Wiedźmin 3 Dziki Gon: Biały Sad, Poszukiwania skarbów - lista, solucja
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Wiedźmin 3 Dziki Gon znajdują się opisy przejścia questów poszukiwań skarbów w lokacji Biały Sad. Są to drobne opcjonalne misje powiązane m.in. z rynsztunkiem szkoły żmii oraz dwoma unikalnymi mieczami.
- Poszukiwania: Rynsztunek szkoły żmii (Scavenger Hunt: Viper School Gear)
- Złoto dezerterów (Deserter Gold)
- Brudna forsa (Dirty Funds)
- Temerskie precjoza (Temerian Valuables)
Poszukiwania: Rynsztunek szkoły żmii (Scavenger Hunt: Viper School Gear)

Zadanie to dotyczy odnalezienia schematów legendarnego rynsztunku wiedźmińskiej szkoły żmii. W celu zlokalizowania schematów musisz odbyć dwie wyprawy poszukiwawcze i możesz zajmować się nimi w dowolnej kolejności.
Pierwszy krok to zlokalizowanie zwłok Kolgrima. Znajdują się one w krypcie sąsiadującej z Cmentarzem w Białym Sadzie (White Orchard Cemetery) (M1,5). Dostępu do krypty broni upiór (Wraith) znajdujący się na siódmym poziomie doświadczenia. Możesz podjąć próbę obiegnięcia potwora lub stoczyć z nim pełnoprawną walkę. W tym drugim przypadku polegaj na częstych unikach i pomagaj sobie magicznymi pułapkami rozstawianymi dzięki używaniu znaku Yrden. Podejdź do krypty i zniszcz jej drewniane drzwi np. z użyciem znaku Aard. W krypcie wpadniesz na kolejnego upiora - możesz go pokonać na miejscu lub odciągnąć na zewnątrz. Odszukaj w krypcie zwłoki Kolgrima i zbadaj je, pozyskując schemat srebrnego miecza wiedźmińskiego cechu żmiji (Serpentine Steel Sword) oraz list (Letter from witcher Kolgrim of the Viper School).

Drugi krok to zbadanie obozowiska bandytów i odnalezienie raportu z przesłuchania. Obozowisko jest na wzgórzu niedaleko Spalonej wsi (Ransacked Village) (M1,6) i możesz do niego przedostać się wspinając się po skałach od zachodniej strony. Po dotarciu na miejsce pokonaj dezerterów (Deserter) oraz ich przywódcę (Deserter Leader). Zbadaj następnie obozowisko. W jednej ze skrzyń pozostawiono raport z przesłuchania (Interrogation Report). Zabierz go i zapoznaj się z jego treścią z poziomu inwentarza. W skrzyni jest też schemat stalowego miecza wiedźmińskiego cechu żmiji (Serpentine Steel Sword).
Złoto dezerterów (Deserter Gold)

Zadanie to dotyczy odnalezienia skrytki tytułowych dezerterów. O możliwości jego odblokowania dowiesz się docierając do niewielkiego obozowiska w północnej części mapy (M1,8). W obozowisku zbadaj zwłoki oraz skrzynię i zabierz notatki szpiega (Spy's Notes). Zapoznaj się z ich treścią z poziomu inwentarza.
Ustaw to zadanie jako aktywne i wyrusz w stronę Młyna (Mill) zlokalizowanego na zachód stąd. Zainteresuj się jedną z chatek przy młynie (M1,9). Wejdź do niej. Musisz odblokować sobie zejście do piwnicy i najlepiej tego dokonać używając znaku Aard na drewnianych deskach. W piwnicy odnajdziesz kilka pojemników. Z tym questem powiązane są skrzynie, w których składowane są miecz Vrihedd (Vrihedd Brigade Sword) oraz spodnie łowieckie (Hunting Trousers).
Brudna forsa (Dirty Funds)

Zadanie to dotyczy odnalezienia skarbu dezerterów. O możliwości jego odblokowania dowiesz się docierając do niewielkiego obozowiska w północnej części mapy (M1,10). Po znalezieniu się w obozowisku uporaj się z wilkami i wargami, a następnie odszukaj skrzynię, w której pozostawiono m.in. notatki (Scrawled Notes). Zapoznaj się z ich treścią z poziomu inwentarza.
Ustaw to zadanie jako aktywne i wyrusz do obozowiska bandytów zlokalizowanego na wschód stąd (M1,11). Zaatakuj dezerterów (Deserter) i uważaj na ich przywódcę (Deserter Leader), zwłaszcza że używa on tarczy. Najlepiej jest ogłuszać tę postać znakiem Aard i następnie atakować ją od flanki zanim powróci do pełni sił. Po wygranej bitwie zbadaj obozowisko. W jednym z namiotów odnajdziesz skrzynię z mieczem Maribor (Maribor Sword).
Temerskie precjoza (Temerian Valuables)

Zadanie to dotyczy odnalezienia zaginionego temerskiego skarbu. O możliwości jego odblokowania dowiesz się docierając do niewielkiego mostu na zachód od Młyna (Mill) (M1,12). Zacznij od rozprawienia się z okolicznymi utopcami, a następnie odszukaj zwłoki, przy których pozostawiono klucz (Temerian lily key). Możesz już zanurkować i odnaleźć pod wodą zamkniętą skrzynię. Otwórz ją z pomocą klucza i zabierz z niej przede wszystkim księgę z rozkazami (Blood-soaked military orders). Zapoznaj się z jej treścią z poziomu inwentarza.
Ustaw to zadanie jako aktywne i wyrusz w stronę Młyna (Mill) zlokalizowanego na wschód stąd. Zainteresuj się jedną z chatek przy młynie (M1,9). Wejdź do niej. Musisz odblokować sobie zejście do piwnicy i najlepiej tego dokonać używając znaku Aard na drewnianych deskach. W piwnicy odnajdziesz kilka pojemników. Z tym questem powiązana jest zamknięta skrzynia (użyj ponownie klucza), w której składowany jest między innymi dokument (Scribbled Document) (możesz go przeczytać, ale nie jest to obowiązkowe).
0
- Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
- Wiedźmin 3: Dziki Gon - opis przejścia i atlas
- Prolog i Biały Sad
- Wiedźmin 3: Interaktywna mapa Biały Sad (White Orchard)
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Kaer Morhen, Prolog - solucja, opis przejścia
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Biały Sad - mapa ważnych miejsc
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Biały Sad - mapa przeciwników
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Biały Sad - miejsca mocy, mapa
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Biały Sad - mapa zadań
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Bez i agrest - solucja, opis przejścia (Biały Sad)
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Bestia z Białego Sadu - solucja (Biały Sad)
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Incydent w Białym Sadzie - solucja (Biały Sad)
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Audiencja - solucja (Biały Sad)
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Śladami Ciri - solucja (Biały Sad)
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Nilfgaardzki łącznik - solucja (Biały Sad)
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Biały Sad, Poboczne zadania - lista, solucja
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Zlecenie wiedźmińskie Licho przy studni - solucja
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Biały Sad, Poszukiwania skarbów - lista, solucja
- Prolog i Biały Sad
- Wiedźmin 3: Dziki Gon - opis przejścia i atlas
Komentarze czytelników
roka43078312715 Junior
Czy można pobrać mody na konsolę Xbox One S ?
wolfw31438128cc Junior
Mam problem z zadaniem Licho przy studni, które ukończyłem przed wyruszeniem do Wizimy. Po ukończeniu wątku głównego (Ciri zostaje wiedźminką) kiedy pojawiam się w Białym sadzie zadanie przenosi się z zakładki zakończone do nieukończone. W zadaniu wszystkie checkpointy są zaliczone na zielono. Czy ktoś ma podobnie, albo orientuje się co powoduje ten błąd?
Krystian1109 Junior
Witam, pierwszy raz bede pobierał program do konsoli i mam pytanie czy po aktualizacji next-gen program debug console nadal będzie działa jak jest pod starszą wersję?
Atajzuru Legionista
wychodzę z kasyna i uwolniłem małego teraz mi pokazało pomarańczowy okrąg i że mam tam szukać schowka tego juniora problem w tym że chodzę po okolicy i nic tam kurna nie ma a w necie nikt nie wie co gdzie i jak bo guglowałem i nic o co chodzi patałachy z cd projekta nie potrafią zadania wykucować by działało
FALKA1521 Legionista
Axi na eredina i aard, bez sensu na drodze ku zagładzie. Zanim zmienie znak, to ginę, tylko queen sie sprawdza. Ale i tak lipa
atramairama Junior
Ja gram aktualnie po raz pierwszy… mam problem z rybakami na Przystani w Urialli. Zadanie wieża z nikąd oraz szlak bohaterów są wykonane. A rybacy mają dalej „wykrzyknik”. A jak podchodzę to nie da się rozpocząć żadnego zadania. Już zmieniałam świat i wracałam, startowałam na nowo, itd. Nic nie idzie. A może ktoś jeszcze pamięta i może pomóc?
Thrud the Barbarian Legionista
W księgarni w Novigradzie można kupić Nekronomikon... Też w Novigradzie od jakiegoś npc-a usłyszalem "ciemnośc widzę"...
Wanheda Junior
Zrobilam wszystkie odpowiedzi tak by ciri została wiedźminka jednak umarła o co chodzi czy wcześniejsze misję przed walka w kaer moren mają coś wspólnego?
dariuszo25 Junior
Mam taki problem, ze nie moge wgl rozdac punktów umiejętności, gram na ps5. Czy jest jakas zasada albo cos w zwiazku z rozdawaniem ? Help.
eustachy games Junior
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
