Zadanie poboczne "Sąsiedzka sprzeczka" - zabij trolla (poziom 26) i przeczytaj list znaleziony w jaskini.
Miejsce, gdzie były przeprowadzane Próby Traw. Możesz zbadać kilka przedmiotów, znaleźć dobry miecz i zbroję, a także trochę doświadczenia, gdy dotrzesz do końca jaskini. Uważaj na Nekkery Wojowników (poziom 12).
Znajdziesz tu dwa, jedne z najlepszych mieczy-reliktów: stalowy "Cleaver Hood" oraz srebrny "Zerrikanterment".
Wejście do starej kuźni, związane z zadaniem "Wiedźmińska kuźnia".
Lokacja powiązana z zadaniem "Efekt cieplarniany". Po jego zakończeniu znajdziesz tu trochę rzadkich ziół.
Stary bastion, powiązany z zadaniem "Bastion".
Skarby strzeże Leszy (poziom 20). Zawiera niezłą kuszę oraz równie dobrą zbroją.
Wiwerna (poziom 14) strzeże mało wartościowego skarbu.
Znak Igni, tylko w zadaniu "Ostatnia próba".
Wiedźmin 3 Dziki Gon: Kaer Morhen - mapa ważnych miejsc
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Wiedźmin 3 Dziki Gon znajduje się mapa lokacji Kaer Morhen, czyli wiedźmińskiej twierdzy odwiedzanej na dłużej w finale kampanii. Na mapie atlasu świata zaznaczyliśmy m.in. ważne obszary z Kaer Morhen i okolic, a także wszystkie drogowskazy odnajdywane w pobliżu twierdzy.
- Kaer Morhen: Opis lokacji
- Kaer Morhen: Najważniejsze miejsca
- Kaer Morhen: Rodzaje przeciwników
- Kaer Morhen: Ważne informacje o lokacji
Kaer Morhen: Opis lokacji
Kaer Morhen to siedziba wiedźminów usytuowana w górach, na odludziu. Poza samą twierdzą dostępny jest także pewien obszar dostępny do zwiedzania.
Nie zamieszkują tego miejsca również rozmaite potwory. Mimo to, znajdziesz tu kilka zadań wartych uwagi, a przede wszystkim odbywa się tu większość fabuły aktu II. Wiele jaskiń i ruin skrywa ciekawe przedmioty, znajdziesz tu też strzeżone skarby.
Kaer Morhen: Najważniejsze miejsca
1 - Jaskinia trolla
Zadanie poboczne Sąsiedzka sprzeczka - zabij trolla (poziom 26) i przeczytaj list znaleziony w jaskini.
3 - Stara wieża
Znajdziesz tu dwa, jedne z najlepszych mieczy-reliktów: stalowy Cleaver Hood oraz srebrny Zerrikanterment.
4 - Wejście do jaskini
Wejście do starej kuźni, związane z zadaniem Wiedźmińska kuźnia.
5 - Cieplarnia
Lokacja powiązana z zadaniem Efekt cieplarniany. Po jego zakończeniu znajdziesz tu trochę rzadkich ziół.
6 - Bastion
Stary bastion, powiązany z zadaniem o tej samej nazwie.
Kaer Morhen: Rodzaje przeciwników
Poziom okolicy jest dość zróżnicowany. W lasach nie spotkasz potężnych potworów, jednak niektóre z rzadkich i mocniejszych strzeże skarbów i ciekawych miejsc:
- Wilk (Wolf)
- Nekker
- Utopiec (Drowner)
- Niedźwiedź (Bear)
- Żywiołak Ziemi (Earth Elemental)
- Wiwerna (Wyvern)
- Harpia (Harp)
- Erynie (Erynias)
- Endragi (Enrages)
- Troll
- Leszy (Leshen)
- Mglaki (Foglets)
Kaer Morhen: Ważne informacje o lokacji
Dostęp do twierdzy Kaer Morhen nie jest odblokowany przez cały czas. Będziesz mógł dostać się tam dopiero w drugim akcie kampanii. Od momentu odblokowania dostępu do Kaer Morhen możliwe jest podróżowanie pomiędzy tą lokacją i innymi głównymi krainami - odbywa się to dzięki korzystaniu z drogowskazów, czyli systemu szybkiej podróży.
W Kaer Morhen rozgrywa się duży fragment głównej fabuły i dostępnych jest także kilka zadań pobocznych. Po zakończeniu gry nie będziesz miał również możliwości kontaktu z nikim, kto zamieszkiwał zamek - pozostanie on opuszczony.
- Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
- Wiedźmin 3: Dziki Gon - opis przejścia i atlas
- Wiedźmin 3: Kaer Morhen i epilog
- Wiedźmin 3: Kaer Morhen, kompletowanie drużyny
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Kaer Morhen - mapa ważnych miejsc
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Kaer Morhen - mapa zadań
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Najbrzydszy człowiek na świecie (Ugly Baby) - solucja
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Nie ma jak w domu, Va Fail Elaine - solucja
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Wyspa Mgieł (The Isle of Mists) - solucja
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Bitwa w Kaer Morhen (The Battle of Kaer Morhen) - solucja
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Krajobraz po bitwie (Blood on the Battlefield) - solucja
- Wiedźmin 3: Kaer Morhen, kompletowanie drużyny
- Wiedźmin 3: Kaer Morhen i epilog
- Wiedźmin 3: Dziki Gon - opis przejścia i atlas
Komentarze czytelników
Mam taki problem, ze nie moge wgl rozdac punktów umiejętności, gram na ps5. Czy jest jakas zasada albo cos w zwiazku z rozdawaniem ? Help.
na początku masz tylko pierwszą linijke do dyspozycji, potem musisz wykupować inne, aby odblokować pozostałe linijki a poza tym to nie ma zasad
Zrobilam wszystkie odpowiedzi tak by ciri została wiedźminka jednak umarła o co chodzi czy wcześniejsze misję przed walka w kaer moren mają coś wspólnego?
no tak, na koniec gry wpływają wszystkie wybory z całej gry (przynajmniej tak mi powiedział znajomy który bardziej zna się na wiedzminie )
W 3 Ciri nie może zginąć. Podobnie myślałem. W wersji edycji kompletnej autorzy dali nam kilka wskazówek o tym najgorszym zakończeniu. https://www.youtube.com/watch?v=yyPMltDjTFw
W księgarni w Novigradzie można kupić Nekronomikon... Też w Novigradzie od jakiegoś npc-a usłyszalem "ciemnośc widzę"...
Ja gram aktualnie po raz pierwszy… mam problem z rybakami na Przystani w Urialli. Zadanie wieża z nikąd oraz szlak bohaterów są wykonane. A rybacy mają dalej „wykrzyknik”. A jak podchodzę to nie da się rozpocząć żadnego zadania. Już zmieniałam świat i wracałam, startowałam na nowo, itd. Nic nie idzie. A może ktoś jeszcze pamięta i może pomóc?
Axi na eredina i aard, bez sensu na drodze ku zagładzie. Zanim zmienie znak, to ginę, tylko queen sie sprawdza. Ale i tak lipa
wychodzę z kasyna i uwolniłem małego teraz mi pokazało pomarańczowy okrąg i że mam tam szukać schowka tego juniora problem w tym że chodzę po okolicy i nic tam kurna nie ma a w necie nikt nie wie co gdzie i jak bo guglowałem i nic o co chodzi patałachy z cd projekta nie potrafią zadania wykucować by działało
Nie naprawili buga od 8 lat? Szok i niedowierzanie w sumie.
Witam, pierwszy raz bede pobierał program do konsoli i mam pytanie czy po aktualizacji next-gen program debug console nadal będzie działa jak jest pod starszą wersję?
Mam problem z zadaniem Licho przy studni, które ukończyłem przed wyruszeniem do Wizimy. Po ukończeniu wątku głównego (Ciri zostaje wiedźminką) kiedy pojawiam się w Białym sadzie zadanie przenosi się z zakładki zakończone do nieukończone. W zadaniu wszystkie checkpointy są zaliczone na zielono. Czy ktoś ma podobnie, albo orientuje się co powoduje ten błąd?
Czy można pobrać mody na konsolę Xbox One S ?
Kuurczee już od godziny męczę się z tym głupim nifgardem czy jak jemu tam cały czas mnie zabiją masakra
Ulepszone spodnie cechu kota , w domku kowala jest zejście do jaskini w którym ten rysztunek się znajduje lecz umnie w tym zejściu jest krata , które nie umożliwia zejście . Ktoś wie dlaczego tak jest? Na youtubie ludzie normalnie mają drabinę na dół i se biorą schemat a ja mam kratę : C . Help
Witam, zrobilem misje na arcymistrzowski rynsztunek wilka. Zadanie zakonczone. Ale gdy chce go wykonac u tego arcymistrz w krew i wino. To mi tych schematow nie pokazuje? Wie ktos dlaczego? Nigdy wczesniej nie robilem zadnych innych schematow na wilka czy to dlatego?
Nie wiem czy to jest już wiedza powszechna ale z ciekawości pognałam za Czarną Marą na koniec zadania Szepczące Wzgórze mając nadziej że dotrę tam gdzie przetrzymywane są dzieci. Mara jedzie stałą trasą ale okazało się że kiedy dotrze do mostu w miejscu gdzie jest moja postać to po prostu znika ( nie zgubiłam jej po prostu jej tekstura nagle znika)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
