Wiedźmin 3 M14 - Kaer Muire - Atlas
Wiedźmin 3 M14 - Kaer Muire - Atlas
Wieś Ferlund
Niewielka wioska, w której znajdziesz kowala, handlarza oraz przyjmiesz jedno zadanie poboczne.
Ukryty skarb
Zabierz list oraz klucz z ciała żołnierza. Przeczytaj notatkę. Skrzynia ze skarbem znajduje się w jednym ze zniszczonych domów, zagrzebana do połowy w ziemi. Znajdziesz w niej m.in. miecz Bloodsword.
W skrzyni ukrytej wśród ruin zamku, naprzeciwko wieży, znajdziesz schemat na mistrzowski stalowy miecz wiedźmińskiego cechu gryfa.
Przechodząc obok tego miejsca, zostaniesz zaczepiony przez rannego człowieka. Próbując zagadać do niego zostaniesz zaatakowany przez niego i jeszcze dwóch bandytów. Wszyscy przeciwnicy mają 11-13 poziom doświadczenia.
Pokonaj grupę 5 Błotniaków (poziom 15). Z ciała obok wozu zabierz klucz oraz notatkę, którą następnie przeczytaj. Skrzynię ze skarbem leży na dnie jeziorka. Znajdziesz w niej sporo złota, firgurkę Mellitele oraz miecz D'yaebl.
Przechodząc obok tego miejsca zostaniesz zaczepiony przez chłopca. Poprosi cię on o pomoc zaatakowanemu przez niedźwiedzia ojcu. Gdy pójdziesz we wskazane miejsce zostaniesz zaatakowany przez trzech bandytów (poziom 14).
Wieś Arinbjorn
W wiosce znajdziesz tablice ogłoszeń, karczmę, kowala oraz kowadło do wzmocnienia broni.
Jaskinia
W środku znajdziesz trzy kamienne trolle (poziom 17). Warto przysłuchać się ich rozmowie zanim zaatakujesz. W jednej ze skrzyń znajdziesz schemat na ulepszone buty wiedźmińskiego cechu niedźwiedzia.
Kaer Muire
W zamku tym znajdziesz płatnerza, kowala, kamień szlifierski oraz stół do ulepszenia pancerza. W wiosce nieopodal znajdziesz również handlarza.
Jaskinia
W środku znajdziesz niedźwiedzia na poziomie 16. Idąc dalej jednym z tuneli natkniesz się na niewielkie pomieszczenie. Znajdziesz tam, ukryty w skrzyni, schemat na wyśmienity srebrny miecz wiedźmińskiego cechu gryfa.
Wieś Fyresdal
Znajdziesz tutaj tablicę ogłoszeń, kowala oraz handlarza.
Wioska rybacka
Idź do spalonego domu na północy wioski. Przejście do piwnicy oczyść za pomocą znaku Aard. Pokonaj dwa upiory na 20 poziomie. W jednym z pomieszczeń zabierz ze skrzyni schemat na stalowy miecz wiedźmińskiego cechu niedźwiedzia. W skrzyni znajdziesz także notatkę, która doprowadzi cię do miejsca położenia następnej części zestawu.
Jaskinia
Znajdziesz tutaj trochę materiałów rzemieślniczych. Przy jednej ze ścian możesz użyć Oka Nehaleni aby odsłonić przejście. Idąc dalej spotkasz ciało alchemika, a przy nim notatkę oraz klucz do jednej ze skrzyń.
W zniszczonej wieży, w skrzyni, znajdziesz schemat na mistrzowski srebrny miecz wiedźmińskiego cechu gryfa.
Jaskinia
Rozpraw się z bandytami w jaskini i odszukaj ulepszony schemat zbroi z wiedźmińskiego rynsztunku szkoły niedźwiedzia.
Sprzedaje sporo różnych skór oraz Przewodnik po Faroe - mapę, która odblokuje ci znak drogowy na wyspie Faroe.
Pojawi się po ponownym zasiedleniu tego miejsca. Sprzedaje sporo map pozwalających odkryć znaki drogowe na innych wyspach oraz trochę składników potrzebnych do rzemiosła.
Sprzedaje kilka skór, mapę na sąsiednią wyspę, ale także najlepsze juki dla konia (+100 do udźwigu).
Kupisz od niego skóry oraz ryby.
Możesz od niego kupić sporo różnych schematów oraz składników do rzemiosła.
Srzedaje sporo schematów, składników potrzebnych do rzemiosła oraz dobre miecze. Może wykuć broń na poziomie Amator.
Kupisz od niego sporo różnych kamieni runicznych, składników do rzemiosła oraz dobrą broń. Może wykonać miecze na poziomie Czeladnik.
Kupisz od niego kamienie runiczne, składniki potrzebne do rzemiosła oraz miecze. Może wykuć broń na poziomie Amator.
Musisz go najpierw uwolnić z rąk bandytów. Sprzedaje receptury oraz składniki alchemiczne.
Pojawi się po zniszczeniu gniazda syren. Kupisz od niego składniki alchemiczne oraz receptury.
Kupisz od niego karty do gry oraz jedzenie.
Kupisz od niego sporo cennych składników potrzebnych do rzemiosła oraz sporo dobrych zbroi, nogawic i rękawic. Może wytworzyć zbroje na poziomie Czeladnik.
Kontrabanda
Kontrabanda
Kontrabanda
Ludzie w opałach
Pokonaj siedmiu piratów (poziom 12). Z ciała jednego z nich zabierz klucz. Otwórz nim klatkę. Uwolnisz kowala, który uda się do wioski Ferlund.
Ukryty skarb
Z ciała rozbitka zabierz klucz. Skarb znajduje się na środku wyspy. Wejść na nią możesz od strony morza.
Ludzie w opałach
Pokonaj 9 bandytów (poziom 11-13). Uwolnij zielarza, który uda się do chaty obok. Będziesz mógł z nim teraz handlować.
Jaskinia
W środku znajdziesz trubadura, od którego możesz przyjąć zadanie "Narzeczona dla barda". Na końcu tunelu znajdziesz babę wodną na poziomie 15.
Jaskinia
W środku znajdziesz przyjaźnie nastawionego Sukkuba.
Jaskinia
W środku znajdziesz aparaturę gorzelniczą.
Łupy wojenne
Skarb znajduje się na dnie morza, nieopodal zatopionego statku. W środku znajdziesz kilka cennych przedmiotów. Uważaj na Echidny (poziom 16).
Opuszczone miejsce
Pokonaj 9 bandytów na poziomie 12.
Strzeżony skarb
Pokonaj cyklopa na 21 poziomie. W skrzyni znajdziesz m.in. miecz Dancer.
Miejsce mocy
Dodaje bonus do znaku Axii.
Obozowisko bandytów
Pokonaj 5 bandytów (poziom 16).
Jaskinia
W środku znajdziesz kilka Nekkerów na poziomie 10 i kilka skrzyń z cennymi przedmiotami.
Strzeżony skarb
Pokonaj dwie syreny na 13 poziomie i jedną Echidny na 19. W wieży, na kilku piętrach, znajdziesz trochę cennych przedmiotów.
Ukryty skarb
Pokonaj 5 syren na poziomie 13. Skrzynia ze skarbem znajduje się pośrodku niewielkiego wzniesienia.
Jaskinia
Alternatywne wejście do jaskini (patrz punkt nr 10).
Strzeżony skarb
Pokonaj 3 syreny na poziomie 13. Skarb jet w niewielkiej jaskini.
Gniazdo potworów
Pokonaj grupę harpii na 13 poziomie i zniszcz gniazdo za pomocą petardy.
Gniazdo potworów
Pozbądź się kilku syren na 13 poziome doświadczenia i jednej echidny na 19. Za pomocą petardy zniszcz gniazdo. Do wioski wrócą ludzie.
Strzeżony skarb
Pokonaj Echidnę na 19 poziomie.
Jaskinia
Jaskinia
Alternatywne wejście do jaskini (patrz numer 13).

Wiedźmin 3 Dziki Gon: Kaer Muire M14 | Kaer Muire | Mapy Wiedźmin 3 Dziki Gon

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Na tej stronie poradnika do gry Wiedźmin 3 Dziki Gon znajduje się mapa lokacji Kaer Muire, czyli południowej części wyspy Ard Skellig. Na mapie atlasu świata zaznaczyliśmy m.in. ważne obszary z Kaer Muire i okolic, a także wszystkie drogowskazy odnajdywane w południowej części Ard Skellig.

Kaer Muire: Opis lokacji

Mapa zamieszczona powyżej przedstawia Kaer Muire, czyli południową część największej wyspy z całego archipelagu Skellige. Znajdziesz tutaj sporo wiosek, jaskiń oraz skarbów do odnalezienia.

Nie powinieneś mieć najmniejszego problemu ze znalezieniem wszelkiej maści handlarzy, od kowali poczynając, na zielarzach kończąc. Uważaj jednak na przeciwników, gdyż większość z nich ma poziom większy niż 15. W osobnym rozdziale poradnika przedstawiono zadania, które możesz wykonać w tej lokacji.

Kaer Muire: Najważniejsze miejsca

1. Wieś Ferlund (Fayrlund)

Niewielka wioska w północno-zachodniej części mapy. Znajdziesz tutaj kowala oraz handlarza. W tym miejscu rozpoczyna się także jedno z bardziej rozbudowanych zadań pobocznych - W sercu lasu (In the Heart of the Wood).

9. Kaer Muire

Największe skupisko ludności na tym terytorium. Kaer Muire jest zamkiem umiejscowionym na sporym wzniesieniu. Znajdziesz tutaj wszystko czego potrzebuje wiedźmin - kowala, płatnerza, kamień szlifierski oraz stół do wzmocnienia zbroi. W wiosce pod zamkiem znajdziesz również zwykłego handlarza oraz łódkę, której możesz użyć.

11. Wieś Fyresdal (Fyresdal)

W wiosce tej znajdziesz kowala oraz handlarza. Przeglądając tablicę ogłoszeń dowiesz się także o możliwości wykonania jednego zlecenia wiedźmińskiego - Zlecenie: Smok (Contract: Dragon).

Kaer Muire: Rodzaje przeciwników

  1. Biały wilk (White wolf)
  2. Leszy (Leshen)
  3. Pirat (Pirate)
  4. Bandyta (Bandit)
  5. Echidna (Ekhidna)
  6. Niedźwiedź (Bear)
  7. Nekker
  8. Błotniak (Mucknixer)
  9. Alghul
  10. (Endrega Dron)
  11. (Endrega Worker)
  12. (Endrega Warrior)
  13. Opancerzony krabopająk (Armored Arachnasae)
  14. Widłogon (Forktail)
  15. Syrena (Siren)

Kaer Muire: Ważne informacje o lokacji

Podczas wędrowania po tej lokacji uważaj na duże grupy (liczące nawet do 15 osobników) białych wilków (white wolves). Mogą być bardzo groźne nawet dla postaci na wysokim poziomie. Możesz spotkać je praktycznie w każdym miejscu.

W lokacji Kaer Muire znajdziesz kilka elementów rynsztunku wiedźmińskiego. Znajdują się one w jaskini nieopodal Latarni Elverum (Elverum Lighthouse) (M14,10), w jaskini obok miejsca mocy (M14,8), w zniszczonej wieży (M14,14) oraz w ruinach wsi Boxholm (M14,3).

W pierwszej kolejności staraj się obejść większość wiosek, przez co odblokujesz znaki drogowe, a także uzyskasz dostęp do handlarzy. Nie zapomnij udać się do miejsca mocy.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2022-12-23
06:52

roka43078312715 Junior

Czy można pobrać mody na konsolę Xbox One S ?

Komentarz: roka43078312715
2022-12-30
20:56

wolfw31438128cc Junior

Mam problem z zadaniem Licho przy studni, które ukończyłem przed wyruszeniem do Wizimy. Po ukończeniu wątku głównego (Ciri zostaje wiedźminką) kiedy pojawiam się w Białym sadzie zadanie przenosi się z zakładki zakończone do nieukończone. W zadaniu wszystkie checkpointy są zaliczone na zielono. Czy ktoś ma podobnie, albo orientuje się co powoduje ten błąd?

Komentarz: wolfw31438128cc
2023-01-04
19:11

Krystian1109 Junior

Witam, pierwszy raz bede pobierał program do konsoli i mam pytanie czy po aktualizacji next-gen program debug console nadal będzie działa jak jest pod starszą wersję?

Komentarz: Krystian1109
2023-02-02
13:22

Atajzuru Legionista

wychodzę z kasyna i uwolniłem małego teraz mi pokazało pomarańczowy okrąg i że mam tam szukać schowka tego juniora problem w tym że chodzę po okolicy i nic tam kurna nie ma a w necie nikt nie wie co gdzie i jak bo guglowałem i nic o co chodzi patałachy z cd projekta nie potrafią zadania wykucować by działało

Komentarz: Atajzuru
2024-02-23
11:49

FALKA1521 Legionista

FALKA1521

Axi na eredina i aard, bez sensu na drodze ku zagładzie. Zanim zmienie znak, to ginę, tylko queen sie sprawdza. Ale i tak lipa

Komentarz: FALKA1521
2024-04-21
12:08

atramairama Junior

Ja gram aktualnie po raz pierwszy… mam problem z rybakami na Przystani w Urialli. Zadanie wieża z nikąd oraz szlak bohaterów są wykonane. A rybacy mają dalej „wykrzyknik”. A jak podchodzę to nie da się rozpocząć żadnego zadania. Już zmieniałam świat i wracałam, startowałam na nowo, itd. Nic nie idzie. A może ktoś jeszcze pamięta i może pomóc?

Komentarz: atramairama
2024-06-08
12:51

Thrud the Barbarian Legionista

😈

W księgarni w Novigradzie można kupić Nekronomikon... Też w Novigradzie od jakiegoś npc-a usłyszalem "ciemnośc widzę"...

Komentarz: Thrud the Barbarian
2024-06-10
18:48

Wanheda Junior

Zrobilam wszystkie odpowiedzi tak by ciri została wiedźminka jednak umarła o co chodzi czy wcześniejsze misję przed walka w kaer moren mają coś wspólnego?

Komentarz: Wanheda
2024-12-24
22:00

dariuszo25 Junior

Mam taki problem, ze nie moge wgl rozdac punktów umiejętności, gram na ps5. Czy jest jakas zasada albo cos w zwiazku z rozdawaniem ? Help.

Komentarz: dariuszo25

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl