Niewielka wioska, w której znajdziesz kamień szlifierski, kowala oraz karczmę.
Zabierz z ciała rozbitka list oraz klucz. Przeczytaj notatkę. Na minimapie zaznaczone zostanie orientacyjne położenie skarbu. Gdy będziesz w pobliżu zanurkuj. Skrzynia, podczas używania wiedźmińskich zmysłów, będzie świeciła się na czerwono. W środku znajdziesz miecz, który jest potrzebny do zadania "Żelazna dziewica".
Wejdź do jaskini. Zniszcz ścianę za pomocą znaku Aard. W skrzyni znajdziesz schemat na mistrzowski srebrny miecz wiedźmińskiego cechu kota.
Porozmawiaj z zarządcą areny, a będziesz mógł stoczyć pojedynek z Einarem (poziom 29). Za wygraną otrzymasz 70 koron oraz schemat. Tutaj także spotkasz i zmierzysz się z Gudnarem, co jest częścią zadania "Żelazna dziewica".
Przed wejściem pokonaj grupę harpii (poziom 13). W środku jaskini znajdziesz schematy na mistrzowskie buty, pancerz, nogawice oraz rękawice wiedźmińskiego cechu kota.
Osada opanowana przez piratów. Możesz wykonać tutaj zadanie "Flesh for sale".
Zabierz z ciała martwego żeglarza książkę, którą następnie przeczytaj. Skarb ukryty jest na pełnym morzu, najlepiej jeśli do jego zdobycia wykorzystasz łódkę.
Gdy będziesz przechodzić obok miejsca zauważysz grupkę trzech piratów (poziom 17), którzy nie chcą przepuścić pielgrzyma. Aby ich do tego przekonać musisz ich pokonać.
Pokonaj cyklopa na 21 poziomie. Skrzynia ze skarbem znajduje się w budynku.
W środku znajdziesz dwa trolle skalne (16 oraz 26 poziom).
Dodaje bonus do znaku Yrden.
Wejdź do jaskini, aby dotrzeć na jej koniec będziesz musiał zanurkować. Dotrzesz do sporej jaskini. Tam będziesz musiał pokonać 4 Endriagi Trutnie (poziom 20) oraz Jadowitego krabopająka na poziomie 31. Przeszukaj jaskinię. W skrzyni znajdziesz m.in. miecz Winter Blade.
Skarb jest na szczycie góry. Będziesz musiał przeskoczyć kilka rozpadlin. Uważaj, bo w okolicy krąży kilka syren na poziomie 13.
Pokonaj 4 utopców na 18 poziomie doświadczenia.
Skrzynia ze skarbem znajduje się na pokładzie zatopionego statku. Uważaj na syreny na poziomie 13.
Wiedźmin 3 Dziki Gon: Faroe M19 | Faroe | Mapy Wiedźmin 3 Dziki Gon
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Wiedźmin 3 Dziki Gon znajduje się mapa wyspy Faroe oraz okolicznych miejszych wysepek z archipelagu Skellige. Na mapie atlasu świata zaznaczyliśmy m.in. ważne obszary z Faroe i okolic, a także wszystkie drogowskazy odnajdywane na wyspie.
- Faroe: Opis lokacji
- Faroe: Najważniejsze miejsca
- Faroe: Rodzaje przeciwników
- Faroe: Ważne informacje o lokacji
Faroe: Opis lokacji
Dołączona mapa prezentuje wyspę Faroe oraz jej okolice. Lokacja położona jest w południowo-wschodniej części archipelagu Skellige. Na wyspie znajdziesz jedną średniej wielkości wioskę, w której możesz naprawić uzbrojenie oraz wykonać kilka zadań.
Poza tym na całej wyspie rozsiane są ciekawe rzeczy, od poszukiwania skarbów, przez zadania dodatkowe, na wymagających przeciwnikach kończąc. Znajdziesz tutaj także kilka schematów potrzebnych do stworzenia wiedźmińskiego rynsztunku.
Faroe: Najważniejsze miejsca
1. Wieś Harviken
Największa osada na wyspie. Znajdziesz tutaj między innymi kowala, karczmę oraz kamień szlifierski do wzmocnienia broni. Wioskę odwiedzisz także podczas wykonywania kilku zadań.
5. Siedlisko potworów
Przed wejściem pokonaj grupę harpii (poziom 13). Wpłyń do środka, po chwili dotrzesz do dużego pomieszczenia z dwoma posągami. Udaj się najpierw do lewego korytarza, po lewej stronie znajdziesz skrzynię a w niej schematy na mistrzowskie buty, pancerz, nogawice oraz rękawice wiedźmińskiego cechu kota.
Teraz warto zająć się posągami. Na lewo oraz na prawo od posągów znajdziesz dźwignie. Używając ich, tak ustaw statuy, aby na siebie patrzyły. Powinny wtedy lekko się świecić. idź teraz do lewego tunelu i ustaw odpowiednio posąg (równo z drzwiami w naszą stronę). To samo zrób w drugiej, prawej odnodze tunelu.
Gdy już odpowiednio ustawisz wszystkie cztery posągi otworzą się drzwi. Wejdź do pomieszczenia. Podejdź do dużej ściany na środku i użyj na niej znaku Aard. Zaraz za nią znajdziesz skrzynię z kilkoma przedmiotami na poziomie relic.
6. Wieś Trottheim
Wioska zajęta jest przez piratów. Podchodząc do głównej bramy rozpocznie się poboczne zadanie Szemrane interesy (Flesh For Sale). W zależności od wyboru, oczyścisz wieś z bandytów lub zostawisz ją tak jak jest. Niezależnie jednak podjętej teraz decyzji, w późniejszej fazie gry, gdy ponownie wrócisz do tego miejsca, piraci będą wrogo do ciebie nastawieni. Gdy ich pokonasz do wioski wrócą zwykli mieszkańcy, ale nie będzie wśród nich żadnego handlarza.
Faroe: Rodzaje przeciwników
- Cyklop (Cyclops)
- Biały wilk (White wolf)
- Endriaga wojownik (Endrega warrior)
- Echidna (Ekhidna)
- Bandyta (Bandit)
- Harpia (Harpy)
- Syrena (Siren)
- Wiwerna (Wyvern)
- Jadowity krabopająk (Venomous arachasae)
Faroe: Ważne informacje o lokacji
Na wyspie znajdziesz kilka schematów na wiedźmiński rynsztunek szkoły kota. Aby go odnaleźć udaj się do dwóch jaskiń - (M19,3) oraz (M19,5). Wszystkie znalezione tam schematy będą na poziomie mistrzowskim (mastercrafted).
Nie zapomnij udać się na północno-zachodni kraniec wyspy i odnaleźć miejsce mocy. Otrzymasz w ten sposób dodatkowy punkt umiejętności oraz czasowo zwiększysz moc znaku Yrden.
0
- Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
- Wiedźmin 3: Dziki Gon - opis przejścia i atlas
- Wyspy Skellige
- Faroe
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Faroe M19 | Faroe | Mapy Wiedźmin 3 Dziki Gon
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Mapa przeciwników | Faroe | Mapy Wiedźmin 3 Dziki Gon
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Mapa zadań | Faroe | Mapy Wiedźmin 3 Dziki Gon
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Poboczne zadania | Faroe | Wiedźmin 3 Dziki Gon
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Poszukiwania skarbów | Faroe | Wiedźmin 3 Dziki Gon
- Faroe
- Wyspy Skellige
- Wiedźmin 3: Dziki Gon - opis przejścia i atlas
Komentarze czytelników
roka43078312715 Junior
Czy można pobrać mody na konsolę Xbox One S ?
wolfw31438128cc Junior
Mam problem z zadaniem Licho przy studni, które ukończyłem przed wyruszeniem do Wizimy. Po ukończeniu wątku głównego (Ciri zostaje wiedźminką) kiedy pojawiam się w Białym sadzie zadanie przenosi się z zakładki zakończone do nieukończone. W zadaniu wszystkie checkpointy są zaliczone na zielono. Czy ktoś ma podobnie, albo orientuje się co powoduje ten błąd?
Krystian1109 Junior
Witam, pierwszy raz bede pobierał program do konsoli i mam pytanie czy po aktualizacji next-gen program debug console nadal będzie działa jak jest pod starszą wersję?
Atajzuru Legionista
wychodzę z kasyna i uwolniłem małego teraz mi pokazało pomarańczowy okrąg i że mam tam szukać schowka tego juniora problem w tym że chodzę po okolicy i nic tam kurna nie ma a w necie nikt nie wie co gdzie i jak bo guglowałem i nic o co chodzi patałachy z cd projekta nie potrafią zadania wykucować by działało
FALKA1521 Legionista
Axi na eredina i aard, bez sensu na drodze ku zagładzie. Zanim zmienie znak, to ginę, tylko queen sie sprawdza. Ale i tak lipa
atramairama Junior
Ja gram aktualnie po raz pierwszy… mam problem z rybakami na Przystani w Urialli. Zadanie wieża z nikąd oraz szlak bohaterów są wykonane. A rybacy mają dalej „wykrzyknik”. A jak podchodzę to nie da się rozpocząć żadnego zadania. Już zmieniałam świat i wracałam, startowałam na nowo, itd. Nic nie idzie. A może ktoś jeszcze pamięta i może pomóc?
Thrud the Barbarian Legionista
W księgarni w Novigradzie można kupić Nekronomikon... Też w Novigradzie od jakiegoś npc-a usłyszalem "ciemnośc widzę"...
Wanheda Junior
Zrobilam wszystkie odpowiedzi tak by ciri została wiedźminka jednak umarła o co chodzi czy wcześniejsze misję przed walka w kaer moren mają coś wspólnego?
dariuszo25 Junior
Mam taki problem, ze nie moge wgl rozdac punktów umiejętności, gram na ps5. Czy jest jakas zasada albo cos w zwiazku z rozdawaniem ? Help.
eustachy games Junior
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
