Zadanie poboczne "Sąsiedzka sprzeczka" - zabij trolla (poziom 26) i przeczytaj list znaleziony w jaskini.
Miejsce, gdzie były przeprowadzane Próby Traw. Możesz zbadać kilka przedmiotów, znaleźć dobry miecz i zbroję, a także trochę doświadczenia, gdy dotrzesz do końca jaskini. Uważaj na Nekkery Wojowników (poziom 12).
Znajdziesz tu dwa, jedne z najlepszych mieczy-reliktów: stalowy "Cleaver Hood" oraz srebrny "Zerrikanterment".
Wejście do starej kuźni, związane z zadaniem "Wiedźmińska kuźnia".
Lokacja powiązana z zadaniem "Efekt cieplarniany". Po jego zakończeniu znajdziesz tu trochę rzadkich ziół.
Stary bastion, powiązany z zadaniem "Bastion".
Skarby strzeże Leszy (poziom 20). Zawiera niezłą kuszę oraz równie dobrą zbroją.
Wiwerna (poziom 14) strzeże mało wartościowego skarbu.
Znak Igni, tylko w zadaniu "Ostatnia próba".
Wiedźmin 3 Dziki Gon: Kaer Morhen - mapa ważnych miejsc
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Wiedźmin 3 Dziki Gon znajduje się mapa lokacji Kaer Morhen, czyli wiedźmińskiej twierdzy odwiedzanej na dłużej w finale kampanii. Na mapie atlasu świata zaznaczyliśmy m.in. ważne obszary z Kaer Morhen i okolic, a także wszystkie drogowskazy odnajdywane w pobliżu twierdzy.
- Kaer Morhen: Opis lokacji
- Kaer Morhen: Najważniejsze miejsca
- Kaer Morhen: Rodzaje przeciwników
- Kaer Morhen: Ważne informacje o lokacji
Kaer Morhen: Opis lokacji
Kaer Morhen to siedziba wiedźminów usytuowana w górach, na odludziu. Poza samą twierdzą dostępny jest także pewien obszar dostępny do zwiedzania.
Nie zamieszkują tego miejsca również rozmaite potwory. Mimo to, znajdziesz tu kilka zadań wartych uwagi, a przede wszystkim odbywa się tu większość fabuły aktu II. Wiele jaskiń i ruin skrywa ciekawe przedmioty, znajdziesz tu też strzeżone skarby.
Kaer Morhen: Najważniejsze miejsca
1 - Jaskinia trolla
Zadanie poboczne Sąsiedzka sprzeczka - zabij trolla (poziom 26) i przeczytaj list znaleziony w jaskini.
3 - Stara wieża
Znajdziesz tu dwa, jedne z najlepszych mieczy-reliktów: stalowy Cleaver Hood oraz srebrny Zerrikanterment.
4 - Wejście do jaskini
Wejście do starej kuźni, związane z zadaniem Wiedźmińska kuźnia.
5 - Cieplarnia
Lokacja powiązana z zadaniem Efekt cieplarniany. Po jego zakończeniu znajdziesz tu trochę rzadkich ziół.
6 - Bastion
Stary bastion, powiązany z zadaniem o tej samej nazwie.
Kaer Morhen: Rodzaje przeciwników
Poziom okolicy jest dość zróżnicowany. W lasach nie spotkasz potężnych potworów, jednak niektóre z rzadkich i mocniejszych strzeże skarbów i ciekawych miejsc:
- Wilk (Wolf)
- Nekker
- Utopiec (Drowner)
- Niedźwiedź (Bear)
- Żywiołak Ziemi (Earth Elemental)
- Wiwerna (Wyvern)
- Harpia (Harp)
- Erynie (Erynias)
- Endragi (Enrages)
- Troll
- Leszy (Leshen)
- Mglaki (Foglets)
Kaer Morhen: Ważne informacje o lokacji
Dostęp do twierdzy Kaer Morhen nie jest odblokowany przez cały czas. Będziesz mógł dostać się tam dopiero w drugim akcie kampanii. Od momentu odblokowania dostępu do Kaer Morhen możliwe jest podróżowanie pomiędzy tą lokacją i innymi głównymi krainami - odbywa się to dzięki korzystaniu z drogowskazów, czyli systemu szybkiej podróży.
W Kaer Morhen rozgrywa się duży fragment głównej fabuły i dostępnych jest także kilka zadań pobocznych. Po zakończeniu gry nie będziesz miał również możliwości kontaktu z nikim, kto zamieszkiwał zamek - pozostanie on opuszczony.
0
- Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
- Wiedźmin 3: Dziki Gon - opis przejścia i atlas
- Kaer Morhen i epilog
- Kaer Morhen, kompletowanie drużyny
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Kaer Morhen - mapa ważnych miejsc
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Kaer Morhen - mapa zadań
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Najbrzydszy człowiek na świecie (Ugly Baby) - solucja
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Nie ma jak w domu, Va Fail Elaine - solucja
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Wyspa Mgieł (The Isle of Mists) - solucja
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Bitwa w Kaer Morhen (The Battle of Kaer Morhen) - solucja
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Krajobraz po bitwie (Blood on the Battlefield) - solucja
- Kaer Morhen, kompletowanie drużyny
- Kaer Morhen i epilog
- Wiedźmin 3: Dziki Gon - opis przejścia i atlas
Komentarze czytelników
roka43078312715 Junior
Czy można pobrać mody na konsolę Xbox One S ?
wolfw31438128cc Junior
Mam problem z zadaniem Licho przy studni, które ukończyłem przed wyruszeniem do Wizimy. Po ukończeniu wątku głównego (Ciri zostaje wiedźminką) kiedy pojawiam się w Białym sadzie zadanie przenosi się z zakładki zakończone do nieukończone. W zadaniu wszystkie checkpointy są zaliczone na zielono. Czy ktoś ma podobnie, albo orientuje się co powoduje ten błąd?
Krystian1109 Junior
Witam, pierwszy raz bede pobierał program do konsoli i mam pytanie czy po aktualizacji next-gen program debug console nadal będzie działa jak jest pod starszą wersję?
Atajzuru Legionista
wychodzę z kasyna i uwolniłem małego teraz mi pokazało pomarańczowy okrąg i że mam tam szukać schowka tego juniora problem w tym że chodzę po okolicy i nic tam kurna nie ma a w necie nikt nie wie co gdzie i jak bo guglowałem i nic o co chodzi patałachy z cd projekta nie potrafią zadania wykucować by działało
FALKA1521 Legionista
Axi na eredina i aard, bez sensu na drodze ku zagładzie. Zanim zmienie znak, to ginę, tylko queen sie sprawdza. Ale i tak lipa
atramairama Junior
Ja gram aktualnie po raz pierwszy… mam problem z rybakami na Przystani w Urialli. Zadanie wieża z nikąd oraz szlak bohaterów są wykonane. A rybacy mają dalej „wykrzyknik”. A jak podchodzę to nie da się rozpocząć żadnego zadania. Już zmieniałam świat i wracałam, startowałam na nowo, itd. Nic nie idzie. A może ktoś jeszcze pamięta i może pomóc?
Thrud the Barbarian Legionista
W księgarni w Novigradzie można kupić Nekronomikon... Też w Novigradzie od jakiegoś npc-a usłyszalem "ciemnośc widzę"...
Wanheda Junior
Zrobilam wszystkie odpowiedzi tak by ciri została wiedźminka jednak umarła o co chodzi czy wcześniejsze misję przed walka w kaer moren mają coś wspólnego?
dariuszo25 Junior
Mam taki problem, ze nie moge wgl rozdac punktów umiejętności, gram na ps5. Czy jest jakas zasada albo cos w zwiazku z rozdawaniem ? Help.
eustachy games Junior
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
