Wiedźmin 3 Dziki Gon: Rynsztunek szkoły niedźwiedzia - Podstawowy

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Na tej stronie poradnika do gry Wiedźmin 3 Dziki Gon opisany został podstawowy rynsztunek szkoły niedźwiedzia. Informujemy jakie wymagania posiada podstawowy zestaw niedźwiedzia, gdzie szukać schematów szkoły niedźwiedzia, oraz jakie przedmioty wchodzą w skład podstawowego rynsztunku szkoły niedźwiedzia i jakie posiadają statystyki.

Podstawowy rynsztunek szkoły niedźwiedzia - najważniejsze informacje

Rynsztunek szkoły niedźwiedzia - podstawowy - Wiedźmin 3 Dziki Gon: Rynsztunek szkoły niedźwiedzia - Podstawowy - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Rynsztunek szkoły niedźwiedzia - podstawowy

Rynsztunek cechu niedźwiedzia skupia się na punktach Adrenaliny, które można wykorzystać jako zwiększenie wydajności walki ogółem, użycie mocniejszych ciosów lub jako ostatnia deska ratunku - ocalenie przed śmiercią. Każdy element pancerza oraz miecze posiadają bonus do zdobywania punktów Adrenaliny, który rośnie w miarę ulepszania ekwipunku. Aby zebrać podstawowe schematy rynsztunku szkoły niedźwiedzia, zaopatrz się najpierw w mapę: Pierwsza mapa Ibrahima Savi (Ibrahim Savi's First Map). Posiada ją - jak i pozostałe - zbrojmistrz z Kaer Trolde. W zestaw rynsztunku wchodzi specjalna kusza.

Wymagany poziom: 20

Zbroja wiedźmińskiego cechu szkoły niedźwiedzia (Ursine armor)

Lokalizacja: Wyspy Skellige - wyspa An Skellig, ruiny przy znaczniku Kieł Yngvara (Yngvar's Fang)

Najpierw dostań się na An Skellig - północną wyspę archipelagu - Wiedźmin 3 Dziki Gon: Rynsztunek szkoły niedźwiedzia - Podstawowy - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

Najpierw dostań się na An Skellig - północną wyspę archipelagu. W północnej części znajduje się znacznik Kieł Yngvara (Yngvar's Fang), z którego najszybciej dostaniesz się do ruin - wejście leży od południowej strony wzgórza.

Wejście do ruin - Wiedźmin 3 Dziki Gon: Rynsztunek szkoły niedźwiedzia - Podstawowy - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Wejście do ruin

Po przejściu przez drzwi skręć w lewo i zejdź schodami w dół. Na końcu korytarza pojawi się upiór (poziom 7), a na prawej ścianie znajdziesz przełącznik, który otwiera wszystkie kraty w korytarzu. W każdej z nich pojawią się upiory - nie musisz z nimi walczyć. Po prostu jak najszybciej wejdź w pierwsze kraty po lewej stronie od przełącznika.

Zostało jeszcze 65% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie
Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2022-12-23
06:52

roka43078312715 Junior

Czy można pobrać mody na konsolę Xbox One S ?

Komentarz: roka43078312715
2022-12-30
20:56

wolfw31438128cc Junior

Mam problem z zadaniem Licho przy studni, które ukończyłem przed wyruszeniem do Wizimy. Po ukończeniu wątku głównego (Ciri zostaje wiedźminką) kiedy pojawiam się w Białym sadzie zadanie przenosi się z zakładki zakończone do nieukończone. W zadaniu wszystkie checkpointy są zaliczone na zielono. Czy ktoś ma podobnie, albo orientuje się co powoduje ten błąd?

Komentarz: wolfw31438128cc
2023-01-04
19:11

Krystian1109 Junior

Witam, pierwszy raz bede pobierał program do konsoli i mam pytanie czy po aktualizacji next-gen program debug console nadal będzie działa jak jest pod starszą wersję?

Komentarz: Krystian1109
2023-02-02
13:22

Atajzuru Legionista

wychodzę z kasyna i uwolniłem małego teraz mi pokazało pomarańczowy okrąg i że mam tam szukać schowka tego juniora problem w tym że chodzę po okolicy i nic tam kurna nie ma a w necie nikt nie wie co gdzie i jak bo guglowałem i nic o co chodzi patałachy z cd projekta nie potrafią zadania wykucować by działało

Komentarz: Atajzuru
2024-02-23
11:49

FALKA1521 Legionista

FALKA1521

Axi na eredina i aard, bez sensu na drodze ku zagładzie. Zanim zmienie znak, to ginę, tylko queen sie sprawdza. Ale i tak lipa

Komentarz: FALKA1521
2024-04-21
12:08

atramairama Junior

Ja gram aktualnie po raz pierwszy… mam problem z rybakami na Przystani w Urialli. Zadanie wieża z nikąd oraz szlak bohaterów są wykonane. A rybacy mają dalej „wykrzyknik”. A jak podchodzę to nie da się rozpocząć żadnego zadania. Już zmieniałam świat i wracałam, startowałam na nowo, itd. Nic nie idzie. A może ktoś jeszcze pamięta i może pomóc?

Komentarz: atramairama
2024-06-08
12:51

Thrud the Barbarian Legionista

😈

W księgarni w Novigradzie można kupić Nekronomikon... Też w Novigradzie od jakiegoś npc-a usłyszalem "ciemnośc widzę"...

Komentarz: Thrud the Barbarian
2024-06-10
18:48

Wanheda Junior

Zrobilam wszystkie odpowiedzi tak by ciri została wiedźminka jednak umarła o co chodzi czy wcześniejsze misję przed walka w kaer moren mają coś wspólnego?

Komentarz: Wanheda
2024-12-24
22:00

dariuszo25 Junior

Mam taki problem, ze nie moge wgl rozdac punktów umiejętności, gram na ps5. Czy jest jakas zasada albo cos w zwiazku z rozdawaniem ? Help.

Komentarz: dariuszo25

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl