Kradzież i zła reputacja | Eksploracja świata gry | Wiedźmin 3 Dziki Gon Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik, solucja

Kradzież i zła reputacja

Gra zawsze ostrzega o tym, że Twoje złe uczynki zostały odnotowane - Kradzież i zła reputacja | Eksploracja świata gry | Wiedźmin 3 Dziki Gon - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Gra zawsze ostrzega o tym, że Twoje złe uczynki zostały odnotowane

Wiedźmin 3 nie jest grą, w której kradzież jest powszechnie karana i w której trzeba ograniczać się do korzystania z przedmiotów otrzymywanych od innych postaci. Przez większość czasu możesz zbierać WSZYSTKIE przedmioty z otoczenia, także te będące własnością innych osób, znajdujące się w ich najbliższym otoczeniu i zabierane im tuż sprzed nosa. Wyjątkiem są większe wioski i miasta, a konkretnie te, w których spotyka się patrolujących dany teren wartowników. W tego typu lokacjach musisz się już pilnować i unikać przyłapania na gorącym uczynku.

Zostało jeszcze 42% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...