Wiedźmin 3 Dziki Gon: Przygotowania do bitwy (Battle Preparations) - solucja

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Ta strona poradnika do gry Wiedźmin 3 Dziki Gon zawiera opis przejścia głównego questu Przygotowania do bitwy - Battle Preparations. Składa się on z kilku mniejszych zadań - Słoneczny Kamień, Dziecko Starszej Krwi oraz Fringilla Vigo. Zostały one wszystkie opisane w kolejnych podpunktach solucji.

Przygotowania do bitwy - ogólne założenia

To zadanie podobnie jak wcześniejsze Ostatnie przygotowania (Final Preparations) składa się z zadań elementarnych (mniejszych questów), które muszą zostać wykonane, aby móc kontynuować. Otrzymasz je automatycznie po tym, jak wsiądziesz na statek i popłyniesz z drużyną na Skellige.

Są to trzy zadania: Słoneczny Kamień (Sunstone), Dziecko Starszej Krwi (Child of the Elder Blood) oraz Fringilla Vigo (Veni Vidi Vigo). Ich opisy przejścia są w kolejnych podpunktach na tej stronie.

Gdy wykonasz wymienione zadania, wróć do Avallac'ha na statku i porozmawiaj z nim, by wyruszyć na wyspę Undvik.

Słoneczny Kamień (Sunstone)

Utoruj sobie drogę ewakuacji wraz z Myszoworem - Wiedźmin 3 Dziki Gon: Przygotowania do bitwy (Battle Preparations) - solucja - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Utoruj sobie drogę ewakuacji wraz z Myszoworem

Idź porozmawiać z Crachem, by dowiedzieć się gdzie znajdziesz Myszowora. Jest on u Lugosa, w południowej twierdzy Kaer Muire. Nim tam wyruszysz, przygotuj się na walkę ze strażnikami jarla. Pokonaj przeciwników przy asyście druida, a potem uciekaj za nim z wioski. Udzieli ci on informacji, od kogo możesz się dowiedzieć o jaskini z poszukiwanym kamieniem. Masz dwie opcje: porozmawiaj z bardem Eyvindem lub z Matthiasem.

Bard Eyvind - Wiedźmin 3 Dziki Gon: Przygotowania do bitwy (Battle Preparations) - solucja - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Bard Eyvind

Bard przebywający na skale w Ajnborn powie ci, gdzie znaleźć jaskinie, pod warunkiem, że w dialogu nie powiesz mu, gdy zobaczysz wieloryba, a następnie że chcesz napisać powieść o tym miejscu. Jeśli odpowiesz inaczej tak czy inaczej będziesz musiał spotkać się z poławiaczami pereł.

Wejście do jaskini, gdzie siedzą poławiacze - Wiedźmin 3 Dziki Gon: Przygotowania do bitwy (Battle Preparations) - solucja - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Wejście do jaskini, gdzie siedzą poławiacze

Druga opcja jest o tyle gorsza, że będziesz musiał najpierw zanurkować i dostać się do podziemnej groty, gdzie znajdziesz poławiaczy. Opowiedzą ci to samo, co bard, tyle że po rozmowie zaatakują was dodatkowo utopce.

Spotkaj się z Filippą przy wejściu do elfich ruin - Wiedźmin 3 Dziki Gon: Przygotowania do bitwy (Battle Preparations) - solucja - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Spotkaj się z Filippą przy wejściu do elfich ruin

Niezależnie od wybranej opcji wracaj do Yennefer. Tu po krótkiej rozmowie albo kontynuuj obecne zadanie, albo zajmij się wcześniej nowym Dziecko Starszej Krwi (Child of the Elder Blood). W dalszej części udaj się od północnej strony (od morza) do wskazanego punkty - wejścia do elfich ruin. Tam czekać już będzie na ciebie Filippa.

Miejsce Mocy w podziemnych ruinach - Wiedźmin 3 Dziki Gon: Przygotowania do bitwy (Battle Preparations) - solucja - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Miejsce Mocy w podziemnych ruinach

Wejdź z nią do jaskini. Spotkasz tu sporo potworów, ich poziomy wahać się będą na poziomie 27-31. Na waszej drodze staną utopce i syrena, a po ich zabiciu możesz zaczerpnąć z Miejsca Mocy (znak Igni).

Ukryty skarb - zabierz klucz z trupa i przedostań się na drugą stronę - Wiedźmin 3 Dziki Gon: Przygotowania do bitwy (Battle Preparations) - solucja - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Ukryty skarb - zabierz klucz z trupa i przedostań się na drugą stronę

Gdy czarodziejka naprawi zniszczone schody, skręci w prawo. Ty możesz pójść w lewo, aby zebrać ukryty skarb, jednak będziesz musiał uważać na pułapkę z kolców - za pomocą wiedźmińskich zmysłów będziesz mógł dojrzeć, w których miejscach znajdują się owe kolce. Klucz znajdziesz przy ciele nabitym na kolce, a po drugiej stronie dźwignię wyłączającą pułapkę.

Lustra - każde przestaw jednokrotnym użyciem dźwigni - Wiedźmin 3 Dziki Gon: Przygotowania do bitwy (Battle Preparations) - solucja - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Lustra - każde przestaw jednokrotnym użyciem dźwigni

Idź dalej za Filippą i zmierzcie się z golemem. W następnej sali zobaczysz lustra - każde z nich musisz obrócić używając dźwigni przymontowanych do zwierciadeł. Każdego z luster bronią upiory. Gdy uporasz się z trzema obiektami idź do Filippy i zabierzcie kamień. Zadanie kończy się w tym miejscu - Filippa odlatuje, a ty musisz wyjść z jaskini.

Dziecko Starszej Krwi (Child of the Elder Blood)

Golem strzegący wejścia do laboratorium - Wiedźmin 3 Dziki Gon: Przygotowania do bitwy (Battle Preparations) - solucja - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Golem strzegący wejścia do laboratorium

Quest ten otrzymasz po przybyciu do Yen po wykonaniu części zadania Słoneczny Kamień (Sunstone). Udaj się na wyspę na zachodzie, gdzie znajduje się laboratorium Avellac'ha. Gdy Yennefer będzie próbowała otworzyć wejście, wraz z Ciri musicie pokonać golema (poziom 28). Potem droga wolna - musisz zbadać laboratorium.

Zadecyduj, czy pójdziesz z dziewczyną na grób Skjalla - Wiedźmin 3 Dziki Gon: Przygotowania do bitwy (Battle Preparations) - solucja - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Zadecyduj, czy pójdziesz z dziewczyną na grób Skjalla

Nie znajdziesz tu nic ciekawego, po chwili zawoła cię Yen. Po rozmowie idźcie na niższy poziom. Po kolejnej rozmowie idź do drzwi po przeciwległym końcu pomieszczenia. Po kolejnej cutscenie Geralt będzie musiał szybko zadecydować, co powiedzieć Ciri: czy ma się uspokoić, czy wyładować swoją złość. Druga opcja uznawana jest za pozytywną.

Wyjdźcie z laboratorium. Teraz Ciri zapyta, czy pójdziesz z nią odwiedzić grób zmarłego przyjaciela - zgoda odbierana jest pozytywnie, odmowa - negatywnie. Odwiedzenie grobu jest zapisywane w dzienniku jako zadanie Grób Skijjala (Skajjals Grave). Samo udanie się na grób to tylko cutscenka, po której wrócicie do portu.

Fringilla Vigo (Veni Vidi Vigo)

Dostań się na statek cesarza - Wiedźmin 3 Dziki Gon: Przygotowania do bitwy (Battle Preparations) - solucja - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Dostań się na statek cesarza

Twoim drugim początkowo otrzymanym zadaniem jest dostanie się na statek Emhyra. Zrób to pod osłoną nocy i unikaj światła przy statkach - jeśli zostaniesz wykryty żołnierze będą strzelać do ciebie z kusz. Podpłyń do statku cesarza pomiędzy innymi, najłatwiej będzie ci zanurkować. Na statek dostaniesz się poprzez interakcję z kotwicą na rufie łodzi od północnej strony.

Po krótkiej rozmowie z władcą wrócisz wraz z Fringillą pod Kaer Trolde, co kończy zadanie.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2022-12-23
06:52

roka43078312715 Junior

Czy można pobrać mody na konsolę Xbox One S ?

Komentarz: roka43078312715
2022-12-30
20:56

wolfw31438128cc Junior

Mam problem z zadaniem Licho przy studni, które ukończyłem przed wyruszeniem do Wizimy. Po ukończeniu wątku głównego (Ciri zostaje wiedźminką) kiedy pojawiam się w Białym sadzie zadanie przenosi się z zakładki zakończone do nieukończone. W zadaniu wszystkie checkpointy są zaliczone na zielono. Czy ktoś ma podobnie, albo orientuje się co powoduje ten błąd?

Komentarz: wolfw31438128cc
2023-01-04
19:11

Krystian1109 Junior

Witam, pierwszy raz bede pobierał program do konsoli i mam pytanie czy po aktualizacji next-gen program debug console nadal będzie działa jak jest pod starszą wersję?

Komentarz: Krystian1109
2023-02-02
13:22

Atajzuru Legionista

wychodzę z kasyna i uwolniłem małego teraz mi pokazało pomarańczowy okrąg i że mam tam szukać schowka tego juniora problem w tym że chodzę po okolicy i nic tam kurna nie ma a w necie nikt nie wie co gdzie i jak bo guglowałem i nic o co chodzi patałachy z cd projekta nie potrafią zadania wykucować by działało

Komentarz: Atajzuru
2024-02-23
11:49

FALKA1521 Legionista

FALKA1521

Axi na eredina i aard, bez sensu na drodze ku zagładzie. Zanim zmienie znak, to ginę, tylko queen sie sprawdza. Ale i tak lipa

Komentarz: FALKA1521
2024-04-21
12:08

atramairama Junior

Ja gram aktualnie po raz pierwszy… mam problem z rybakami na Przystani w Urialli. Zadanie wieża z nikąd oraz szlak bohaterów są wykonane. A rybacy mają dalej „wykrzyknik”. A jak podchodzę to nie da się rozpocząć żadnego zadania. Już zmieniałam świat i wracałam, startowałam na nowo, itd. Nic nie idzie. A może ktoś jeszcze pamięta i może pomóc?

Komentarz: atramairama
2024-06-08
12:51

Thrud the Barbarian Legionista

😈

W księgarni w Novigradzie można kupić Nekronomikon... Też w Novigradzie od jakiegoś npc-a usłyszalem "ciemnośc widzę"...

Komentarz: Thrud the Barbarian
2024-06-10
18:48

Wanheda Junior

Zrobilam wszystkie odpowiedzi tak by ciri została wiedźminka jednak umarła o co chodzi czy wcześniejsze misję przed walka w kaer moren mają coś wspólnego?

Komentarz: Wanheda
2024-12-24
22:00

dariuszo25 Junior

Mam taki problem, ze nie moge wgl rozdac punktów umiejętności, gram na ps5. Czy jest jakas zasada albo cos w zwiazku z rozdawaniem ? Help.

Komentarz: dariuszo25

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl