Wiedźmin 3 Dziki Gon: Biały Sad, Poszukiwania skarbów - lista, solucja
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Wiedźmin 3 Dziki Gon znajdują się opisy przejścia questów poszukiwań skarbów w lokacji Biały Sad. Są to drobne opcjonalne misje powiązane m.in. z rynsztunkiem szkoły żmii oraz dwoma unikalnymi mieczami.
- Poszukiwania: Rynsztunek szkoły żmii (Scavenger Hunt: Viper School Gear)
- Złoto dezerterów (Deserter Gold)
- Brudna forsa (Dirty Funds)
- Temerskie precjoza (Temerian Valuables)
Poszukiwania: Rynsztunek szkoły żmii (Scavenger Hunt: Viper School Gear)

Zadanie to dotyczy odnalezienia schematów legendarnego rynsztunku wiedźmińskiej szkoły żmii. W celu zlokalizowania schematów musisz odbyć dwie wyprawy poszukiwawcze i możesz zajmować się nimi w dowolnej kolejności.
Pierwszy krok to zlokalizowanie zwłok Kolgrima. Znajdują się one w krypcie sąsiadującej z Cmentarzem w Białym Sadzie (White Orchard Cemetery) (M1,5). Dostępu do krypty broni upiór (Wraith) znajdujący się na siódmym poziomie doświadczenia. Możesz podjąć próbę obiegnięcia potwora lub stoczyć z nim pełnoprawną walkę. W tym drugim przypadku polegaj na częstych unikach i pomagaj sobie magicznymi pułapkami rozstawianymi dzięki używaniu znaku Yrden. Podejdź do krypty i zniszcz jej drewniane drzwi np. z użyciem znaku Aard. W krypcie wpadniesz na kolejnego upiora - możesz go pokonać na miejscu lub odciągnąć na zewnątrz. Odszukaj w krypcie zwłoki Kolgrima i zbadaj je, pozyskując schemat srebrnego miecza wiedźmińskiego cechu żmiji (Serpentine Steel Sword) oraz list (Letter from witcher Kolgrim of the Viper School).

Drugi krok to zbadanie obozowiska bandytów i odnalezienie raportu z przesłuchania. Obozowisko jest na wzgórzu niedaleko Spalonej wsi (Ransacked Village) (M1,6) i możesz do niego przedostać się wspinając się po skałach od zachodniej strony. Po dotarciu na miejsce pokonaj dezerterów (Deserter) oraz ich przywódcę (Deserter Leader). Zbadaj następnie obozowisko. W jednej ze skrzyń pozostawiono raport z przesłuchania (Interrogation Report). Zabierz go i zapoznaj się z jego treścią z poziomu inwentarza. W skrzyni jest też schemat stalowego miecza wiedźmińskiego cechu żmiji (Serpentine Steel Sword).
Złoto dezerterów (Deserter Gold)

Zadanie to dotyczy odnalezienia skrytki tytułowych dezerterów. O możliwości jego odblokowania dowiesz się docierając do niewielkiego obozowiska w północnej części mapy (M1,8). W obozowisku zbadaj zwłoki oraz skrzynię i zabierz notatki szpiega (Spy's Notes). Zapoznaj się z ich treścią z poziomu inwentarza.
Ustaw to zadanie jako aktywne i wyrusz w stronę Młyna (Mill) zlokalizowanego na zachód stąd. Zainteresuj się jedną z chatek przy młynie (M1,9). Wejdź do niej. Musisz odblokować sobie zejście do piwnicy i najlepiej tego dokonać używając znaku Aard na drewnianych deskach. W piwnicy odnajdziesz kilka pojemników. Z tym questem powiązane są skrzynie, w których składowane są miecz Vrihedd (Vrihedd Brigade Sword) oraz spodnie łowieckie (Hunting Trousers).
Brudna forsa (Dirty Funds)

Zadanie to dotyczy odnalezienia skarbu dezerterów. O możliwości jego odblokowania dowiesz się docierając do niewielkiego obozowiska w północnej części mapy (M1,10). Po znalezieniu się w obozowisku uporaj się z wilkami i wargami, a następnie odszukaj skrzynię, w której pozostawiono m.in. notatki (Scrawled Notes). Zapoznaj się z ich treścią z poziomu inwentarza.
Ustaw to zadanie jako aktywne i wyrusz do obozowiska bandytów zlokalizowanego na wschód stąd (M1,11). Zaatakuj dezerterów (Deserter) i uważaj na ich przywódcę (Deserter Leader), zwłaszcza że używa on tarczy. Najlepiej jest ogłuszać tę postać znakiem Aard i następnie atakować ją od flanki zanim powróci do pełni sił. Po wygranej bitwie zbadaj obozowisko. W jednym z namiotów odnajdziesz skrzynię z mieczem Maribor (Maribor Sword).
Temerskie precjoza (Temerian Valuables)

Zadanie to dotyczy odnalezienia zaginionego temerskiego skarbu. O możliwości jego odblokowania dowiesz się docierając do niewielkiego mostu na zachód od Młyna (Mill) (M1,12). Zacznij od rozprawienia się z okolicznymi utopcami, a następnie odszukaj zwłoki, przy których pozostawiono klucz (Temerian lily key). Możesz już zanurkować i odnaleźć pod wodą zamkniętą skrzynię. Otwórz ją z pomocą klucza i zabierz z niej przede wszystkim księgę z rozkazami (Blood-soaked military orders). Zapoznaj się z jej treścią z poziomu inwentarza.
Ustaw to zadanie jako aktywne i wyrusz w stronę Młyna (Mill) zlokalizowanego na wschód stąd. Zainteresuj się jedną z chatek przy młynie (M1,9). Wejdź do niej. Musisz odblokować sobie zejście do piwnicy i najlepiej tego dokonać używając znaku Aard na drewnianych deskach. W piwnicy odnajdziesz kilka pojemników. Z tym questem powiązana jest zamknięta skrzynia (użyj ponownie klucza), w której składowany jest między innymi dokument (Scribbled Document) (możesz go przeczytać, ale nie jest to obowiązkowe).
- Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
- Wiedźmin 3: Dziki Gon - opis przejścia i atlas
- Wiedźmin 3: Prolog i Biały Sad
- Wiedźmin 3: Interaktywna mapa Biały Sad (White Orchard)
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Kaer Morhen, Prolog - solucja, opis przejścia
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Biały Sad - mapa ważnych miejsc
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Biały Sad - mapa przeciwników
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Biały Sad - miejsca mocy, mapa
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Biały Sad - mapa zadań
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Bez i agrest - solucja, opis przejścia (Biały Sad)
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Bestia z Białego Sadu - solucja (Biały Sad)
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Incydent w Białym Sadzie - solucja (Biały Sad)
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Audiencja - solucja (Biały Sad)
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Śladami Ciri - solucja (Biały Sad)
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Nilfgaardzki łącznik - solucja (Biały Sad)
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Biały Sad, Poboczne zadania - lista, solucja
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Zlecenie wiedźmińskie Licho przy studni - solucja
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Biały Sad, Poszukiwania skarbów - lista, solucja
- Wiedźmin 3: Prolog i Biały Sad
- Wiedźmin 3: Dziki Gon - opis przejścia i atlas
Komentarze czytelników
Mam taki problem, ze nie moge wgl rozdac punktów umiejętności, gram na ps5. Czy jest jakas zasada albo cos w zwiazku z rozdawaniem ? Help.
na początku masz tylko pierwszą linijke do dyspozycji, potem musisz wykupować inne, aby odblokować pozostałe linijki a poza tym to nie ma zasad
Zrobilam wszystkie odpowiedzi tak by ciri została wiedźminka jednak umarła o co chodzi czy wcześniejsze misję przed walka w kaer moren mają coś wspólnego?
no tak, na koniec gry wpływają wszystkie wybory z całej gry (przynajmniej tak mi powiedział znajomy który bardziej zna się na wiedzminie )
W 3 Ciri nie może zginąć. Podobnie myślałem. W wersji edycji kompletnej autorzy dali nam kilka wskazówek o tym najgorszym zakończeniu. https://www.youtube.com/watch?v=yyPMltDjTFw
W księgarni w Novigradzie można kupić Nekronomikon... Też w Novigradzie od jakiegoś npc-a usłyszalem "ciemnośc widzę"...
Ja gram aktualnie po raz pierwszy… mam problem z rybakami na Przystani w Urialli. Zadanie wieża z nikąd oraz szlak bohaterów są wykonane. A rybacy mają dalej „wykrzyknik”. A jak podchodzę to nie da się rozpocząć żadnego zadania. Już zmieniałam świat i wracałam, startowałam na nowo, itd. Nic nie idzie. A może ktoś jeszcze pamięta i może pomóc?
Axi na eredina i aard, bez sensu na drodze ku zagładzie. Zanim zmienie znak, to ginę, tylko queen sie sprawdza. Ale i tak lipa
wychodzę z kasyna i uwolniłem małego teraz mi pokazało pomarańczowy okrąg i że mam tam szukać schowka tego juniora problem w tym że chodzę po okolicy i nic tam kurna nie ma a w necie nikt nie wie co gdzie i jak bo guglowałem i nic o co chodzi patałachy z cd projekta nie potrafią zadania wykucować by działało
Nie naprawili buga od 8 lat? Szok i niedowierzanie w sumie.
Witam, pierwszy raz bede pobierał program do konsoli i mam pytanie czy po aktualizacji next-gen program debug console nadal będzie działa jak jest pod starszą wersję?
Mam problem z zadaniem Licho przy studni, które ukończyłem przed wyruszeniem do Wizimy. Po ukończeniu wątku głównego (Ciri zostaje wiedźminką) kiedy pojawiam się w Białym sadzie zadanie przenosi się z zakładki zakończone do nieukończone. W zadaniu wszystkie checkpointy są zaliczone na zielono. Czy ktoś ma podobnie, albo orientuje się co powoduje ten błąd?
Czy można pobrać mody na konsolę Xbox One S ?
Kuurczee już od godziny męczę się z tym głupim nifgardem czy jak jemu tam cały czas mnie zabiją masakra
Ulepszone spodnie cechu kota , w domku kowala jest zejście do jaskini w którym ten rysztunek się znajduje lecz umnie w tym zejściu jest krata , które nie umożliwia zejście . Ktoś wie dlaczego tak jest? Na youtubie ludzie normalnie mają drabinę na dół i se biorą schemat a ja mam kratę : C . Help
Witam, zrobilem misje na arcymistrzowski rynsztunek wilka. Zadanie zakonczone. Ale gdy chce go wykonac u tego arcymistrz w krew i wino. To mi tych schematow nie pokazuje? Wie ktos dlaczego? Nigdy wczesniej nie robilem zadnych innych schematow na wilka czy to dlatego?
Nie wiem czy to jest już wiedza powszechna ale z ciekawości pognałam za Czarną Marą na koniec zadania Szepczące Wzgórze mając nadziej że dotrę tam gdzie przetrzymywane są dzieci. Mara jedzie stałą trasą ale okazało się że kiedy dotrze do mostu w miejscu gdzie jest moja postać to po prostu znika ( nie zgubiłam jej po prostu jej tekstura nagle znika)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
