główne miasta i wioski, miejsca napotykania handlarzy i innych ważnych postaci niezależnych, miejsca odnajdywania skarbów i sekretów, drogowskazy czy unikalne obszary (obozowiska bandytów, kryjówki potworów, opuszczone miejsca itp.). Zarówno do stron opisu przejścia jak i atlasu świata dołączone zostały wysokiej jakości mapy z czytelnymi oznaczeniami, które mogą okazać się bardzo pomocne na przykład w zlokalizowaniu zleceniodawcy zadania czy miejsca ukrycia poszukiwanego skarbu. Atlas został ponadto wzbogacony o rozdział na temat wiedźmińskiego rynsztunku i kompletowania sprzętu z różnych szkół, oraz o stronę z zestawieniem najcenniejszych trofeów wiedźmińskich, które są przyznawane za zaliczanie kolejnych kontraktów.

Dużym i istotnym rozdziałem poradnika jest przewodnik po grze, który podpowiada jak grać oraz jak prawidłowo rozwijać głównego bohatera. Przewodnik otwierają porady na start, a także podpowiedzi i wskazówki dotyczące m.in. staczania walk, eksploracji świata, rozwoju Geralta oraz ulepszania jego wyposażenia. Ważną częścią przewodnika jest rozdział o mini-grze gwint, który opisuje jej najważniejsze założenia i podpowiada jakie strategie stosować żeby wygrywać rozdania.

W przewodniku znalazły się informacje na temat romansów - wyjaśnia on krok po kroku jak nawiązać romans z Keirą Metz, Yennefer oraz Triss. Nie zabrakło także rozdziału FAQ, który podpowiada m.in. jak zarabiać i wydawać złoto, jak zwiększyć limit udźwigu, jak łatwo zdobywać xp, jak dostać się na wyspy Skellige, czy ile czasu zajmuje przejście gry.

Poradnik do gry Wiedźmin 3 Dziki Gon uzupełniają dodatkowe strony, wśród których znalazł się przede wszystkim poradnik trofeowy z opisem wszystkich osiągnięć i zdobycia platynowego trofeum. Zawarte zostały też m.in. strony na temat sterowania, korzystania z cheatów i wymagań sprzętowych gry.

Wiedźmin 3: Szybkie porady na start

Poniżej zamieściliśmy kilka szybkich porad i wskazówek do gry Wiedźmin 3. Powinny one pomóc, jeśli rozpoczynamy przygodę z grą po raz pierwszy i uczymy się dopiero jej mechanik. Więcej podpowiedzi możemy znaleźć na stronie Porady na start z przewodnika po grze.

  1. Do każdej walki warto się przygotować. Jest to szczególnie istotne, jeśli mamy ustawiony jeden z wyższych poziomów trudności. Powinniśmy przede wszystkim wybrać poprawny miecz w zależności od typu przeciwników, a także, jeśli to możliwe, przejrzeć informacje o słabościach danego potwora w bestiariuszu. Pozwoli nam to idealnie dobrać znaki wiedźmińskie, olejki czy petardy do wygrania walki.
  2. Znak wiedźmiński Quen może skutecznie ochraniać Geralta. Jego regularne stosowanie jest szczególnie istotne grając na najwyższym poziomie trudności, na którym bohater łatwo może otrzymywać krytyczne obrażenia. Osłanianie się tarczą zmniejsza znacząco szanse, że nagle zginiemy lub znajdziemy się na skraju śmierci.
  3. Każdy quest i region świata mają rekomendowany poziom doświadczenia. Nie powinniśmy zajmować się zaliczaniem zadań o zbyt wysokim sugerowanym poziomie i staczaniem walk z potworami na wyższych poziomach od Geralta. Zawsze znajdziemy wyzwania i questy odpowiadające aktualnemu poziomowi wiedźmina, które pozwolą go rozwijać.
  4. Geralt ma ograniczony limit udźwigu. Powinniśmy unikać sytuacji przekraczania go, gdyż ograniczy to mobilność głównego bohatera i może jednocześnie utrudnić skuteczne prowadzenie walk. Możemy poczynić starania odnośnie podniesienia limitu (np. zakupienie juków dla konia) lub na bieżąco pozbywać się u handlarzy niepotrzebnego lootu.
  5. Wiedźmińskie zmysły pomagają w badaniu okolicy. Możemy korzystać z nich nie tylko w questach wymagających przeprowadzania śledztw czy podążania za śladami, ale także podczas zwykłej eksploracji okolicy. Aktywowanie wiedźmińskich zmysłów jest darmowe i zmniejszy się ryzyko, że przegapimy jakiś cenny loot czy ważny interaktywny obiekt.

Wiedźmin 3: Wszystkie główne questy

Poniżej znajduje się lista stron z opisami przejścia głównych zadań, tzn. wymaganych do zaliczenia podstawowej kampanii. Prezentowana kolejność questów nie jest odgórnie narzucona. Gra w wielu momentach głównej fabuły pozwala nam wybierać jakimi głównymi zadaniami zająć się w pierwszej kolejności.

Prolog i Biały Sad

  1. Kaer Morhen - prolog
  2. Bez i agrest
  3. Bestia z Białego Sadu
  4. Incydent w Białym Sadzie
  5. Audiencja
  6. Śladami Ciri
  7. Nilfgaardzki łącznik

Kasztel Wrońce

  1. Krwawy Baron
  2. Historia Ciri - Król Wilków
  3. Sprawy rodzinne
  4. Na ratunek Księżniczce
  5. Historia Ciri - Wyścig
  6. Polowanie na czarownicę

Wieś Podgaje

  1. Po omacku

Krzywuchowe Moczary

  1. Panie Lasu

Wolne Miasto Novigrad

  1. Stosy Novigradu
  2. Sen w wielkim mieście
  3. Spis cudzołożnic
  4. Dorwać Juniora
  5. Skarb Hrabiego Reuvena
  6. Niech żyje sztuka
  7. Poeta w opałach
  8. Kierunek Skellige

Kaer Trolde

  1. Umarł król, niech żyje król
  2. Echa przeszłości
  3. Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie; Bezimienny
  4. Cisza przed burzą

Kaer Morhen (powrót w finale gry)

  1. Skompletowanie drużyny w Kaer Morhen - To dodatkowa strona solucji opisująca jak zrekrutować wszystkich sojuszników PRZED przystąpieniem do finału gry.
  2. Najbrzydszy człowiek na świecie - Strona opisuje też mniejsze questy: Zakłócenia, Ostatnia próba, Ażeby widłogona zwabić
  3. Nie ma jak w domu; Va Fail Elaine
  4. Wyspa Mgieł - Strona opisuje też mniejsze questy: Towarzysze broni: Nilfgaard, Towarzysze broni: Skellige, Towarzysze broni: Novigrad
  5. Bitwa w Kaer Morhen
  6. Krajobraz po bitwie

Epilog

  1. Łysa Góra
  2. Ostatnie przygotowania - Strona opisuje też mniejsze questy: Najciemniej jest pod latarnią, Racja stanu, Przez czas i przestrzeń, Wyrównanie rachunków, Wielka ucieczka
  3. Przygotowania do bitwy - Strona opisuje też mniejsze questy: Słoneczny Kamień, Dziecko Starszej Krwi, Fringilla Vigo
  4. Na cienkim lodzie - Strona opisuje też mniejszy quest: Tedd Deireadh, Czas końca
  5. Coś się kończy, coś się zaczyna

Wiedźmin 3: Wszystkie zakończenia

Zakończenia gry Wiedźmin 3 Dziki Gon opisaliśmy na kilku różnych stronach. Każda z nich skupia się na jednej postaci lub grupie wydarzeń, które mogą ulec zmianie w zależności od naszych wyborów podjętych w trakcie przechodzenia gry.

  1. Losy Ciri - Na stronie opisaliśmy możliwe warianty zakończeń powiązanych z postacią Ciri.
  2. Losy świata - Na stronie opisaliśmy możliwe warianty zakończeń powiązanych z Królestwami Północy, Nilfgaardem oraz samym Geraltem.
  3. Losy postaci drugoplanowych - Na stronie opisaliśmy możliwe warianty zakończeń dla wybranych NPC-ów, m.in. Krwawego Barona, Keiry Metz i magów z Novigradu.

Wiedźmin 3: Wszystkie poboczne questy

Poboczne zadania gry Wiedźmin 3 Dziki Gon podzieliliśmy w naszym poradniku według lokacji, w których są rozpoczynane, a także według ich typów - mogą to być "zwykłe" questy, zlecenia wiedźmińskie oraz poszukiwania skarbów.

Prolog i Biały Sad

  1. Poboczne zadania - Na stronie są opisy questów: Zabawy z ogniem, Zaginiony w akcji, Patelnia jak nowa, Cenna przesyłka, Na łożu śmierci
  2. Zlecenia wiedźmińskie - Na stronie są opisy questów: Zlecenie: Licho przy studni
  3. Poszukiwania skarbów - Na stronie są opisy questów: Poszukiwania: Rynsztunek szkoły żmii, Złoto dezerterów, Brudna forsa, Temerskie precjoza

Karczma na Rozstajach

  1. Poboczne zadania - Na stronie są opisy questów: Stosy pogrzebne, Fałszywe papiery, Hieny cmentarne, Śmierć w ogniu, Przejścia nie ma
  2. Zlecenia wiedźmińskie - Na stronie są opisy questów: Kontrakt: Zaginiony brat
  3. Poszukiwania skarbów - Na stronie są opisy questów: Nieszczęśliwy wypadek, Jak pech to pech, Ukryta przystań, Krwawe złoto, Łupy z pobojowiska, Wiano

Kasztel Wrońce

  1. Poboczne zadania - Na stronie są opisy questów: Dzikość serca, Pokój Ciri, Mistrz płatnerstwa, Wyścigi: Wrońce, Wściekłe Pięści: Velen, Obrońca wiary
  2. Zlecenia wiedźmińskie - Na stronie są opisy questów: Zlecenie: Skrzekacz, Zlecenie: Gryf na wzgórzach

Wieś Podgaje

  1. Poboczne zadania - Na stronie są opisy questów: Mysia wieża, Przyjacielska przysługa, Pieskie życie, Dama w opałach, Samosąd, Chciwy bóg, Dziady, Dla dobra nauki
  2. Zlecenia wiedźmińskie - Na stronie są opisy questów: Zlecenie: Tajemnica wsi Stegny, Zlecenie: Leśnica
  3. Poszukiwania skarbów - Na stronie są opisy questów: Zatopiony skarb, Kosztowna pomyłka, Skarb królowej Zuleyki

Krzywuchowe Moczary

  1. Powrót na Krzywuchowe Moczary
  2. Poboczne zadania - Na stronie są opisy questów: Niebezpieczny ładunek, Wróżbita prawdę ci powie, Szepczące wzgórze, Zagłada domu Reardonów, Wiedźmin jak malowany
  3. Zlecenia wiedźmińskie - Na stronie są opisy questów: Zlecenie: Zmora kupieckiego traktu, Zlecenie: Potwór z bagien, Zlecenie: Kłopoty grabarza, Zlecenie: Tajemnicze ślady
  4. Poszukiwania skarbów - Na stronie są opisy questów: Schowane przed światem, Z deszczu pod rynnę, Rynsztunek Szkoły Gryfa

Kłomnica

  1. Poboczne zadania - Na stronie są opisy questów: Magiczny kaganek, Zaproszenie od Keiry Metz
  2. Poszukiwania skarbów - Na stronie są opisy questów: Umarli się nie bronią, Nie igraj z bogami, Zatopiona skrzynia, Niewysłuchana prośba

Obóz wojskowy

  1. Poboczne zadania - Na stronie są opisy questów: Więzy krwi
  2. Zlecenia wiedźmińskie - Na stronie są opisy questów: Zaginiony patrol

Zamurze Novigradu

  1. Zlecenia wiedźmińskie - Na stronie są opisy questów: Zlecenie: Potwór z lasu, Zlecenie: Biała Dama, Zlecenie: Opiekun lasu
  2. Poszukiwania skarbów - Na stronie są opisy questów: Poszukiwania: rynsztunek szkoły kota, Wybrzeże wraków

Wolne Miasto Novigrad

  1. Teraz albo nigdy
  2. Poboczne zadania - Na stronie są opisy questów: Nawiedzony magazyn, Wściekłe Pięści: Novigrad, Przesyłka kurierska, Statuetka szlachcica, Wykidajło, Lekcja szermierki, Miecze i pierogi, Gangi Novigradu, Nabiał i ciemne siły, Honor złodzieja, Kwestia życia i śmierci, Oko za oko, Wróg publiczny, Spisek, Niebezpieczna gra, Kabaret, Śmiertelne grzechy, Uczta dla kruków, Represje w Novigradzie, Po nitce do kłębka, Czarna perła, Znajomy z dawnych czasów
  3. Zlecenia wiedźmińskie - Na stronie są opisy questów: Zlecenie: Nieuchwytny złodziejaszek, Zlecenie: Śmiertelne rozkosze, Zlecenie: Nawiedzony dom

Rezydencja Vegelbudów

  1. Poboczne zadania - Na stronie są opisy questów: Novigradzka gościnność, Wilczyca, Drób w opałach, Nieproszeni goście, Wyścig: Gonitwa Erazma Vegelbuda
  2. Zlecenia wiedźmińskie - Na stronie są opisy questów: Zlecenie: Barciowe Widziadło
  3. Poszukiwania skarbów - Na stronie są opisy questów: Schematy ulepszeń rynsztunku szkoły kota - III

Oxenfurt

  1. Poboczne zadania - Na stronie są opisy questów: Ochotnik, Nasza Szkapa
  2. Zlecenia wiedźmińskie - Na stronie są opisy questów: Bestia z oxenfurckiej puszczy, Pijak z Oxenfurtu

Kaer Trolde

  1. Egzamin z alchemii
  2. Poboczne zadania - Na stronie są opisy questów: Nithing, Opuszczony tartak, Smutna historia braci Grossbart, Znalezione nie kradzione, Terapia szokowa, Zakłócony spokój, Kredyt zaufania, Miecz rodowy, Obcy w obcym kraju, Jaskinia Snów, Gwint: Rozgrywki na Skellige, Ostatnie życzenie, Wybraniec bogów, Władca Undvik, Królewski gambit
  3. Zlecenia wiedźmińskie - Na stronie są opisy questów: Zlecenie: Zaginiony syn, Zlecenie: Morskie Diabły, Zlecenie: Upiór z Eldbergu
  4. Poszukiwania skarbów - Na stronie są opisy questów: Ku chwale Freyji, Perły wybrzeża

Kaer Muire

  1. Poboczne zadania - Na stronie są opisy questów: W sercu lasu, Narzeczona dla barda, Porwana za młodu, Bardzo cenny róg
  2. Zlecenia wiedźmińskie - Na stronie są opisy questów: Smok
  3. Poszukiwania skarbów - Na stronie są opisy questów: Dziedzictwo, Ku chwale Freyji, Majątek rodzinny

Spikeroog

  1. Poboczne zadania - Na stronie są opisy questów: Mistrz areny
  2. Zlecenia wiedźmińskie - Na stronie są opisy questów: Zlecenie: Zaginiony narzeczony
  3. Poszukiwania skarbów - Na stronie są opisy questów: Nie tylko dla orłów

Wyspy Północne

  1. Poszukiwania skarbów - Na stronie są opisy questów: Skarb pechowca

An Skellig

  1. Poboczne zadania - Na stronie są opisy questów: Wieża znikąd, Szlak bohaterów
  2. Poszukiwania skarbów - Na stronie są opisy questów: Nilfgaardzki skarb

Hindarsfjall

  1. Poboczne zadania - Na stronie są opisy questów: W wilczej skórze, Wyścigi Śmiałków: Ku chwale bogini!, Wyścigi Śmiałków: Ferlund, Wyścigi Śmiałków: Rannvaig, Wyścigi Śmiałków: Fyresdal, Dla sławy i chwały
  2. Zlecenia wiedźmińskie - Na stronie są opisy questów: Zlecenie: Bestia z Hindarsfjall

Faroe

  1. Poboczne zadania - Na stronie są opisy questów: Cena honoru, Żelazna dziewica, Szemrane interesy
  2. Poszukiwania skarbów - Na stronie są opisy questów: Co kryje głębia, Skarb Żelaznobokiego

Undvik

  1. Poszukiwania skarbów - Na stronie są opisy questów: Na skróty, Drogocenny ładunek

Kaer Morhen (powrót w finale gry)

  1. Poboczne zadania - Na stronie są opisy questów: Bastion, Wiedźmińska kuźnia, Efekt cieplarniany, Sąsiedzka sprzeczka

Wiedźmin 3: Romanse

Geralt może nawiązać romans z kilkoma kobietami na przestrzeni całej gry, a także możliwe jest rozegranie pojedynczych erotycznych scen. Wszystkie podboje miłosne wiedźmina szczegółowo opisaliśmy w rozdziale Romanse w przewodniku po grze.

  1. Keira Metz
  2. Triss Merigold
  3. Yennefer z Vengerbergu
  4. Triss i Yennefer - miłosny trójkąt
  5. Inne sceny miłosne - Kurtyzany, Jutta An Dimun, Madame Sasha

Wiedźmin 3: Sekrety, znajdźki i atlas świata

Nasz poradnik do gry Wiedźmin 3 Dziki Gon zawiera atlas świata, w którym znalazły się wysokiej jakości mapy wszystkich głównych krain oraz poszczególnych obszarów. Na mapach zaznaczyliśmy sekrety i znajdźki, ważne lokacje, czy obszary powiązane z zaliczaniem questów. Całość podzieliliśmy według lokacji.

Mapa M1 - Biały Sad

  1. Mapa ważnych miejsc
  2. Mapa przeciwników
  3. Miejsca Mocy
  4. Mapa zadań

Velen (za wyjątkiem Novigradu)

  1. Mapa świata - Velen
  2. Miejsca Mocy - Velen

Novigrad, Oxenfurt i okolice

  1. Mapa świata - Novigrad i Oxenfurt
  2. Miejsca Mocy - Novigrad i Oxenfurt

Mapa M2 - Karczma na Rozstajach

  1. Mapa ważnych miejsc
  2. Mapa przeciwników
  3. Mapa zadań

Mapa M3 - Kasztel Wrońce

  1. Mapa ważnych miejsc
  2. Mapa przeciwników
  3. Mapa zadań

Mapa M4 - Wieś Podgaje

  1. Mapa ważnych miejsc
  2. Mapa przeciwników
  3. Mapa zadań

Mapa M5 - Zamurze Novigradu

  1. Mapa ważnych miejsc
  2. Mapa przeciwników
  3. Mapa zadań

Mapa M6 - Wolne Miasto Novigrad

  1. Mapa ważnych miejsc
  2. Mapa zadań

Mapa M7 - Rezydencja Vegelbudów

  1. Mapa ważnych miejsc
  2. Mapa przeciwników
  3. Mapa zadań

Mapa M8 - Oxenfurt

  1. Mapa ważnych miejsc
  2. Mapa przeciwników
  3. Mapa zadań

Mapa M9 - Krzywuchowe Moczary

  1. Mapa ważnych miejsc
  2. Mapa przeciwników
  3. Mapa zadań

Mapa M10 - Kłomnica

  1. Mapa ważnych miejsc
  2. Mapa przeciwników
  3. Mapa zadań

Mapa M11 - Łysa Góra

  1. Mapa ważnych miejsc
  2. Mapa przeciwników

Mapa M12 - Obóz wojskowy

  1. Mapa ważnych miejsc
  2. Mapa zadań

Skellige

  1. Mapa świata - Skellige
  2. Miejsca Mocy - Skellige

Mapa M13 - Kaer Trolde

  1. Mapa ważnych miejsc
  2. Mapa przeciwników
  3. Mapa zadań

Mapa M14 - Kaer Muire

  1. Mapa ważnych miejsc
  2. Mapa przeciwników
  3. Mapa zadań

Mapa M15 - Spikeroog

  1. Mapa ważnych miejsc
  2. Mapa przeciwników
  3. Mapa zadań

Mapa M16 - Wyspy Północne

  1. Mapa ważnych miejsc
  2. Mapa przeciwników
  3. Mapa zadań

Mapa M17 - An Skellig

  1. Mapa ważnych miejsc
  2. Mapa przeciwników
  3. Mapa zadań

Mapa M18 - Hindarsfjall

  1. Mapa ważnych miejsc
  2. Mapa przeciwników
  3. Mapa zadań

Mapa M19 - Faroe

  1. Mapa ważnych miejsc
  2. Mapa przeciwników
  3. Mapa zadań

Mapa M20 - Wyspy Południowe

  1. Mapa ważnych miejsc
  2. Mapa przeciwników

Mapa M21 - Undvik

  1. Mapa ważnych miejsc
  2. Mapa przeciwników
  3. Mapa zadań

Mapa M22 - Kaer Morhen (powrót w finale gry)

  1. Mapa ważnych miejsc
  2. Mapa zadań

Wiedźmin 3: Wiedźmiński rynsztunek

Wiedźmiński rynsztunek z gry Wiedźmin 3 Dziki Gon pozwala wyposażyć Geralta w najlepsze miecze, kusze i elementy pancerza. Sposoby pozyskiwania schematów i metody wytwarzania elementów wiedźmińskiego wyposażenia szczegółowo omówiliśmy w osobnym rozdziale Wiedźmiński rynsztunek.

Rynsztunek szkoły gryfa

  1. Podstawowy
  2. Ulepszony
  3. Wyśmienity
  4. Mistrzowski

Rynsztunek szkoły kota

  1. Podstawowy
  2. Ulepszony
  3. Wyśmienity
  4. Mistrzowski

Rynsztunek szkoły niedźwiedzia

  1. Podstawowy
  2. Ulepszony
  3. Wyśmienity
  4. Mistrzowski

Rynsztunek szkoły wilka

  1. Podstawowy
  2. Ulepszony
  3. Wyśmienity
  4. Mistrzowski

Inne wiedźmińskie zestawy

  1. Rynsztunek szkoły żmii
  2. Pozostałe zestawy (DLC)

Wiedźmin 3: Przewodnik po grze

Wiedźmin 3 Dziki Gon to rozbudowana i skomplikowana gra RPG. W zrozumieniu podstawowych mechanik rozgrywki powinny pomóc strony przewodnika po grze. Podzieliliśmy je tematycznie na kilka różnych grup.

Rozwój postaci

  1. Poziomy doświadczenia
  2. Punkty umiejętności
  3. Mutageny
  4. Najlepsze umiejętności
  5. Resetowanie umiejętności

Eksploracja świata gry

  1. Podstawowe informacje o eksploracji
  2. Jazda konno i pływanie
  3. Spotkania z postaciami niezależnymi
  4. Kradzież i zła reputacja
  5. Rodzaje zadań
  6. Opcjonalne lokacje (pytajniki na mapie)
  7. Tablice ogłoszeniowe

Walka

  1. Staczanie walk - zestaw porad
  2. Leczenie się w trakcie walk i medytacja
  3. Trudniejsze pojedynki - przygotowania
  4. Adrenalina

Zarządzanie ekwipunkiem

  1. Inwentarz
  2. Handlarze
  3. Rzemiosło - Crafting
  4. Alchemia
  5. Najlepszy kowal i płatnerz

Wiedźmin 3: FAQ

Podczas przechodzenia gry Wiedźmin 3 Dziki Gon możemy napotykać różnorakie problematyczne sytuacje. Rozdział FAQ zawiera odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

  1. Zarabianie pieniędzy - jak?
  2. Doświadczenie - jak szybko zdobywać XP?
  3. Pierwszy gryf - jak zabić?
  4. Limit udźwigu - jak zwiększyć?
  5. Wyspy Skellige - jak odblokować?
  6. Monety - gdzie wymieniać?
  7. Trofea ze zleceń - gdzie oddawać?
  8. Wyposażenie konia - gdzie zdobyć?
  9. Nie dostaję XP - dlaczego?
  10. Składniki Białej Mewy - gdzie znaleźć?
  11. Instalacja darmowych DLC - jak?

Wiedźmin 3: Mini-gra Gwint

Gwint jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych elementów gry Wiedźmin 3 Dziki Gon. W naszym poradniku zamieściliśmy porady i strategie jak skutecznie wygrywać w Gwinta. Mogą one też pomóc w skompletowaniu talii kart.

  1. Gwint - Podstawy rozgrywki
  2. Gwint - Strategie i wskazówki
  3. Przeciwnicy do gry w Gwinta - lista kart i graczy

Wiedźmin 3: Trofea i osiągnięcia

Wiedźmin 3 Dziki Gon pozwala zdobyć kilkadziesiąt różnych trofeów i osiągnięć, w tym także platynowe trofeum na PS4 i PS4. Wszystkie dostępne achievementy szczegółowo opisaliśmy w rozdziale Poradnik trofeowy. Powinien on nam pomóc w zdobyciu 100% trofeów podstawowej zawartości gry.

  1. Lista trofeów gry Wiedźmin 3
  2. Opis trofeum Wiedźmin na szlaku

Wiedźmin 3: Długość gry

Wiedźmin 3 Dziki Gon to długa i nawet jeśli skupimy się na zaliczeniu samej głównej fabuły, to musimy liczyć się z tym, że spędzimy z nią około 50 godzin. Zajmowanie się dodatkową zawartością (questami, eksploracją, sekretami) może bezproblemowo wydłużyć czas zabawy do ponad 100 godzin. Więcej informacji przygotowaliśmy na stronie Długość gry.

Wiedźmin 3: Wymagania sprzętowe PC

  1. Procesor: Intel Core i5-2500 3.3 GHz / AMD Phenom II X4 940
  2. Pamięć: 6 GB RAM
  3. Karta graficzna: GeForce GTX 660 / Radeon HD 7870 lub lepsza
  4. Miejsce na dysku: 35 GB
  5. System operacyjny: Windows 7 / 8 / 8.1 / 10 64-bit

Więcej informacji m.in. o zalecanych wymaganiach gry Wiedźmin 3 Dziki Gon, a także o jej wersjach konsolowych, zamieściliśmy na stronie Wymagania sprzętowe.

Informacje o Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

Autor : Jacek "Stranger" Hałas

Poradnik zawiera : strony: 315, ilustracje: 937 , mapy i obrazki z oznaczeniami: 68.

Opis przejścia i atlas

Ostatnia aktualizacja : 1 grudnia 2016, odwiedź Opis przejścia i atlas

Mody do Wiedźmina 3

Ostatnia aktualizacja : 4 sierpnia 2017, odwiedź Mody do Wiedźmina 3

Poradnik do gry

Ostatnia aktualizacja : 17 grudnia 2021, odwiedź Poradnik do gry

Skorzystaj z funkcji komentarzy do wskazania błędów lub uzupełnienia poradnika.

Popularne strony w Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry