Wiedźmin 3 Dziki Gon: Oxenfurt, Poboczne zadania - lista, solucja
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Wiedźmin 3 Dziki Gon znajduje się opis przejścia wszystkich pobocznych zadań powiązanych z lokacją Oxenfurt. W solucji wyjaśniamy m.in. jak zachować się w sprawie kamiennego ogra i jak go opcjonalnie pokonać, a także jak wytropić i bezpiecznie zwrócić zaginionego konia.
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Ochotnik (The Volunteer) - solucja
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Nasza Szkapa (Spooken Mare) - solucja
Wiedźmin 3 Dziki Gon: Ochotnik (The Volunteer) - solucja
O zadaniu możesz dowiedzieć się zabierając z tablicy ogłoszeń w Oxenfurcie (M8,2) notatkę mówiącą o dziwnych dźwiękach dochodzących z wyspy na zachód od miasta. Udaj się na wschodni brzeg tej wyspy (M8,3).
Okaże się, że za dziwnymi odgłosami stoi Kamienny Ogr (Rock Ogre) wyśpiewujący piosenki redańskiej armii. Będzie on całkowicie przyjazny, tak więc możesz z nim porozmawiać.

Podczas rozmowy staniesz przed wyborem i są dwa warianty zachowania.
- Wariant A - Zaatakowanie kamiennego ogra
Możesz zaatakować ogra. Ma on 13 poziom doświadczenia, jednak nie jest zbyt wymagającym przeciwnikiem. Używaj znaku magicznej tarczy Quen oraz unikaj jego ataków dystansowych. Co jakiś czas doskakuj do niego, zadaj kilka ciosów i odskocz. Po kilku takich rundach Ogr padnie martwy. Z jego ciała możesz zabrać kilka cennych składników alchemicznych.
- Wariant B - Przyniesienie ogrowi farby
Kontynuuj rozmowę z Ogrem. Poprosi cię on o przyniesienie farby. Znajdziesz ją u jednego z handlarzy w mieście Oxenfurt. Gdy już to zrobisz, dostaniesz kolejne zadanie - namalowanie redańskiego orła. Możesz mu w tym pomóc, efekt nie będzie rewelacyjny, ale ogr będzie zadowolony. Możesz też nakłonić go do samodzielnego namalowania godła. W tym wypadku efekt będzie dużo lepszy. Niezależnie jednak od twojej decyzji, nagroda będzie taka sama. Otrzymasz trochę złota, kilka schematów oraz sporo różnych skór.
Wiedźmin 3 Dziki Gon: Nasza Szkapa (Spooken Mare) - solucja

Aby otrzymać zadanie musisz porozmawiać z Wieśniakiem (Peasant), który stoi obok niewielkiego domku na wschód od miasta Oxenfurt (M8,7). Będzie on chciał abyś znalazł jego klacz, która najprawdopodobniej uciekła.
Aby wytropić konia użyj wiedźmińskich zmysłów. Idź przez chwilę drogą polną, potem skręć w lewo w stronę niewielkiego jeziorka. Ślad urwie się zaraz przy nim, jednak bez problemu powinieneś odnaleźć dalsze ślady po drugiej jego stronie. Idź ich tropem, aż natrafisz na niewielką zagrodę z końmi, chronioną przez 4 Scoia'tael na 10 poziomie. Pokonaj ich. Koń zleceniodawcy jest siwy. Za doprowadzenie go do zagrody dostaniesz 20 sztuk złota. Ważne abyś wprowadził konia bezpośrednio do specjalnie przygotowanej zagrody, tylko w tym miejscu zadanie zostanie zaliczone. Możesz też wybrać innego konia, a za przyprowadzenie go dostaniesz od zleceniodawcy 50 sztuk złota.
0
Komentarze czytelników
roka43078312715 Junior
Czy można pobrać mody na konsolę Xbox One S ?
wolfw31438128cc Junior
Mam problem z zadaniem Licho przy studni, które ukończyłem przed wyruszeniem do Wizimy. Po ukończeniu wątku głównego (Ciri zostaje wiedźminką) kiedy pojawiam się w Białym sadzie zadanie przenosi się z zakładki zakończone do nieukończone. W zadaniu wszystkie checkpointy są zaliczone na zielono. Czy ktoś ma podobnie, albo orientuje się co powoduje ten błąd?
Krystian1109 Junior
Witam, pierwszy raz bede pobierał program do konsoli i mam pytanie czy po aktualizacji next-gen program debug console nadal będzie działa jak jest pod starszą wersję?
Atajzuru Legionista
wychodzę z kasyna i uwolniłem małego teraz mi pokazało pomarańczowy okrąg i że mam tam szukać schowka tego juniora problem w tym że chodzę po okolicy i nic tam kurna nie ma a w necie nikt nie wie co gdzie i jak bo guglowałem i nic o co chodzi patałachy z cd projekta nie potrafią zadania wykucować by działało
FALKA1521 Legionista
Axi na eredina i aard, bez sensu na drodze ku zagładzie. Zanim zmienie znak, to ginę, tylko queen sie sprawdza. Ale i tak lipa
atramairama Junior
Ja gram aktualnie po raz pierwszy… mam problem z rybakami na Przystani w Urialli. Zadanie wieża z nikąd oraz szlak bohaterów są wykonane. A rybacy mają dalej „wykrzyknik”. A jak podchodzę to nie da się rozpocząć żadnego zadania. Już zmieniałam świat i wracałam, startowałam na nowo, itd. Nic nie idzie. A może ktoś jeszcze pamięta i może pomóc?
Thrud the Barbarian Legionista
W księgarni w Novigradzie można kupić Nekronomikon... Też w Novigradzie od jakiegoś npc-a usłyszalem "ciemnośc widzę"...
Wanheda Junior
Zrobilam wszystkie odpowiedzi tak by ciri została wiedźminka jednak umarła o co chodzi czy wcześniejsze misję przed walka w kaer moren mają coś wspólnego?
dariuszo25 Junior
Mam taki problem, ze nie moge wgl rozdac punktów umiejętności, gram na ps5. Czy jest jakas zasada albo cos w zwiazku z rozdawaniem ? Help.
eustachy games Junior
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
