Elementy wiedźmińskiego rynsztunku - najlepsze bronie i zbroje | Wiedźmiński rynsztunek Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik, solucja

Elementy wiedźmińskiego rynsztunku - najlepsze bronie i zbroje

Unikalne schematy oznaczane są zielonym kolorem - Elementy wiedźmińskiego rynsztunku - najlepsze bronie i zbroje | Wiedźmiński rynsztunek - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

Unikalne schematy oznaczane są zielonym kolorem

W grze Wiedźmin 3 główny bohater odnajduje wiele różnych schematów i zdecydowanie najcenniejszymi są te powiązane z elementami wiedźmińskiego rynsztunku. Pozyskiwanie tego typu schematów pozwoli ci mianowicie na przygotowywanie (z pomocą rzemieślników) bardzo wysokiej jakości mieczy oraz elementów pancerza.

Poszukiwania przedmiotów związanych z różnymi wiedźmińskimi szkołami cechują się dużą dowolnością. Nie musisz przede wszystkim za wszelką cenę odnajdywać wszystkich elementów danego zestawu, choć jest to oczywiście wskazane, bo dzięki temu możesz otrzymać dodatkową premię do statystyk. Poszczególne schematy możesz ponadto lokalizować w wybranej przez Ciebie kolejności. Dokładne miejsca ukrycia schematów zaprezentowane zostały na kolejnych stronach tego rozdziału. Jeśli chcesz możesz dodatkowo ułatwiać sobie ich odnajdywanie ustawiając zadania związane z wiedźmińskimi szkołami jako aktywne.