Wiedźmin 3 Dziki Gon: Umarł król, niech żyje król (The King is Dead - Long Live The King) | Kaer Trolde
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Wiedźmin 3 Dziki Gon znajduje się opis przejścia głównego questu Umarł król, niech żyje król - The King is Dead, Long Live the King. To pierwsze główne zadania wysp Skellige. Nasza solucja podpowiada m.in. jakie czynności wykonywać na stypie, jak pokonać niedźwiedzia, jak zbadać laboratorium Myszowora i jak zainicjować scenę miłosną z Yennefer w ramach romansu.
- Dotarcie na stypę z Yennefer
- Pokonanie wilków i niedźwiedzia
- Zbadanie laboratorium Myszowora
- Potencjalny romans i scena miłosna z Yennefer
Dotarcie na stypę z Yennefer

Po przybyciu na Skellige będzie to twoje pierwsze główne zadanie. W pierwszej kolejności zgodnie z zaleceniami Yennefer idź do karczmy i przebierz się w przyniesione przez nią ubrania - nie jest to obowiązkowa część zadania - i nie zapomnij ich założyć po podniesieniu.

Następnie skieruj się do zamku (M13,15). Znajdziesz się na stypie i czeka cię tu kilka atrakcji. Każda z nich będzie dodatkowo punktowana małą ilością doświadczenia. W pierwszej kolejności możesz wziąć udział w wyścigu na wzgórze, nie ma specjalnego znaczenia kto wygra. Podczas wznoszenia toastu możesz odmówić, by zdobyć plus u czarodziejki. Podążaj za nią chwilę do drzwi, tam możesz stanąć w obronie jej godności mierząc się z jednym ze staruszków w walce na pięści (po czym znów zostaniesz zachęcony do spożywania alkoholu).
Pokonanie wilków i niedźwiedzia

Podążaj za Yen do zamkniętych drzwi, przejdź gzymsem za oknem na sąsiedni korytarz. Podejdź do drzwi po lewej stronie pomieszczenia. Po wejściu z nimi w interakcję zmierzysz się z ożywającymi falowo wypchanymi zwierzętami - wilkami i niedźwiedziami. Po spektakularnej walce znajdziesz się w laboratorium Myszowora.
Zbadanie laboratorium Myszowora

Możesz rozejrzeć się po laboratorium, lecz aby kontynuować poszukiwania zabierz naczynie z szafki koło łóżka i włóż je w rękę posągu stojącego przy mapie - w ten sposób otworzysz ukryte przejście. Za przejściem znajdziecie poszukiwaną przez czarodziejkę Maskę Uroborosa. Zaraz po wejściu do groty zaatakuje was żywiołak ziemi (Earth Elemental). Pokonasz go jednak bez trudu, szczególnie z pomocą czarodziejki.
Potencjalny romans i scena miłosna z Yennefer
Po walce do pomieszczenia zostaje wpuszczony gaz. Po chwili oczekiwania Yen teleportuje was z groty. Wybierz opcję "chcę cię pocałować", aby odblokować dostęp do sceny miłosnej. Musisz jeszcze wybrać kolejną opcję dialogową, wyraźnie określającą chęć zbliżenia.
Temat romansowania z Yennefer (oraz kilkoma innymi kobietami) dokładniej omówiliśmy w rozdziale Romanse i sceny miłosne w naszym przewodniku po grze.
Po całym wydarzeniu wrócicie na ucztę (lub natychmiastowo w przypadku pominięcia sceny), gdzie po rozmowie z Crachem an Craite zakończysz zadanie.
0
- Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
- Wiedźmin 3: Dziki Gon - opis przejścia i atlas
- Wyspy Skellige
- Kaer Trolde M13
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Kaer Trolde M13 | Kaer Trolde | Mapy Wiedźmin 3 Dziki Gon
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Mapa przeciwników | Kaer Trolde | Mapy Wiedźmin 3 Dziki Gon
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Mapa zadań | Kaer Trolde | Mapy Wiedźmin 3 Dziki Gon
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Umarł król, niech żyje król (The King is Dead - Long Live The King) | Kaer Trolde
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Echa przeszłości (Echoes of the Past) - główne zadanie | Kaer Trolde | Wiedźmin
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie (Missing Person) (Nameless) - główne zadanie | Kaer Trolde
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Egzamin z alchemii (Practicum in Advanced Alchemy) - zadanie poboczne | Kaer Trolde
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Poboczne zadania | Kaer Trolde | Wiedźmin 3 Dziki Gon
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Zlecenia wiedźmińskie | Kaer Trolde | Wiedźmin 3 Dziki Gon
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Poszukiwania skarbów | Kaer Trolde | Wiedźmin 3 Dziki Gon
- Kaer Trolde M13
- Wyspy Skellige
- Wiedźmin 3: Dziki Gon - opis przejścia i atlas
Komentarze czytelników
roka43078312715 Junior
Czy można pobrać mody na konsolę Xbox One S ?
wolfw31438128cc Junior
Mam problem z zadaniem Licho przy studni, które ukończyłem przed wyruszeniem do Wizimy. Po ukończeniu wątku głównego (Ciri zostaje wiedźminką) kiedy pojawiam się w Białym sadzie zadanie przenosi się z zakładki zakończone do nieukończone. W zadaniu wszystkie checkpointy są zaliczone na zielono. Czy ktoś ma podobnie, albo orientuje się co powoduje ten błąd?
Krystian1109 Junior
Witam, pierwszy raz bede pobierał program do konsoli i mam pytanie czy po aktualizacji next-gen program debug console nadal będzie działa jak jest pod starszą wersję?
Atajzuru Legionista
wychodzę z kasyna i uwolniłem małego teraz mi pokazało pomarańczowy okrąg i że mam tam szukać schowka tego juniora problem w tym że chodzę po okolicy i nic tam kurna nie ma a w necie nikt nie wie co gdzie i jak bo guglowałem i nic o co chodzi patałachy z cd projekta nie potrafią zadania wykucować by działało
FALKA1521 Legionista
Axi na eredina i aard, bez sensu na drodze ku zagładzie. Zanim zmienie znak, to ginę, tylko queen sie sprawdza. Ale i tak lipa
atramairama Junior
Ja gram aktualnie po raz pierwszy… mam problem z rybakami na Przystani w Urialli. Zadanie wieża z nikąd oraz szlak bohaterów są wykonane. A rybacy mają dalej „wykrzyknik”. A jak podchodzę to nie da się rozpocząć żadnego zadania. Już zmieniałam świat i wracałam, startowałam na nowo, itd. Nic nie idzie. A może ktoś jeszcze pamięta i może pomóc?
Thrud the Barbarian Legionista
W księgarni w Novigradzie można kupić Nekronomikon... Też w Novigradzie od jakiegoś npc-a usłyszalem "ciemnośc widzę"...
Wanheda Junior
Zrobilam wszystkie odpowiedzi tak by ciri została wiedźminka jednak umarła o co chodzi czy wcześniejsze misję przed walka w kaer moren mają coś wspólnego?
dariuszo25 Junior
Mam taki problem, ze nie moge wgl rozdac punktów umiejętności, gram na ps5. Czy jest jakas zasada albo cos w zwiazku z rozdawaniem ? Help.
eustachy games Junior
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
