Wiedźmin 3 Dziki Gon: Krzywuchowe Moczary, Poboczne zadania - solucja

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Na tej stronie poradnika do gry Wiedźmin 3 Dziki Gon znajduje się opis przejścia wszystkich pobocznych zadań powiązanych z lokacją Krzywuchowe Moczary. W solucji informujemy m.in. jak pozyskać specjalny korzeń dla mędrca ze wsi Benek, jak zachować się w sprawie ducha z drzewa, jak poprawnie zbadać dom Reardonów i gdzie odnaleźć fałszywego wiedźmina.

Wiedźmin 3 Dziki Gon: Niebezpieczny ładunek (Hazardous Goods) - solucja

Po przepędzeniu ghuli pomóż biedakowi wyjść spod wozu - Wiedźmin 3 Dziki Gon: Krzywuchowe Moczary, Poboczne zadania - solucja - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Po przepędzeniu ghuli pomóż biedakowi wyjść spod wozu

Napadnięty osadnik Gert Borel (M9,1) na drodze w pobliżu wsi Zalipie (Lindenvale) oczekuje twojej pomocy.

Zabij trzy atakujące go ghule (poziom 4) i porozmawiaj z nim. Dowiesz się, że wywozi zwłoki za pieniądze. Zostaw go samego lub zadecyduj, że spalisz zwłoki dla bezpieczeństwa. Jeśli odejdziesz nie otrzymasz wynagrodzenia. Podpal zwłoki znakiem Igni.

Wiedźmin 3 Dziki Gon: Wróżbita prawdę ci powie (The Truth is in the Stars) - solucja

Starzec we wsi Benek - Wiedźmin 3 Dziki Gon: Krzywuchowe Moczary, Poboczne zadania - solucja - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Starzec we wsi Benek

W wsi Benek znajduje się Stary Mędrzec (Old Sage) (M9,6). Możesz z nim opcjonalnie zagrać w ramach zadania Gwint: Rozgrywki w Velen (Gwent: Velen Players) dotyczącego pokonywania różnych graczy w gwinta.

Właściwe zadanie wygląda następująco: w pierwszej kolejności starzec poprosi cię o przyniesienie jakiegoś jedzenia - zapewne coś posiadasz w swoim ekwipunku, dlatego zaraz rozpocznie się druga część zadania. Starzec poprosi cię o przyniesienie mu specjalnego korzenia, który rośnie w jaskini (M9,7) na południowy wschód od wsi.

Ghule w jaskini - korzeń znajdziesz po prawej stronie - Wiedźmin 3 Dziki Gon: Krzywuchowe Moczary, Poboczne zadania - solucja - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Ghule w jaskini - korzeń znajdziesz po prawej stronie

W jaskini znajdziesz grupkę guli (poziom 2). Gdy się z nimi rozprawisz, za pomocą wiedźmińskiego zmysłu przeszukaj jaskinię w poszukiwaniu Smoczego Korzenia (Dragonroot). Znajduje się po wschodniej stronie jaskini, na ziemi. Wróć z korzeniem do mędrca, by zakończyć zadanie.

Wiedźmin 3 Dziki Gon: Szepczące wzgórze (The Whispering Hillock) - solucja

Serce drzewa - więzienie ducha - Wiedźmin 3 Dziki Gon: Krzywuchowe Moczary, Poboczne zadania - solucja - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Serce drzewa - więzienie ducha

Quest ten powiązany jest z niektórymi głównymi zadaniami gry, a w szczególności z głównym questem Panie Lasu. Opis przejścia tego zadania jest na osobnej stronie naszej solucji.

Na południe od wsi Sztygary (Donwarren) znajduje się jaskinia, której wejścia broni Wilkołak (poziom 8). Wewnątrz jaskini (M9,8) znajdziesz ducha, który prosi cię o uwolnienie. Jeśli odmówisz - zaatakuje cię wzywając Endragi (robotnice - poziom 6) do czasu, aż nie zniszczysz rośliny, w której rzekomo uwięziony jest duch. Wystarczy zadawać ciosy, aż do odsłonięcia przez gałęzie serca rośliny, wtedy najlepiej potraktować je ogniem. Brak nagród za wykonanie zadania, jedynie przeszukując resztki znajdziesz diamentowy pył (Diamond dust).

Grób wskazany przez ducha z drzewa - Wiedźmin 3 Dziki Gon: Krzywuchowe Moczary, Poboczne zadania - solucja - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Grób wskazany przez ducha z drzewa

Najpierw udaj się północno-zachodnim kierunku i znajdź na bagnach nagrobek - stąd zabierz kości. Kolejny wymagany element to pióra kruka - znajdziesz ja na drodze koło wsi Sztygary (na zachód) w sporym gnieździe na krawędzi skały za mostem.

Wybierz dowolnego konia, którego zaniesiesz duchowi - Wiedźmin 3 Dziki Gon: Krzywuchowe Moczary, Poboczne zadania - solucja - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Wybierz dowolnego konia, którego zaniesiesz duchowi

Ostatnia potrzebna rzecz to koń. Ruszaj we wskazane miejsce za zachód od jaskini, i gdy dostrzeżesz konia użyj znaku Axii, aby go uspokoić i móc go dosiąść. Wjedź koniem do jaskini. Teraz możesz przechytrzyć drzewo i zabić je wybierając odpowiednią opcję dialogową - obędzie się wtedy bez walki. Jeśli uwolnisz ducha wejdzie on w ciało konia - tym samym skończysz zadanie.

Wiedźmin 3 Dziki Gon: Zagłada domu Reardonów (The Fall of the House of Reardon) - solucja

Dolores - wieś Zalipie - Wiedźmin 3 Dziki Gon: Krzywuchowe Moczary, Poboczne zadania - solucja - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Dolores - wieś Zalipie

Zlecenie znajdziesz na tablicy ogłoszeń we wsi Zalipie (Lindenvale) (M9,12). Porozmawiaj z Dolores - kobietą płaczącą przy drodze - usłyszysz ją już spod tablicy. Zleci ci ona oczyszczenie swojego dawnego mieszkania dając jednocześnie klucz do skrytki z oszczędnościami - rozliczeniem za zadanie. Na początek oczyść podwórze - cztery upiory na poziomie 7.

Dziennik Dolores w jednym z budynków - Wiedźmin 3 Dziki Gon: Krzywuchowe Moczary, Poboczne zadania - solucja - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Dziennik Dolores w jednym z budynków

W domku po zachodniej stronie znajdziesz małą skrzyneczkę - a w niej klucz do stajni. W owej stajni (budynek po wschodnio-południowej stronie kryje wspomnianą skrzynię - a w niej 100 florenów. W budynku po wschodniej stronie znajdziesz (używając wiedźmińskich zmysłów) dziennik Dolores.

Za stajnią znajdziesz jeszcze zejście do piwnicy z kilkoma składnikami alchemicznymi. Znajduje się tam również ścianka, za którą znajdziesz trupa - zebrane informacje będziesz mógł przekazać Dolores, jednak nie wpłynie to mocno na zakończenie zadania. Wróć do kobiety i zdaj jej raport.

Wiedźmin 3 Dziki Gon: Wiedźmin jak malowany (Witcher Wannabe) - solucja

Sołtys Zalipia - Wiedźmin 3 Dziki Gon: Krzywuchowe Moczary, Poboczne zadania - solucja - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Sołtys Zalipia

Po wykonaniu zlecenia wiedźmińskiego Zlecenie: Kłopoty grabarza (Contract: The Merry Widow) i minięciu kilku dni, w wsi Zalipie (Lindenvale) (M9,12) znajdziesz zlecenie od Sołtysa (Ealdorman) - musisz z nim porozmawiać (stoi na drodze pośrodku wsi, w dzień). Powie ci on, o fałszywym wiedźminie, który przystawiał się do jego córki - niezależnie od odpowiedzi w konwersacji zadanie wygląda tak samo.

Idź na cmentarz na zachód od wsi. Znajdziesz tam gula - poziom 10 - następnie podążaj za śladami i znajdź chowającego się fałszywego wiedźmina. Po chwili przyjdą wieśniacy - od ciebie zależy, czy powiesz im o fałszywym wiedźminie od razu, czy podpuścisz ich i zmusisz oszusta do pracy we wsi lub by został z niej wygnany.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2022-12-23
06:52

roka43078312715 Junior

Czy można pobrać mody na konsolę Xbox One S ?

Komentarz: roka43078312715
2022-12-30
20:56

wolfw31438128cc Junior

Mam problem z zadaniem Licho przy studni, które ukończyłem przed wyruszeniem do Wizimy. Po ukończeniu wątku głównego (Ciri zostaje wiedźminką) kiedy pojawiam się w Białym sadzie zadanie przenosi się z zakładki zakończone do nieukończone. W zadaniu wszystkie checkpointy są zaliczone na zielono. Czy ktoś ma podobnie, albo orientuje się co powoduje ten błąd?

Komentarz: wolfw31438128cc
2023-01-04
19:11

Krystian1109 Junior

Witam, pierwszy raz bede pobierał program do konsoli i mam pytanie czy po aktualizacji next-gen program debug console nadal będzie działa jak jest pod starszą wersję?

Komentarz: Krystian1109
2023-02-02
13:22

Atajzuru Legionista

wychodzę z kasyna i uwolniłem małego teraz mi pokazało pomarańczowy okrąg i że mam tam szukać schowka tego juniora problem w tym że chodzę po okolicy i nic tam kurna nie ma a w necie nikt nie wie co gdzie i jak bo guglowałem i nic o co chodzi patałachy z cd projekta nie potrafią zadania wykucować by działało

Komentarz: Atajzuru
2024-02-23
11:49

FALKA1521 Legionista

FALKA1521

Axi na eredina i aard, bez sensu na drodze ku zagładzie. Zanim zmienie znak, to ginę, tylko queen sie sprawdza. Ale i tak lipa

Komentarz: FALKA1521
2024-04-21
12:08

atramairama Junior

Ja gram aktualnie po raz pierwszy… mam problem z rybakami na Przystani w Urialli. Zadanie wieża z nikąd oraz szlak bohaterów są wykonane. A rybacy mają dalej „wykrzyknik”. A jak podchodzę to nie da się rozpocząć żadnego zadania. Już zmieniałam świat i wracałam, startowałam na nowo, itd. Nic nie idzie. A może ktoś jeszcze pamięta i może pomóc?

Komentarz: atramairama
2024-06-08
12:51

Thrud the Barbarian Legionista

😈

W księgarni w Novigradzie można kupić Nekronomikon... Też w Novigradzie od jakiegoś npc-a usłyszalem "ciemnośc widzę"...

Komentarz: Thrud the Barbarian
2024-06-10
18:48

Wanheda Junior

Zrobilam wszystkie odpowiedzi tak by ciri została wiedźminka jednak umarła o co chodzi czy wcześniejsze misję przed walka w kaer moren mają coś wspólnego?

Komentarz: Wanheda
2024-12-24
22:00

dariuszo25 Junior

Mam taki problem, ze nie moge wgl rozdac punktów umiejętności, gram na ps5. Czy jest jakas zasada albo cos w zwiazku z rozdawaniem ? Help.

Komentarz: dariuszo25

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl