 
To główna wioska wyspy Spikeroog. Odnajdziesz tu kowala i kilku sprzedawców oferujących różnorakie dobra i usługi. Oprócz tego Geralt może podjąć się nowego zlecenia wiedźmińskiego (tablica ogłoszeniowa), złożyć wizytę u fryzjera a także dzięki odpowiednim stanowiskom ulepszyć tymczasowo swoje bronie oraz zbroję.
W wiosce tej nie odnajdziesz żadnych sprzedawców. Możesz się tu jedynie podjąć pobocznego zadania związanego z duchem areny.
Legowisko to najlepiej odwiedzić po odblokowaniu wiedźmińskiego zlecenia w wiosce Svorlag i w drodze do meluzyny do pokonania będą m.in. duże grupki utopców. W jaskini do odnalezienia jest ponadto schemat kuszy z wiedźmińskiego rynsztunku szkoły niedźwiedzia.
Posiadłość jest domyślnie niedostępna. Klucz do niej pozyskasz dzięki odblokowaniu jednego z pobocznych zadań w Ard Skellig. Zagwarantuje ci to dostęp do budynku oraz do sąsiedniego Miejsca Mocy.
Rozpraw się z utopcami i bagniakami (15-16 poziom), a następnie odszukaj zwłoki. Zabranie klucza i dokumentu odblokuje zadanie poszukiwania skarbów "Nie tylko dla orłów".
Sprzedawca oferuje między innymi skóry zwierzęce, materiały alchemiczne i żywność. Możesz też z nim zagrać w karty.
Skrzynia ze skarbem leży na dnie i dostępu do niej pilnują syreny (poziom 13), których warto pozbywać się z użyciem kuszy.
Do pokonania jest w tym miejscu grupa bandytów (12-14 poziom).
Bonus do znaku Igni. Miejsce to możesz odwiedzić dopiero po odblokowaniu sobie dostępu do okolicznej posiadłości Udalryka.
Wiedźmin 3 Dziki Gon: Spikeroog M15 | Spikeroog | Mapy Wiedźmin 3 Dziki Gon
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Wiedźmin 3 Dziki Gon znajduje się mapa wyspy Spikeroog wchodzącej w skład archipelagu wysp Skellige. Na mapie atlasu świata zaznaczyliśmy m.in. ważne obszary ze Spikeroog, a także wszystkie drogowskazy odnajdywane na wyspie.
- Spikeroog: Opis lokacji
- Spikeroog: Najważniejsze miejsca
- Spikeroog: Najważniejsze postacie niezależne
- Spikeroog: Rodzaje przeciwników
- Spikeroog: Ważne informacje o lokacji
Spikeroog: Opis lokacji
Dołączona mapa prezentuje wyspę Spikeroog wchodzącą w skład archipelagu wysp Skellige. Jest to jedna z mniejszych wysp dostępnych na mapie świata, aczkolwiek czeka na niej wystarczająco dużo atrakcji żeby warto było złożyć wizytę.
Geralt może odnaleźć na tej wyspie kilku handlarzy (w tym kowala), podjąć się paru nowych pobocznych zleceń (znajduje się wśród nich kontrakt wiedźmiński) oraz zająć się odkryciem dodatkowych lokacji (do odnalezienia są m.in. dwa podwodne skarby).
Spikeroog: Najważniejsze miejsca
1. Wieś Svorlag
To największa wioska na wyspie Spikeroog. Odnajdziesz tu przede wszystkim kowala oraz kilku innych sprzedawców oferujących różnorakie dobra i usługi. Oprócz tego Geralt może podjąć się nowego zlecenia wiedźmińskiego (tablica ogłoszeniowa), złożyć wizytę u fryzjera a także dzięki odpowiednim stanowiskom ulepszyć tymczasowo swoje bronie oraz zbroję.
2. Wieś Hov
W wiosce tej nie odnajdziesz żadnych sprzedawców. Możesz się tu jedynie podjąć pobocznego zadania Mistrz areny związanego z duchem tytułowej areny dla wojowników.
Spikeroog: Najważniejsze postacie niezależne
- Karczmarz (M15,1) - Sprzedaje on między innymi karty do gry w Gwinta, alkohole oraz żywność. Możesz zaproponować mu ponadto rozegranie partyjki w karty.
- Kowal (M15,1) - Jest on przede wszystkim rzemieślnikiem (wytwarzanie nowych przedmiotów, naprawa ich itp.). Oprócz tego gra w karty (Gwint) i sprzedaje między innymi kamienie runiczne, zestawy naprawcze, schematy, materiały rzemieślnicze oraz miecze.
- Sprzedawca (M15,1) - W swojej ofercie ma on między innymi skóry zwierzęce, materiały alchemiczne i żywność. Możesz też z nim zagrać w karty.
Spikeroog: Rodzaje przeciwników
- Bagniak (Muckixer)
- Bandyta (Bandit)
- Biały wilk (White Wolf) - Są one bardziej wytrzymałe i zadają większe obrażenia od zwykłych wilków.
- Harpia (Harpy)
- Meluzyna (Melusine) - Eliminacją tego potwora Geralt zajmuje się podczas zaliczania zlecenia wiedźmińskiego na wyspie Spikeroog. Dobrze jest próbować ją uziemić z pomocą znaku Aard i następnie atakować srebrnym mieczem z nałożonym olejkiem przeciw hybrydom.
- Syrena (Siren)
- Utopiec (Drowner)
Spikeroog: Ważne informacje o lokacji
Posiadłość Udalryka znajdujące się na wzgórzu niedaleko Wsi Svorlag jest początkowo niedostępna. Nie trać czasu na poszukiwania klucza czy alternatywnego wyjścia, bo dostęp do budynku zagwarantujesz sobie po odebraniu jednego z pobocznych zadań w Ard Skellig. To samo tyczy się pobliskiego Miejsca Mocy. Będziesz je mógł odwiedzić dopiero po zbadaniu wspomnianej posiadłości.
W zachodniej i północnej części wyspy nie odnajdziesz żadnych ciekawych lokacji nadających się do zbadania ani żadnych unikalnych skarbów. Możesz w rezultacie pominąć eksplorację tych obszarów i skupić się na zatoce, dwóch wioskach oraz tych lokacjach, do których prowadzą ścieżki (są to m.in. legowisko meluzyny i wieża strażnicza zajmowana przez bandytów).
0
- Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
- Wiedźmin 3: Dziki Gon - opis przejścia i atlas
	- Wyspy Skellige
		- Spikeroog
			- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Spikeroog M15 | Spikeroog | Mapy Wiedźmin 3 Dziki Gon
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Mapa przeciwników | Spikeroog | Mapy Wiedźmin 3 Dziki Gon
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Mapa zadań | Spikeroog | Mapy Wiedźmin 3 Dziki Gon
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Poboczne zadania | Spikeroog | Wiedźmin 3 Dziki Gon
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Zlecenia wiedźmińskie | Spikeroog | Wiedźmin 3 Dziki Gon
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Poszukiwania skarbów | Spikeroog | Wiedźmin 3 Dziki Gon
 
 
- Spikeroog
			
 
- Wyspy Skellige
		
 
- Wiedźmin 3: Dziki Gon - opis przejścia i atlas
	
Komentarze czytelników
roka43078312715 Junior
Czy można pobrać mody na konsolę Xbox One S ?
wolfw31438128cc Junior
Mam problem z zadaniem Licho przy studni, które ukończyłem przed wyruszeniem do Wizimy. Po ukończeniu wątku głównego (Ciri zostaje wiedźminką) kiedy pojawiam się w Białym sadzie zadanie przenosi się z zakładki zakończone do nieukończone. W zadaniu wszystkie checkpointy są zaliczone na zielono. Czy ktoś ma podobnie, albo orientuje się co powoduje ten błąd?
Krystian1109 Junior
Witam, pierwszy raz bede pobierał program do konsoli i mam pytanie czy po aktualizacji next-gen program debug console nadal będzie działa jak jest pod starszą wersję?
Atajzuru Legionista
wychodzę z kasyna i uwolniłem małego teraz mi pokazało pomarańczowy okrąg i że mam tam szukać schowka tego juniora problem w tym że chodzę po okolicy i nic tam kurna nie ma a w necie nikt nie wie co gdzie i jak bo guglowałem i nic o co chodzi patałachy z cd projekta nie potrafią zadania wykucować by działało
FALKA1521 Legionista

Axi na eredina i aard, bez sensu na drodze ku zagładzie. Zanim zmienie znak, to ginę, tylko queen sie sprawdza. Ale i tak lipa
atramairama Junior
Ja gram aktualnie po raz pierwszy… mam problem z rybakami na Przystani w Urialli. Zadanie wieża z nikąd oraz szlak bohaterów są wykonane. A rybacy mają dalej „wykrzyknik”. A jak podchodzę to nie da się rozpocząć żadnego zadania. Już zmieniałam świat i wracałam, startowałam na nowo, itd. Nic nie idzie. A może ktoś jeszcze pamięta i może pomóc?
Thrud the Barbarian Legionista
W księgarni w Novigradzie można kupić Nekronomikon... Też w Novigradzie od jakiegoś npc-a usłyszalem "ciemnośc widzę"...
Wanheda Junior
Zrobilam wszystkie odpowiedzi tak by ciri została wiedźminka jednak umarła o co chodzi czy wcześniejsze misję przed walka w kaer moren mają coś wspólnego?
dariuszo25 Junior
Mam taki problem, ze nie moge wgl rozdac punktów umiejętności, gram na ps5. Czy jest jakas zasada albo cos w zwiazku z rozdawaniem ? Help.
eustachy games Junior
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
