Wiedźmin 3 M21 - Undvik - Atlas
Wiedźmin 3 M21 - Undvik - Atlas
Kuźnia klanu Tordarroh
Kuźnię odwiedza się w ramach zaliczania pobocznego zadania "Mistrz płatnerstwa". Są tu zniszczony budynek oraz niewielka jaskinia, w której przebywa kamienny troll. Broni on dostępu do narzędzi rzemieślniczych.
Ruiny Dorve
Ruiny odwiedza się między innymi po to żeby zaliczyć zadanie "Władca Undvik", w ramach którego pokonuje się lodowego giganta.
Sieć jaskiń
W tej części wyspy odnajdziesz ogromną sieć jaskiń. Ich eksploracja może ci pomóc w dotarciu do kuźni (punkt 1), aczkolwiek same w sobie też skrywają wiele skarbów.
Kaer Almhult
Jest to niewielka wyspa więzienna, na której znajduje się zniszczony fort. W miejscu tym przebywa bardzo liczna grupa piratów (12 poziom). Oprócz tego możesz tu też odnaleźć ukryty skarb.
Wrak statku
Możesz się tu spotkać z Octo (jest to częścią zadania "Władca Undvik").
Ukryty skarb
Rozpraw się z upiorami (poziom 16) i zlokalizuj łódkę z dokumentem. Przeczytanie tego dokumentu odblokuje zadanie poszukiwania skarbów "Na skróty".
Ukryty skarb
Odszukaj wrak okrętu znajdujący się przy skałach i zbadaj zwłoki odnalezionego na jego pokładzie. Przeczytanie listu odblokuje zadanie poszukiwania skarbów "Drogocenny ładunek".
Ukryty skarb
W celu dotarcia do skarbu musisz zlokalizować zejście do niższych poziomów więzienia - jest ono w północno-zachodnim narożniku fortu. Na dole pozabijaj kolejnych piratów i odszukaj klucz (Key to prison) w jednej z ogólnodostępnych cel. Otwórz z jego pomocą sąsiednie cele.
Kontrabanda
Kontrabanda
Kontrabanda
Kontrabanda
Kontrabanda
Kontrabanda
Kontrabanda
Strzeżony skarb
Skarbu pilnują syreny (poziom 13) i echidny (poziom 19).
Troll jest na 26 poziomie doświadczenia.
Strzeżony skarb
Skarbu pilnuje cyklop (poziom 21). W skrzyni odnajdziesz m.in. rzadką zbroję z Ard Skellig.
Ukryty skarb
Pokonaj niedźwiedzia (poziom 16) i zbadaj zwłoki żeby zdobyć klucz (Plain key). Otwiera on pobliską skrzynię.

Wiedźmin 3 Dziki Gon: Undvik M21 | Undvik | Mapy Wiedźmin 3 Dziki Gon

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Na tej stronie poradnika do gry Wiedźmin 3 Dziki Gon znajduje się mapa wyspy Undvik oraz kilku innych sąsiednich map z archipelagu Skellige. Na mapie atlasu świata zaznaczyliśmy m.in. ważne obszary z Undvik, a także wszystkie drogowskazy odnajdywane w tej części archipelagu.

Undvik: Opis lokacji

Dołączona mapa prezentuje wyspę Undvik wchodzącą w skład archipelagu wysp Skellige oraz kilka otaczających ją mniejszych wysepek.

Na Undvik nie ma żadnych osad zamieszkiwanych przez ludność cywilną i główny bohater napotka tu jedynie kilka przyjaźnie nastawionych postaci (są one związane z questami). Większy nacisk położony jest na eksplorację - Geralt może rozprawić się z kilkoma silnymi potworami czy dotrzeć do rzadkich skarbów (m.in. elementów wiedźmińskiego rynsztunku).

Undvik: Najważniejsze miejsca

3. Sieć jaskiń

W tej części wyspy odnajdziesz ogromną sieć jaskiń. Ich eksploracja może ci pomóc w dotarciu do kuźni z punktu 1 powiązanej z pobocznym zadaniem Mistrz płatnerstwa (można było go rozpocząć w Kasztelu Wrońce w Velen), aczkolwiek same w sobie też skrywają wiele skarbów.

4. Kaer Almhult

Jest to niewielka wyspa więzienna, na której znajduje się zniszczony fort. W miejscu tym przebywa bardzo liczna grupa piratów (12 poziom). Oprócz tego możesz tu też odnaleźć ukryty skarb (punkt 8).

8 - Wiedźmin 3 Dziki Gon: Undvik M21 | Undvik | Mapy Wiedźmin 3 Dziki Gon - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

8. Ukryty skarb

W celu dotarcia do skarbu musisz zlokalizować zejście do niższych poziomów więzienia - jest ono w północno-zachodnim narożniku fortu i pokazane zostało na powyższym obrazku. Na dole pozabijaj kolejnych piratów i odszukaj klucz (Key to prison) w jednej z ogólnodostępnych cel. Otwórz z jego pomocą sąsiednie cele.

Undvik: Rodzaje przeciwników

  1. Cyklop (Cyclops)
  2. Echidna (Ekhidna)
  3. Erynia
  4. Harpia (Harpy)
  5. Kamienny troll (Rock troll)
  6. Nekker
  7. Niedźwiedź (Bear)
  8. Pies (Guard dog)
  9. Pirat (Pirate)
  10. Pożeracz (Devourer)
  11. Syrena (Siren)
  12. Upiór (Wraith)

Undvik: Ważne informacje o lokacji

Niektóre lokacje na wyspie Undvik są związane z questami rozpoczynającymi się w innych zakątkach świata gry. Nie przejmuj się więc jeśli po odkryciu nowego miejsca nie odnajdziesz w nim początkowo nic ciekawego.

Podczas przemierzania wyspy Undvik dobrze jest regularnie zapisywać stan gry, bo wiele górskich ścieżek jest bardzo wąskich i można w rezultacie zaliczyć duży upadek po tym jak Geralt zagapi się i zboczy z ustalonej drogi. To samo tyczy się eksploracji jaskiń zlokalizowanych w południowej części wyspy. Dodatkowo w tej części świata możemy spotykać wymagające wysokopoziomowe potwory.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2022-12-23
06:52

roka43078312715 Junior

Czy można pobrać mody na konsolę Xbox One S ?

Komentarz: roka43078312715
2022-12-30
20:56

wolfw31438128cc Junior

Mam problem z zadaniem Licho przy studni, które ukończyłem przed wyruszeniem do Wizimy. Po ukończeniu wątku głównego (Ciri zostaje wiedźminką) kiedy pojawiam się w Białym sadzie zadanie przenosi się z zakładki zakończone do nieukończone. W zadaniu wszystkie checkpointy są zaliczone na zielono. Czy ktoś ma podobnie, albo orientuje się co powoduje ten błąd?

Komentarz: wolfw31438128cc
2023-01-04
19:11

Krystian1109 Junior

Witam, pierwszy raz bede pobierał program do konsoli i mam pytanie czy po aktualizacji next-gen program debug console nadal będzie działa jak jest pod starszą wersję?

Komentarz: Krystian1109
2023-02-02
13:22

Atajzuru Legionista

wychodzę z kasyna i uwolniłem małego teraz mi pokazało pomarańczowy okrąg i że mam tam szukać schowka tego juniora problem w tym że chodzę po okolicy i nic tam kurna nie ma a w necie nikt nie wie co gdzie i jak bo guglowałem i nic o co chodzi patałachy z cd projekta nie potrafią zadania wykucować by działało

Komentarz: Atajzuru
2024-02-23
11:49

FALKA1521 Legionista

FALKA1521

Axi na eredina i aard, bez sensu na drodze ku zagładzie. Zanim zmienie znak, to ginę, tylko queen sie sprawdza. Ale i tak lipa

Komentarz: FALKA1521
2024-04-21
12:08

atramairama Junior

Ja gram aktualnie po raz pierwszy… mam problem z rybakami na Przystani w Urialli. Zadanie wieża z nikąd oraz szlak bohaterów są wykonane. A rybacy mają dalej „wykrzyknik”. A jak podchodzę to nie da się rozpocząć żadnego zadania. Już zmieniałam świat i wracałam, startowałam na nowo, itd. Nic nie idzie. A może ktoś jeszcze pamięta i może pomóc?

Komentarz: atramairama
2024-06-08
12:51

Thrud the Barbarian Legionista

😈

W księgarni w Novigradzie można kupić Nekronomikon... Też w Novigradzie od jakiegoś npc-a usłyszalem "ciemnośc widzę"...

Komentarz: Thrud the Barbarian
2024-06-10
18:48

Wanheda Junior

Zrobilam wszystkie odpowiedzi tak by ciri została wiedźminka jednak umarła o co chodzi czy wcześniejsze misję przed walka w kaer moren mają coś wspólnego?

Komentarz: Wanheda
2024-12-24
22:00

dariuszo25 Junior

Mam taki problem, ze nie moge wgl rozdac punktów umiejętności, gram na ps5. Czy jest jakas zasada albo cos w zwiazku z rozdawaniem ? Help.

Komentarz: dariuszo25

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl