Wiedźmin 3 Dziki Gon: Nilfgaardzki łącznik - solucja (Biały Sad)
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Wiedźmin 3 Dziki Gon znalazł się opis przejścia głównego questu Nilfgaardzki łącznik - The Nilfgaardian Connection. Poniższa solucja zawiera porady m.in. jak zachować się w trakcie konfrontacji w Karczmie na Rozstajach oraz jak przeprowadzić śledztwo we wsi Wrzosowa.
Dotarcie do Karczmy na Rozstajach
Zadanie to rozpocznie się automatycznie po ukończeniu głównego questu Audiencja (Royal Audience), czyli po spotkaniu się ze wszystkimi najważniejszymi postaciami w Zamku Królewskim w Wyzimie (Royal Palace in Vizima). Od razu udaj się do wyjścia z pałacu lub dokładniej go zbadaj - możesz m.in. odnaleźć sporo książek i zagrać w karty (Gwint) z Nilfgaardzkim szlachcicem (Nilfgaardan Nobleman).
Z mapy świata wybierz Velen - Ziemię Niczyją (Velen - No Man's Land) i przenieś się do znacznika przy Drzewie wisielców (Hanged Man's Tree) (M2,1).

Wyrusz na zachód i kieruj się w stronę Karczmy na Rozstajach (Inn by the Crossroads). Porozmawiaj na miejscu z właścicielem karczmy (Inkeep).
Spotkanie to zostanie przerwane wraz z pojawieniem się ludzi barona i to jak się zachowasz będzie miało wpływ na przebieg późniejszego głównego questu ze spotkania z baronem. Generalnie masz dwa zasadnicze warianty zachowania. Możesz przede wszystkim sprowokować walkę i w takiej sytuacji będziesz musiał rozprawić się z bandytami. Po przystąpieniu do walk staraj się eliminować przeciwników po kolei, pomagaj sobie np. znakiem Igni i nie pozwól na to żeby wrogowie zapędzili Geralta w róg. Drugi wariant to rozwiązanie sytuacji w sposób pokojowy. Możesz w takiej sytuacji na samym początku spotkania poinformować ludzi barona, że jesteś wiedźminem, lub ufundować wszystkim rundę drinków (bądź dodatkowo uprzejmy). Niezależnie od tego jak się zachowałeś na sam koniec musisz ponownie porozmawiać z właścicielem karczmy w celu ustalenia miejsca pobytu Hendrika.
Zbadanie Wsi Wrzosowa

Jeśli wziąłeś udział w walkach w karczmie to na kolejnych bandytów wpadniesz po wyjściu z niej - w takiej sytuacji możesz również ich wyeliminować (zajmij się najpierw łucznikiem) lub jak najszybciej opuścić to miejsce.
Kolejny cel podróży to Wieś Wrzosowa (Heatherton) i znajduje się ona na zachód od karczmy. Po dotarciu do wioski zajmij się przebywającymi w niej wściekłymi psami (Rabid Dog). Wysłuchaj następnie rozmowy z jednym z wieśniaków. Po obejrzeniu cut-scenki wejdź do wskazanej przez grę chatki i zbadaj zwłoki (po kolei wybieraj kolejne opcje z listy). Ze zdobytym kluczem przejdź do pomieszczenia z futrem rozłożonym na podłodze i wejdź z nim w interakcję żeby odsłonić zejście do piwnicy. W piwnicy możesz obejrzeć plakat, ale ważniejsze jest to żeby zlokalizować nową skrzynię i sprawdzić jej zawartość. Wybierz wszystkie cztery opcje z listy.
Quest ten dobiegnie końca i gra odblokuje dwa nowe - Krwawy baron (Bloody Baron) oraz Polowanie na czarownicę (Hunting a Witch).
0
- Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
- Wiedźmin 3: Dziki Gon - opis przejścia i atlas
	- Prolog i Biały Sad
		- Wiedźmin 3: Interaktywna mapa Biały Sad (White Orchard)
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Kaer Morhen, Prolog - solucja, opis przejścia
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Biały Sad - mapa ważnych miejsc
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Biały Sad - mapa przeciwników
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Biały Sad - miejsca mocy, mapa
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Biały Sad - mapa zadań
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Bez i agrest - solucja, opis przejścia (Biały Sad)
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Bestia z Białego Sadu - solucja (Biały Sad)
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Incydent w Białym Sadzie - solucja (Biały Sad)
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Audiencja - solucja (Biały Sad)
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Śladami Ciri - solucja (Biały Sad)
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Nilfgaardzki łącznik - solucja (Biały Sad)
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Biały Sad, Poboczne zadania - lista, solucja
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Zlecenie wiedźmińskie Licho przy studni - solucja
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Biały Sad, Poszukiwania skarbów - lista, solucja
 
 
- Prolog i Biały Sad
		
 
- Wiedźmin 3: Dziki Gon - opis przejścia i atlas
	
Komentarze czytelników
roka43078312715 Junior
Czy można pobrać mody na konsolę Xbox One S ?
wolfw31438128cc Junior
Mam problem z zadaniem Licho przy studni, które ukończyłem przed wyruszeniem do Wizimy. Po ukończeniu wątku głównego (Ciri zostaje wiedźminką) kiedy pojawiam się w Białym sadzie zadanie przenosi się z zakładki zakończone do nieukończone. W zadaniu wszystkie checkpointy są zaliczone na zielono. Czy ktoś ma podobnie, albo orientuje się co powoduje ten błąd?
Krystian1109 Junior
Witam, pierwszy raz bede pobierał program do konsoli i mam pytanie czy po aktualizacji next-gen program debug console nadal będzie działa jak jest pod starszą wersję?
Atajzuru Legionista
wychodzę z kasyna i uwolniłem małego teraz mi pokazało pomarańczowy okrąg i że mam tam szukać schowka tego juniora problem w tym że chodzę po okolicy i nic tam kurna nie ma a w necie nikt nie wie co gdzie i jak bo guglowałem i nic o co chodzi patałachy z cd projekta nie potrafią zadania wykucować by działało
FALKA1521 Legionista

Axi na eredina i aard, bez sensu na drodze ku zagładzie. Zanim zmienie znak, to ginę, tylko queen sie sprawdza. Ale i tak lipa
atramairama Junior
Ja gram aktualnie po raz pierwszy… mam problem z rybakami na Przystani w Urialli. Zadanie wieża z nikąd oraz szlak bohaterów są wykonane. A rybacy mają dalej „wykrzyknik”. A jak podchodzę to nie da się rozpocząć żadnego zadania. Już zmieniałam świat i wracałam, startowałam na nowo, itd. Nic nie idzie. A może ktoś jeszcze pamięta i może pomóc?
Thrud the Barbarian Legionista
W księgarni w Novigradzie można kupić Nekronomikon... Też w Novigradzie od jakiegoś npc-a usłyszalem "ciemnośc widzę"...
Wanheda Junior
Zrobilam wszystkie odpowiedzi tak by ciri została wiedźminka jednak umarła o co chodzi czy wcześniejsze misję przed walka w kaer moren mają coś wspólnego?
dariuszo25 Junior
Mam taki problem, ze nie moge wgl rozdac punktów umiejętności, gram na ps5. Czy jest jakas zasada albo cos w zwiazku z rozdawaniem ? Help.
eustachy games Junior
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
