Wiedźmin 3 Dziki Gon: Karczma na Rozstajach, Poszukiwania skarbów - lista
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Wiedźmin 3 Dziki Gon znajdują się opisy przejścia questów poszukiwań skarbów w pobliżu lokacji Karczma na Rozstajach. Są to drobne opcjonalne questy powiązane m.in. z odnalezieniem skrzyni z mieczem leżącej na dnie, zlokalizowaniem ładunku transportowanego wozem i pokonaniem wiedźmy pilnującej skrzyni.
- Nieszczęśliwy wypadek (An Unfortunate Turn of Events)
 - Jak pech, to pech (Tough Luck)
 - Ukryta przystań (Lost Goods)
 - Krwawe złoto (Blood Gold)
 - Łupy z pobojowiska (Battlefield Loot)
 - Wiano (Dowry)
 
Nieszczęśliwy wypadek (An Unfortunate Turn of Events)

Zadanie to dotyczy odnalezienia ładunku, który wypadł z łodzi i o możliwości jego odblokowania dowiesz się docierając do portu w południowej części mapy (M2,2). Zacznij od rozprawienia się z okolicznymi utopcami, a następnie odszukaj zwłoki przy wodzie, przy których pozostawiono list (Unsent Letter). Przeczytaj ten list z poziomu inwentarza i następnie zanurkuj w pobliskiej rzece. Musisz dotrzeć do znajdującego się na dnie rzeki skrzyni, uważając przy tym na kolejnych utopców (Geralt może atakować ich z pomocą kuszy). W skrzyni odnajdziesz między innymi unikatowy stalowy miecz Harvall.
Jak pech, to pech (Tough Luck)

Zadanie to dotyczy odnalezienia cennego ładunku, który był transportowany wozem. O możliwości jego odblokowania dowiesz się docierając do zwłok przy zniszczonym wozie w południowej części mapy (M2,3). Pozbądź się przebywającego w tej okolicy mglaka (Foglet) i zbadaj zwłoki mężczyzny przy wozie żeby wejść w posiadanie listu (Letter). Rozejrzyj się w pobliżu wozu i zlokalizuj kolejne ciało, przy którym pozostawiono mały klucz (Small Key). Możesz już użyć klucza na zamkniętej skrzyni, która częściowo wypadła z wozu. W skrzyni składowane są między innymi schemat, kamień runiczny (można je umieszczać w gniazdach w wybranych broniach) i glif.
Ukryta przystań (Lost Goods)

Zadanie to dotyczy odnalezienia skrzyni z cennymi przedmiotami i o możliwości jego odblokowania dowiesz się docierając do zwłok we wschodniej części mapy (M2,10). Zachowaj ostrzożność, bo w okolicy tej przebywają wilki i ich silniejsza odmiana zwana wargami. Po walkach odszukaj zwłoki i zbadaj je żeby zdobyć notatkę (Nilfgaardian's Notes). Przeczytaj ją z poziomu inwentarza i wyrusz w stronę oznaczonego obszaru. Poszukiwany skarb jest pilnowany przez grupę utopców, aczkolwiek pokonanie ich nie jest trudne. W skrzyni z głównym skarbem odnajdziesz m.in. floreny i rzadki składnik alchemiczny (Hardened Timber).
Krwawe złoto (Blood Gold)

Założeniem tego zadania jest odnalezienie ukrytego skarbu. O możliwości jego odblokowania dowiesz się docierając do zwłok na bagnach w północno-wschodniej części mapy (M2,11). Rozpraw się z grupą utopców i po zabezpieczeniu okolicy odszukaj zwłoki, przy których pozostawiono klucz (Bloodstained Key) oraz dokument (Bloodstained Document). Otwórz inwentarz i zapoznaj się z treścią dokumentu. Uaktywnij wiedźmińskie zmysły i zacznij podążać za śladami krwi, które doprowadzą Geralta do skrzyni przy drewnianej konstrukcji. Zniszcz przeszkody z użyciem miecza lub znaku Aard, po czym otwórz skrzynię (z pomocą zdobytego wcześniej klucza). Możesz zabrać między innymi schemat, unikatowy stalowy miecz (Headhunter) i rękawice (Tracker's Gauntlets).
Łupy z pobojowiska (Battlefield Loot)

Zadanie to dotyczy zlokalizowania ukrytego skarbu i możesz je dodać do dziennika docierając do bagien w północnej części mapy (M2,14). Musisz się bardzo pilnować, bo okolicy tej pilnuje wiedźma (Bilge Hag) z 18 poziomu doświadczenia. Po zamordowaniu wiedźmy zlokalizuj zwłoki, przy których pozostawiono klucz (Key attached to a crumpled note) oraz notatkę (Crumpled Notes). Otwórz inwentarz i zapoznaj się z treścią notatki, po czym rozpocznij eksplorację zaznaczonego przez grę obszaru. Poszukiwany skarb jest dość dobrze ukryty, bo znajduje się on za beczkami, które możesz zniszczyć mieczem lub z pomocą znaku Aard. W skrzyni odnajdziesz między innymi unikalny stalowy miecz Lune.
Wiano (Dowry)

Zadanie to dotyczy odnalezienia skarbu przy wodzie. Możesz je aktywować docierając do bagien w północno-wschodniej części Velen (M2,15). Na taki krok powinieneś się jednak zdecydować dopiero po rozwinięciu Geralta, bo nad tą okolicą krąży BARDZO SILNY bazyliszek (Basilisk). Po rozprawieniu się ze wspomnianym potworem zlokalizuj zwłoki, przy których odnajdziesz klucz (Slightly bent key) oraz list (Unseen Letter). Otwórz inwentarz i zapoznaj się z treścią listu, a następnie rozejrzyj się w pobliżu za skrzynią ze skarbem (warto pomóc sobie wiedźmińskimi zmysłami).
0
- Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
- Wiedźmin 3: Dziki Gon - opis przejścia i atlas
	
- Velen
		
- Karczma na Rozstajach (Inn by the Crossroads) M2
			
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Karczma na Rozstajach - mapa ważnych miejsc
 - Wiedźmin 3 Dziki Gon: Karczma na Rozstajach - mapa przeciwników
 - Wiedźmin 3 Dziki Gon: Karczma na Rozstajach - mapa zadań
 - Wiedźmin 3 Dziki Gon: Karczma na Rozstajach, Poboczne zadania - lista, solucja
 - Wiedźmin 3 Dziki Gon: Zlecenie wiedźmińskie Zaginiony brat - solucja
 - Wiedźmin 3 Dziki Gon: Karczma na Rozstajach, Poszukiwania skarbów - lista
 
 
 - Karczma na Rozstajach (Inn by the Crossroads) M2
			
 
 - Velen
		
 
 - Wiedźmin 3: Dziki Gon - opis przejścia i atlas
	
 
Komentarze czytelników
roka43078312715 Junior
Czy można pobrać mody na konsolę Xbox One S ?
wolfw31438128cc Junior
Mam problem z zadaniem Licho przy studni, które ukończyłem przed wyruszeniem do Wizimy. Po ukończeniu wątku głównego (Ciri zostaje wiedźminką) kiedy pojawiam się w Białym sadzie zadanie przenosi się z zakładki zakończone do nieukończone. W zadaniu wszystkie checkpointy są zaliczone na zielono. Czy ktoś ma podobnie, albo orientuje się co powoduje ten błąd?
Krystian1109 Junior
Witam, pierwszy raz bede pobierał program do konsoli i mam pytanie czy po aktualizacji next-gen program debug console nadal będzie działa jak jest pod starszą wersję?
Atajzuru Legionista
wychodzę z kasyna i uwolniłem małego teraz mi pokazało pomarańczowy okrąg i że mam tam szukać schowka tego juniora problem w tym że chodzę po okolicy i nic tam kurna nie ma a w necie nikt nie wie co gdzie i jak bo guglowałem i nic o co chodzi patałachy z cd projekta nie potrafią zadania wykucować by działało
FALKA1521 Legionista
Axi na eredina i aard, bez sensu na drodze ku zagładzie. Zanim zmienie znak, to ginę, tylko queen sie sprawdza. Ale i tak lipa
atramairama Junior
Ja gram aktualnie po raz pierwszy… mam problem z rybakami na Przystani w Urialli. Zadanie wieża z nikąd oraz szlak bohaterów są wykonane. A rybacy mają dalej „wykrzyknik”. A jak podchodzę to nie da się rozpocząć żadnego zadania. Już zmieniałam świat i wracałam, startowałam na nowo, itd. Nic nie idzie. A może ktoś jeszcze pamięta i może pomóc?
Thrud the Barbarian Legionista
W księgarni w Novigradzie można kupić Nekronomikon... Też w Novigradzie od jakiegoś npc-a usłyszalem "ciemnośc widzę"...
Wanheda Junior
Zrobilam wszystkie odpowiedzi tak by ciri została wiedźminka jednak umarła o co chodzi czy wcześniejsze misję przed walka w kaer moren mają coś wspólnego?
dariuszo25 Junior
Mam taki problem, ze nie moge wgl rozdac punktów umiejętności, gram na ps5. Czy jest jakas zasada albo cos w zwiazku z rozdawaniem ? Help.
eustachy games Junior
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
