Kuźnię odwiedza się w ramach zaliczania pobocznego zadania "Mistrz płatnerstwa". Są tu zniszczony budynek oraz niewielka jaskinia, w której przebywa kamienny troll. Broni on dostępu do narzędzi rzemieślniczych.
Ruiny odwiedza się między innymi po to żeby zaliczyć zadanie "Władca Undvik", w ramach którego pokonuje się lodowego giganta.
W tej części wyspy odnajdziesz ogromną sieć jaskiń. Ich eksploracja może ci pomóc w dotarciu do kuźni (punkt 1), aczkolwiek same w sobie też skrywają wiele skarbów.
Jest to niewielka wyspa więzienna, na której znajduje się zniszczony fort. W miejscu tym przebywa bardzo liczna grupa piratów (12 poziom). Oprócz tego możesz tu też odnaleźć ukryty skarb.
Możesz się tu spotkać z Octo (jest to częścią zadania "Władca Undvik").
Rozpraw się z upiorami (poziom 16) i zlokalizuj łódkę z dokumentem. Przeczytanie tego dokumentu odblokuje zadanie poszukiwania skarbów "Na skróty".
Odszukaj wrak okrętu znajdujący się przy skałach i zbadaj zwłoki odnalezionego na jego pokładzie. Przeczytanie listu odblokuje zadanie poszukiwania skarbów "Drogocenny ładunek".
W celu dotarcia do skarbu musisz zlokalizować zejście do niższych poziomów więzienia - jest ono w północno-zachodnim narożniku fortu. Na dole pozabijaj kolejnych piratów i odszukaj klucz (Key to prison) w jednej z ogólnodostępnych cel. Otwórz z jego pomocą sąsiednie cele.
Skarbu pilnują syreny (poziom 13) i echidny (poziom 19).
Skarbu pilnuje cyklop (poziom 21). W skrzyni odnajdziesz m.in. rzadką zbroję z Ard Skellig.
Pokonaj niedźwiedzia (poziom 16) i zbadaj zwłoki żeby zdobyć klucz (Plain key). Otwiera on pobliską skrzynię.
Wiedźmin 3 Dziki Gon: Undvik mapa
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Wiedźmin 3 Dziki Gon znajduje się mapa wyspy Undvik oraz kilku innych sąsiednich map z archipelagu Skellige. Na mapie atlasu świata zaznaczyliśmy m.in. ważne obszary z Undvik, a także wszystkie drogowskazy odnajdywane w tej części archipelagu.
- Undvik: Opis lokacji
- Undvik: Najważniejsze miejsca
- Undvik: Rodzaje przeciwników
- Undvik: Ważne informacje o lokacji
Undvik: Opis lokacji
Dołączona mapa prezentuje wyspę Undvik wchodzącą w skład archipelagu wysp Skellige oraz kilka otaczających ją mniejszych wysepek.
Na Undvik nie ma żadnych osad zamieszkiwanych przez ludność cywilną i główny bohater napotka tu jedynie kilka przyjaźnie nastawionych postaci (są one związane z questami). Większy nacisk położony jest na eksplorację - Geralt może rozprawić się z kilkoma silnymi potworami czy dotrzeć do rzadkich skarbów (m.in. elementów wiedźmińskiego rynsztunku).
Undvik: Najważniejsze miejsca
3. Sieć jaskiń
W tej części wyspy odnajdziesz ogromną sieć jaskiń. Ich eksploracja może ci pomóc w dotarciu do kuźni z punktu 1 powiązanej z pobocznym zadaniem Mistrz płatnerstwa (można było go rozpocząć w Kasztelu Wrońce w Velen), aczkolwiek same w sobie też skrywają wiele skarbów.
4. Kaer Almhult
Jest to niewielka wyspa więzienna, na której znajduje się zniszczony fort. W miejscu tym przebywa bardzo liczna grupa piratów (12 poziom). Oprócz tego możesz tu też odnaleźć ukryty skarb (punkt 8).

8. Ukryty skarb
W celu dotarcia do skarbu musisz zlokalizować zejście do niższych poziomów więzienia - jest ono w północno-zachodnim narożniku fortu i pokazane zostało na powyższym obrazku. Na dole pozabijaj kolejnych piratów i odszukaj klucz (Key to prison) w jednej z ogólnodostępnych cel. Otwórz z jego pomocą sąsiednie cele.
Undvik: Rodzaje przeciwników
- Cyklop (Cyclops)
- Echidna (Ekhidna)
- Erynia
- Harpia (Harpy)
- Kamienny troll (Rock troll)
- Nekker
- Niedźwiedź (Bear)
- Pies (Guard dog)
- Pirat (Pirate)
- Pożeracz (Devourer)
- Syrena (Siren)
- Upiór (Wraith)
Undvik: Ważne informacje o lokacji
Niektóre lokacje na wyspie Undvik są związane z questami rozpoczynającymi się w innych zakątkach świata gry. Nie przejmuj się więc jeśli po odkryciu nowego miejsca nie odnajdziesz w nim początkowo nic ciekawego.
Podczas przemierzania wyspy Undvik dobrze jest regularnie zapisywać stan gry, bo wiele górskich ścieżek jest bardzo wąskich i można w rezultacie zaliczyć duży upadek po tym jak Geralt zagapi się i zboczy z ustalonej drogi. To samo tyczy się eksploracji jaskiń zlokalizowanych w południowej części wyspy. Dodatkowo w tej części świata możemy spotykać wymagające wysokopoziomowe potwory.
Komentarze czytelników
Mam taki problem, ze nie moge wgl rozdac punktów umiejętności, gram na ps5. Czy jest jakas zasada albo cos w zwiazku z rozdawaniem ? Help.
na początku masz tylko pierwszą linijke do dyspozycji, potem musisz wykupować inne, aby odblokować pozostałe linijki a poza tym to nie ma zasad
Zrobilam wszystkie odpowiedzi tak by ciri została wiedźminka jednak umarła o co chodzi czy wcześniejsze misję przed walka w kaer moren mają coś wspólnego?
no tak, na koniec gry wpływają wszystkie wybory z całej gry (przynajmniej tak mi powiedział znajomy który bardziej zna się na wiedzminie )
W 3 Ciri nie może zginąć. Podobnie myślałem. W wersji edycji kompletnej autorzy dali nam kilka wskazówek o tym najgorszym zakończeniu. https://www.youtube.com/watch?v=yyPMltDjTFw
W księgarni w Novigradzie można kupić Nekronomikon... Też w Novigradzie od jakiegoś npc-a usłyszalem "ciemnośc widzę"...
Ja gram aktualnie po raz pierwszy… mam problem z rybakami na Przystani w Urialli. Zadanie wieża z nikąd oraz szlak bohaterów są wykonane. A rybacy mają dalej „wykrzyknik”. A jak podchodzę to nie da się rozpocząć żadnego zadania. Już zmieniałam świat i wracałam, startowałam na nowo, itd. Nic nie idzie. A może ktoś jeszcze pamięta i może pomóc?
Axi na eredina i aard, bez sensu na drodze ku zagładzie. Zanim zmienie znak, to ginę, tylko queen sie sprawdza. Ale i tak lipa
wychodzę z kasyna i uwolniłem małego teraz mi pokazało pomarańczowy okrąg i że mam tam szukać schowka tego juniora problem w tym że chodzę po okolicy i nic tam kurna nie ma a w necie nikt nie wie co gdzie i jak bo guglowałem i nic o co chodzi patałachy z cd projekta nie potrafią zadania wykucować by działało
Nie naprawili buga od 8 lat? Szok i niedowierzanie w sumie.
Witam, pierwszy raz bede pobierał program do konsoli i mam pytanie czy po aktualizacji next-gen program debug console nadal będzie działa jak jest pod starszą wersję?
Mam problem z zadaniem Licho przy studni, które ukończyłem przed wyruszeniem do Wizimy. Po ukończeniu wątku głównego (Ciri zostaje wiedźminką) kiedy pojawiam się w Białym sadzie zadanie przenosi się z zakładki zakończone do nieukończone. W zadaniu wszystkie checkpointy są zaliczone na zielono. Czy ktoś ma podobnie, albo orientuje się co powoduje ten błąd?
Czy można pobrać mody na konsolę Xbox One S ?
Kuurczee już od godziny męczę się z tym głupim nifgardem czy jak jemu tam cały czas mnie zabiją masakra
Ulepszone spodnie cechu kota , w domku kowala jest zejście do jaskini w którym ten rysztunek się znajduje lecz umnie w tym zejściu jest krata , które nie umożliwia zejście . Ktoś wie dlaczego tak jest? Na youtubie ludzie normalnie mają drabinę na dół i se biorą schemat a ja mam kratę : C . Help
Witam, zrobilem misje na arcymistrzowski rynsztunek wilka. Zadanie zakonczone. Ale gdy chce go wykonac u tego arcymistrz w krew i wino. To mi tych schematow nie pokazuje? Wie ktos dlaczego? Nigdy wczesniej nie robilem zadnych innych schematow na wilka czy to dlatego?
Nie wiem czy to jest już wiedza powszechna ale z ciekawości pognałam za Czarną Marą na koniec zadania Szepczące Wzgórze mając nadziej że dotrę tam gdzie przetrzymywane są dzieci. Mara jedzie stałą trasą ale okazało się że kiedy dotrze do mostu w miejscu gdzie jest moja postać to po prostu znika ( nie zgubiłam jej po prostu jej tekstura nagle znika)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
