Wiedźmin 3 Dziki Gon: Panie Lasu (Ladies of the Wood) - solucja

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Na tej stronie poradnika do gry Wiedźmin 3 Dziki Gon zamieściliśmy opis przejścia głównego questu Panie Lasu - Ladies of the Wood. Poniższa solucja podpowiada m.in. gdzie odnajdywać dzieci podczas zabawy w chowanego, jak odnaleźć Janka, jak zachować się podczas spotkania z duchem w drzewie i jak zaliczyć scenę z udziałem Ciri.

Spotkanie się z dziećmi w chatce na moczarach

Kapliczka, rozpoczyna Słodką ścieżkę do wiedźm - Wiedźmin 3 Dziki Gon: Panie Lasu (Ladies of the Wood) - solucja - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Kapliczka, rozpoczyna Słodką ścieżkę do wiedźm

Na moczarach znajdziesz tylko jedno zadanie główne. Udaj się na południe lokacji nad bagna, gdzie znajdziesz kapliczkę (M9,16), która rozpoczyna tzw. "Słodką ścieżkę". Podążaj dróżką do chaty Babci (Gran) (M9,17). Nie zechce ci pomóc, lecz co innego dzieci. Poproś je, aby odciągnęły staruszkę od chaty, byś mógł porozmawiać z jednym z dzieci w domku, który może ci pomóc kontynuować śledztwo.

Porozmawiaj z dowolnym dzieckiem - masz dwie opcje, by się z nimi dogadać - daj im jakiś owoc lub pobaw się z nimi w chowanego. W przypadku wybrania drugiej opcji dzieci znajdziesz w czterech miejscach:

  1. w chatce po zachodniej stronie,
  2. w krzakach na rogu chaty staruszki,
  3. za dużym budynkiem w stogu siana,
  4. oraz znów za dużym budynkiem w rogu, w krzakach.

Odnalezienie Janka

Jaskinia, w której mieszka Janek - Wiedźmin 3 Dziki Gon: Panie Lasu (Ladies of the Wood) - solucja - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Jaskinia, w której mieszka Janek

Porozmawiaj z dzieckiem w chatce, które powie ci o Janku (Johny). Teraz udaj się na północny-wschód - po drodze spotkasz dwa utopce (poziom 6) oraz babę wodną (poziom 5). Z tego miejsca rozpocznij poszukiwanie śladów za pomocą wiedźmińskiego zmysłu. Dotrzesz do małej jaskini - przywołaj z niej Janka.

Sołtys Sztygarów - Wiedźmin 3 Dziki Gon: Panie Lasu (Ladies of the Wood) - solucja - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Sołtys Sztygarów

Po krótkiej rozmowie podążaj za nim eliminując po drodze utopce. Chłopiec poprosi cię, abyś przyniósł mu butelkę z gniazda na półce skalnej - chyba, że zrobiłeś to wcześniej - wtedy on odzyska głos i wskaże ci dalszą drogę. Wrócisz do babci, ta pomoże ci spotkać się z wiedźmami. Wyślą cię one do pobliskiej wsi Sztygary (Donwarren) byś porozmawiał z Sołtysem (Ealdorman).

Duch mieszkający w drzewie

Duch w drzewie - serce - Wiedźmin 3 Dziki Gon: Panie Lasu (Ladies of the Wood) - solucja - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Duch w drzewie - serce

Sołtys ze wsi Sztygary zleci ci zabicie ducha mieszkającego w drzewie. Wykonuje się to w ramach pobocznego questu Szepczące wzgórze (The Whispering Hillock) (M9,8). Jego opis przejścia znajduje się na stronie o pobocznych zadaniach lokacji Krzywuchowe Moczary w naszym poradniku.

Jeśli wykonałeś już zadanie to możesz od razu przejść do kolejnego kroku i powrócić do wiedźm. W przeciwnym razie zachowaj się na jeden z dwóch sposobów - zabij Wilkołaka (poziom 8) przed jaskinią, a następnie zniszcz serce drzewa lub pomóż duchowi odzyskać wolność. Jeśli chcesz go zniszczyć atakuj ciągle jego "serce" - gdy gałęzie się odsłonią użyj znaku Ignis. W międzyczasie uważaj na atakujące cię Endragi. Jeśli pomożesz duchowi w ostatniej chwili po zebraniu wszystkich elementów będąc gotowym do rytuału możesz przechytrzyć ducha i zabić go bez walki lub go faktycznie uwolnić.

Niezależnie od podjętej decyzji (zabicie lub uwolnienie ducha) nie wpłynie to na dalszą treść tego zadania.

Wyjdź z jaskini, tu znajdziesz Sołtysa, który przekaże ci zapłatę dla wiedźm. Wróć do chaty na moczarach.

Przerywnik z udziałem Ciri i zakończenie questu

Gdy grasz Ciri - biegnij przed siebie, i tak nie zdobędziesz doświadczenia - Wiedźmin 3 Dziki Gon: Panie Lasu (Ladies of the Wood) - solucja - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Gdy grasz Ciri - biegnij przed siebie, i tak nie zdobędziesz doświadczenia

Wiedźmy opowiedzą ci o Ciri - po przerywniku filmowym wcielisz się w jej postać i będziesz musiał uciekać z bagien - po prostu biegnij, nie musisz walczyć z ciągle pojawiającymi się monstrami.

Po powrocie do rozmowy niezależnie jaką opcję odpowiedzi dla wiedźm wybierzesz - kończysz tym samym zadanie. Jednakże, starsza kobieta okazuje się być żoną Krwawego Barona (Bloody Baron) - Anną. Powiedz mu o niej, by kontynuować główne zadanie Sprawy Rodzinne (Family Matters).

Uwaga - Jeśli od razu pójdziesz z informacjami o Annie do Barona bez poszukiwania jego córki w Oxenfurcie - stracisz możliwość kontynuowania linii fabularnej Krwawego Barona.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2022-12-23
06:52

roka43078312715 Junior

Czy można pobrać mody na konsolę Xbox One S ?

Komentarz: roka43078312715
2022-12-30
20:56

wolfw31438128cc Junior

Mam problem z zadaniem Licho przy studni, które ukończyłem przed wyruszeniem do Wizimy. Po ukończeniu wątku głównego (Ciri zostaje wiedźminką) kiedy pojawiam się w Białym sadzie zadanie przenosi się z zakładki zakończone do nieukończone. W zadaniu wszystkie checkpointy są zaliczone na zielono. Czy ktoś ma podobnie, albo orientuje się co powoduje ten błąd?

Komentarz: wolfw31438128cc
2023-01-04
19:11

Krystian1109 Junior

Witam, pierwszy raz bede pobierał program do konsoli i mam pytanie czy po aktualizacji next-gen program debug console nadal będzie działa jak jest pod starszą wersję?

Komentarz: Krystian1109
2023-02-02
13:22

Atajzuru Legionista

wychodzę z kasyna i uwolniłem małego teraz mi pokazało pomarańczowy okrąg i że mam tam szukać schowka tego juniora problem w tym że chodzę po okolicy i nic tam kurna nie ma a w necie nikt nie wie co gdzie i jak bo guglowałem i nic o co chodzi patałachy z cd projekta nie potrafią zadania wykucować by działało

Komentarz: Atajzuru
2024-02-23
11:49

FALKA1521 Legionista

FALKA1521

Axi na eredina i aard, bez sensu na drodze ku zagładzie. Zanim zmienie znak, to ginę, tylko queen sie sprawdza. Ale i tak lipa

Komentarz: FALKA1521
2024-04-21
12:08

atramairama Junior

Ja gram aktualnie po raz pierwszy… mam problem z rybakami na Przystani w Urialli. Zadanie wieża z nikąd oraz szlak bohaterów są wykonane. A rybacy mają dalej „wykrzyknik”. A jak podchodzę to nie da się rozpocząć żadnego zadania. Już zmieniałam świat i wracałam, startowałam na nowo, itd. Nic nie idzie. A może ktoś jeszcze pamięta i może pomóc?

Komentarz: atramairama
2024-06-08
12:51

Thrud the Barbarian Legionista

😈

W księgarni w Novigradzie można kupić Nekronomikon... Też w Novigradzie od jakiegoś npc-a usłyszalem "ciemnośc widzę"...

Komentarz: Thrud the Barbarian
2024-06-10
18:48

Wanheda Junior

Zrobilam wszystkie odpowiedzi tak by ciri została wiedźminka jednak umarła o co chodzi czy wcześniejsze misję przed walka w kaer moren mają coś wspólnego?

Komentarz: Wanheda
2024-12-24
22:00

dariuszo25 Junior

Mam taki problem, ze nie moge wgl rozdac punktów umiejętności, gram na ps5. Czy jest jakas zasada albo cos w zwiazku z rozdawaniem ? Help.

Komentarz: dariuszo25

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl