Skarb jest na samym szczycie góry. Aby się do niego dostać musisz pokonać Archegryfa na poziomie 48. Z jego gniazda zabierz klucz oraz notatkę. Przeczytaj dokument. Skrzynia ze skarbem znajduje się niedaleko gniazda, obok leżą trupy dwóch żółnierzy. Nie znajdziesz w niej nic nadzwyczaj cennego.
Pokonaj 3 Echidny na 16 poziomie. Skrzynia ze skarbem znajduje się wewnątrz wraku statku.
Skrzynie ze skarbem znajduje się na niewielkiej półce skalnej blisko brzegu. Uważaj na 4 utopców (poziom 18).
Pokonaj koło 10 Echidn na poziomie 16. Skarb znajduje się w jednym z wraków.
Pokonaj bazyliszka na 32 poziomie. W skrzyni znajdziesz m.in. miecz Black Unicorn.
Pokonaj około 6 Echidn na poziomie 16. Skrzynia za skarbem znajduje się pod wodą.
Pokonaj 4 utopców na 18 poziomie doświadczenia. W skrzyni znajdziesz kilka cennych przedmiotów.
Pokonaj 5 echidn na 16 poziomie doświadczenia. Aby dostać się do skrzyni musisz wskoczyć na niewielką górkę.
Pokonaj 3 utopców na 18 poziomie doświadczenia. Skrzynia ze skarbem znajduje się na niewielkiej wysepce.
Pokonaj 4 utopców na 18 poziomie doświadczenia. Skarb znajduje się obok niewielkiej kapliczki.
Skarb znajduje się na statku. Aby się do niego dostać musisz wyjść na brzeg, wspiąć się na niewielki klif, a następnie skoczyć z niego na pokład statku. Zniszcz drzwi prowadzące do kajuty kapitana za pomocą znaku Aard. W środku znajdziesz kilka pojemników do przeszukania.
Pokonaj 5 utopców na 18 poziomie doświadczenia. Skrzynia ze skarbem znajduje się dosyć głęboko, ukryta w cieniu zatopionego statku.
Wiedźmin 3 Dziki Gon: Wyspy Północne M16 | Wyspy Północne | Mapy Wiedźmin 3 Dziki Gon
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Wiedźmin 3 Dziki Gon znajduje się mapa Wysp Północnych wchodzących w skład archipelagu Skellige. Na mapie atlasu świata zaznaczyliśmy m.in. ważne obszary oraz zatopione skarby z północnych wysp i otaczających je akwenów wodnych.
- Wyspy Północne: Opis lokacji
- Wyspy Północne: Rodzaje przeciwników
- Wyspy Północne: Ważne informacje o lokacji
Wyspy Północne: Opis lokacji
Wyspy Północne są częścią archipelagu Skellige. Jest to zbiór kilku niewielkich wysepek przy północnej krawędzi mapy. Znajdziesz tutaj przede wszystkich miejsca ukrycia kontrabandy oraz łupów wojennych.
Nie zwiedzisz natomiast żadnej osady ludzkiej, nie spotkasz żadnych osób, a tym bardziej handlarzy. Nie ma tutaj nawet żadnego drogowskazu, którego mógłbyś użyć do szybkiej podróży. Do eksplorowania wysepek najlepiej jest więc używać łodzi.
Wyspy Północne: Rodzaje przeciwników
- Echidna (Ekhidna)
- Syrena (Siren)
- Utopiec (Drowner)
Wyspy Północne: Ważne informacje o lokacji
Eksplorując ten teren pamiętaj o dbaniu o swoją łódkę. Tylko dzięki niej będziesz w stanie sprawnie poruszać się między wyspami. Gdy ją zniszczysz, możesz udać sie po jedyną dostępną łódź na tym terenie - na wyspie ze skarbem i Archegryfem.
W morzu pomiędzy wyspami znajduje się sporo skrzyń, które możesz przeszukać i z których możesz zabrać cenne przedmioty. Uważaj jednak, gdyż zawsze są one bronione przez syreny lub echidny.
Uważaj na wyspy położone na wschodzie tej lokacji. Znajdziesz tam wyjątkowo silnych przeciwników - Archegryfa (Archgriffin) na 48 poziomie doświadczenia oraz Bazyliszka (Basilisk) na 32.
0
- Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
- Wiedźmin 3: Dziki Gon - opis przejścia i atlas
- Wyspy Skellige
- Wyspy Północne (Northern Isles)
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Wyspy Północne M16 | Wyspy Północne | Mapy Wiedźmin 3 Dziki Gon
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Mapa przeciwników | Wyspy Północne | Mapy Wiedźmin 3 Dziki Gon
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Mapa zadań | Wyspy Północne | Mapy Wiedźmin 3 Dziki Gon
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Poszukiwania skarbów | Wyspy Północne | Wiedźmin 3 Dziki Gon
- Wyspy Północne (Northern Isles)
- Wyspy Skellige
- Wiedźmin 3: Dziki Gon - opis przejścia i atlas
Komentarze czytelników
roka43078312715 Junior
Czy można pobrać mody na konsolę Xbox One S ?
wolfw31438128cc Junior
Mam problem z zadaniem Licho przy studni, które ukończyłem przed wyruszeniem do Wizimy. Po ukończeniu wątku głównego (Ciri zostaje wiedźminką) kiedy pojawiam się w Białym sadzie zadanie przenosi się z zakładki zakończone do nieukończone. W zadaniu wszystkie checkpointy są zaliczone na zielono. Czy ktoś ma podobnie, albo orientuje się co powoduje ten błąd?
Krystian1109 Junior
Witam, pierwszy raz bede pobierał program do konsoli i mam pytanie czy po aktualizacji next-gen program debug console nadal będzie działa jak jest pod starszą wersję?
Atajzuru Legionista
wychodzę z kasyna i uwolniłem małego teraz mi pokazało pomarańczowy okrąg i że mam tam szukać schowka tego juniora problem w tym że chodzę po okolicy i nic tam kurna nie ma a w necie nikt nie wie co gdzie i jak bo guglowałem i nic o co chodzi patałachy z cd projekta nie potrafią zadania wykucować by działało
FALKA1521 Legionista
Axi na eredina i aard, bez sensu na drodze ku zagładzie. Zanim zmienie znak, to ginę, tylko queen sie sprawdza. Ale i tak lipa
atramairama Junior
Ja gram aktualnie po raz pierwszy… mam problem z rybakami na Przystani w Urialli. Zadanie wieża z nikąd oraz szlak bohaterów są wykonane. A rybacy mają dalej „wykrzyknik”. A jak podchodzę to nie da się rozpocząć żadnego zadania. Już zmieniałam świat i wracałam, startowałam na nowo, itd. Nic nie idzie. A może ktoś jeszcze pamięta i może pomóc?
Thrud the Barbarian Legionista
W księgarni w Novigradzie można kupić Nekronomikon... Też w Novigradzie od jakiegoś npc-a usłyszalem "ciemnośc widzę"...
Wanheda Junior
Zrobilam wszystkie odpowiedzi tak by ciri została wiedźminka jednak umarła o co chodzi czy wcześniejsze misję przed walka w kaer moren mają coś wspólnego?
dariuszo25 Junior
Mam taki problem, ze nie moge wgl rozdac punktów umiejętności, gram na ps5. Czy jest jakas zasada albo cos w zwiazku z rozdawaniem ? Help.
eustachy games Junior
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
