Wiedźmin 3 Dziki Gon: Zlecenia wiedźmińskie | Kaer Trolde | Wiedźmin 3 Dziki Gon
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Wiedźmin 3 Dziki Gon znajdują się opisy przejścia 3 zleceń wiedźmińskich z lokacji Kaer Trolde na wyspach Skellige. Nasza solucja objaśnia m.in. jak jak rozwiązać zagadkę zaginięcia syna Odhena, jak pokonać biesa, jak rozprawić się z babą wodną z jaskini, kim jest upiór z Eldbergu i jak wyeliminować pokutnika.
- Zlecenie: Zaginiony syn (Contract: Missing Son)
- Zlecenie: Morskie Diabły (Contract: Muire D'Yaeblen)
- Zlecenie: Upiór z Eldbergu (Contract: The Phantom of Eldberg)
Zlecenie: Zaginiony syn (Contract: Missing Son)

Po przeczytaniu ogłoszenia na tablicy w wiosce Rannvaig (M13,1) udaj się do Odhena stojącego nieopodal. Zlecenie rozpocznij od negocjacji kwoty za zadanie - 300 koron przejdzie od razu. Mężczyzna powie ci o zaginięciu jego syna i wyśle do ruin zamku na południe od wioski. Od razu zauważysz ciało przy wejściu do zamku i w tym momencie przygotuj się do walki. Twoim przeciwnikiem będzie bies (fiend).

Po krótkiej walce (zabranie potworowi około połowy punktów zdrowia) zostaniesz zahipnotyzowany, a przeciwnik ucieknie. Znajdź jego trop i podążaj nim z ruin do zniszczonej osady po drugiej stronie rzeki. Przygotuj się na drugie starcie, tym razem na śmierć i życie. Bies ma odnowione zdrowie, lecz poza tym walka przebiega jak wcześniej. Przed walką zastosuj olej na relikty, podczas walki nie najgorzej spisuje się ogień oraz petardy oślepiające.

Gdy już rozprawisz się z monstrum przeszukaj północną część ruin, by odnaleźć ciało zaginionego chłopaka. Możesz teraz wrócić do zleceniodawcy po wytargowaną wcześniej nagrodę. Drugą nagrodą jest trofeum.
Główna nagroda za wykonanie zadania to trofeum biesa: +5% doświadczenia za każdego zabitego potwora.
Zlecenie: Morskie Diabły (Contract: Muire D'Yaeblen)

Porozmawiaj z Bjorgiem koło tablicy ogłoszeń (M13,14) w Kaer Trolde. Wynegocjuj cenę za kontrakt - bezpieczna kwota to 280 koron - i udaj się na rozmowę ze świadkami (wystarczy z jednym) ataku potworów.

Następnie udaj się na miejsce ataków - oba znaczniki na mapie wskazują na wejścia do tej samej jaskini. Po wejściu do środka zaaplikuj olej na trupojady, gdyż za chwilę zmierzysz się z grupą utopców (poziom 18). Na wejściu spróbuj szybko podpalić gaz, w którym przebywają, aby zadać im spore obrażenia grupowe.

W następnej grocie zbadaj ślady aktywności potwora, aby określić, że twoim głównym celem będzie baba wodna (poziom). Aby ją zwabić, przygotuj (chyba, że już posiadasz) eliksir Feromony Utopca i wypij go, a następnie schowaj się w małej wyrwie między skałami.
Po odczekaniu chwili przez Geralta w grocie pojawią się dwa utopce (poziom 18), które wyeliminuj w pierwszej kolejności, i baba wodna, która jest twoim głównym celem. Petardy ogniowe i Ignii to kluczowe narzędzia do użycia w tym pojedynku. W tym przypadku, gdy udasz się po nagrodę, będziesz mógł wymusić dodatkową zapłatę w wysokości ok. 70 dodatkowych koron.
Główna nagroda za wykonanie zadania to trofeum baby wodnej: +5% doświadczenia za każdego przeciwnika (dowolnego nrodzaju).
Zlecenie: Upiór z Eldbergu (Contract: The Phantom of Eldberg)

Zlecenie dostępne jest dopiero po zakończeniu pierwszego zadania głównego na Skellige - Umarł król, niech żyje król (The King is Dead - Long Live The King).
Quest otrzymasz od Jorunda w karczmie w wiosce Arinbjorn (M14,11). Po ustaleniu wartości kontraktu (ok. 270 koron) ruszaj na wyspę na północny-zachód od wioski, gdzie na północy wyspy znajdziesz latarnię morską.

Na drodze znajdziesz chatę Mikkjaala, który wprowadzi cię w szczegóły zadania i przekaże klucz do latarni. Po drodze napotkasz upiory (poziom 15). Przy pierwszych schodach prowadzących do latarni za pomocą wiedźmińskich zmysłów ujrzysz znaki wskazujące na klątwę. W latarni na piętrze znajduje się szafka, a w niej list - przeczytaj go, po czym wracaj do Mikkjaala. Już teraz przygotuj się do walki z upiorami nakładając olej na miecz.

Wyjdziesz wraz z nim z chaty. Odpieraj ataki pokutnika (upiór) i co pewien czas przybywających pomniejszych jego kolegów. Do czasu, aż latarnika nie zapali światła w latarni obrażenia zadawane przeciwnikowi będą znacznie słabsze, lecz to nie znaczy, że nie warto go w tym czasie atakować. Po wygranej walce zabierz trofeum upiora. Na koniec możesz zadecydować o losie Mikkjaala - wygnaj go lub pozwól mu zostać. Teraz wróć po nagrodę.

To jednak nie koniec - po odebraniu zapłaty zaatakują cię w karczmie dwa oprychy. Walka na pięści przerodzi się niebawem w siekanie mieczami, gdzie niezależnie od tego co zrobisz - Jorund zginie. Tu zaczyna się automatycznie nowe zadanie: Obcy w obcym kraju (Stanger in a Strange Land). Quest ten opisaliśmy na stronie o pobocznych zadaniach regionu Kaer Trolde.
Główna nagroda za wykonanie zadania to trofeum upiora: +5% doświadczenia za każdego zabitego przeciwnika.
0
- Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
- Wiedźmin 3: Dziki Gon - opis przejścia i atlas
- Wyspy Skellige
- Kaer Trolde M13
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Kaer Trolde M13 | Kaer Trolde | Mapy Wiedźmin 3 Dziki Gon
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Mapa przeciwników | Kaer Trolde | Mapy Wiedźmin 3 Dziki Gon
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Mapa zadań | Kaer Trolde | Mapy Wiedźmin 3 Dziki Gon
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Umarł król, niech żyje król (The King is Dead - Long Live The King) | Kaer Trolde
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Echa przeszłości (Echoes of the Past) - główne zadanie | Kaer Trolde | Wiedźmin
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie (Missing Person) (Nameless) - główne zadanie | Kaer Trolde
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Egzamin z alchemii (Practicum in Advanced Alchemy) - zadanie poboczne | Kaer Trolde
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Poboczne zadania | Kaer Trolde | Wiedźmin 3 Dziki Gon
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Zlecenia wiedźmińskie | Kaer Trolde | Wiedźmin 3 Dziki Gon
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Poszukiwania skarbów | Kaer Trolde | Wiedźmin 3 Dziki Gon
- Kaer Trolde M13
- Wyspy Skellige
- Wiedźmin 3: Dziki Gon - opis przejścia i atlas
Komentarze czytelników
roka43078312715 Junior
Czy można pobrać mody na konsolę Xbox One S ?
wolfw31438128cc Junior
Mam problem z zadaniem Licho przy studni, które ukończyłem przed wyruszeniem do Wizimy. Po ukończeniu wątku głównego (Ciri zostaje wiedźminką) kiedy pojawiam się w Białym sadzie zadanie przenosi się z zakładki zakończone do nieukończone. W zadaniu wszystkie checkpointy są zaliczone na zielono. Czy ktoś ma podobnie, albo orientuje się co powoduje ten błąd?
Krystian1109 Junior
Witam, pierwszy raz bede pobierał program do konsoli i mam pytanie czy po aktualizacji next-gen program debug console nadal będzie działa jak jest pod starszą wersję?
Atajzuru Legionista
wychodzę z kasyna i uwolniłem małego teraz mi pokazało pomarańczowy okrąg i że mam tam szukać schowka tego juniora problem w tym że chodzę po okolicy i nic tam kurna nie ma a w necie nikt nie wie co gdzie i jak bo guglowałem i nic o co chodzi patałachy z cd projekta nie potrafią zadania wykucować by działało
FALKA1521 Legionista
Axi na eredina i aard, bez sensu na drodze ku zagładzie. Zanim zmienie znak, to ginę, tylko queen sie sprawdza. Ale i tak lipa
atramairama Junior
Ja gram aktualnie po raz pierwszy… mam problem z rybakami na Przystani w Urialli. Zadanie wieża z nikąd oraz szlak bohaterów są wykonane. A rybacy mają dalej „wykrzyknik”. A jak podchodzę to nie da się rozpocząć żadnego zadania. Już zmieniałam świat i wracałam, startowałam na nowo, itd. Nic nie idzie. A może ktoś jeszcze pamięta i może pomóc?
Thrud the Barbarian Legionista
W księgarni w Novigradzie można kupić Nekronomikon... Też w Novigradzie od jakiegoś npc-a usłyszalem "ciemnośc widzę"...
Wanheda Junior
Zrobilam wszystkie odpowiedzi tak by ciri została wiedźminka jednak umarła o co chodzi czy wcześniejsze misję przed walka w kaer moren mają coś wspólnego?
dariuszo25 Junior
Mam taki problem, ze nie moge wgl rozdac punktów umiejętności, gram na ps5. Czy jest jakas zasada albo cos w zwiazku z rozdawaniem ? Help.
eustachy games Junior
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
