Wiedźmin 3 Dziki Gon: Faroe Poboczne zadania
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Wiedźmin 3 Dziki Gon znajduje się opis przejścia wszystkich pobocznych zadań powiązanych z wyspą Faroe ze Skellige. W solucji wyjaśniamy m.in. gdzie odnaleźć rodzinę Timmona ze wsi Harviken, jak doprowadzić do honorowego pojedynku z Juttą i jak nawiązać z nią romans, a także jak zachować się podczas spotkania ze strażnikiem w Trottheim.
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Cena honoru (The Prize of Honor) - solucja
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Żelazna dziewica (Iron Maiden) - solucja
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Szemrane interesy (Flesh for Sale) - solucja
Wiedźmin 3 Dziki Gon: Cena honoru (The Prize of Honor) - solucja
Przy jednej z chat we wsi Harviken (M19,1) spotkasz Timmona. Dowiesz się od niego, że zaginęła część jego rodziny, jednak on nie ma czasu na poszukiwania, gdyż przygotowuje wesele. Możesz mu pomóc i sprawdzić co się z nimi stało.
Udaj się na północno-wschodnie wybrzeże wyspy. Pokonaj dwie syreny na poziomie 13. Przejdź się po zaznaczonym terenie z aktywnymi wiedźmińskimi zmysłami. Odszukaj ciało dziewczyny, a następnie je zbadaj.

Aby przejść do dalszej części zadania musisz posiadać magiczny kaganek (Magic Lamp), który otrzymujesz od Keiry Metz w momencie ukończenia questu Zaproszenie od Keiry Metz (An invitation from Keira Metz). Zadanie to opisaliśmy na stronie o pobocznych questach Kłomnicy, czyli jednego z regionów Velen.
Umieść kaganek w aktywnym slocie ekwipunku, a następnie wybierz go z menu podręcznego i użyj tak jak pochodni czy kuszy. Musisz to zrobić niedaleko ciała dziewczyny. Przysłuchasz się rozmowie dwóch wojowników. Schowaj kaganek i ponownie użyj wiedźmińskich zmysłów. Zobaczysz na piasku obok ciała ślady stóp. Musisz nimi podążać.

Idź dopóki nie dotrzesz do dużego drzewa. Tam znajdziesz dwóch wojowników, którzy popełnili samobójstwo. Zbadaj ich ciała, a od jednego z nich zabierz klucz oraz notatkę. Wróć teraz do wsi Harviken i powiedz zleceniodawcy o tym czego się dowiedziałeś.
Wiedźmin 3 Dziki Gon: Żelazna dziewica (Iron Maiden) - solucja

Wejdź na szczyt góry położonej w sercu wyspy Faroe (M19,3) i porozmawiaj z Juttą. Podobno jest niezrównaną wojowniczką, jednak nie będzie chciała z tobą walczyć. Będziesz musiał wcześniej udowodnić swoją wartość. Możesz to zrobić wykonując jedno z dwóch zadań, a to, które otrzymasz jest wybierane losowo.
Wariant A - Pojedynek z Gundarem
Pokonaj Gundara we wsi Harviken. Udaj się do osady i porozmawiaj z wyspiarzem organizującym walki. Gundar będzie na 19 poziomie doświadczenia. Nie powinien być to zbyt trudny pojedynek, jednak pamiętaj o jednej rzeczy - nie możesz wyjść poza granicę areny. Najlepiej więc nie używaj uników w postaci przewrotów, a jedynie blokuj oraz nieznacznie odskakuj od przeciwnika. Wróć teraz do Jutty i powiedz jej o wygranej.
Wariant B - Zdobycie miecza
Jutta poleci ci znaleźć miecz, którego nie da się wyszczerbić. Jest to dokładnie ten sam skarb, którego poszukujesz w ramach zadania Co kryje głębia (Hidden in the Depths) (M19,2). Dokładny opis przejścia znajdziesz w rozdziale poświęconym poszukiwaniom skarbów na wyspie Faroe. Nie musisz naprawiać miecza zanim oddasz go Jutcie.
Pojedynek z Juttą
Gdy już wykonasz jedno z dwóch zadań będziesz mógł z nią zawalczyć. Ma ona 20 poziom doświadczenia i nie powinna stanowić dużo większego wyzwania niż pokonany przed chwilą Gudnar. Po wygranym pojedynku, podczas rozmowy, możesz przyjąć zaproszenie od Jutty. Poleci ci ona przyjść do jej domu w Harviken po zmroku. Jeśli odmówisz spotkania zadanie zakończy się niepowodzeniem.
Idź do wioski i poczekaj aż się ściemni. Wejdź teraz do domu Jutty. Podczas rozmowy będziesz mógł doprowadzić do sytuacji, w której Geralt i Jutta prześpią się ze sobą. Po krótkim przerywniku filmowym zadanie zostanie zaliczone.
Potencjalny romans z Juttą dokładniej opisaliśmy na stronie Inne sceny miłosne z rozdziału Romanse i sceny miłosne naszego przewodnika po grze.
Wiedźmin 3 Dziki Gon: Szemrane interesy (Flesh for Sale) - solucja
Aby rozpocząć zadanie musisz podejść do zachodniej bramy miejscowości Trottheim (M19,4). Zagada do ciebie jeden ze strażników i weźmie cię za Nilfgaardczyka, z którym mieli się spotkać. Poleci ci iść za sobą do jego szefa.
Wariant A - Odmówienie podążania za strażnikiem

Możesz cały czas odmawiać podążania za rozmówcą. Po kilku zdaniach rozpocznie się walka. Będziesz musiał pokonać około 15 piratów na poziomie 11-12. Gdy już to zrobisz twoim kolejnym zadaniem będzie znalezienie dwóch kluczy - do domu przywódcy oraz klatek więźniów. Znajdziesz je przy ciele lidera piratów. Przeszukaj więc wszystkie ciała, a na pewno ich nie przeoczysz. Udaj się teraz do budynku w centrum wioski, drzwi otwórz za pomocą znalezionego klucza i przeszukaj pomieszczenie. Znajdziesz tutaj wiele różnych pojemników z cennymi przedmiotami.
Musisz jeszcze tylko uwolnić niewolników. Podejdź do ich klatki i otwórz kraty. Jako nagrodę otrzymasz schemat oraz kamień runiczny.
Wariant B - Zgodzenie się na podążanie za strażnikiem

Zgódź się podążać za piratem do jego przywódcy. Podczas rozmowy trzymaj się wersji, że jesteś wysłannikiem Nilfgaardu. W pewnym momencie będziesz musiał zapłacić za "towar". Możesz dać 500 koron lub użyć zdolności Delusion na poziomie 3. Otrzymasz od przywódcy piratów klucz, którym musisz otworzyć klatkę niewolników. Wyjdź teraz poza wioskę. Gdy już będziesz wystarczająco daleko rozpocznie się rozmowa, w której wiedźmin uwalnia niewolników. Jako nagrodę otrzymasz schemat oraz kamień runiczny.
Komentarze czytelników
Mam taki problem, ze nie moge wgl rozdac punktów umiejętności, gram na ps5. Czy jest jakas zasada albo cos w zwiazku z rozdawaniem ? Help.
na początku masz tylko pierwszą linijke do dyspozycji, potem musisz wykupować inne, aby odblokować pozostałe linijki a poza tym to nie ma zasad
Zrobilam wszystkie odpowiedzi tak by ciri została wiedźminka jednak umarła o co chodzi czy wcześniejsze misję przed walka w kaer moren mają coś wspólnego?
no tak, na koniec gry wpływają wszystkie wybory z całej gry (przynajmniej tak mi powiedział znajomy który bardziej zna się na wiedzminie )
W 3 Ciri nie może zginąć. Podobnie myślałem. W wersji edycji kompletnej autorzy dali nam kilka wskazówek o tym najgorszym zakończeniu. https://www.youtube.com/watch?v=yyPMltDjTFw
W księgarni w Novigradzie można kupić Nekronomikon... Też w Novigradzie od jakiegoś npc-a usłyszalem "ciemnośc widzę"...
Ja gram aktualnie po raz pierwszy… mam problem z rybakami na Przystani w Urialli. Zadanie wieża z nikąd oraz szlak bohaterów są wykonane. A rybacy mają dalej „wykrzyknik”. A jak podchodzę to nie da się rozpocząć żadnego zadania. Już zmieniałam świat i wracałam, startowałam na nowo, itd. Nic nie idzie. A może ktoś jeszcze pamięta i może pomóc?
Axi na eredina i aard, bez sensu na drodze ku zagładzie. Zanim zmienie znak, to ginę, tylko queen sie sprawdza. Ale i tak lipa
wychodzę z kasyna i uwolniłem małego teraz mi pokazało pomarańczowy okrąg i że mam tam szukać schowka tego juniora problem w tym że chodzę po okolicy i nic tam kurna nie ma a w necie nikt nie wie co gdzie i jak bo guglowałem i nic o co chodzi patałachy z cd projekta nie potrafią zadania wykucować by działało
Nie naprawili buga od 8 lat? Szok i niedowierzanie w sumie.
Witam, pierwszy raz bede pobierał program do konsoli i mam pytanie czy po aktualizacji next-gen program debug console nadal będzie działa jak jest pod starszą wersję?
Mam problem z zadaniem Licho przy studni, które ukończyłem przed wyruszeniem do Wizimy. Po ukończeniu wątku głównego (Ciri zostaje wiedźminką) kiedy pojawiam się w Białym sadzie zadanie przenosi się z zakładki zakończone do nieukończone. W zadaniu wszystkie checkpointy są zaliczone na zielono. Czy ktoś ma podobnie, albo orientuje się co powoduje ten błąd?
Czy można pobrać mody na konsolę Xbox One S ?
Kuurczee już od godziny męczę się z tym głupim nifgardem czy jak jemu tam cały czas mnie zabiją masakra
Ulepszone spodnie cechu kota , w domku kowala jest zejście do jaskini w którym ten rysztunek się znajduje lecz umnie w tym zejściu jest krata , które nie umożliwia zejście . Ktoś wie dlaczego tak jest? Na youtubie ludzie normalnie mają drabinę na dół i se biorą schemat a ja mam kratę : C . Help
Witam, zrobilem misje na arcymistrzowski rynsztunek wilka. Zadanie zakonczone. Ale gdy chce go wykonac u tego arcymistrz w krew i wino. To mi tych schematow nie pokazuje? Wie ktos dlaczego? Nigdy wczesniej nie robilem zadnych innych schematow na wilka czy to dlatego?
Nie wiem czy to jest już wiedza powszechna ale z ciekawości pognałam za Czarną Marą na koniec zadania Szepczące Wzgórze mając nadziej że dotrę tam gdzie przetrzymywane są dzieci. Mara jedzie stałą trasą ale okazało się że kiedy dotrze do mostu w miejscu gdzie jest moja postać to po prostu znika ( nie zgubiłam jej po prostu jej tekstura nagle znika)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
