Wiedźmin 3 Dziki Gon: Karczma na Rozstajach, Poboczne zadania - lista, solucja
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Wiedźmin 3 Dziki Gon znajduje się opis przejścia wszystkich pobocznych zadań powiązanych z lokacją Karczma na Rozstajach. W solucji podpowiadamy m.in. jak podpalać stosy pogrzebne, jak zdobyć glejt do przekroczenia granicy, jak uratować elfa z płonącej chaty i jak ochraniać ludzi przed ghulami na polu bitwy.
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Stosy pogrzebne (Funeral Pyres) - solucja
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Fałszywe papiery (Fake Papers) - solucja
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Hieny cmentarne (Bitter Harvest) - solucja
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Śmierć w ogniu (Death by Fire) - solucja
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Przejścia nie ma (Thou Shalt Not Pass) - solucja
Wiedźmin 3 Dziki Gon: Stosy pogrzebne (Funeral Pyres) - solucja

W celu rozpoczęcia tego zadania odszukaj Kapłana Wiecznego Ognia (Priest of the Eternal Fire) na wschód od Wsi Jawornik (Mulbrydale) (M2,5). W trakcie rozmowy Geralt zostanie poproszony o spalenie ciał w trzech różnych miejscach w okolicy i musisz przystać na realizację tego planu. Do stosów ciał możesz docierać w dowolnej kolejności i przy każdym z nich do pokonania jest grupa ghuli (Ghoul) oraz eksplodujących zgnilaków (Rotfiend). Po zabezpieczeniu danej okolicy musisz podejść do stosu ciał, rozlać olej i następnie użyć znaku Igni żeby go podpalić. Przy jednym ze stosów ciał Geralt spotka ocalałego. Porozmawiaj z tą postacią żeby poznać prawdziwe intencje Kapłana Wiecznego Ognia.
Po spaleniu wszystkich ciał wyrusz na północ do miejsca, do którego przemieścił się Kapłan Wiecznego Ognia. W trakcie ostatniego spotkania możesz się zachować dwa sposoby. Jeśli przyjmiesz zapłatę to otrzymasz 60 koron. Jeśli odmówisz łapówki to rozpocznie się bitwa z kapłanem i kilkoma strażnikami (Guard), która nie jest trudna do wygrania. Koniecznie zbadaj zwłoki kapłana po wygranej bitwie, albowiem znajdziesz przy nich aż 200 koron.
Wiedźmin 3 Dziki Gon: Fałszywe papiery (Fake Papers) - solucja

Zadanie to możesz rozpocząć spotykając się z handlarzem (Shady Merchant) w północnej części mapy (M2,6). Od rozmówcy dowiesz się o możliwości zakupienia glejtu (Transit Pass) pomocnego w pokonaniu granicy na Pontarze (poboczne zadanie Przejścia nie ma).
Glejt możesz zdobyć na trzy główne sposoby. Pierwszy wariant to zakupienie glejtu za pełną cenę 100 koron. Drugi wariant to użycie rozwiniętego znaku Axii celem skorzystania z perswazji. Pozwoli ci to przejąć na chwilę kontrolę nad umysłem handlarza i nakłonić go do obniżenia ceny do 50 koron. Trzeci wariant to wyświadczenie przysługi szwagrowi handlarza i oznacza to konieczność zaliczenia pobocznego questu Hieny cmentarne (Bitter Harvest). W przypadku pomyślnego ukończenia tego zadania podobnie jak w wariancie 2 handlarz obniży cenę za glejt do 50 koron.
Alternatywne rozwiązania:
- Podjęcie się zadania Hieny cmentarne (wariant 3) jest bardzo ryzykowną metodą działania. Jeśli bowiem w trakcie walk z ghulami szwagier zleceniodawcy questu polegnie na polu bitwy to sprzedawca będzie rozwścieczony i nie sprzeda Geraltowi glejtu nawet za pełną cenę.
- Jeśli ukończyłeś już wcześniej quest Hieny cmentarne to Geralt automatycznie poruszy ten temat w trakcie rozmowy i poinformuje handlarza o udanej obronie lub o śmierci jego szwagra.
Wiedźmin 3 Dziki Gon: Hieny cmentarne (Bitter Harvest) - solucja

O zadaniu tym możesz dowiedzieć się od handlarza (Shady Merchant) z pobocznego zadania Fałszywe papiery (Fake Papers) lub po prostu dzięki dotarciu na pole bitwy (M2,7).
Albin Hart poprosi Geralta o ochranianie jego i pozostałych szabrowników podczas gdy będą zajęci okradaniem trupów. Już po rozpoczęciu walk staraj się pozostawać blisko Albina i ochraniać go przed atakami kolejnych ghuli (Ghoul) oraz zgnilaków (Rotfiend). Śmierć tej osoby nie oznacza automatycznej przegranej, ale może skomplikować ukończenie wspomnianego questu Fałszywe papiery. Podczas walk z ghulami eliminuj je po kolei i nie pozwalaj sobie na dłuższe przestoje żeby na pole bitwy nie dotarło na raz zbyt wiele potworów. Po zakończonych walkach odbierz nagrodę od Albina lub jednego z pozostałych szabrowników - będzie to 20 koron.
Uwaga - Zadaniem tym najlepiej jest zająć się dopiero po zdobyciu glejtu w pobocznym queście Fałszywe papiery. Ewentualna śmierć Albina Harta uniemożliwi bowiem Geraltowi zakup glejtu od handlarza (Shady Merchant).
Wiedźmin 3 Dziki Gon: Śmierć w ogniu (Death by Fire) - solucja

W północnej części mapy natrafisz na grupę bandytów (Bandit) próbujących podpalić elfa skrywającego się w chatce (M2,8). Po zbliżeniu się do chatki załączy się krótka scenka. Możesz odejść i nie mieszać się w konflikt lub powalczyć o uratowanie elfa. W tym drugim przypadku musisz zamordować wszystkich bandytów i warto wiedzieć, że są oni na 9-10 poziomie doświadczenia. W szczególności uważaj na przeciwnika z dużym toporem, bo jest on nieco bardziej wytrzymały i zadaje większe obrażenia.
Po wygranej walce podejdź do chatki i użyj znaku Aard żeby usunąć przeszkody blokujące możliwość wejścia do niej. Możesz już wbiec do środka i uratować elfa. Po zakończonej rozmowie sprawdź pniak na tyłach chatki, a odnajdziesz 20 koron.
Uwaga - Skorzystaj z okazji i zbadaj ciała bandytów. Odnajdziesz m.in. wysokiej jakości rękawice i miecz.
Wiedźmin 3 Dziki Gon: Przejścia nie ma (Thou Shalt Not Pass) - solucja

Zadanie to uaktywni się po dotarciu do jednego z kilku posterunków znajdujących się na granicach Velen (M2,9) gdzie redańska armia rozstawiła blokady i nie przepuszcza nikogo bez odpowiedniego dokumentu. Możesz przekupić rozmówcę (10 koron) lub użyć znaku Axii żeby dowiedzieć się jak zdobyć przepustkę, aczkolwiek nie są to obowiązkowe akcje.
Potrzebny dokument możesz pozyskać na dwa główne sposoby. Pierwszy wariant to zaliczenie pobocznego questu Fałszywe papiery (Fake Papers) (M2,6), a więc dokonanie zakupu przepustki od jednego z handlarzy (Shady Merchant). Drugi wariant to dostateczne awansowanie w głównym zadaniu Sprawy rodzinne (Family Matters). Baron Filip Strenger przekaże Geraltowi redański glejt (Letter of Safe Conduct) po tym jak ustali on miejsce pobytu członków jego rodziny. Po zdobyciu przepustki lub glejtu wystarczy pokazać dokument strażnikowi żeby zostać przepuszczonym.
Jeśli nie posiadasz glejtu i nie chcesz czekać na jego zdobycie to możesz bez żadnych problemów ominąć każdą z blokad na przykład przepływając na przeciwległy brzeg czy korzystając z łodzi.
0
- Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
- Wiedźmin 3: Dziki Gon - opis przejścia i atlas
- Velen
- Karczma na Rozstajach (Inn by the Crossroads) M2
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Karczma na Rozstajach - mapa ważnych miejsc
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Karczma na Rozstajach - mapa przeciwników
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Karczma na Rozstajach - mapa zadań
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Karczma na Rozstajach, Poboczne zadania - lista, solucja
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Zlecenie wiedźmińskie Zaginiony brat - solucja
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Karczma na Rozstajach, Poszukiwania skarbów - lista
- Karczma na Rozstajach (Inn by the Crossroads) M2
- Velen
- Wiedźmin 3: Dziki Gon - opis przejścia i atlas
Komentarze czytelników
roka43078312715 Junior
Czy można pobrać mody na konsolę Xbox One S ?
wolfw31438128cc Junior
Mam problem z zadaniem Licho przy studni, które ukończyłem przed wyruszeniem do Wizimy. Po ukończeniu wątku głównego (Ciri zostaje wiedźminką) kiedy pojawiam się w Białym sadzie zadanie przenosi się z zakładki zakończone do nieukończone. W zadaniu wszystkie checkpointy są zaliczone na zielono. Czy ktoś ma podobnie, albo orientuje się co powoduje ten błąd?
Krystian1109 Junior
Witam, pierwszy raz bede pobierał program do konsoli i mam pytanie czy po aktualizacji next-gen program debug console nadal będzie działa jak jest pod starszą wersję?
Atajzuru Legionista
wychodzę z kasyna i uwolniłem małego teraz mi pokazało pomarańczowy okrąg i że mam tam szukać schowka tego juniora problem w tym że chodzę po okolicy i nic tam kurna nie ma a w necie nikt nie wie co gdzie i jak bo guglowałem i nic o co chodzi patałachy z cd projekta nie potrafią zadania wykucować by działało
FALKA1521 Legionista
Axi na eredina i aard, bez sensu na drodze ku zagładzie. Zanim zmienie znak, to ginę, tylko queen sie sprawdza. Ale i tak lipa
atramairama Junior
Ja gram aktualnie po raz pierwszy… mam problem z rybakami na Przystani w Urialli. Zadanie wieża z nikąd oraz szlak bohaterów są wykonane. A rybacy mają dalej „wykrzyknik”. A jak podchodzę to nie da się rozpocząć żadnego zadania. Już zmieniałam świat i wracałam, startowałam na nowo, itd. Nic nie idzie. A może ktoś jeszcze pamięta i może pomóc?
Thrud the Barbarian Legionista
W księgarni w Novigradzie można kupić Nekronomikon... Też w Novigradzie od jakiegoś npc-a usłyszalem "ciemnośc widzę"...
Wanheda Junior
Zrobilam wszystkie odpowiedzi tak by ciri została wiedźminka jednak umarła o co chodzi czy wcześniejsze misję przed walka w kaer moren mają coś wspólnego?
dariuszo25 Junior
Mam taki problem, ze nie moge wgl rozdac punktów umiejętności, gram na ps5. Czy jest jakas zasada albo cos w zwiazku z rozdawaniem ? Help.
eustachy games Junior
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
