Sen w wielkim mieście (Novigrad Dreaming) - główne zadanie | Wolne Miasto Novigrad Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik, solucja

Sen w wielkim mieście (Novigrad Dreaming) - główne zadanie

Właściciel kamienicy wynajmujący onejromantkę - Sen w wielkim mieście (Novigrad Dreaming) - główne zadanie | Wolne Miasto Novigrad - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Właściciel kamienicy wynajmujący onejromantkę

Nawiąż kontakt z Triss Merigold (zadanie "Stosy Novigradu" (Pyres of Novigrad)), aby odblokować to zadanie. Udaj się do domu wskazanego przez czarodziejkę (M6,19). Zaczepi cię wcześniej jego właściciel, który wspomni, że w tym domu straszy. Wejdź na piętro - tam znajdziesz śpiącą kobietę, z którą musisz porozmawiać.

Lalka na piętrze - Sen w wielkim mieście (Novigrad Dreaming) - główne zadanie | Wolne Miasto Novigrad - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Lalka na piętrze

Aby jednak móc ją obudzić musisz znaleźć źródło problemów. Udaj się na strych, aby znaleźć lalkę leżącą na komodzie, oraz rysunek w jednej z szuflad - obejrzyj go w ekwipunku. Zejdź na niższe piętro i wejdź do pokoju na prawo od łóżka. Znajduje się tam kołyska - połóż w niej lalkę. Pojawi się kolejny obrazek, na którym widnieje piec - ten znajduje się w piwnicy (klapa pod schodami). Przy interakcji z piecem aktywowana zostaje cutscena i pojawia się źródło problemów w domu - bożątko. Masz dwie możliwości: dogadaj się z nim lub przepędź go. Jeśli się dogadasz przy wyjściu z domu powiesz właścicielowi, że dom jest nawiedzony lub prawdę o istnieniu bożątka - nie zrobi to różnicy.

Jednak jeśli zechcesz pozbyć się stwora musisz udać się do zielarza. U niego zakupisz Łopian (Burdock), po czym wrócisz z nim do budynku. Połóż go w piecu i zapal znakiem Ignis - po problemie. Przy wyjściu właściciel obieca ci podzielić się z tobą zyskiem ze sprzedaży domu, gdy zaglądniesz do niego za kilka dni.

Corrine Tilly - Sen w wielkim mieście (Novigrad Dreaming) - główne zadanie | Wolne Miasto Novigrad - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Corrine Tilly

Teraz wróć na piętro i porozmawiaj z Corrine Tilly - powie ci, abyś spotkał się z nią w karczmie w dokach, możesz udać się tam od razu lub później. W karczmie rozpocznie się seans - opowiedz jedną z wybranych historii (lub więcej - nie ma to znaczenia) i odpowiedz dowolnie na pozostałe pytania. Niedługo potem zadanie się zakończy automatycznie rozpoczynając kolejne: Spis cudzołożnic (Broken Flowers).