Pokonaj około sześciu bandytów na poziomie 5. Z ciała ich przywódcy zabierz klucz klucz. Otwórz klatkę, w której przebywa fryzjer. Uwolniony będzie dostępny we Wsi Glińsk. Przeszukaj cały obóz.
Znajdziesz tutaj trupa przemytnika. Zabierz od niego notatkę, dzięki której do twojego dziennika zostanie dodane zadanie "Zatopiony Skarb". Znajdziesz go jakieś 50 metrów na północ, chronionego przed dwóch utopców.
Pokonaj dwóch utopców na poziomie 4. Z ciała przemytnika zabierz list, a następnie go przeczytaj, dostaniesz zadanie "Kosztowna pomyłka". Skarb znajduje się na dnie morza obok zatopionego wraku, strzeże go duża grupa utopców. Postaraj się zabrać skarb jak najszybciej, aby nie zdążyły zareagować.
Znajduje się tutaj duży obóz piratów - około 15 przeciwników na 7 poziomie. Aby aktywować zadanie musisz zabrać z materaca obok jednego z ognisk list. Sam skarb znajduje się w jednym z zatopionych statków na północny-zachód od miejsca gdzie przebywasz.
Mała wioska na planie podkowy. Znajdziesz tutaj tablicę ogłoszeń, handlarza, kowala oraz kamień szlifierski.
Największa wioska w tej lokacji. Zdobędziesz tutaj jedno zlecenie wiedźmińskie.
Zniszczona i opuszczona wioska. Znajduje se tutaj kilka spalonych chat.
Niewielka wioska w której znajdziesz kamień szlifierski oraz Balwierza (fryzjera).
Znajduje się tutaj Keira Metz, którą szukasz w zadaniu głównym "Polowanie na czarownicę".
Po wykonaniu dla niej innego zadania możesz od niej kupić bardzo wiele receptur oraz sporo składników alchemicznych.
Możemy z nim zagrać w gwinta
Możemy z nim zagrać w gwinta.
Znajduje się tutaj 5 dezerterów na poziomie 9-10.
W skrzyni znajdziesz m.in. dwa schematy oraz kilka innych przedmiotów.
Znajdziesz tutaj 3 dezerterów na poziomie 9.
W pojemnikach przy ognisku znajduje się kilka mało wartościowych przedmiotów.
Znajdziesz tutaj 3 dezerterów na poziomie 9. Jeden z nich posiada tarczę.
W skrzyni przy ognisku znajdziesz m.in. runę oraz księgę o wilkołakach.
Skarb strzeżony jest przez 6 endrag, w tym 1 wojownika, na którego powinieneś szczególnie uważać. W dwóch skrzyniach znajdziesz schemat i kilka przedmiotów.
Pokonaj czterech piratów na 7 poziomie.
Aby móc zabrać skarb musisz pokonać Południcę na poziomie 15.
Znajdziesz tutaj 4 dezerterów na 7 poziomie. W skrzyni znajdziesz dwa schematy oraz kilka składników alchemicznych.
Skarbu strzegą 4 utopce na poziomie 4. Skrzynia znajduje się zaraz obok martwego wieloryba. Nie znajdziesz w niej niczego wartego uwagi.
Skrzyni pilnuje kilka utopców. Musisz szybko zanurkować i zabrać skarb. Najlepiej użyć do tego zadania łodzi. W skrzyni znajdziesz m.in. schemat na bardzo dobre spodnie asasyna.
Pokonaj około 10 bandytów na poziomie 5. Uważaj na ich przywódcę.
Znajdziesz tutaj około 10 piratów na poziomie 7. Spróbuj likwidować ich pojedynczo. Przeszukaj cały zamek, znajdziesz m.in. schemat na wiedźmiński miecz oraz bardzo dobre spodnie.
W trzech skrzyniach znajdziesz sporo broni oraz pancerzy, ale nic szczególnie cennego.
Pokonaj siedmiu bandytów na 7 poziomie.
Pokonaj 6 kanibali (poziom 3-5). W skrzyni znajdziesz recepturę na miksturę, buty oraz kilka innych przedmiotów.
Musisz pokonać babę wodną na poziomie 8. W skrzyni znajdziesz kilka materiałów rzemieślniczych oraz 2 schematy.
Zabij kilku bandytów na poziomie 5. Z ciała przywódcy grupy zabierz klucze. Uwolnij handlarza. Przeszukaj cały obóz, znajduje się tam bardzo dużo różnych pojemników.
Aby mieszkańcy powrócili do tego miejsca musisz zabić Ghule oraz zniszczyć ich gniazdo. Otrzymasz 75 punktów doświadczenia.
Wiedźmin 3 Dziki Gon: Wieś Podgaje - mapa ważnych miejsc
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Wiedźmin 3 Dziki Gon znajduje się mapa lokacji Wieś Podgaje zamieszkiwanej przez zaprzyjaźnionych NPC-ów. Na mapie atlasu świata zaznaczyliśmy m.in. ważne lokacje i postacie z Wioski Podgaje i jej okolic, a także wszystkie drogowskazy odnajdywane w najbliższym otoczeniu wsi Podgaje.
- Wieś Podgaje: Opis lokacji
- Wieś Podgaje: Najważniejsze miejsca
- Wieś Podgaje: Najważniejsze postacie niezależne
- Wieś Podgaje: Rodzaje przeciwników
- Wieś Podgaje: Ważne informacje o lokacji
Wieś Podgaje: Opis lokacji
Dołączona mapa prezentuje Wieś Podgaje (Midcopse), czyli jedną z południowych lokacji Velen. W trakcie pobytu w tym miejscu możesz zająć się zaliczaniem zadań, które zostały opisane na osobnych stronach poradnika, jak również dokładną eksploracją całej mapy.
Na odkrycie czekają obozy bandytów, opuszczone miejsca, ludzie w opałach oraz drogowskazy. Szczególnie dużo znaczników znajduje się w zachodniej części mapy. W tej lokacji natkniesz się także na wiele mniejszych lub większych wsi, więc nie powinieneś mieć problemów ze znalezieniem handlarzy. Większość spotykanych przeciwników będzie miała poziom 7-10.
Wieś Podgaje: Najważniejsze miejsca
6. Wieś Rudnik
Druga największa wieś w tej lokacji. Odnajdziesz tutaj tablicę ogłoszeń, dzięki której odblokujesz wszystkie znaczniki w okolicy, a także przyjmiesz zlecenie wiedźmińskie Tajemnica wsi Stegny (The Mystery of the Byways Murders). W wiosce znajduje się handlarz, który może ci sprzedać dobre juki dla konia (zwiększają udźwig o 70, cena 320 monet) oraz kowal. W okolicach kuźni znajdziesz również kamień szlifierski, dzięki któremu czasowo zwiększysz obrażenia zadawane bronią białą.
7. Wieś Podgaje
Wieś tą odwiedzasz w ramach głównego zadania Polowanie na czarownicę (Hunting a Witch). Odnajdziesz tutaj tablicę ogłoszeń, dzięki której ujawnionych zostanie bardzo dużo znaczników w zachodniej części mapy. Możesz także przyjąć jedno zlecenie wiedźmińskie: Leśnica (Jenny o' the Woods). W wiosce znajdziesz również handlarza oraz płatnerza. Będziesz mógł dzięki temu uzupełnić zapasy oraz naprawić swój rynsztunek.
10. Chata Czarownicy
Znajduje się tutaj Keira Metz, której szukasz w zadaniu głównym Polowanie na czarownicę (Hunting a Witch).
Po wykonaniu dla niej jednego zadania będziesz mógł od niej kupić sporo receptur oraz składników alchemicznych.
Wieś Podgaje: Najważniejsze postacie niezależne
Keira Metz (M4,10) - Czarodziejka związana z głównym wątkiem fabularnym. Musisz ją odnaleźć w ramach zadania Polowanie na czarownicę (Hunting a witch). Potem pomagasz jej m.in. w zadaniu Mysia Wieża (A Towerful of Mice). Możesz od niej również kupić sporo różnych receptur oraz składników alchemicznych.
Wieś Podgaje: Rodzaje przeciwników
- Baba wodna (Water Hag)
- Bandyta (Bandit)
- Kanibal (Cannibal)
- Dezerter (Deserter)
- Dziki pies (Wild Dog)
- Ghul (Ghoul)
- Niedźwiedź (Bear)
- Utopiec (Drowner)
- Wilk (Wolf)
- Endriaga (Endrega)
- Upiór (Wraith)
Wieś Podgaje: Ważne informacje o lokacji
Lokację możesz odwiedzić nawet w początkowym etapie gry. Bardzo rzadko spotkasz przeciwników na poziomie wyższym niż 10.
Aby uaktywnić wszystkie znaczniki w tej lokacji musisz udać się do dwóch tablic ogłoszeń, jedna z nich znajduje się we Wsi Podgaje (Midcopse) (M4,7), a druga we Wsi Rudnik (Oreton) (M4,6). Większość miejsc do odkrycia znajduje się w zachodniej części mapy.
W lokacji znajduje się bardzo dużo mniejszych lub większych wiosek, a w większości z nich znajdziesz jakiegoś handlarza. Postaraj się więc pozaglądać do nich wszystkich, aby odblokować drogowskazy oraz dowiedzieć się gdzie i kogo możesz znaleźć. W późniejszym etapie gry będziesz mógł szybko udać się do okolicznej wsi, aby sprzedać zebrane przedmioty lub naprawić ekwipunek.
- Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
- Wiedźmin 3: Dziki Gon - opis przejścia i atlas
- Wiedźmin 3: Velen
- Wiedźmin 3: Wieś Podgaje (Midcopse) M4
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Wieś Podgaje - mapa ważnych miejsc
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Wieś Podgaje - mapa przeciwników
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Wieś Podgaje - mapa zadań
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Po omacku (Wandering in the Dark) - solucja
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Wieś Podgaje, Poboczne zadania - lista, solucja
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Wieś Podgaje, Zlecenia wiedźmińskie - lista, solucja
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Wieś Podgaje, Poszukiwania skarbów - lista, solucja
- Wiedźmin 3: Wieś Podgaje (Midcopse) M4
- Wiedźmin 3: Velen
- Wiedźmin 3: Dziki Gon - opis przejścia i atlas
Komentarze czytelników
Mam taki problem, ze nie moge wgl rozdac punktów umiejętności, gram na ps5. Czy jest jakas zasada albo cos w zwiazku z rozdawaniem ? Help.
na początku masz tylko pierwszą linijke do dyspozycji, potem musisz wykupować inne, aby odblokować pozostałe linijki a poza tym to nie ma zasad
Zrobilam wszystkie odpowiedzi tak by ciri została wiedźminka jednak umarła o co chodzi czy wcześniejsze misję przed walka w kaer moren mają coś wspólnego?
no tak, na koniec gry wpływają wszystkie wybory z całej gry (przynajmniej tak mi powiedział znajomy który bardziej zna się na wiedzminie )
W 3 Ciri nie może zginąć. Podobnie myślałem. W wersji edycji kompletnej autorzy dali nam kilka wskazówek o tym najgorszym zakończeniu. https://www.youtube.com/watch?v=yyPMltDjTFw
W księgarni w Novigradzie można kupić Nekronomikon... Też w Novigradzie od jakiegoś npc-a usłyszalem "ciemnośc widzę"...
Ja gram aktualnie po raz pierwszy… mam problem z rybakami na Przystani w Urialli. Zadanie wieża z nikąd oraz szlak bohaterów są wykonane. A rybacy mają dalej „wykrzyknik”. A jak podchodzę to nie da się rozpocząć żadnego zadania. Już zmieniałam świat i wracałam, startowałam na nowo, itd. Nic nie idzie. A może ktoś jeszcze pamięta i może pomóc?
Axi na eredina i aard, bez sensu na drodze ku zagładzie. Zanim zmienie znak, to ginę, tylko queen sie sprawdza. Ale i tak lipa
wychodzę z kasyna i uwolniłem małego teraz mi pokazało pomarańczowy okrąg i że mam tam szukać schowka tego juniora problem w tym że chodzę po okolicy i nic tam kurna nie ma a w necie nikt nie wie co gdzie i jak bo guglowałem i nic o co chodzi patałachy z cd projekta nie potrafią zadania wykucować by działało
Nie naprawili buga od 8 lat? Szok i niedowierzanie w sumie.
Witam, pierwszy raz bede pobierał program do konsoli i mam pytanie czy po aktualizacji next-gen program debug console nadal będzie działa jak jest pod starszą wersję?
Mam problem z zadaniem Licho przy studni, które ukończyłem przed wyruszeniem do Wizimy. Po ukończeniu wątku głównego (Ciri zostaje wiedźminką) kiedy pojawiam się w Białym sadzie zadanie przenosi się z zakładki zakończone do nieukończone. W zadaniu wszystkie checkpointy są zaliczone na zielono. Czy ktoś ma podobnie, albo orientuje się co powoduje ten błąd?
Czy można pobrać mody na konsolę Xbox One S ?
Kuurczee już od godziny męczę się z tym głupim nifgardem czy jak jemu tam cały czas mnie zabiją masakra
Ulepszone spodnie cechu kota , w domku kowala jest zejście do jaskini w którym ten rysztunek się znajduje lecz umnie w tym zejściu jest krata , które nie umożliwia zejście . Ktoś wie dlaczego tak jest? Na youtubie ludzie normalnie mają drabinę na dół i se biorą schemat a ja mam kratę : C . Help
Witam, zrobilem misje na arcymistrzowski rynsztunek wilka. Zadanie zakonczone. Ale gdy chce go wykonac u tego arcymistrz w krew i wino. To mi tych schematow nie pokazuje? Wie ktos dlaczego? Nigdy wczesniej nie robilem zadnych innych schematow na wilka czy to dlatego?
Nie wiem czy to jest już wiedza powszechna ale z ciekawości pognałam za Czarną Marą na koniec zadania Szepczące Wzgórze mając nadziej że dotrę tam gdzie przetrzymywane są dzieci. Mara jedzie stałą trasą ale okazało się że kiedy dotrze do mostu w miejscu gdzie jest moja postać to po prostu znika ( nie zgubiłam jej po prostu jej tekstura nagle znika)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
