Wiedźmin 3 Dziki Gon: Rezydencja Vegelbudów, Poboczne zadania - lista, solucja
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Wiedźmin 3 Dziki Gon znajduje się opis przejścia wszystkich pobocznych zadań powiązanych z lokacją Rezydencja Vegelbudów. Poniższa solucja informuje m.in. jak zachować się w obozowisku poetów, jak rozwiązać problem z dziewczyną-wilkołakiem z wioski, jak ustalić kto kradnie kury babci Janiny i jak wygrać wyścigi konne w pobliżu rezydencji.
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Novigradzka gościnność (Novigrad Hospitality) - solucja
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Wilczyca (Little Red) - solucja
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Drób w opałach (Empty Coop) - solucja
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Nieproszeni goście (A Barnful of Trouble) - solucja
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Wyścig: Gonitwa Erazma Vegelbuda (Race: The Great Erasmus Vegelbud Memorial Race) - solucja
Wiedźmin 3 Dziki Gon: Novigradzka gościnność (Novigrad Hospitality) - solucja

Przy drodze znajdziesz obozujących poetów. Jeśli przyjmiesz ich zaproszenie na wódkę, obudzisz się bez ekwipunku. Podążaj za śladami do wioski, gdzie za budynkiem z niebieskimi paskami znajdziesz obu złodziei. Możesz zażądać jedynie zwrotu twoich rzeczy lub nakazać im oddać ich przedmioty. Niezależnie od decyzji zadanie zakończy się.
Wiedźmin 3 Dziki Gon: Wilczyca (Little Red) - solucja

Na drodze przed wioską zaczepią cię chłopi prosząc o ochronę przed bandytami. Zaczekaj w wiosce do zmierzchu. Grupa bandytów pod przewodnictwem dziewczyny - wilkołaka zechce, abyś wydał im jednego z mieszkańców. Jeśli to zrobisz obejdzie się bez walki, a mieszkańcy nie powiedzą ani słowa - otrzymasz 20 koron. Jeśli wdasz się w walkę będziesz mógł zebrać składniki alchemiczne z wilkołaka oraz otrzymasz od mieszkańców zapłatę w wysokości 10 koron.
Wiedźmin 3 Dziki Gon: Drób w opałach (Empty Coop) - solucja

Babcia Janina mieszkająca przy drodze poskarży ci się, że coś jej kradnie kury. Zbadaj wilcze ślady przy murku i podążaj ich tropem. Dotrzesz do grupy dzieci nieopodal. Po rozmowie z nimi i powrocie do staruszki możesz powiedzieć jej o złodziejach otrzymasz 20 koron zapłaty- lub przekonać ją, aby przygarnęła dzieci - nie dostaniesz nic.
Wiedźmin 3 Dziki Gon: Nieproszeni goście (A Barnful of Trouble) - solucja

W wiosce zobaczysz chłopów kłócących się przy stajni. Dowiesz się, że siedzą tam niejakie potwory. Zostaniesz na swoją prośbę wprowadzony do środka - zastaniesz tam cztery ghule (11 poziom). Wystarczy, że się ich pozbędziesz, by zainkasować 20 koron.
Wiedźmin 3 Dziki Gon: Wyścig: Gonitwa Erazma Vegelbuda (Race: The Great Erasmus Vegelbud Memorial Race) - solucja

Przy posiadłości Vegelbudów odbywają się wyścigi konne (M7,10). Możesz wziąć w nich udział przy wpisowym 100 koron. Do pokonania jest trzech przeciwników, z każdym na nieco zmodyfikowanej trasie. Za pierwszą i drugą wygraną otrzymujesz po 60 koron oraz siodła, przy czym za ostatni wyścig lepsze siodło oraz 180 koron.

Nie jest to jednak koniec zadania. Po wyścigu zaczepi cię jeden z ludzi Tasaka (Cleaver) i wręczy list. Przeczytaj go natychmiast i udaj się na wskazane miejsce. W specjalnym wyścigu ostatnim z tej serii będziesz mógł wygrać 780 koron oraz klapy dla konia. Wyścig odbywa się po Zamurzu Novigradu, a po jego zakończeniu zaatakuje was straż, jednak możesz spokojnie uciekać z miejsca wydarzeń.
- Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
- Wiedźmin 3: Dziki Gon - opis przejścia i atlas
- Wiedźmin 3: Novigrad, Oxenfurt i okolice
- Wiedźmin 3: Rezydencja Vegelbudów (Vegelbud Residence) M7
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Rezydencja Vegelbudów - mapa ważnych miejsc
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Rezydencja Vegelbudów - mapa przeciwników
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Rezydencja Vegelbudów - mapa zadań
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Rezydencja Vegelbudów, Poboczne zadania - lista, solucja
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Rezydencja Vegelbudów, Zlecenia wiedźmińskie - lista
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Rezydencja Vegelbudów, Poszukiwania skarbów - lista
- Wiedźmin 3: Rezydencja Vegelbudów (Vegelbud Residence) M7
- Wiedźmin 3: Novigrad, Oxenfurt i okolice
- Wiedźmin 3: Dziki Gon - opis przejścia i atlas
Komentarze czytelników
Mam taki problem, ze nie moge wgl rozdac punktów umiejętności, gram na ps5. Czy jest jakas zasada albo cos w zwiazku z rozdawaniem ? Help.
na początku masz tylko pierwszą linijke do dyspozycji, potem musisz wykupować inne, aby odblokować pozostałe linijki a poza tym to nie ma zasad
Zrobilam wszystkie odpowiedzi tak by ciri została wiedźminka jednak umarła o co chodzi czy wcześniejsze misję przed walka w kaer moren mają coś wspólnego?
no tak, na koniec gry wpływają wszystkie wybory z całej gry (przynajmniej tak mi powiedział znajomy który bardziej zna się na wiedzminie )
W 3 Ciri nie może zginąć. Podobnie myślałem. W wersji edycji kompletnej autorzy dali nam kilka wskazówek o tym najgorszym zakończeniu. https://www.youtube.com/watch?v=yyPMltDjTFw
W księgarni w Novigradzie można kupić Nekronomikon... Też w Novigradzie od jakiegoś npc-a usłyszalem "ciemnośc widzę"...
Ja gram aktualnie po raz pierwszy… mam problem z rybakami na Przystani w Urialli. Zadanie wieża z nikąd oraz szlak bohaterów są wykonane. A rybacy mają dalej „wykrzyknik”. A jak podchodzę to nie da się rozpocząć żadnego zadania. Już zmieniałam świat i wracałam, startowałam na nowo, itd. Nic nie idzie. A może ktoś jeszcze pamięta i może pomóc?
Axi na eredina i aard, bez sensu na drodze ku zagładzie. Zanim zmienie znak, to ginę, tylko queen sie sprawdza. Ale i tak lipa
wychodzę z kasyna i uwolniłem małego teraz mi pokazało pomarańczowy okrąg i że mam tam szukać schowka tego juniora problem w tym że chodzę po okolicy i nic tam kurna nie ma a w necie nikt nie wie co gdzie i jak bo guglowałem i nic o co chodzi patałachy z cd projekta nie potrafią zadania wykucować by działało
Nie naprawili buga od 8 lat? Szok i niedowierzanie w sumie.
Witam, pierwszy raz bede pobierał program do konsoli i mam pytanie czy po aktualizacji next-gen program debug console nadal będzie działa jak jest pod starszą wersję?
Mam problem z zadaniem Licho przy studni, które ukończyłem przed wyruszeniem do Wizimy. Po ukończeniu wątku głównego (Ciri zostaje wiedźminką) kiedy pojawiam się w Białym sadzie zadanie przenosi się z zakładki zakończone do nieukończone. W zadaniu wszystkie checkpointy są zaliczone na zielono. Czy ktoś ma podobnie, albo orientuje się co powoduje ten błąd?
Czy można pobrać mody na konsolę Xbox One S ?
Kuurczee już od godziny męczę się z tym głupim nifgardem czy jak jemu tam cały czas mnie zabiją masakra
Ulepszone spodnie cechu kota , w domku kowala jest zejście do jaskini w którym ten rysztunek się znajduje lecz umnie w tym zejściu jest krata , które nie umożliwia zejście . Ktoś wie dlaczego tak jest? Na youtubie ludzie normalnie mają drabinę na dół i se biorą schemat a ja mam kratę : C . Help
Witam, zrobilem misje na arcymistrzowski rynsztunek wilka. Zadanie zakonczone. Ale gdy chce go wykonac u tego arcymistrz w krew i wino. To mi tych schematow nie pokazuje? Wie ktos dlaczego? Nigdy wczesniej nie robilem zadnych innych schematow na wilka czy to dlatego?
Nie wiem czy to jest już wiedza powszechna ale z ciekawości pognałam za Czarną Marą na koniec zadania Szepczące Wzgórze mając nadziej że dotrę tam gdzie przetrzymywane są dzieci. Mara jedzie stałą trasą ale okazało się że kiedy dotrze do mostu w miejscu gdzie jest moja postać to po prostu znika ( nie zgubiłam jej po prostu jej tekstura nagle znika)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
