Znajdziesz w niej trzy unikatowe miecze oraz dużo rzadkich składników. Dodatkowo recepty na Wyśmienity Puszczyk, Wyśmienitą czarną krew i Wyśmienity olej na trupojady.
Przy drodze znajdziesz zwłoki. Przeszukaj je, by znaleźć list i klucz do skrzyni, która znajduje się pod wodą w jeziorze obok. Znajdziesz tu m.in. miecz "D'Yaebl", figurkę Melitele oraz trochę monet.
W jaskini zmierzysz się z Duchem (poziom 31). W skrzyniach znajdziesz trochę materiałów rzemieślniczych oraz recepturę Wyśmienitego oleju na utopce.
Pewien mieszkaniec w porcie poprosi cię o pożyczkę w wysokości 150 koron. Twierdzi, że odda wszystko plus premia, gdy odnajdziesz go w Novigradzie w dzielnicy portowej.
Jeśli uda ci się pokonać cztery upiory i katakana (poziom 29), możesz zabrać miecz Naevde Seidhe.
"Ulepszenia rynsztunku szkoły kota - część 4" - W szczelinie na schodach znajdziesz skrzynię, w której znajduje się ulepszenie miecza stalowego.
W ruinach znajdziesz aghule (poziom 21 i 23). W skrzyniach kilka elementów zbroi.
"Ulepszenia rynsztunku szkoły niedźwiedzia - część 1" - ulepszenie srebrnego miecza.
W skrzyni pod wodą, tuż przy brzegu znajdziesz recepturę Wyśmienitej Zamieci.
Za kamieniem znajdziesz ukrytą skrzynię ze schematami na Wyśmienity rynsztunek szkoły Gryfa: buty, spodnie i rękawice.
Za murem odnajdziesz szkielet, a przy nim schemat na Srebrny miecz szkoły niedźwiedzia.
Wewnątrz wieży, w skrzyni znajdziesz schemat na Ulepszone rękawice rynsztunku szkoły niedźwiedzia.
Pokonaj piratów (poziom 14) i przeczytaj znaleziony list. Wskazówki w nim zawarte zaprowadzą cię do pobliskiego wraku.
W wiosce znajdziesz zielarza, handlarza, karczmę, gdzie kupisz karty i możesz zagrać w Gwint, oraz tablicę ogłoszeń ze zleceniami. Przed karczmą organizowane są walki.
Skarb ten obejmuje rynsztunek szkoły gryfa z poziomu III. Znajdziesz tam diagramy na zbroję, spodnie, rękawice i buty, wszystko to bronione jest przez Cyklopa (poziom 30).
Trzech bandytów (poziom 12). Znajdziesz tu wartościową skamielinę.
Wzmocnienie znaku Igni - w zadaniu "Kamień Słoneczny".
Do znalezieni w zadaniu "Kamień Słoneczny", przed skrzynią znajdować się będzie pułapka z kolcami.
Otrzymasz tu wzmocnienie znaku Aard.
Wzmocnienie znaku Igni. Kapliczka znajduje się w piwnicach pod Kaer Trolde, będziesz ją mijał w zadaniu "Królewski gambit", jeśli wybierzesz stronę Cerys.
Po zabiciu Bagniaków (poziom 15) otrzymasz 50 koron.
Skarbu strzegą trzy Upiory (poziom 16). Zawiera zabytkową zbroję.
Wzmacnia znak Yrden.
Kilku bandytów strzeże wartościowej skamieliny oraz kilku śmieci.
Kilku bandytów (poziom 12) strzeże przeciętnej zbroi oraz przejścia do kolejnych skarbów.
Skarb strzeżony przez żywiołaka lodu (poziom 30), znajdziesz tam dwie dobre zbroje.
Skrzynia pod wodą z kilkoma przedmiotami niskiej wartości.
Skarb zawiera miecz Mariborski.
Strzeżone przez erynię (poziom 19).
Tymczasowe wzmocnienie znaku Axii.
Skarbu broni wiwerna (poziom 14), zawiera miecz "The Digger".
Gniazdo jest strzeżone przez grupę pięciu bagniaków (poziom 15).
Skrzynia strzeżona przez dwa upiory (poziom 7).
Wiedźmin 3 Dziki Gon: Kaer Trolde mapa
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Wiedźmin 3 Dziki Gon znajduje się mapa lokacji Kaer Trolde, czyli północnej części wyspy Ard Skellig na wyspach Skellige. Na mapie atlasu świata zaznaczyliśmy m.in. ważne obszary z Kaer Trolde, a także wszystkie drogowskazy odnajdywane w mieście i jego okolicach.
- Kaer Trolde: Opis lokacji
- Kaer Trolde: Najważniejsze miejsca
- Kaer Trolde: Najważniejsze postacie niezależne
- Kaer Trolde: Rodzaje przeciwników
- Kaer Trolde: Ważne informacje o lokacji
Kaer Trolde: Opis lokacji
Powyższa mapa ukazuje Kaer Trolde, główne miasto i okolicę północnej części centralnej wyspy Skellige. Znajduje się tu siedziba jarla Cracha an Craite, w związku z czym stanowi istotny punkt dla zadań głównych. We wschodniej części, znajdują się lasy, wewnątrz których mieści się osada druidów. Bardzo licznie znajdują się tu także ukryte skarby, kontrabandy wokół wyspy oraz elementy rynsztunków.
Kaer Trolde: Najważniejsze miejsca
1 - Jaskinia
Znajdziesz w niej trzy unikatowe miecze oraz dużo rzadkich składników. Dodatkowo recepty na Wyśmienity Puszczyk, Wyśmienitą czarną krew i Wyśmienity olej na trupojady.
3 - Siedlisko potworów
W jaskini zmierzysz się z Duchem (poziom 31). W skrzyniach znajdziesz trochę materiałów rzemieślniczych oraz recepturę Wyśmienitego oleju na utopce.
4 - Skelligijczyk
Pewien mieszkaniec w porcie poprosi cię o pożyczkę w wysokości 150 koron. Twierdzi, że odda wszystko plus premia, gdy odnajdziesz go w Novigradzie w dzielnicy portowej.
5 - Siedlisko potworów
Jeśli uda ci się pokonać cztery upiory i katakana (poziom 29), możesz zabrać miecz Naevde Seidhe. Ulepszenia rynsztunku szkoły kota - część 4 - W szczelinie na schodach znajdziesz skrzynię, w której znajduje się ulepszenie miecza stalowego.
7 - Skrzynia
W skrzyni pod wodą, tuż przy brzegu znajdziesz recepturę Wyśmienitej Zamieci.
9 - Szkielet
Za murem odnajdziesz szkielet, a przy nim schemat na Srebrny miecz szkoły niedźwiedzia.
10 - Zniszczona wieża
Wewnątrz wieży, w skrzyni znajdziesz schemat na Ulepszone rękawice rynsztunku szkoły niedźwiedzia.
11 - Ukryty skarb
Pokonaj piratów (poziom 14) i przeczytaj znaleziony list. Wskazówki w nim zawarte zaprowadzą cię do pobliskiego wraku.
12 - Kaer Trolde
W wiosce znajdziesz zielarza, handlarza, karczmę, gdzie kupisz karty i możesz zagrać w Gwint, oraz tablicę ogłoszeń ze zleceniami. Przed karczmą organizowane są walki.
Kaer Trolde: Najważniejsze postacie niezależne
Kowal (M13,12)- Kowala jak i płatnerza na bardzo wysokim poziomie znajdziesz przy zamku w Kaer Trolde. Kowal sprzedaje także kawałek mapy skarbów. Posiadają w sprzedaży wiele schematów na rynsztunek i glify. Możesz z nimi również zagrać w Gwint.
Alchemista - Germista oferuje wiele dobrych przedmiotów i recept, jednak zanim będziesz mógł z nim handlować musisz wypełnić dla niego zadanie.
Kaer Trolde: Rodzaje przeciwników
Na całym Skellige znajdziesz wiele potężnych potworów, niektóre wcześniej niespotykane:
- Utopiec (Drowner)
- Bandyta (Bandit)
- Piraci (Pirates)
- Nekker
- Upiór (Wraith)
- Wywerna (Wyvern)
- Niedźwiedź (Bear)
- Leszy (Leshen)
- Baba wodna (Water Hag)
- Mglak (Folget)
- Wilk (Wolf)
- Aghul
- Bagniak (Muckixer)
- Harpia (Harp)
- Syreny (Sirens)
- Erynie
- Cyklopy (Cyclops)
- Endragi (Endrages)
- Katakan
- Żywiołak ziemi (Earth Elemental)
- Gagrulce (Gargoyles)
Kaer Trolde: Ważne informacje o lokacji
W pierwszej kolejności po przybyciu na wyspę powinieneś udać się do wioski druidów, gdzie znajdziesz Germistę, alchemika który po wykonaniu zadania staje się głównym źródłem cennych składników i schematów alchemicznych.
Na mapie znajduje się sporo skarbów. Kontrabandy znajdywane na morzu bronione są przez Syreny i Erynie. Większość skarbów i ukrytych elementów rynsztunku jest bronionych przez potężne potwory około 30 poziomu. Niektóre z nich, podobnie jak Miejsca Mocy, dostępne będą dopiero po postępach w głównej fabule.
W lokacji możesz również rozpocząć zadania związane z grą w Gwint, wyścigami konnymi oraz walkami na pięści, które kontynuowane są przez kolejne etapy i wyspy na całych Skellige.
- Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
- Wiedźmin 3: Dziki Gon - opis przejścia i atlas
- Wiedźmin 3: Wyspy Skellige
- Wiedźmin 3: Kaer Trolde M13
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Kaer Trolde mapa
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Kaer Trolde - mapa przeciwników
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Kaer Trolde - Mapa zadań
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Umarł król, niech żyje król (The King is Dead - Long Live The King)
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Echa przeszłości (Echoes of the Past) - główne zadanie
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie (Missing Person) (Nameless) - główne zadanie
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Egzamin z alchemii (Practicum in Advanced Alchemy) - zadanie poboczne
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Poboczne zadania Kaer Trolde
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Zlecenia wiedźmińskie Kaer Trolde
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Poszukiwania skarbów Kaer Trolde
- Wiedźmin 3: Kaer Trolde M13
- Wiedźmin 3: Wyspy Skellige
- Wiedźmin 3: Dziki Gon - opis przejścia i atlas
Komentarze czytelników
Mam taki problem, ze nie moge wgl rozdac punktów umiejętności, gram na ps5. Czy jest jakas zasada albo cos w zwiazku z rozdawaniem ? Help.
na początku masz tylko pierwszą linijke do dyspozycji, potem musisz wykupować inne, aby odblokować pozostałe linijki a poza tym to nie ma zasad
Zrobilam wszystkie odpowiedzi tak by ciri została wiedźminka jednak umarła o co chodzi czy wcześniejsze misję przed walka w kaer moren mają coś wspólnego?
no tak, na koniec gry wpływają wszystkie wybory z całej gry (przynajmniej tak mi powiedział znajomy który bardziej zna się na wiedzminie )
W 3 Ciri nie może zginąć. Podobnie myślałem. W wersji edycji kompletnej autorzy dali nam kilka wskazówek o tym najgorszym zakończeniu. https://www.youtube.com/watch?v=yyPMltDjTFw
W księgarni w Novigradzie można kupić Nekronomikon... Też w Novigradzie od jakiegoś npc-a usłyszalem "ciemnośc widzę"...
Ja gram aktualnie po raz pierwszy… mam problem z rybakami na Przystani w Urialli. Zadanie wieża z nikąd oraz szlak bohaterów są wykonane. A rybacy mają dalej „wykrzyknik”. A jak podchodzę to nie da się rozpocząć żadnego zadania. Już zmieniałam świat i wracałam, startowałam na nowo, itd. Nic nie idzie. A może ktoś jeszcze pamięta i może pomóc?
Axi na eredina i aard, bez sensu na drodze ku zagładzie. Zanim zmienie znak, to ginę, tylko queen sie sprawdza. Ale i tak lipa
wychodzę z kasyna i uwolniłem małego teraz mi pokazało pomarańczowy okrąg i że mam tam szukać schowka tego juniora problem w tym że chodzę po okolicy i nic tam kurna nie ma a w necie nikt nie wie co gdzie i jak bo guglowałem i nic o co chodzi patałachy z cd projekta nie potrafią zadania wykucować by działało
Nie naprawili buga od 8 lat? Szok i niedowierzanie w sumie.
Witam, pierwszy raz bede pobierał program do konsoli i mam pytanie czy po aktualizacji next-gen program debug console nadal będzie działa jak jest pod starszą wersję?
Mam problem z zadaniem Licho przy studni, które ukończyłem przed wyruszeniem do Wizimy. Po ukończeniu wątku głównego (Ciri zostaje wiedźminką) kiedy pojawiam się w Białym sadzie zadanie przenosi się z zakładki zakończone do nieukończone. W zadaniu wszystkie checkpointy są zaliczone na zielono. Czy ktoś ma podobnie, albo orientuje się co powoduje ten błąd?
Czy można pobrać mody na konsolę Xbox One S ?
Kuurczee już od godziny męczę się z tym głupim nifgardem czy jak jemu tam cały czas mnie zabiją masakra
Ulepszone spodnie cechu kota , w domku kowala jest zejście do jaskini w którym ten rysztunek się znajduje lecz umnie w tym zejściu jest krata , które nie umożliwia zejście . Ktoś wie dlaczego tak jest? Na youtubie ludzie normalnie mają drabinę na dół i se biorą schemat a ja mam kratę : C . Help
Witam, zrobilem misje na arcymistrzowski rynsztunek wilka. Zadanie zakonczone. Ale gdy chce go wykonac u tego arcymistrz w krew i wino. To mi tych schematow nie pokazuje? Wie ktos dlaczego? Nigdy wczesniej nie robilem zadnych innych schematow na wilka czy to dlatego?
Nie wiem czy to jest już wiedza powszechna ale z ciekawości pognałam za Czarną Marą na koniec zadania Szepczące Wzgórze mając nadziej że dotrę tam gdzie przetrzymywane są dzieci. Mara jedzie stałą trasą ale okazało się że kiedy dotrze do mostu w miejscu gdzie jest moja postać to po prostu znika ( nie zgubiłam jej po prostu jej tekstura nagle znika)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
