Wiedźmin 3 Dziki Gon: Rynsztunek szkoły gryfa - Mistrzowski
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Wiedźmin 3 Dziki Gon opisany został mistrzowski rynsztunek szkoły gryfa. Informujemy jakie wymagania posiada mistrzowski zestaw gryfa, gdzie szukać schematów szkoły gryfa, oraz jakie przedmioty wchodzą w skład mistrzowskiego rynsztunku szkoły gryfa i jakie posiadają statystyki.
- Mistrzowski rynsztunek szkoły gryfa - najważniejsze informacje
- Mistrzowski miecz srebrny wiedźmińskiego cechu szkoły gryfa (Griffin silver sword - Mastercrafted)
- Mistrzowski miecz stalowy wiedźmińskiego cechu szkoły gryfa (Griffin Steel sword - Mastercrafted)
- Mistrzowska zbroja wiedźmińskiego cechu szkoły gryfa (Griffin Armor - Mastercrafted)
- Mistrzowskie rękawice wiedźmińskiego cechu szkoły gryfa (Griffin Gauntlets - Mastercrafted)
- Mistrzowskie spodnie wiedźmińskiego cechu szkoły gryfa (Griffin Trousers - Mastercrafted)
- Mistrzowskie buty wiedźmińskiego cechu szkoły gryfa (Griffin Boots - Mastercrafted)
Mistrzowski rynsztunek szkoły gryfa - najważniejsze informacje

Mistrzowski rynsztunek cechu gryfa skierowany jest do graczy, którzy faworyzują używanie Znaków wiedźmińskich - każdy element pancerza oraz miecze posiadają bonus, który rośnie w miarę ulepszania ekwipunku. Aby zebrać mistrzowskie schematy rynsztunku szkoły gryfa, zaopatrz się najpierw w mapę: Czwarta mapa Edwina Greloffa (Edwin Greloff's Fourth Map) u Hattoriego w Novigradzie (będziesz mógł z nim handlować dopiero po ukończeniu zadania Miecze i pierogi (Swords and Dumplings) - to poboczny quest z Novigradu.
Uwaga! W celu zamówienia u rzemieślnika ulepszonej wersji wiedźmińskiego rynsztunku musisz zawsze dysponować bazowym przedmiotem. Na poszukiwania opisanych niżej lepszych schematów wyrusz więc dopiero po zdobyciu ich podstawowych odmian.
Wymagany poziom: 34
Mistrzowski miecz srebrny wiedźmińskiego cechu szkoły gryfa (Griffin silver sword - Mastercrafted)
Lokalizacja: Wyspy Skellige - ruiny na wschód od wsi Fornhala

Aby odnaleźć diagram na mistrzowski miecz srebrny najpierw udaj się do wsi Fornhala w regionie Kaer Muire. Za jeziorem w kierunku wschodnim znajdują się stare ruiny.

Wejdź do zniszczonej wieży przez wejście od południa. Gdy tylko spojrzysz na lewo dostrzeżesz skrzynię z diagramem.
Statystyki:
- Obrażenia: 409-499
- Bonus siły Znaków: +20%
- Doświadczenie od potworów: +20%
- Bonus przy krytycznym: +25%
- Szansa na odcięcie kończyny: +10%
- Szansa na krytyczne: +5%
Mistrzowski miecz stalowy wiedźmińskiego cechu szkoły gryfa (Griffin Steel sword - Mastercrafted)
Lokalizacja: Wyspy Skellige - ruiny na wschód od wsi Boxholm

Ze wsi Boxholm w północnej części obszaru Kaer Muire prowadzi droga na wschód do ruin wioski. Znajdziesz w niej diagram na mistrzowski miecz stalowy.

Po wejściu od zachodniej strony do wioski zobaczysz na wprost mur z białym malowaniem od jego szczytu. Możesz się na niego wspiąć. Po wejściu obróć się w lewo, a na końcu murku pomiędzy zawalonymi deskami znajdziesz skrzynię ze schematem.
Statystyki:
- Obrażenia: 284-348
- Bonus siły Znaków: +20%
- Doświadczenie od ludzi i nieludzi: +5%
- Bonus przy krytycznym: +25%
- Szansa na krytyczne: +5%
Mistrzowska zbroja wiedźmińskiego cechu szkoły gryfa (Griffin Armor - Mastercrafted)
Lokalizacja: Wyspy Skellige - legowisko Cyklopa na południowy wschód od Cmentarza Wielorybów (Whale Graveyard), wschodnia część mapy u wybrzeża

Udaj się do legowiska Cyklopa idąc na południowy wschód od Cmentarza Wielorybów (Whale Graveyard) lub na północ od osady Redgill. Z obu stron na drodze spotkasz grupy harpii. Z cyklopem nie musisz walczyć, ponieważ diagramy znajdują się nad nim.

Od północnej strony przed legowiskiem znajdują się skały, po których bez problemu możesz się wspiąć. Gdy wyjdziesz na górę skręć w prawo do wnętrza groty, a tam po lewej stronie dostrzeżesz dwie skrzynie - lewa skrywa cztery diagramy na kompletny mistrzowski pancerz szkoły gryfa.
Statystyki:
- Pancerz: 205
- Bonus siły Znaków: +20%
- Odporność na obuchowe: +16%
- Odporność na kłute: +17%
- Odporność na cięte: +22%
- Odporność na obr. od potworów: +30%
Mistrzowskie rękawice wiedźmińskiego cechu szkoły gryfa (Griffin Gauntlets - Mastercrafted)
Lokalizacja: W miejscu pancerza (patrz wyżej)
Statystyki:
- Pancerz: 73
- Bonus siły Znaków: +10%
- Odporność na żywioły: +10%
- Odporność na kłute: +4%
- Odporność na cięte: +5%
- Odporność na obr. od potworów: +5%
Mistrzowskie spodnie wiedźmińskiego cechu szkoły gryfa (Griffin Trousers - Mastercrafted)
Lokalizacja: W miejscu pancerza (patrz wyżej)
Statystyki:
- Pancerz: 77
- Bonus siły Znaków: +10%
- Odporność na żywioły: +30%
- Odporność na kłute: +5%
- Odporność na cięte: +8%
- Odporność na obr. od potworów: +10%
Mistrzowskie buty wiedźmińskiego cechu szkoły gryfa (Griffin Boots - Mastercrafted)
Lokalizacja: W miejscu pancerza (patrz wyżej)
Statystyki:
- Pancerz: 77
- Bonus siły Znaków: +10%
- Odporność na obuchowe: +4%
- Odporność na kłute: +5%
- Odporność na cięte: +5%
- Odporność na obr. od potworów: +5%
Komentarze czytelników
Mam taki problem, ze nie moge wgl rozdac punktów umiejętności, gram na ps5. Czy jest jakas zasada albo cos w zwiazku z rozdawaniem ? Help.
na początku masz tylko pierwszą linijke do dyspozycji, potem musisz wykupować inne, aby odblokować pozostałe linijki a poza tym to nie ma zasad
Zrobilam wszystkie odpowiedzi tak by ciri została wiedźminka jednak umarła o co chodzi czy wcześniejsze misję przed walka w kaer moren mają coś wspólnego?
no tak, na koniec gry wpływają wszystkie wybory z całej gry (przynajmniej tak mi powiedział znajomy który bardziej zna się na wiedzminie )
W 3 Ciri nie może zginąć. Podobnie myślałem. W wersji edycji kompletnej autorzy dali nam kilka wskazówek o tym najgorszym zakończeniu. https://www.youtube.com/watch?v=yyPMltDjTFw
W księgarni w Novigradzie można kupić Nekronomikon... Też w Novigradzie od jakiegoś npc-a usłyszalem "ciemnośc widzę"...
Ja gram aktualnie po raz pierwszy… mam problem z rybakami na Przystani w Urialli. Zadanie wieża z nikąd oraz szlak bohaterów są wykonane. A rybacy mają dalej „wykrzyknik”. A jak podchodzę to nie da się rozpocząć żadnego zadania. Już zmieniałam świat i wracałam, startowałam na nowo, itd. Nic nie idzie. A może ktoś jeszcze pamięta i może pomóc?
Axi na eredina i aard, bez sensu na drodze ku zagładzie. Zanim zmienie znak, to ginę, tylko queen sie sprawdza. Ale i tak lipa
wychodzę z kasyna i uwolniłem małego teraz mi pokazało pomarańczowy okrąg i że mam tam szukać schowka tego juniora problem w tym że chodzę po okolicy i nic tam kurna nie ma a w necie nikt nie wie co gdzie i jak bo guglowałem i nic o co chodzi patałachy z cd projekta nie potrafią zadania wykucować by działało
Nie naprawili buga od 8 lat? Szok i niedowierzanie w sumie.
Witam, pierwszy raz bede pobierał program do konsoli i mam pytanie czy po aktualizacji next-gen program debug console nadal będzie działa jak jest pod starszą wersję?
Mam problem z zadaniem Licho przy studni, które ukończyłem przed wyruszeniem do Wizimy. Po ukończeniu wątku głównego (Ciri zostaje wiedźminką) kiedy pojawiam się w Białym sadzie zadanie przenosi się z zakładki zakończone do nieukończone. W zadaniu wszystkie checkpointy są zaliczone na zielono. Czy ktoś ma podobnie, albo orientuje się co powoduje ten błąd?
Czy można pobrać mody na konsolę Xbox One S ?
Kuurczee już od godziny męczę się z tym głupim nifgardem czy jak jemu tam cały czas mnie zabiją masakra
Ulepszone spodnie cechu kota , w domku kowala jest zejście do jaskini w którym ten rysztunek się znajduje lecz umnie w tym zejściu jest krata , które nie umożliwia zejście . Ktoś wie dlaczego tak jest? Na youtubie ludzie normalnie mają drabinę na dół i se biorą schemat a ja mam kratę : C . Help
Witam, zrobilem misje na arcymistrzowski rynsztunek wilka. Zadanie zakonczone. Ale gdy chce go wykonac u tego arcymistrz w krew i wino. To mi tych schematow nie pokazuje? Wie ktos dlaczego? Nigdy wczesniej nie robilem zadnych innych schematow na wilka czy to dlatego?
Nie wiem czy to jest już wiedza powszechna ale z ciekawości pognałam za Czarną Marą na koniec zadania Szepczące Wzgórze mając nadziej że dotrę tam gdzie przetrzymywane są dzieci. Mara jedzie stałą trasą ale okazało się że kiedy dotrze do mostu w miejscu gdzie jest moja postać to po prostu znika ( nie zgubiłam jej po prostu jej tekstura nagle znika)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
