Wiedźmin 3 Dziki Gon: Rynsztunek szkoły kota - Mistrzowski
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Wiedźmin 3 Dziki Gon opisany został mistrzowski rynsztunek szkoły kota. Informujemy jakie wymagania posiada mistrzowski zestaw kota, gdzie szukać schematów szkoły kota, oraz jakie przedmioty wchodzą w skład mistrzowskiego rynsztunku szkoły kota i jakie posiadają statystyki.
- Mistrzowski rynsztunek szkoły kota - najważniejsze informacje
- Mistrzowski miecz stalowy wiedźmińskiego cechu szkoły kota (Feline steel sword - Mastercrafted)
- Mistrzowski miecz srebrny wiedźmińskiego cechu szkoły kota (Feline silver sword - Mastercrafted)
- Mistrzowska zbroja wiedźmińskiego cechu szkoły kota (Mastercrafted Feline armor)
- Mistrzowskie rękawice wiedźmińskiego cechu szkoły kota (Mastercrafted Feline gauntlets)
- Mistrzowskie buty wiedźmińskiego cechu szkoły kota (Mastercrafted Feline boots)
- Mistrzowskie spodnie wiedźmińskiego cechu szkoły kota (Mastercrafted Feline trousers)
Mistrzowski rynsztunek szkoły kota - najważniejsze informacje

Mistrzowski rynsztunek cechu kota nastawiony jest na używanie ataków wręcz, mniej skupia się na korzystaniu ze Znaków - każdy element pancerza oraz miecze posiadają bonus do siły ataku, który rośnie w miarę ulepszania ekwipunku. Aby zebrać mistrzowskie schematy rynsztunku szkoły kota, zaopatrz się najpierw w mapę: Czwarta mapa Adalberta Kermitha (Adalbert Kermith's Fourth Map). Zakupisz ja u kowala w wiosce Zalipie (Lindenvale).
Uwaga! W celu zamówienia u rzemieślnika ulepszonej wersji wiedźmińskiego rynsztunku musisz zawsze dysponować bazowym przedmiotem. Na poszukiwania opisanych niżej lepszych schematów wyrusz więc dopiero po zdobyciu ich podstawowych odmian.
Wymagany poziom: 34
Mistrzowski miecz stalowy wiedźmińskiego cechu szkoły kota (Feline steel sword - Mastercrafted)
Lokalizacja: Wyspy Skellige - Kaer Gelen

Dostań się na wyspy Skellige, a tam w regionie Kaer Trolde wprost do opuszczonej twierdzy Kaer Gelen na centralnym wschodzie wyspy. Znajduje się tam siedlisko potworów, dlatego zaraz po wejściu do środka (od zachodniej strony) zmierzysz się z czterema upiorami (29 poziom).

Następnie skieruj się na schody po prawej stronie korytarza, a w ich połowie dostrzeżesz wnękę po lewej stronie. W owej wnęce znajduje się jedyna skrzynia, która zawiera schemat na mistrzowski miecz stalowy.
Statystyki:
- Obrażenia: 284-348
- Szansa na krwawienie: +15%
- Doświadczenie od ludzi i nieludzi: +5%
- Szansa na krytyczne: +10%
Mistrzowski miecz srebrny wiedźmińskiego cechu szkoły kota (Feline silver sword - Mastercrafted)
Lokalizacja: Wyspy Skellige - jaskinia położona na wschód od wsi Harviken na wyspie Faroe

Najpierw dostań się na wyspę Faroe. Później z wioski Haviken - jednej z dwóch na wyspie - skieruj się na wschód ścieżką, a dostrzeżesz niebawem wzgórze. Od jego zachodniej strony znajduje się wejście do jaskini.

Wystarczy wejść do jaskini i podążać do jej końca. Znajdują się tam dwie skrzynie, jedna z nich zawiera schemat na mistrzowski miecz srebrny.
Statystyki:
- Obrażenia: 409-499
- Szansa na krwawienie: +15%
- Moc znaku Aard: +15%
- Doświadczenie od potworów: +20%
- Szansa na krytyczne: +10%
- Szansa na odcięcie kończyny: +10%
Mistrzowska zbroja wiedźmińskiego cechu szkoły kota (Mastercrafted Feline armor)
Lokalizacja: Wyspy Skellige - jaskinia na południe od wsi Trottheim (wyspa Faroe)

Pancerze mistrzowskie szkoły kota zostały ukryte w jednej skrzyni w pewnej jaskini. Wejście do niej znajduje się od południowej strony klifu, na południe od wsi Trottheim na wyspie Faroe.

Gdy dotrzesz do jaskini przepłyń do jej końca i trzymaj się lewej ściany. Niebawem za stalagmitem dostrzeżesz skrzynię, która zawiera schematy na pełen zestaw mistrzowskich pancerzy rynsztunku szkoły kota.
Statystyki:
- Pancerz: 205
- Siła ataku: +20%
- Odporność na żywioły: +45%
- Odporność na obr. od potworów: +15%
- Odporność na kłute: +10%
- Odporność na cięte: +15%
Mistrzowskie rękawice wiedźmińskiego cechu szkoły kota (Mastercrafted Feline gauntlets)
Lokalizacja: W miejscu pancerza (patrz wyżej)
Statystyki:
- Pancerz: 73
- Siła ataku: +10%
- Odporność na żywioły: +5%
- Odporność na obr. od potworów: +4%
- Odporność na kłute: +4%
- Odporność na cięte: +4%
Mistrzowskie buty wiedźmińskiego cechu szkoły kota (Mastercrafted Feline boots)
Lokalizacja: W miejscu pancerza (patrz wyżej)
Statystyki:
- Pancerz: 77
- Siła ataku: +10%
- Odporność na żywioły: +5%
- Odporność na obr. od potworów: +5%
- Odporność na kłute: +4%
- Odporność na cięte: +5%
Mistrzowskie spodnie wiedźmińskiego cechu szkoły kota (Mastercrafted Feline trousers)
Lokalizacja: W miejscu pancerza (patrz wyżej)
Statystyki:
- Pancerz: 77
- Siła ataku: +10%
- Odporność na żywioły: +15%
- Odporność na obr. od potworów: +6%
- Odporność na kłute: +4%
- Odporność na cięte: +6%
Komentarze czytelników
Mam taki problem, ze nie moge wgl rozdac punktów umiejętności, gram na ps5. Czy jest jakas zasada albo cos w zwiazku z rozdawaniem ? Help.
na początku masz tylko pierwszą linijke do dyspozycji, potem musisz wykupować inne, aby odblokować pozostałe linijki a poza tym to nie ma zasad
Zrobilam wszystkie odpowiedzi tak by ciri została wiedźminka jednak umarła o co chodzi czy wcześniejsze misję przed walka w kaer moren mają coś wspólnego?
no tak, na koniec gry wpływają wszystkie wybory z całej gry (przynajmniej tak mi powiedział znajomy który bardziej zna się na wiedzminie )
W 3 Ciri nie może zginąć. Podobnie myślałem. W wersji edycji kompletnej autorzy dali nam kilka wskazówek o tym najgorszym zakończeniu. https://www.youtube.com/watch?v=yyPMltDjTFw
W księgarni w Novigradzie można kupić Nekronomikon... Też w Novigradzie od jakiegoś npc-a usłyszalem "ciemnośc widzę"...
Ja gram aktualnie po raz pierwszy… mam problem z rybakami na Przystani w Urialli. Zadanie wieża z nikąd oraz szlak bohaterów są wykonane. A rybacy mają dalej „wykrzyknik”. A jak podchodzę to nie da się rozpocząć żadnego zadania. Już zmieniałam świat i wracałam, startowałam na nowo, itd. Nic nie idzie. A może ktoś jeszcze pamięta i może pomóc?
Axi na eredina i aard, bez sensu na drodze ku zagładzie. Zanim zmienie znak, to ginę, tylko queen sie sprawdza. Ale i tak lipa
wychodzę z kasyna i uwolniłem małego teraz mi pokazało pomarańczowy okrąg i że mam tam szukać schowka tego juniora problem w tym że chodzę po okolicy i nic tam kurna nie ma a w necie nikt nie wie co gdzie i jak bo guglowałem i nic o co chodzi patałachy z cd projekta nie potrafią zadania wykucować by działało
Nie naprawili buga od 8 lat? Szok i niedowierzanie w sumie.
Witam, pierwszy raz bede pobierał program do konsoli i mam pytanie czy po aktualizacji next-gen program debug console nadal będzie działa jak jest pod starszą wersję?
Mam problem z zadaniem Licho przy studni, które ukończyłem przed wyruszeniem do Wizimy. Po ukończeniu wątku głównego (Ciri zostaje wiedźminką) kiedy pojawiam się w Białym sadzie zadanie przenosi się z zakładki zakończone do nieukończone. W zadaniu wszystkie checkpointy są zaliczone na zielono. Czy ktoś ma podobnie, albo orientuje się co powoduje ten błąd?
Czy można pobrać mody na konsolę Xbox One S ?
Kuurczee już od godziny męczę się z tym głupim nifgardem czy jak jemu tam cały czas mnie zabiją masakra
Ulepszone spodnie cechu kota , w domku kowala jest zejście do jaskini w którym ten rysztunek się znajduje lecz umnie w tym zejściu jest krata , które nie umożliwia zejście . Ktoś wie dlaczego tak jest? Na youtubie ludzie normalnie mają drabinę na dół i se biorą schemat a ja mam kratę : C . Help
Witam, zrobilem misje na arcymistrzowski rynsztunek wilka. Zadanie zakonczone. Ale gdy chce go wykonac u tego arcymistrz w krew i wino. To mi tych schematow nie pokazuje? Wie ktos dlaczego? Nigdy wczesniej nie robilem zadnych innych schematow na wilka czy to dlatego?
Nie wiem czy to jest już wiedza powszechna ale z ciekawości pognałam za Czarną Marą na koniec zadania Szepczące Wzgórze mając nadziej że dotrę tam gdzie przetrzymywane są dzieci. Mara jedzie stałą trasą ale okazało się że kiedy dotrze do mostu w miejscu gdzie jest moja postać to po prostu znika ( nie zgubiłam jej po prostu jej tekstura nagle znika)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
