Wiedźmin 3 Dziki Gon: Oxenfurt, Zlecenia wiedźmińskie - lista, solucja

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Na tej stronie poradnika do gry Wiedźmin 3 Dziki Gon znajdują się opisy przejścia 2 zleceń wiedźmińskich z lokacji Oxenfurt. Nasza solucja podpowiada m.in. jak wytropić bestię z oxenfurckiej puszczy, jak pokonać gryfa Opinikusa, jak zlokalizować wampira Katakana i jak upić Gaela.

Bestia z oxenfurckiej puszczy (The Creature from the Oxenfurt Forest)

Pierwsze informacje o tym zleceniu otrzymasz po przeczytaniu kartki, która przyczepiona jest na tablicy ogłoszeń w Oxenfurcie (M8,2). Po więcej informacji musisz udać się do niewielkiego obozu najemników na wschód od miasta (M8,4). Znajdź tam niejakiego Hansa (Hans of Cidaris) i porozmawiaj z nim na temat kontraktu. Potwór porwał jego dwóch kompanów. Nie pomoże nam on jednak w ustaleniu co to za rodzaj stwora. Możesz jeszcze potargować się o nagrodę. Hans powinien zgodzić się na 330 sztuk złota.

Udaj się do znacznika, a następnie idź tropem, który doprowadzi cię wprost do gniazda potwora. - Wiedźmin 3 Dziki Gon: Oxenfurt, Zlecenia wiedźmińskie - lista, solucja - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Udaj się do znacznika, a następnie idź tropem, który doprowadzi cię wprost do gniazda potwora.

Po przyjęciu zadania poleci ci on szukać śladów jakieś 200 metrów na wschód od ich obozu. Wejdź w centrum znacznika, znajdziesz tam plamę krwi oraz ciało, które musisz zbadać. Idź dalej tym tropem, aż natrafisz na oderwaną rękę. Dowiesz się dzięki temu, że potwór lata.

Zaraz obok ręki znajdziesz początek tropu, którym musisz podążać. Po chwili ślad się urwie. Od teraz będziesz musiał iść za krakaniem ptaków. Używając wiedźmińskich zmysłów spójrz na niego. Ptaki będą lekko świeciły się na czerwono. Musisz iść w ich kierunku. Po około 50 metrach zbliżysz się do gniazda wielkiego gryfa - Opinikusa (Opinicus). Podchodząc jeszcze bliżej przeciwnik cię dostrzeże i zaatakuje.

Strzelaj z kuszy aby sprowadzić gryfa na ziemię. - Wiedźmin 3 Dziki Gon: Oxenfurt, Zlecenia wiedźmińskie - lista, solucja - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Strzelaj z kuszy aby sprowadzić gryfa na ziemię.

Podczas walki staraj się unikać jego ataków oraz używać znaku Quen, aby nie otrzymać obrażeń. Gdy gryf będzie w powietrzu możesz spróbować trafić go za pomocą kuszy. Najlepiej użyć do tego celu bełtów wybuchających, które poza natychmiastowym sprowadzeniem przeciwnika na ziemię zadadzą mu dodatkowe obrażenia. Staraj się atakować gryfa zza pleców. Walka może trwać dłuższą chwilę z powodu ciągłego wzbijania się w powietrze Opinikusa.

Zostało jeszcze 56% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie
Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2022-12-23
06:52

roka43078312715 Junior

Czy można pobrać mody na konsolę Xbox One S ?

Komentarz: roka43078312715
2022-12-30
20:56

wolfw31438128cc Junior

Mam problem z zadaniem Licho przy studni, które ukończyłem przed wyruszeniem do Wizimy. Po ukończeniu wątku głównego (Ciri zostaje wiedźminką) kiedy pojawiam się w Białym sadzie zadanie przenosi się z zakładki zakończone do nieukończone. W zadaniu wszystkie checkpointy są zaliczone na zielono. Czy ktoś ma podobnie, albo orientuje się co powoduje ten błąd?

Komentarz: wolfw31438128cc
2023-01-04
19:11

Krystian1109 Junior

Witam, pierwszy raz bede pobierał program do konsoli i mam pytanie czy po aktualizacji next-gen program debug console nadal będzie działa jak jest pod starszą wersję?

Komentarz: Krystian1109
2023-02-02
13:22

Atajzuru Legionista

wychodzę z kasyna i uwolniłem małego teraz mi pokazało pomarańczowy okrąg i że mam tam szukać schowka tego juniora problem w tym że chodzę po okolicy i nic tam kurna nie ma a w necie nikt nie wie co gdzie i jak bo guglowałem i nic o co chodzi patałachy z cd projekta nie potrafią zadania wykucować by działało

Komentarz: Atajzuru
2024-02-23
11:49

FALKA1521 Legionista

FALKA1521

Axi na eredina i aard, bez sensu na drodze ku zagładzie. Zanim zmienie znak, to ginę, tylko queen sie sprawdza. Ale i tak lipa

Komentarz: FALKA1521
2024-04-21
12:08

atramairama Junior

Ja gram aktualnie po raz pierwszy… mam problem z rybakami na Przystani w Urialli. Zadanie wieża z nikąd oraz szlak bohaterów są wykonane. A rybacy mają dalej „wykrzyknik”. A jak podchodzę to nie da się rozpocząć żadnego zadania. Już zmieniałam świat i wracałam, startowałam na nowo, itd. Nic nie idzie. A może ktoś jeszcze pamięta i może pomóc?

Komentarz: atramairama
2024-06-08
12:51

Thrud the Barbarian Legionista

😈

W księgarni w Novigradzie można kupić Nekronomikon... Też w Novigradzie od jakiegoś npc-a usłyszalem "ciemnośc widzę"...

Komentarz: Thrud the Barbarian
2024-06-10
18:48

Wanheda Junior

Zrobilam wszystkie odpowiedzi tak by ciri została wiedźminka jednak umarła o co chodzi czy wcześniejsze misję przed walka w kaer moren mają coś wspólnego?

Komentarz: Wanheda
2024-12-24
22:00

dariuszo25 Junior

Mam taki problem, ze nie moge wgl rozdac punktów umiejętności, gram na ps5. Czy jest jakas zasada albo cos w zwiazku z rozdawaniem ? Help.

Komentarz: dariuszo25

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl