Wiedźmin 3 Dziki Gon: Rynsztunek Szkoły Wilka - Wyśmienity (DLC)
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Wiedźmin 3 Dziki Gon opisany został wyśmienity rynsztunek szkoły wilka. Informujemy jakie wymagania posiada wyśmienity zestaw wilka, gdzie szukać schematów szkoły wilka, oraz jakie przedmioty wchodzą w skład wyśmienitego rynsztunku szkoły wilka i jakie posiadają statystyki.
- Wyśmienity rynsztunek szkoły wilka - najważniejsze informacje
- Wyśmienita zbroja wiedźmińskiego cechu wilka (Superior Wolven armor)
- Wyśmienity miecz stalowy wiedźmińskiego cechu wilka (Wolven steel sword - Superior)
- Wyśmienity miecz stalowy wiedźmińskiego cechu wilka (Wolven silver sword - Superior)
- Wyśmienite buty wiedźmińskiego cechu wilka (Superior Wolven boots)
- Wyśmienite rękawice wiedźmińskiego cechu wilka (Superior Wolven gauntlets)
- Wyśmienite spodnie wiedźmińskiego cechu wilka (Superior Wolven trousers)
Wyśmienity rynsztunek szkoły wilka - najważniejsze informacje

Wyśmienity rynsztunek cechu wilka wykreowany został dla osób, preferujących styl mieszany gry. Każdy z elementów ekwipunku dostarcza różnych premii (do Adrenaliny, siły ataku, siły Znaków). Mapa zawierająca kolejne wskazania elementów ulepszenia to: Zamoknięte i nadpleśniałe notatki Hieronymusa o wiedźminie Edgarze (Damp, Modly Notes by Hieronymus on the Witcher Elgar), które posiada w sprzedaży zbrojmistrz z Kaer Trolde. Tym razem musisz zaopatrzyć się także w jeszcze jedną mapę uzupełniającą: Mocno wyblakłe notatki Hieronymusa o wiedźminie Edgarze (Heavily Faded Notes by Hieronymus on the Witcher Elgar), którą posiada zbrojmistrz z Novigradzkiego rynku.
Uwaga! W celu zamówienia u rzemieślnika ulepszonej wersji wiedźmińskiego rynsztunku musisz zawsze dysponować bazowym przedmiotem. Na poszukiwania opisanych niżej lepszych schematów wyrusz więc dopiero po zdobyciu ich podstawowych odmian.
Wymagany poziom: 29
Wyśmienita zbroja wiedźmińskiego cechu wilka (Superior Wolven armor)
Lokalizacja: Wyspy Skellige - gniazdo potworów w grodzie na południowy zachód od wsi Fyresdal

Schemat na wyśmienitą zbroję rynsztunku szkoły wilka znajdziesz przy gnieździe potworów (harpii) w grodzie na południowy zachód od wsi Fyresdal (obszar Kaer Muire).

Musisz wejść na mur grodu nad wejściem, gdzie dostaniesz się poprzez wspinaczkę od zewnętrznej lub wewnętrznej strony grodu. Idź murem do przeciwległego końca muru, gdzie znajdziesz samotnie leżącą skrzynię zawierającą diagram.
Statystyki:
- Pancerz: 180
- Bonus pkt. Adrenaliny: +15%
- Odporność na obuchowe: +12%
- Odporność na obr. od potworów: +25%
- Odporność na kłute: +12%
- Odporność na cięte: +18%
Wyśmienity miecz stalowy wiedźmińskiego cechu wilka (Wolven steel sword - Superior)
Lokalizacja: Wyspy Skellige - wyspa wschodnia Hindarsfjall, na zachód od wioski Lofoten

Na wyspie Hindarsfjall, na zachód od wioski Lofoten znajdują się ruiny. Znajdziesz w nich lodowego trolla, lecz bez problemu możesz uniknąć walki z nim.

Zeskocz przez obszerną dziurę w podłodze do piwnicy. Uważaj, gdyż w kolejnym pomieszczeniu znajdują się trujące opary, które możesz podpalić, by się ich pozbyć. Skrzynia z diagramem na wyśmienity miecz stalowy znajdziesz przy ścianie na końcu pomieszczenia, patrząc w lewą stronę.
Statystyki:
- Obrażenia: 248-304
- Szansa na krwawienie: +7%
- Bonus siły Znaków: +7%
- Bonus pkt. Adrenaliny: +7%
- Doświadczenie od ludzi i nieludzi: +5%
- Szansa na krytyczne: +5%
Wyśmienity miecz stalowy wiedźmińskiego cechu wilka (Wolven silver sword - Superior)
Lokalizacja: Wyspy Skellige - piwnica zlokalizowana na południowy zachód od wioski Arinbjorn

Na południowy zachód od wioski Arinbjorn znajduje się na wzgórzu niewielka piwnica. Możesz przed nią spotkać upiory.

Wejdź do środka, a w niewielkim pomieszczeniu odnajdziesz małą szkatułkę. Znajdziesz w niej schemat na wyśmienity miecz srebrny rynsztunku szkoły wilka.
Statystyki:
- Obrażenia: 364-444
- Szansa na krwawienie: +7%
- Bonus siły Znaków: +7%
- Bonus pkt. Adrenaliny: +7%
- Doświadczenie od ludzi i nieludzi: +20%
- Szansa na krytyczne: +5%
Wyśmienite buty wiedźmińskiego cechu wilka (Superior Wolven boots)
Lokalizacja: Kaer Morhen - na wschodnim końcu rzeki płynącej na południe od Kaer Morhen, w jaskini

Poniżej twierdzy Kaer Morhen płynie rzeka od wschodu i w tę stronę musisz płynąć. Przy krańcu mapy dostrzeżesz wejście do jaskini, wespnij się w niej na skałę po prawej stronie.

Po zeskoczeniu do większej groty napotkasz sporą ilość Endrag. Skrzynia znajduje się mniej więcej w połowie długości prawej ściany groty, w krzakach za wielkim filarem skalnym. Zniszcz za pomocą znaku Aard stalagmity, by móc dostać się do skrzyni. Znajdziesz w niej schemat na wyśmienite buty z rynsztunku szkoły wilka.
Statystyki:
- Pancerz: 67
- Siła ataku: +8%
- Odporność na obuchowe: +3%
- Odporność na obr. od potworów: +4%
- Odporność na kłute: +3%
- Odporność na cięte: +4%
Wyśmienite rękawice wiedźmińskiego cechu wilka (Superior Wolven gauntlets)
Lokalizacja: Kaer Morhen - opuszczona Kopalnia żelaza (Iron Mine)

Na południowy zachód od Kaer Morhen, przy rzece znajduje się wejście do opuszczonej Kopalni żelaza (Iron Mine). Wejdź do środka, tam napotkasz żywiołaka ziemi na 30 poziomie.

Nie masz możliwości uniknięcia walki. Używaj znaku Quen oraz bomb dwimerytowych. Wykonuj uniki, gdy przeciwnik wyprowadza cios uskakując w stronę, z której nadchodzi uderzenie. Schemat na wyśmienite rękawice znajdziesz w szkatułce leżącej przy ścianie, na ołtarzyku.
Statystyki:
- Pancerz: 63
- Bonus siły Znaków: +8%
- Odporność na żywioły: +8%
- Odporność na obr. od potworów: +4%
- Odporność na kłute: +3%
- Odporność na cięte: +4%
Wyśmienite spodnie wiedźmińskiego cechu wilka (Superior Wolven trousers)
Lokalizacja: Kaer Morhen - laboratorium wiedźmińskie w jaskini na końcu drogi, na północ od Bastionu

Od Kaer Morhen prowadzi droga, której zakończenie znajduje się na północ od Bastionu. W drodze możesz napotkać harpie. W jaskini leży opuszczone wiedźmińskie laboratorium.


W jaskini napotkasz wiele nekkerów oraz zgnilca. W miejscu, gdzie dostrzeżesz liczną aparaturę, mniej więcej w połowie długości jaskini znajduje się skrzynia z diagramem. Leży ona za stalagmitami, które musisz zniszczyć Aardem po lewej stronie (patrząc od wejścia do jaskini).
Statystyki:
- Pancerz: 67
- Siła ataku: +8%
- Bonus siły Znaków: +8%
- Odporność na żywioły: +23%
- Odporność na obr. od potworów: +10%
- Odporność na cięte: +7%
1
Komentarze czytelników
Mam taki problem, ze nie moge wgl rozdac punktów umiejętności, gram na ps5. Czy jest jakas zasada albo cos w zwiazku z rozdawaniem ? Help.
na początku masz tylko pierwszą linijke do dyspozycji, potem musisz wykupować inne, aby odblokować pozostałe linijki a poza tym to nie ma zasad
Zrobilam wszystkie odpowiedzi tak by ciri została wiedźminka jednak umarła o co chodzi czy wcześniejsze misję przed walka w kaer moren mają coś wspólnego?
no tak, na koniec gry wpływają wszystkie wybory z całej gry (przynajmniej tak mi powiedział znajomy który bardziej zna się na wiedzminie )
W 3 Ciri nie może zginąć. Podobnie myślałem. W wersji edycji kompletnej autorzy dali nam kilka wskazówek o tym najgorszym zakończeniu. https://www.youtube.com/watch?v=yyPMltDjTFw
W księgarni w Novigradzie można kupić Nekronomikon... Też w Novigradzie od jakiegoś npc-a usłyszalem "ciemnośc widzę"...
Ja gram aktualnie po raz pierwszy… mam problem z rybakami na Przystani w Urialli. Zadanie wieża z nikąd oraz szlak bohaterów są wykonane. A rybacy mają dalej „wykrzyknik”. A jak podchodzę to nie da się rozpocząć żadnego zadania. Już zmieniałam świat i wracałam, startowałam na nowo, itd. Nic nie idzie. A może ktoś jeszcze pamięta i może pomóc?
Axi na eredina i aard, bez sensu na drodze ku zagładzie. Zanim zmienie znak, to ginę, tylko queen sie sprawdza. Ale i tak lipa
wychodzę z kasyna i uwolniłem małego teraz mi pokazało pomarańczowy okrąg i że mam tam szukać schowka tego juniora problem w tym że chodzę po okolicy i nic tam kurna nie ma a w necie nikt nie wie co gdzie i jak bo guglowałem i nic o co chodzi patałachy z cd projekta nie potrafią zadania wykucować by działało
Nie naprawili buga od 8 lat? Szok i niedowierzanie w sumie.
Witam, pierwszy raz bede pobierał program do konsoli i mam pytanie czy po aktualizacji next-gen program debug console nadal będzie działa jak jest pod starszą wersję?
Mam problem z zadaniem Licho przy studni, które ukończyłem przed wyruszeniem do Wizimy. Po ukończeniu wątku głównego (Ciri zostaje wiedźminką) kiedy pojawiam się w Białym sadzie zadanie przenosi się z zakładki zakończone do nieukończone. W zadaniu wszystkie checkpointy są zaliczone na zielono. Czy ktoś ma podobnie, albo orientuje się co powoduje ten błąd?
Czy można pobrać mody na konsolę Xbox One S ?
Kuurczee już od godziny męczę się z tym głupim nifgardem czy jak jemu tam cały czas mnie zabiją masakra
Ulepszone spodnie cechu kota , w domku kowala jest zejście do jaskini w którym ten rysztunek się znajduje lecz umnie w tym zejściu jest krata , które nie umożliwia zejście . Ktoś wie dlaczego tak jest? Na youtubie ludzie normalnie mają drabinę na dół i se biorą schemat a ja mam kratę : C . Help
Witam, zrobilem misje na arcymistrzowski rynsztunek wilka. Zadanie zakonczone. Ale gdy chce go wykonac u tego arcymistrz w krew i wino. To mi tych schematow nie pokazuje? Wie ktos dlaczego? Nigdy wczesniej nie robilem zadnych innych schematow na wilka czy to dlatego?
Nie wiem czy to jest już wiedza powszechna ale z ciekawości pognałam za Czarną Marą na koniec zadania Szepczące Wzgórze mając nadziej że dotrę tam gdzie przetrzymywane są dzieci. Mara jedzie stałą trasą ale okazało się że kiedy dotrze do mostu w miejscu gdzie jest moja postać to po prostu znika ( nie zgubiłam jej po prostu jej tekstura nagle znika)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
