Wiedźmin 3 Dziki Gon: Rynsztunek szkoły kota - Wyśmienity
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Wiedźmin 3 Dziki Gon opisany został wyśmienity rynsztunek szkoły kota. Informujemy jakie wymagania posiada wyśmienity zestaw kota, gdzie szukać schematów szkoły kota, oraz jakie przedmioty wchodzą w skład wyśmienitego rynsztunku szkoły kota i jakie posiadają statystyki.
- Wyśmienity rynsztunek szkoły kota - najważniejsze informacje
- Wyśmienity miecz stalowy wiedźmińskiego cechu szkoły kota (Feline steel sword - Superior)
- Wyśmienity miecz srebrny wiedźmińskiego cechu szkoły kota (Feline silver sword - Superior)
- Wyśmienita zbroja wiedźmińskiego cechu szkoły kota (Superior Feline armor)
- Wyśmienite rękawice wiedźmińskiego cechu szkoły kota (Superior Feline gauntlets)
- Wyśmienite buty wiedźmińskiego cechu szkoły kota (Superior Feline boots)
- Wyśmienite spodnie wiedźmińskiego cechu szkoły kota (Superior Feline trousers)
Wyśmienity rynsztunek szkoły kota - najważniejsze informacje

Wyśmienity rynsztunek cechu kota nastawiony jest na używanie ataków wręcz, mniej skupia się na korzystaniu ze Znaków - każdy element pancerza oraz miecze posiadają bonus do siły ataku, który rośnie w miarę ulepszania ekwipunku. Aby zebrać Wyśmienite schematy rynsztunku szkoły kota, zaopatrz się najpierw w mapę: Trzecia mapa Adalberta Kermitha (Adalbert Kermith's Third Map). Posiada ją kwatermistrz w Kasztelu Wrońce (Crow's Pearch).
Uwaga! W celu zamówienia u rzemieślnika ulepszonej wersji wiedźmińskiego rynsztunku musisz zawsze dysponować bazowym przedmiotem. Na poszukiwania opisanych niżej lepszych schematów wyrusz więc dopiero po zdobyciu ich podstawowych odmian.
Wymagany poziom: 29
Wyśmienity miecz stalowy wiedźmińskiego cechu szkoły kota (Feline steel sword - Superior)
Lokalizacja: Jaskinia na północny wschód od Novigradu (znacznik szybkiej podróży: Pieczara (Cavern))

Na północny wschód od Novigradu znajduje się mała grota zamieszkiwana przez golema (poziom 19) o nazwie Pieczara (Cavern). Po pokonaniu potwora robiąc szybkie uniki w stronę, z której wyprowadzany jest atak przeciwnika będziesz mógł przeszukać zawartość kryjówki. Skrzynia z diagramem znajduje się na drewnianym pomoście.
Statystyki:
- Obrażenia: 248-304
- Szansa na krwawienie: +10%
- Doświadczenie od ludzi i nieludzi: +5%
- Szansa na krytyczne: +5%
Wyśmienity miecz srebrny wiedźmińskiego cechu szkoły kota (Feline silver sword - Superior)
Lokalizacja: Jaskinia - siedlisko potworów w Zamurzu Novigradu (Farcorners), na wschód od wioski Ursten

Na wschód od wioski Ursten w Zamurzu Novigradu (Farcorners) znajdziesz siedlisko potworów, a dokładnie - nekkerów. To jednak nie koniec, ponieważ w środku jaskini znajduje się jeszcze golem, jednak na poziomie zgodnym z poszukiwanym ekwipunkiem nie powinien on być mocnym przeciwnikiem.

Ciebie interesuje mała skałka po prawej stronie od wejścia, na której znajdują się wystające z podłoża skały (stalagmity), które możesz zniszczyć Aardem. Za nimi znajduje się skrzynia zawierająca diagram na wyśmienity miecz stalowy szkoły kota.
Statystyki:
- Obrażenia: 364-444
- Szansa na krwawienie: +10%
- Moc znaku Aard: +14%
- Doświadczenie od potworów: +20%
- Szansa na krytyczne: +5%
- Szansa na odcięcie kończyny: +5%
Wyśmienita zbroja wiedźmińskiego cechu szkoły kota (Superior Feline armor)
Lokalizacja: Daleko na południe od wsi Zalipie (Lindenvale)

Schematy pancerza znajdziesz na południe od wsi Zalipie (Lindenvale) po przebyciu drogą dość sporego obszaru. Znajdują się tam ruiny (przy rzece, mniej więcej na miejscu, gdzie rozpoczynają się Krzywuchowe Moczary (Crookback Bog). Na ich obszarze przebywa żywiołak ziemi na wysokim 27 poziomie. Jest możliwość zebrania diagramów bez walki z nim, choć nie jest to łatwe. Jeśli wdasz się z nim w spór musisz przede wszystkim używać petard dwimerytowych oraz znaku Quen. Przeciwnik jest wolny, dlatego staraj się wykonywać uniki i atakować go od tyłu - wykonuj krótki odskok w stronę, z której przeciwnik wyprowadza cios.

Po pokonaniu żywiołaka udaj się do południowej części ruin. Przy północnej ścianie, w rogu znajdziesz skrzynię, która zawiera schematy na pełny zestaw wyśmienitego pancerza.
Statystyki:
- Pancerz: 180
- Siła ataku: +15%
- Odporność na żywioły: +35%
- Odporność na obr. od potworów: +11%
- Odporność na kłute: +8%
- Odporność na cięte: +11%
Wyśmienite rękawice wiedźmińskiego cechu szkoły kota (Superior Feline gauntlets)
Lokalizacja: W miejscu pancerza (patrz wyżej)
Statystyki:
- Pancerz: 63
- Siła ataku: +8%
- Odporność na żywioły: +5%
- Odporność na obr. od potworów: +3%
- Odporność na kłute: +3%
- Odporność na cięte: +3%
Wyśmienite buty wiedźmińskiego cechu szkoły kota (Superior Feline boots)
Lokalizacja: W miejscu pancerza (patrz wyżej)
Statystyki:
- Pancerz: 67
- Siła ataku: +8%
- Odporność na żywioły: +5%
- Odporność na obr. od potworów: +4%
- Odporność na kłute: +3%
- Odporność na cięte: +4%
Wyśmienite spodnie wiedźmińskiego cechu szkoły kota (Superior Feline trousers)
Lokalizacja: W miejscu pancerza (patrz wyżej)
Statystyki:
- Pancerz: 67
- Siła ataku: +8%
- Odporność na żywioły: +15%
- Odporność na obr. od potworów: +5%
- Odporność na kłute: +3%
- Odporność na cięte: +5%
Komentarze czytelników
Mam taki problem, ze nie moge wgl rozdac punktów umiejętności, gram na ps5. Czy jest jakas zasada albo cos w zwiazku z rozdawaniem ? Help.
na początku masz tylko pierwszą linijke do dyspozycji, potem musisz wykupować inne, aby odblokować pozostałe linijki a poza tym to nie ma zasad
Zrobilam wszystkie odpowiedzi tak by ciri została wiedźminka jednak umarła o co chodzi czy wcześniejsze misję przed walka w kaer moren mają coś wspólnego?
no tak, na koniec gry wpływają wszystkie wybory z całej gry (przynajmniej tak mi powiedział znajomy który bardziej zna się na wiedzminie )
W 3 Ciri nie może zginąć. Podobnie myślałem. W wersji edycji kompletnej autorzy dali nam kilka wskazówek o tym najgorszym zakończeniu. https://www.youtube.com/watch?v=yyPMltDjTFw
W księgarni w Novigradzie można kupić Nekronomikon... Też w Novigradzie od jakiegoś npc-a usłyszalem "ciemnośc widzę"...
Ja gram aktualnie po raz pierwszy… mam problem z rybakami na Przystani w Urialli. Zadanie wieża z nikąd oraz szlak bohaterów są wykonane. A rybacy mają dalej „wykrzyknik”. A jak podchodzę to nie da się rozpocząć żadnego zadania. Już zmieniałam świat i wracałam, startowałam na nowo, itd. Nic nie idzie. A może ktoś jeszcze pamięta i może pomóc?
Axi na eredina i aard, bez sensu na drodze ku zagładzie. Zanim zmienie znak, to ginę, tylko queen sie sprawdza. Ale i tak lipa
wychodzę z kasyna i uwolniłem małego teraz mi pokazało pomarańczowy okrąg i że mam tam szukać schowka tego juniora problem w tym że chodzę po okolicy i nic tam kurna nie ma a w necie nikt nie wie co gdzie i jak bo guglowałem i nic o co chodzi patałachy z cd projekta nie potrafią zadania wykucować by działało
Nie naprawili buga od 8 lat? Szok i niedowierzanie w sumie.
Witam, pierwszy raz bede pobierał program do konsoli i mam pytanie czy po aktualizacji next-gen program debug console nadal będzie działa jak jest pod starszą wersję?
Mam problem z zadaniem Licho przy studni, które ukończyłem przed wyruszeniem do Wizimy. Po ukończeniu wątku głównego (Ciri zostaje wiedźminką) kiedy pojawiam się w Białym sadzie zadanie przenosi się z zakładki zakończone do nieukończone. W zadaniu wszystkie checkpointy są zaliczone na zielono. Czy ktoś ma podobnie, albo orientuje się co powoduje ten błąd?
Czy można pobrać mody na konsolę Xbox One S ?
Kuurczee już od godziny męczę się z tym głupim nifgardem czy jak jemu tam cały czas mnie zabiją masakra
Ulepszone spodnie cechu kota , w domku kowala jest zejście do jaskini w którym ten rysztunek się znajduje lecz umnie w tym zejściu jest krata , które nie umożliwia zejście . Ktoś wie dlaczego tak jest? Na youtubie ludzie normalnie mają drabinę na dół i se biorą schemat a ja mam kratę : C . Help
Witam, zrobilem misje na arcymistrzowski rynsztunek wilka. Zadanie zakonczone. Ale gdy chce go wykonac u tego arcymistrz w krew i wino. To mi tych schematow nie pokazuje? Wie ktos dlaczego? Nigdy wczesniej nie robilem zadnych innych schematow na wilka czy to dlatego?
Nie wiem czy to jest już wiedza powszechna ale z ciekawości pognałam za Czarną Marą na koniec zadania Szepczące Wzgórze mając nadziej że dotrę tam gdzie przetrzymywane są dzieci. Mara jedzie stałą trasą ale okazało się że kiedy dotrze do mostu w miejscu gdzie jest moja postać to po prostu znika ( nie zgubiłam jej po prostu jej tekstura nagle znika)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
